۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

نقش جهان به دست اصفهان افتاد

با اعلام آمادگی استاندار اصفهان پروژه تکمیل ورزشگاه نقش جهان به این استان واگذار می‌شود.
کد خبر : ۱۶۰۷۳۸
صراط: علیرضا خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان که بعدازظهر امروز در خانه وزنه‌برداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با کمال تأسف ورزش استان اصفهان که یکی از پایه‌های ورزش کشور است امروزه با مشکلات بسیاری مواجه شده و ما هم برای انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان این استان با حاشیه‌های بسیاری همراه بودیم.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به حاشیه‌هایی که برای انتخاب مدیرکل بود سرانجام تصمیم گرفته شد به این حواشی توجه نکنیم و فرد لایقی را برای این پست در نظر بگیریم و با کمک اهالی ورزش اصفهان به چهره‌ای دانشگاهی و قابل احترام رسیدیم که امیدوارم موجب ارتقای ورزش این استان بشود.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مدیرکل جدید باید چند نکته را مدنظر قرار دهد یکی از این نکات بحث معارضین ورزشگاه نقش جهان است که باید مشکلش حل شود، استاندار اعلام کرده مدیریت ساخت این ورزشگاه به استان اصفهان واگذار شویم چرا که می‌توانیم آن را طی دو مرحله 6 ماهه تکمیل و ظرف یک سال به بهره‌برداری برسانیم و ما هم توافق خود را با این موضوع اعلام می‌کنیم و حمایت می‌کنیم تا این پروژه تکمیل شود.

این مسئول تأکید کرد: امیدواریم با کمک کارخانه فولاد مبارکه استان اصفهان و شهردار این شهر مشکل معارضین ورزشگاه حل شده و نقش جهان تکمیل شود.

خادم گفت: ‌نکته دیگری که باید مدنظر قرار بگیرد این است که به مقوله جوانان نیز اهمیت بیشتری داده شود چرا که با انحلال سازمان ملی جوانان ساختمان دیگری برایش در نظر گرفته نشده است و از استاندار خواهش می‌کنیم ساختمانی را برای این منظور در نظر بگیرد.

وی در ادامه به ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: بانوان با توجه به قابلیت‌هایی که دارند باید توجهی جدی به آنان شود تا افتخارات بسیاری را در این حوزه در ورزش اصفهان شاهد باشیم و نکته دیگر بحث تعاملی است که مدیرکل جدید باید با نهادهای مختلف داشته باشد.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد:‌ نکته آخر بحث کمبود اعتبارات است که ورزش بیش از نهادهای دیگر با آن دست و پنجه نرم می‌کند و در این راه باید بخش خصوصی بیش از گذشته وارد شده و به آنان توجه کنیم تا پس از مدتی شاهد سرخوردگی‌ آنان نشویم.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم