۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

کاسیاس رکورددار جدید رئال مادرید

کاپیتان کهکشانی‌‌ها در پیروزی اخیر تیمش در جام حذفی اسپانیا نام خود را به عنوان رکوددار بیشترین زمان بسته نگه داشتن دروازه‌ رئال مادرید به ثبت رساند.
کد خبر : ۱۶۰۲۶۲
صراط: به لطف پیروزی یک بر صفر رئال مادرید برابر اسپانیول در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، 90 دقیقه دیگر به زمان بسته ماندن دروازه کهکشانی‌ها در بازی‌هایی که ایکر‌کاسیاس از سنگر آنها حفاظت کرده افزوده شد تا این بازیکن اسپانیایی به رکورددار کلین‌شیت در تاریخ باشگاه تبدیل شود.

با بسته نگه داشتن دروازه رئال مادرید برابر اسپانیول، کاسیاس ضمن کمک به تیمش برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی به عنوان اولین تیم، رکورد کلین‌شیت خود را به 682 دقیقه افزایش و رکورد قبلی را که در فصل 95-1994 توسط بویو، سنگربان پیشین رئال مادرید به ثبت رسیده بود را به میزان 24 دقیقه ارتقا داد.

رئال مادرید سال 2014 را فوق‌العاده شروع کرده است به طوری که پیروزی اخیر برابر اسپانیول هشتمین پیروزی متوالی کهکشانی‌ها بدون دریافت حتی یک گل خورده بوده است.

آخرین باری که ایکر کاسیاس اجازه داد توپ از خط دروازه‌ تیمش عبور کند، 27 نوامبر سال 2013 در پیروزی 4 بر یک رئال مادرید برابر گالاتاسرای در دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود. از آن زمان کاسیاس در 7 بازی متوالی گل نخورده است.

منبع: تسنیم