۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵

ادعای یک سایت درباره ماموریت کی روش

سایت گل در بخش اخبار مربوط به فوتبال آفریقای جنوبی ادعا کرده است که سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران در تابستان سال آینده هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۶۱۱۳۶
صراط: سایت گل انگلیسی در بخش خبرهای فوتبال آفریقای جنوبی خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بعد از جام جهانی 2014 برزیل این کشور را ترک می‌کند تا سکان هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی، تیمی که در فاصله سال‌های 2000 تا 2002 سرمربیگری آن را بر عهده داشت، تحویل بگیرد.

طبق ادعای این سایت کی‌روش به بهانه تماشای برخی از بازی‌‌های جام قهرمانی ملت‌های آفریقا و همچنین برپایی یک اردوی تمرینی در آفریقای جنوبی به این کشور سفر کرده و در همان زمان مذاکراتی را با مسئولان فوتبال این کشور ترتیب داده است. در این گزارش همچنین عنوان شده است که مذاکرات طرفین به نتیجه رسیده و مربی پیشین تیم منچستریونایتد پس از جام جهانی 2014 هدایت «بافانا بافانا» (لقب تیم ملی آفریقای جنوبی) را بر عهده خواهد گرفت.

سایت گل به نقل از یک منبع در اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرده است که کی‌روش و مسئولان این اتحادیه برای عقد قرارداد به توافق رسیده‌اند و به موجب این قرارداد همکاری طرفین از ابتدای ماه جولای آغاز خواهد شد. این منبع که نامش فاش نشده است به سایت گل گفت: کارلوس دوباره به آفریقای جنوبی باز خواهد گشت هرچند قرارداد او از ماه جولای امسال آغاز خواهد شد، چون او گفته قصد دارد ماموریتش در تیم ملی ایران به پایان برساند.

انتشار خبر توافق کی‌روش با اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی در شرایطی است که قرارداد ایگه‌سوند، سرمربی حال حاضر تیم ملی آفریقای جنوبی در ماه ژوئن سال 2014 به پایان می‌رسد.

به گزارش تسنیم، این خبر در حالی منتشر شده که کی‌روش در آخرین مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در حال حاضر 5 پیشنهاد برای همکاری دارم اما من یک مربی حرفه ای هستم و تا پایان جام جهانی به هیچ یک از آنها فکر نخواهم کرد. بعد از جام جهانی هم اولویت من ایران خواهد بود و ابتدا با فدراسیون فوتبال ایران مذاکره خواهم کرد.

این اظهارات کی‌روش سبب شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال حتی به عقد قراردادی 4 ساله با او ابراز تمایل کنند.


منبع: تسنیم