۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
حمید علی عسگر:

ماشین نگرفتم،‌می‌دانستم به مشکل می‌خورد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عباس‌زاده با توجه به سن و سالی که دارد بهترین مهاجم ایران است.
کد خبر : ۱۶۰۹۳۵

صراط: حمیدرضا علی‌عسگر در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم مقابل هواداران واقعی پرسپولیس رو سفید شویم. هواداران در این مدت به خوبی از ما حمایت کردند. برخی فشار‌ها وجود داشت ولی خوشحالم که نشان دادیم با وجود پول نگرفتن برای پرسپولیس هر کاری می‌کنیم.

وی در مورد حضورش در پست بال چپ، گفت: هر چیزی که کادر فنی بخواهد انجام می‌دهم. اگر علی دایی بخواهد، درون دروازه هم می‌ایستم و هیچ بحثی هم وجود ندارد. تمام تلاش من این است که بتوانم دستورات کادر فنی را به درستی انجام دهم.

هافبک پرسپولیس درباره گلی که به سپاهان زد، تصریح کرد: حدس می زدم خلیل‌زاده دو دل شود، چون قبل از اینکه توپ بیاید به من نگاه کرد و من ایستادم، تا آمد توپ را استپ کند من استارت زدم و به خاطر همین هم دو دل شد و اشتباه کرد. به نوعی من از خلیل‌زاده اشتباه گرفتم.

علی‌عسگر در واکنش به اعتراض سپاهانی‌ها به عملکرد داور، گفت: خوشبختانه زمانی 2 گل به سپاهان زدیم که این تیم 11 نفره بود.

وی ادامه داد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به سپاهان بزنیم. سعی می‌کردم در کارهای دفاعی حضور داشته باشم و این مسئله انرژی زیادی از من می‌گرفت، به خاطر همین وقتی به حمله می رسیدم نمی‌توانستم کارایی لازم را داشته باشم.

هافبک پرسپولیس در خصوص عملکر محمد عباس‌زاده در بازی با سپاهان، اظهار داشت: به نظر من عباس‌زاده با توجه به سن و سالی که دارد بهترین مهاجم ایران است و می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. او اگر قدر خودش را بداند می‌تواند همین امسال به تیم ملی دعوت شود.

علی‌عسگر با بیان اینکه تا امروز 20 درصد از قراردادش را از پرسپولیس گرفته در پاسخ به این سوال که آیا او هم از باشگاه اتومبیل گرفته، تاکید کرد: ماشین نگرفتم چون می‌دانستم به مشکل می‌خورد.

منبع: تسنیم