۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷

کسی حق ندارد رضاپهلوی را ضعیف کند

«تا روزی که سفارت آمریکا در ایران باز نشده است من همین شهرام همایون هستم. ولی بعد از بازگشایی سفارت شهرام همایون باید به شکل دیگری باشد.»
کد خبر : ۱۶۱۳۷۴
صراط: «شهرام همایون» فعال ضدانقلاب، مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای سلطنت طلب «کانال یک» در واکنش به درخواست برخی بینندگان شبکه مبنی بر نقد اپوزیسیون به دفاع از اپوزیسیون پرداخت و نقد آنان را ممنوع اعلام کرد.


وی در این خصوص گفت: «شخصی زنگ زده و می گوید چرا رضا پهلوی را نقد نمی کنید؟ من نمی فهمم از کی تا حالا باید اپوزیسیون را نقد کرد! باید به جای اپوزیسیون حکومت جمهوری اسلامی را نقد کنیم.»


شهرام همایون افزود: «کسی حق ندارد رضا پهلوی را ضعیف کند. کسی حق ندارد اپوزیسیون را نقد کند. چه کسی می داند مقدورات و امکانات اپوزیسیون چه چیزی هست.»


مدیر شبکه کانال یک خاطر نشان کرد: «اپوزیسیون باید کار خودش را انجام بدهد. چون به قدر کافی زیر فشار هست.»


همچنین همایون با انتقاد از شبکه های ماهوره ای فارسی زبان ضدانقلاب تاکید کرد: «چرا این تلویزیون های خارج از کشور بعد از توافق ژنو، لحن شان عوض شده است. چرا برخی  از برنامه هایشان عوض شده است. چرا بعد از توافق ژنو بیشتر معتقد به بحث های روانشناختی و روانکاوی و گل و بلبل هستند.»

 


وی در خاتمه یادآور شد: «تا روزی که سفارت آمریکا در ایران باز نشده است من همین شهرام همایون هستم. ولی بعد از بازگشایی سفارت شهرام همایون باید به شکل دیگری باشد.»

 

این اظهارات از سوی مجری و مدیر شبکه سلطنت طلب و صدور حکم ممنوعیت نقد ربع پهلوی از سوی وی در حالی صورت می گیرد که وابستگی مالی این شبکه به خاندان پهلوی اقتضای این موضعگیری ها را دارد و این در حالی است که  شهرام همایون بیشترین فحاشی ها را به هم قطاران خود و علیه دیگر اپوزیسیون ضدانقلاب وارد می سازد. اما اینکه وی به دیگر اپوزیسیون اجازه نقد رضا پهلوی را نمی دهد جالب توجه است.