۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

خلعتبری:می‌توانستیم ۶ گل بزنیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم با اختلاف گل زیادی می‌توانسته سپاهان را شکست دهد.
کد خبر : ۱۶۰۹۲۲

صراط: محمدرضا خلعتبری در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان، عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس، تشویق شدنش توسط هواداران سپاهان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

در مورد بازی با سپاهان صحبت می‌کنی؟

پیش از بازی جلسه‌ای را برگزار کردیم و در آن جلسه هم‌قسم شدیم تا سپاهان را شکست دهیم. حالا با این برد و 3 امتیاز به قهرمانی امیدوار شدیم و به هدفمان رسیدیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم با 5،6 گل اختلاف سپاهان را شکست دهیم اما فقط 2 گل زدیم! این مسئله چیزی از ارزش بازیکنانمان کم نمی‌کند.

چرا در زدن ضربات آخر کم دقت بودید؟

فکر می‌کنم همه در طول 90 دقیقه دویدند و خسته شده بودند وگرنه می‌توانستیم با تعداد گل بیشتری سپاهان را شکست دهیم. بچه‌ها نشان دادند که با تمام وجود می‌خواهند قهرمان شوند.

نکته جالب اینجا بود که از سوی هواداران سپاهان چندین بار تشویق شدی...

من یک فصل خوب را در سپاهان سپری کردم و بهترین بازی‌هایم را برای این تیم نمایش گذاشتم، هواداران سپاهان به من لطف داشتند.

اما بعد از گل اول مقابل هواداران سپاهان خوشحالی خاصی انجام دادی.

امیدوارم هواداران سپاهان از من ناراحت نشده باشند چون در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

در مورد عملکرد محمد عباس‌زاده چه صحبتی داری؟

خدا را شکر عباس‌زاده به خوبی جواب اعتماد کادر فنی را داد، فقط امیدوارم همین شرایط را تا پایان فصل حفظ کند و بتواند به پرسپولیس کمک کند. عباس‌زاده با گلزنی مقابل فولاد و سپاهان نشان داد با وجود سن کم بازیکن بزرگی است. واقعاً ضربات سر و پای عباس‌زاده فوق‌العاده است.

در اواسط بازی با خلیل‌زاده درگیری داشتی، ماجرا چه بود؟

درگیری خاصی نبود! آمدم توپ را به خلیل‌زاده بدهم که آن رفتار را انجام داد و به من چنگ انداخت، من هم گفتم چه خبرت است و بیا این توپ برای تو، آن را به خانه‌ات ببر! شاید چون در جریان بازی اشتباه بزرگی انجام داده و همین اشتباه هم ما را به گل دوم رسانده بود کمی عصبانی بود. البته فکر می‌کنم خلیل‌زاده به خاطر اینکه عباس‌زاده تمام ضربات سر را روی سرش زد هم ناراحت بود و تمرکز نداشت!

به صدر جدول می‌رسید؟

قطعاً این اتفاق رخ می‌دهد. تیم‌های بالای جدول با هم بازی دارند و این مسئله می‌تواند کمک زیادی به ما کند. ما هم بازی سختی مقابل فجرسپاسی داریم و باید برای کسب 3 امتیاز به شیراز برویم.

منبع: تسنیم