۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳

توضیح قلعه‌نویی درباره جدا شدن آندو

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ‌در مورد ارزیابی جدا شدن بازیکنان استقلال در این مقطع نمی‌توانم صحبت کنم، اما برای من نیز جای سئوال است که چرا بازیکنان به باشگاه‌هایی می‌روند که نه تنها وضعیت خوبی در لیگ خودشان ندارند، بلکه موفقیتی در جام باشگاه‌ها کسب نکردند.
کد خبر : ۱۶۰۷۱۶

صراط: امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان اظهار داشت: مردمان کرمان مردمانی با صفا و با صداقت هستند و هرچه از خوبی این مردم بگویم کم است در مدتی که به عنوان سرمربی مس در کنار آنها حضور داشتم، لطف و محبت بسیاری را از آنها شاهد بودم.

وی افزود: مهدی محمدی و مجید محمدرشیدی از انسان‌های مخلصی بودند که با تلاش خود ورزش کرمان را زنده کردند، محمدی نیز از مربیان با تجربه فوتبال کشور بود که روح بلندی داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال در فردا شرایط متفاوتی را رقم می‌زند، مس و استقلال برای کسب سه امتیاز با هم می‌جنگند.

وی بیان داشت: هر اتفاقی در بازی فردا بیفتد، ما جایگاه خود را در جدول حفظ می‌کنیم، مس برای بقا در جدول و استقلال برای حفظ صدر جدول به این سه امتیاز نیاز دارند.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: مس از تیم‌های خوب فوتبال کشور است و مستحق چنین جایگاهی در جدول نیست و امیدواریم با درایت مربیان و مدیران باشگاه از وضعیت کنونی خارج شود.

وی افزود: استقلال و مس فوتبال روی زمین را به خوبی بازی می‌کنند، امیدواریم زمین فردا از کیفیت خوبی برخوردار باشد در این صورت این بازی تماشاگرپسند است.

سرمربی استقلال ضمن تشکر از بازیکنانش ابراز داشت: بازیکنان استقلال سربازان دلیری هستند که با وجود تمام مشکلات برای حفظ استقلال تلاش می‌کنند، این تیم از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و بسیاری از بازیکنان جدا شدند، اما به لطف خداوند نتایج خوبی را کسب کردیم.

وی عنوان کرد: اکثر بازی‌ها در زمین‌های بی‌کیفیت برگزار می‌شوند و می‌توان گفت به جز زمین آزادی، زمین خوبی نیست، هر سه چهار روز یک بازی داریم و مصدومان ما زیاد شدند.

قلعه‌نویی در مورد جدایی آندرانیک تیموریان گفت: هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است، آندو بازیکنی با اخلاق، ارزشی و فنی است، او را کمی اذیت کردند و فشار روحی و روانی به او وارد کردند که این افراد همان‌هایی هستند که موفقیت استقلال را دوست ندارند.

وی افزود: نقل و انتقالات در فصل خودمان و فصل میلادی مشکلاتی را ایجاد کرده است، اما فتح‌الله‌زاده مدیر خبره و کار بلدی است.

سرمربی استقلال گفت: در مورد ارزیابی جدا شدن بازیکنان استقلال در این مقطع نمی‌توانم صحبت کنم، اما برای من نیز جای سئوال است که چرا بازیکنان به باشگاه‌هایی می‌روند که نه تنها وضعیت خوبی در لیگ خودشان ندارند، بلکه موفقیتی در جام باشگاه‌ها کسب نکردند.

وی در مورد 18 تیمی شدن لیگ برتر ایران اظهار داشت: باید در دو بحث به این مقوله بپردازیم از طرفی زمین بازی‌ها بسیار اهمیت دارد که به جز زمین آزادی زمین مطلوب و با کیفیتی نداریم و از لحاظ کمیتی جای تیم‌های مشهدی و مازندرانی در لیگ خالی است.

قلعه‌نویی با اشاره به ترکیب تیمش در بازی فردا تصریح کرد: خسرو حیدری، جمشیدیان، کبه، اولادیان و آندو را مقابل مس کرمان در بازی فردا نداریم.

وی افزود: باید از مردم کرمان تشکر ویژه‌ای داشته باشم، بعد از جدا شدن از تیم ملی با آمدن به مس کرمان حیات و آرامش تازه‌ای گرفتم و حیات دوباره مربی‌گری‌ام در کرمان رقم خورد.

منبع: فارس