۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵

بلاتکلیفی متقاضیان کارشناسی ارشد 93+ عکس

از صبح روز گذشته بنا بر اطلاعیه‌ای که سازمان سنجش آموزش کشور منتشر کرده بود قرار بود کارت امتحانی آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 93 بر روی درگاه سایت قرار بگیرد که پس از مدتی ساعت آن تغییر کرد و امروز هم همچنان این مشکلات ادامه دارد.
کد خبر : ۱۶۱۳۶۸
صراط: بنا بر اطلاعیه‌ای که سازمان سنجش آموزش کشور منتشر کرده بود از صبح روز گذشته قرار بود کارت امتحانی آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 93 بر روی درگاه سایت این سازمان قرار بگیرد که پس از مدتی ساعت ارائه کارت آزمون بر روی سایت تغییر کرد ولی متاسفانه امروز هم همچنان این مشکلات ادامه دارد.

بنابه اطلاعیه سازمان سنجش قرار بود کارت امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال 93 از ساعات اولیه صبح روز گذشته قابل دریافت باشد ولی به دلایل نامشخصی که مهمترین آن بی برنامگی و نقص فنی است،‌زمان دریافت کارت آزمون به ساعت 18 موکول شد.

اما صبح امروز نیز بسیاری از کاربران بازهم با مشکل مواجه شدند و در تماس با ما اعلام کردند که سایت سازمان سنجش به سختی باز می‌شود و زمانی هم که سایت بر روی صفحه آپلود می‌شود امکان دریافت کارت امتحانی وجود ندارد.

برهمین اساس خبرنگار ما پیگیری‌هایی را در این زمینه آغاز کرد اما متاسفانه تا این لحظه پاسخی از سوی مسئولان مربوطه دریافت نشده است.

البته شایان ذکر است مشکلاتی از این قبیل در سایت سازمان سنجش کاملا به امری طبیعی مبدل شده و بارها شاهد مشکلات فنی در سایت این مرکز در زمان آغاز مراحل ثبت نام بودیم اما  سوال اینجاست که این نواقص تا چه مدتی قرار است ادامه پیدا کند و اقدامی در جهت حل این مشکلات برداشته نشود؟!


منبع: دانا