۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱
مطهری: صدا و سیما از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌رود

مطهری:صداوسیما از برخی ارتباطاتش سواستفاده می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما از برخی ارتباطاتش سواستفاده می کند.
کد خبر : ۱۶۱۰۶۶
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما از برخی ارتباطاتش سواستفاده می کند.

علی مطهری در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: آمده‌ایم ببینیم مراسم چطور است و بعد در موردش صحبت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه در بودجه دولت بودجه ورزش کم شده است، گفت: بودجه ورزش امسال کم شده است و این مسئله هم از ناحیه دولت و هم از ناحیه کمیسیون تلفیق بوده است. بودجه ورزش پائین به نظر می‌رسد البته هنوز تصویب نهایی نشده و ممکن است در صحن علنی مجلس تغییراتی به وجود بیاید ما تلاش می‌کنیم که بودجه ورزش زیاد شود زیرا افزایش بودجه ورزش به طور غیرمستقیم تأثیر در سلامت دارد. ورزش با سلامت جسمی و روحی مردم ارتباط دارد.

وی ادامه داد: در بودجه اولویت‌ها مطرح است و تشخیص دولت و کمیسیون این بوده که بودجه اینگونه شود البته احتمال تغییرش وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد حق پخش تلویزیونی فوتبال گفت: من موافق پرداخت حق پخش تلویزیون هستم. تلویزیون از ارتباطاتی که دارد سوءاستفاده می‌کند.رئیس صدا و سیما توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شود اما خود مقام رهبری هم فرمود من فقط رئیس سازمان را انتخاب می‌کنم. به نظر من حق پخش تلویزیونی باید پرداخت شود و مجلس باید صدا و سیما را مجبور کند تا آنها حق پخش تلویزیونی را پرداخت کنند زیرا صدا و سیما از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌رود.

وی در مورد اینکه منافع تیم ملی با منافع باشگاهی در تضاد قرار گرفته است، گفت: ظاهراً اینگونه پیش آمده البته نتیجه جام جهانی برای مردم ایران خیلی مهم است و بازی‌های تیم ملی مهم‌تر از بازی‌های باشگاهی است اما نمی‌دانم آیا راهی وجود دارد که این دو با هم جمع شود و در جهت منافع ما اقدام شود. آیا بازی‌های باشگاه‌های آسیایی می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ملی‌پوشان ما محسوب شود البته باید بازی‌های تدارکاتی قوی‌ای هم در تیم ملی داشته باشیم.

وی در مورد پرداخت یک درصد از درآمد ورزش از دستگاه‌ها گفت: ما از طریق مجلس فشار وارد می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد نمی‌دانم قانون در این مسئله دقیقاً چه می‌گوید و اطلاعاتم کافی نیست اما این مسئله در بودجه به صورت تکلیف نیامده و دولت ملزم به انجام این کار شده است.

وی در مورد بحث‌هایی که در کمیسیون اصل 90 در مورد فساد در فوتبال مطرح می‌شود، گفت: من در این زمینه اطلاعات کافی ندارم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
باز این چاقال اظهار نظر کرد