۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

۲ انتصاب جدید در معاونت فرهنگی ارشاد

سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد با صدور احکامی علیرضا کرمانی را به عنوان مشاور برنامه‌ریزی این معاونت و محمد الهیاری فومنی را به عنوان مشاور معاون امور فرهنگی منصوب کرد.
کد خبر : ۱۶۰۰۵۳

صراط: سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی علیرضا کرمانی را به عنوان مشاور برنامه‌ریزی این معاونت منصوب کرد.

در این حکم آمده است با توجه به سوابق آموزشی، علمی و تجارب ارزشمندتان در حوزه‌های فرهنگی، جنابعالی را به عنوان مشاور برنامه‌ریزی معاونت امور فرهنگی منصوب می شوید.

همچنین آمده است: امید می¬رود که با استعانت از خداوند متعال و همکاری مدیران و کارشناسان و کلیه همکاران خدوم معاونت، در تنظیم اسناد و برنامه¬های مورد نیاز معاونت،  موفق و مؤید باشید.

همچنین سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد اله‌یاری فومنی را به عنوان معاون فرهنگی اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مسئول دبیرخانه دائمی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و مشاور خود در امور فرهنگی منصوب کرد.

در این حکم آمده است نظر به تجارب ارزنده و دانش فرهنگی و مدیریتی، موجب این حکم جنابعالی به عنوان «مشاور فرهنگی؛ معاون فرهنگی- اجرایی بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مسؤول دبیرخانه دائمی هفته کتاب» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و مشارکت و همکاری تمامی مدیران و همکاران، در تحقق بخشی به وظایف معاونت فرهنگی در حوزه میراث مکتوب ایرانی - اسلامی موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است اله‌یاری بیش از این مدیرکل امور کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر پنج دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و معاون امور نمایشگاهی بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

 


منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم