۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵

مشهد 17 درجه زیر صفر

با سردتر شدن هوا، امشب برودت هوای مشهد به 18 درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد رسید.
کد خبر : ۱۶۱۵۷۷

صراط: آخرین نقشه‌‌ها و مدل‌های هواشناسی طی 72 ساعت آینده نشان‌دهنده تضعیف سامانه پرفشار و جریانات سرد شمالی در سطح استان بوده که همراه با عبور جریانات نسبتا ناپایدار تراز میانی از نواحی جنوبی استان است و پیامد آن نیز کاهش برودت دمای روزانه و احتمال بارش پراکنده در نواحی جنوبی استان خواهد بود.

بر همین اساس هوای امشب شهرستان مشهد صاف تا قسمتی ابری همراه با مه و غبارآلود و گاهی با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و حداقل دمای مشهد نیز امشب به منفی 17 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

فردا سه‎‌شنبه نیز هوای شهرستان مشهد کمی ابری همراه با مه صبحگاهی و غبار آلود و گاهی نیز با وزش باد نسبتا شدید و افزایش ابر خواهد بود که حداقل دمای مشهد فردا به منفی 15 و حداکثر دمای آن به منفی 4 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

گفتنی است در 24 ساعت گذشته قوچان و  فریمان با حداقل دمای منفی 22  درجه سانتی‌گراد سردترین و بردسکن با حداکثر دمای منفی 1 درجه سانتی‌گراد گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

طی همین مدت حداقل و حداکثر دمای مشهد 17- و  10-  درجه سانتیگراد بوده است و طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی از ایستگاه  هواشناسی کاخک گناباد  و به مقدار  2.3 میلیمتر  گزارش شده است.

منبع: فارس