۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳

فروش گوشت خوک حلال در سنگاپور!

مشتریان محصولات حلال در سنگاپور، پس از مشاهده برچسب «حلال» روی گوشت‌های بسته‌بندی‌شده خوک، به شرکت «پاسل» اعتراض کردند.
کد خبر : ۱۶۰۷۴۰
صراط: مشتریان مسلمان فروشگاه‌های «فیرپرایس» که مسئولیت پخش تولیدات شرکت «پاسل» را بر عهده دارد، پس از مشاهده برچسب حلال روی گوشت‌های بسته‌بندی‌شده خوک، این موضوع را در شبکه‌های اینترنتی به اشتراک گذاشتند.

انتشار این تصاویر در اینترنت، با واکنش بسیار سریع شهروندان مسلمان مواجه شد و مشتریان فروشگاه فیرپرایس توضیح سریع مسئولان شرکت پاسل را خواستار شدند.

مدیر فروشگاه فیرپرایس با بیان این‌که از این اقدام شرکت پاسال بی‌خبر است، از شهروندان مسلمان حمایت و تاکید کرد: ما از احساسات متشریان مسلمان خود نسبت به این مسئله آگاه هستیم و معتقدیم که این یک اشتباه غیرعمدی بوده است؛ در هر حال ما بررسی این مسئله را به پلیس واگذار کرده‌ایم.

وی تلویحا اشتباه را متوجه کارکنان و مشتریان فروشگاه دانست و افزود: تاکنون در هیچ‌یک از مراحل برچسب‌گذاری حلال روی محصولات گوشتی حضور نداشته‌ام، ولی مطمئن هستم که کارگران کارخانه پاسل نیز چنین اشتباهی را مرتکب نمی‌شوند؛ به احتمال زیاد این اشتباه توسط کارکنان فروشگاه‌ها صورت گرفته است.

مسئولان فروشگاه فیرپرایس با ارائه توضیحاتی نه‌چندان مورد قبول، خود را قربانی یک توطئه برای تخریب وجهه این فروشگاه معرفی کردند؛ درحالی‌که مسلمانانی که این برچسب‌های حلال را روی محصولات گوشت خوک مشاهده کرده‌اند، همچنان به دنبال پاسخی برای یافتن عاملان این اقدام هستند.