۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
یاوری:

روی وایت برد نوشتم باید در لیگ بمانیم

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: شرایط تیم فجر پیش از بازی با پرسپولیس خوب است و نباید از الان در مورد دیدار با سرخپوشان حرفی زد.
کد خبر : ۱۶۱۷۰۲
صراط: محمود یاوری گفت: شرایط تیم فجر پیش از بازی با پرسپولیس خوب است و در حال حاضر نباید در مورد دیدار با سرخپوشان حرفی زد خوشبختانه تمام مجموعه به ترتیب کار خود را به طور منظم انجام می‌دهند تا فجر نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی افزود: روی تخت وایت برد نوشتم که ما باید در لیگ بمانیم و به دسته پایین‌تر سقوط نکنیم و خود بازیکنان هم از انگیزه‌‌ی بالایی برخوردار هستند و امیدوارم در این هفته‌های پایانی نتیجه دلخواه را کسب کنیم. البته خودخواه هم نیستم که بگویم باید حتماً 5 بازی باقی مانده لیگ را ببریم.

یاوری ادامه داد: به نظرم رفتن به جام‌جهانی یعنی حضور کی‌روش موثر بوده و حتماً این مربی پرتغالی می‌تواند در آینده به تیم ملی کمک کند البته قرعه بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی هم طوری نبود که نتوانیم از گروه بالا بیاییم و بهتر است امیرقلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده مشکلات را کنار بگذارند و به فدراسیون و تیم ملی کمک کنند تا کی‌روش بتواند برنامه‌هایش را عملی کند.

وی در پایان گفت: خسرو حیدری بازیکن استقلال بوده و اگر هم مصدوم شده به خاطر تیمش بوده البته من معتقدم حیدری مصدوم نیست و کی‌روش خسته شده است. با این حال این نحوه برنامه‌ریزی برای فشاری که در بازی لیگ و تیم ملی به بازیکنان وارد می‌آورد، درست نیست.

خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی