۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

هلاکت سارق مسلح طلافروش +تصاویر

فرمانده انتظامي استان لرستان از به هلاکت رسيدن يک نفر سارق مسلح مغازه طلافروشي پس از درگيري مسلحانه با پليس شهرستان پلدختر خبر داد.
کد خبر : ۱۶۱۹۱۴
صراط: سردار "محمد قنبري" در تشریح سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان پلدختر ، گفت : روز گذشته در پي يک فقره سرقت مسلحانه از يک واحد صنفي طلا فروشي در بخش رومشگان شهرستان کوهدشت توسط يک سارق که منجر به قتل صاحب طلافروشي گرديد ، بلافاصله پليس اين شهرستان با حساسيت اين پرونده را پيگيري مي کند. 

فرمانده انتظامي استان لرستان افزود : سارق با استفاده از يکدستگاه خودرو پرايد متعلق به اهالي که در محل بسرقت مي برد از صحنه جرم متواري ، که بلافاصله اجراي طرح مهار در دستور شهرستان هاي تابعه استان قرار مي گيرد. 

"سردار قنبري" اضافه كرد: ماموران انتظامي شهرستان پلدختر با اجراي طرح مهار و هوشياري ، سارق را با يك دستگاه سواري پرايد در محور ورودي پلدختر شناسايي و دستور ايست صادر كردند. 

اين مقام انتظامي در ادامه بيان کرد : راننده خودرو بدون توجه به ايست پليس اقدام به فرار و درگيري مسلحانه با مامورين نموده كه اين درگيري منجر به مجروحيت يکي از سرنشين خودروهاي در حال تردد گرديد. 

اين مقام مسئول خاطر نشان کرد : سارق مسلح که عرصه را برخود تنگ مي ديد پس از برخورد به يکدستگاه خودرو اقدام به متواري شدن از محل مي نمايد. 

وي در ادامه افزود : متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به تير اندازي به سوي پليس و درگيري مسلحانه با آنان کرد که با توجه به بي اعتنايي فرد مسلح به هشدارهاي ماموران ، پليس وارد عمل شده و با تنگ کردن حلقه محاصره موفق به هلاکت رساندن وي شدند. 

فرمانده انتظامي لرستان تصريح کرد : با خاتمه در گيري و هلاکت سارق مسلح ، يک قبضه سلاح کلاش ، مقاديري مهمات ، طلاجات مسروقه و ... کشف شد. 

اين مقام انتظامي در ادامه اين مصاحبه با هشدار به تبهکاران و هنجارشکنان گفت : اجازه نخواهيم داد افرادي با شرارت و اقدامات خلاف ، امنيت هم استاني هاي عزيز را به مخاطره بياندازند. 

"قنبري" در پايان از اقدام به موقع و هوشياري کارکنان در اجراي موفقيت آميز اين عمليات تقدير و تشکر کرد و خاطر نشان ساخت : خواسته مردم ، برخورد قاطعانه با اشرار و مخلان نظم و امنيت است و نيروي انتظامي تا پاي جان به اين وظيفه مقدس خود عمل خواهد.






خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم