۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳

اتلتیکومادرید صدرجدول لالیگا

بیست‌ودومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، با پیروزی و صدرنشینی شاگردان دیه‌گو سیمئونه و توقف رئال مادرید در سن‌مامس پیگیری شد.
کد خبر : ۱۶۱۳۶۱
صراط: هفته بیست‌ودوم لالیگا شب گذشته (یک‌شنبه) با برگزاری 3 بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین آنها تیم رئال مادرید در خانه اتلتیک بیلبائو با تساوی یک بر یک متوقف شد و فرصت سبقت گرفتن از بارسلونا در جدول رده‌بندی رقابت‌ها را از دست داد.

در این بازی که کریستیانو رونالدو در دقیقه 76 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد، خسه رودریگس گل نخست را در دقیقه 65 به سود رئال مادرید به ثمر رساند اما ایبای گومس در دقیقه 74 کار را به تساوی کشاند. با این تساوی رئال مادرید با بارسلونا هم‌‌امتیاز شد اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده سوم جدول لالیگا باقی ماند.

در دیگر بازی مهم شب گذشته، اتلتیکومادرید در خانه خود با نتیجه قاطع 4 بر صفر رئال سوسیه‌داد را در هم کوبید و برای اولین بار در این فصل صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا شد. داوید ویا در دقیقه 38،‌ دیه‌گو کاستا در دقیقه 72، میراندا در دقیقه 74 و دیه‌گو در دقیقه 87 گل‌های اتلتیکومادرید را به ثمر رساندند. با این پیروزی اتلتیکومادرید 57 امتیازی شد تا با 3 امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار بگیرد.

در دیگر بازی‌ شب گذشته هم رئال بتیس قعرنشین با 2 گل از سد اسپانیول گذشت هرچند همچنان با 14 امتیاز در قعر جدول باقی‌ ماند.

در آخرین بازی هفته بیست‌ودوم لالیگا امشب ویارئال میزبان اوساسونا خواهد بود. در جدول رده‌بندی اتلتیکومادرید با 57 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید هر 2 با 54 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم