۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲

وقتی فاکس‌نیوز اعصاب اوباما راخرد می‌کند

رئیس‌جمهوری آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی تأکید کرد که اخبار«فاکس‌نیوز»، «مغرضانه» و «غیرمنصفانه» است و عوامل این شبکه تلاش می‌کنند موضوعاتی که کاخ سفید معتقد است رفع شده را همچنان زنده نگه دارند و بر آنها دامن بزنند.
کد خبر : ۱۶۱۷۵۲

صراط:  به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن‌تایمز، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» تصریح کرد که اخبار شبکه «فاکس‌نیوز» مغرضانه و غیرمنصفانه است.

وی به مجری شبکه فاکس نیوز گفت: به طور قطع، فاکس در حملات خود غیرمنصف است.

اوباما در پاسخ به مجری این برنامه که گفته بود، آیا من نیز غیرمنصف عمل می‌کنم گفت: البته تو هم همینطور هستی اما من به هرحال تو را دوست دارم.

اوباما سپس فاکس‌نیوز را محکوم کرد که در تلاش است جدال‌ها و بحث‌هایی که کاخ سفید معتقد است آرام شده را باز کند و آن را همچنان زنده نگه دارد.

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی شبکه فاکس‌نیوز را مغرض و غیرمنصف دانست که مجری برنامه‌ای که او در آن شرکت کرده بود با به چالش کشیدن اوباما گفت که به چه دلیل کاخ سفید تلاش کرده است تا اهمیت حمله سال 2012 به کنسولگری آمریکا در «بنغازی» لیبی را کم‌ اهمیت جلوه دهد.

اوباما در پاسخ به فاکس‌نیوز گفت: این نوع مسائل همچنان ظاهر و پدیدار می‌شود و به چشم می‌آید زیرا شما و شبکه تلویزیونی شما تلاش می‌کنند به این موضوعات میدان دهند و آنها را تقویت کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا درباره سوال فاکس‌نیوز در خصوص اینکه اوباما این حمله سال 2012 به کنسولگری آمریکا در بنغازی که 4 دیپلمات آمریکایی از جمله سفیر آمریکا در آن کشته شدند را کم اهمیت جلوه می‌دهد، گفت : افراد این مسئله را باور می‌کنند چون شما و دیگر همکارانتان در رسانه‌ها این مسئله را به آنها می‌گویید.

منبع: فارس