۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹

رئال صاحب بهترین ورزشگاه جهان+تصاویر

رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم رونمایی از طرح اولیه استادیوم جدید کهکشانی‌ها ادعا کرد او و همکارانش قصد احداث بهترین استادیوم فوتبال جهان را برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا دارند.
کد خبر : ۱۶۰۹۲۹
صراط: فلورنتینو پرس شب گذشته طرح ارائه شده از سوی شرکت آلمان GMP Architekten را به عنوان برنده مناقصه بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو اعلام کرد. او در این مراسم با اعلام اینکه بازسازی و تغییر چهره استادیوم سانتیاگوبرنابئو آخرین فاز از پروسه سرمایه‌گذاری باشگاه رئال مادرید در بخش زیرساختی است، اظهار داشت: زمان آن فرا رسیده است که با چالش‌های جدید دست و پنجه نرم کنیم. ما می‌خواهیم سانتیاگوبرنابئو را به بهترین استادیوم فوتبال دنیا تبدیل کنیم.

پرس در این مراسم اعلام کرد هزینه بازسازی و تغییر شکل ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو رقمی در حدود 400 میلیون یورو خواهد بود. او همچنین فاش کرد که از زمان آغاز مدیریتش در رئال مادرید، رقم 208 میلیون یورو در بخش‌های مختلف برای ارتقای خانه کهکشانی‌ها صرف شده است  که به این رقم باید 200 میلیون یورویی که صرف ساختن مجموع ورزشی «والدِبباس» (محل تمرینات تیم‌های باشگاه رئال مادرید) شده را اضافه کرد.
 









پرس در تشریح جزئیات پروژه جدید باشگاه تصریح کرد: استادیوم جدید مسقف خواهد بود و به طور کلی بسیار مدرن‌تر خواهد بود. علاوه بر این، احداث ورزشگاه جدید مطابق با رقابت‌هایی است که قرار است در آن برگزار شود.

طبق ادعای فلورنتینو پرس با احداث استادیوم جدید کهکشانی‌ها سالیانه به میزان 30 درصد به درآمد باشگاه رئال مادرید افزوده می‌شود.

منبع: تسنیم