۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹

هلاکت داماد و معاون سرکرده داعش

یک منبع امنیتی عراقی تأکید کرد که داماد و معاون ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.
کد خبر : ۱۶۱۴۸۵

صراط:  به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، یک منبع امنیتی بلند پایه گزارش داد که داماد و معاون «ابوبکر البغدادی» سرکرده دولت اسلامی عراق و شام، موسوم به داعش در درگیری با نیروهای عراقی در مرکز رمادی کشته شده‌اند.

بر اساس این خبر معاون بغدادی «ابو حفصه» نام دارد و یک تروریست عرب است و داماد او نیز «ابوطلحه چچنی»است که در بعقوبه کشته شده است.

این منبع تأکید کرد که تروریست‌های وابسته به داعش در تعدادی از ساختمان‌های مسکونی منطقه «الملعب» در مرکز رمادی مستقر شده‌اند و تعدادی از ساختمان‌های مسکونی که خانواده‌های عراقی در آن سکونت دارند را بمب‌گذاری کرده‌اند.

استان «الانبار» و مرکز آن الرمادی از 21 دسامبر گذشته شاهد عملیات گسترده مبارزه با تروریسم ارتش عراق است که دامنه آن تا مرزهای اردن و سوریه است و یگان‌های مختلف ارتش و بالگردهای جنگنده در کنار عشائر در حال پاکسازی استان از القاعده و داعش هستند.

با گسترش این عملیات نظامی علیه تروریست‌ها و همکاری عشائر این استان با ارتش عراق، تاکنون 200 تروریست خارجی کشته شده‌اند و ارتش عراق بر 85 درصد شهر الرمادی تسلط یافته است و به نظر می‌رسد، همین امر خشم تروریست‌های حاضر در فلوجه را برانگیخته است.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم