۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶

بازیکنان داماش پول توی جیبی ندارند

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان گفت: شرایط مالی باشگاه بسیار بد است و بازیکنان جوان تیم حتی پول توی جیبی ندارند.
کد خبر : ۱۶۱۱۱۷

صراط: علیرضا نظیف کار در مورد وضعیت تیم داماش گیلان گفت: باشگاه داماش سه سال است که شرایط بدی از نظر مالی دارد و مسئولان هم فقط وعده داده اند که مشکلات حل می شود اما هیچ وقت این اتفاق رخ نداده است. در این شرایط افشین ناظمی مقصر ناکامی داماش نبود که برکنار شد وضعیت تیم از نظر روحی و روانی بد است که آن هم مربوط به مشکلات مالی است. اگر این مشکلات برطرف شود تیم داماش دوباره اوج می گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اداره مالیات طبق قانون مالیاتش را از بازیکنان می خواهد و ما باید مالیات پولی که نگرفته ایم را بپردازیم این مسایل برای بازیکنان داماش مشکلات زیادی ایجاد کرده است. بازیکنان جوانتر و مجرد تیم حتی پول توی جیبی ندارند. اگر این مشکلات برطرف شود قطعا وضعیت تیم از نظر نتیجه گیری هم بهتر خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان در مورد دیدار هفته آینده مقابل راه آهن گفت: راه آهن هم شرایط نامناسبی در جدول دارد و هر دو تیم برای سه امتیاز تلاش می کنند و قطعا بازی سختی برای ما و راه آهن است اما میخواهیم در این بازی پیروز شویم. هفته گذشته توانستیم بعد از شش باخت متوالی از تراکتورسازی امتیاز بگیریم و این مرتبه هم می توانیم که مقابل راه آهن موفق شویم.

نظیف کار در مورد وضعیت داوری در لیگ برتر گفت: داور هم مثل ما یک انسان است و حق اشتباه دارد و اگر هم اشتباهی در داوری ها صورت می گیرد اشتباه سهوی است که این اشتباه های سهوی در بسیاری موارد به ضرر داماش گیلان بوده  است.

منبع: دانا