۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
روحانی دومین پیشنهاد مناظره را هم رد می‌کند؟

کم سوادها از مناظره می‌ترسند!

اگر به قول روحانی منتقدان توافق ژنو "یک عده معدود کم سواد" هستند که "از جای خاص تغذیه می‌شوند" پس دلیلی برای رد پیشنهاد مناظره وجود ندارد. در این شرایط بدون تردید "کم‌سوادها" باید از پیشنهاد مناظره بترسند.
کد خبر : ۱۶۱۹۳۲
"گروه سیاسی صراط" - پیشنهاد مناظره میان حامیان و منتقدان توافق ژنو، احتمالا سرنوشتی جز اولین پیشنهاد مناظره به حسن روحانی پیدا نخواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، بعد از طرح مباحث فراوان در خصوص سودمند بودن یا زیان آور بودن توافق ژنو و اینکه در توافق مذکور کفه ترازو به سمت امتیازاتی است که به غربی ها داده ایم و یا وعده هایی که از آنها گرفته ایم، پیشنهاد مناظره میان موافقان و منتقدان دست کم می تواند فضایی را برای طرح نظرات و در نهایت قضاوت افکار عمومی فراهم سازد.

با این وجود سابقه دولت تدبیر و امید نشان می دهد آنها علاقه ای به مناظره و طرح نظرات خود به صورت رودررو با منتقدان ندارند. اگر این رویه دولت همچنان ادامه یابد، دومین سکوت دولت مدعی اعتدال، تدبیر و آزادی منتقدان، در مقابل پیشنهاد مناظره ثبت خواهد شد.

پیش از این محمود احمدی نژاد بعد از گزارش صدروزه حسن روحانی که قسمت عمده ای از آن به طرح اتهام و انتقاد علیه دولت قبل گذشت، پیشنهاد کرده بود تا مناظره ای میان او و روحانی برگزار شود اما دولت در مقابل این پیشنهاد سکوت و گاهی فرافکنی کرد.

رویه دولت در 6 ماه اخیر نشان می دهد آنها بیش از برقراری دیالوگ و گفتگوهای دوطرفه به تک گویی و منولوگ علاقه‌مندند. از طرفی فرافکنی در خصوص موضوعات روز نیز بارها در رفتار دولت مشاهده شده است.

روز گذشته حسن روحانی در حالی منتقدان توافق ژنو را "یک عده معدود کم سواد از جای خاص تغذیه می شوند" خواند که موضوع روز کشور که انتقادات زیادی را متوحه دولت کرده بود، بی نظمی محض در توزیع سبد کالا به شمار می رفت.

درست شبیه همین فرافکنی در گزارش صدروزه نیز دیده شد تا جایی که روحانی به جای گزارش اقدامات خود به تخریب اقدامات گذشته پرداخته بود.

با این وجود سوالی که در خصوص اقدامات دولت در 6ماهه گذشته در دو حوزه اقتصادی (که نماد آن سبد کالاست) و سیاست خارجی (که توافق ژنو به نماد آن تبدیل شده) مطرح می شود این است که اگر دولت تا این اندازه به درستی اقدامات خود اطمینان دارد چرا از پیشنهاد مناظره و در نهایت قضاوت افکار عمومی در مورد آنها می ترسد؟

اگر به قول حسن روحانی منتقدان توافق ژنو "یک عده معدود کم سواد" هستند که "از جای خاص تغذیه می شوند" پس دلیلی برای رد پیشنهاد مناظره وجود ندارد. در این شرایط بدون تردید "کم‌سوادها" باید از پیشنهاد مناظره بترسند.

شکی نیست پذیرش پیشنهاد مناظره در نهایت میزان سواد دو طرف را برای مخاطبان و افکار عمومی مشخص می کند و پر واضح است که عدم پذیرش این پیشنهاد، از قبل تکلیف کم‌سوادها را روشن خواهد کرد.

نظرات بینندگان
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۸۶
۱۹۱
دكتر روحاني مظهر تحقق روياي 8 ساله ملت ايران است. من به شخصه خواسته زيادي از رئيس جمهورم ندارم . همين كه جلو تريبون بين المللي يه چيز نگه كه من از خجالت آب بشم برام كافيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون دهنت ای ول
مهر پرتاب کن (محمد م)
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی غلوم امیر ط جواد حالا هرکی من که خیلی دارم حال میکنم

آخه حسن به هر چیزی از احمدی نژاد انتقاد میکرد خودش همونه انجام میده اگه با همین فرمون جلو بره من ازش خوشم میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسی عزیزم حرف دلمونو زدی
محمد مجتبي
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مگه نماينده ملت ايراني كه مي گي مظهر تحقق روياي 8 ساله ملت ايران !!! بهتره بگي مظهر وادادگي به قول شاعر:چون دارو ندار هسته اي (لا)دادند--جايش سبدي به ما ز كالا دادند--آن حق مسلم كه به جايي نرسيد--اين حق سكوت است كه حالا دادند --روحاني مچكريم
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
دكتر روحاني تا همين الان از خواسته هاي منه شهروند فراتر بوده. خدايا مچكرم ازت.
سوداگر.وطن..آقاي.دل.سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
چون.شما.طرفدار.اين.حرفيد....
هيهات.منا.العزت....عزت.ازشما.بدور.است
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان من پيشاپيش عذر ميخوام چون حظورم كمرنگ تر و كمرنگ تر ميشه ديگه. زيرا بنده اسباب بازي فروشم و كم كم بايد نون والنتاين حرومي رو بگيريم از دست مردم! ديگه نميتونم 24 ساعته در خدمت شما باشم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ازکی خجالت میکشی جیگر
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد مجتبي جان مگه ملت هارو هميشه 100% حساب ميكنن؟ هميشه بحث اكثرييت و اقلييته. الانم كه منظور از ملت ايران همون اكثرييت هستند.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد"م" عزيز به شما وصييت ميكنم كه نظر 1 الي 3 رو هرگز به تندروها نده! 3 به بعد عيب نداره بزار واسه اونا باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه حقوق بگیر دولتی؟!
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام

طوری امثال صراط و شریعتمداریِ شریعتندار از مناظره صحبت می کنند که انگار قبلا هیچ مناظره ای نبوده!

نماینده های شما (قالیباف ، جلیلی و ...)خرداد همین امثال با روحانی مناظره کردند و نتبجه اش اون شکست مفتضحانه برای شما بود!

چند سال بدترین حملات رو به مشایی کردید و حتی بهش اجازه دفاع ندادید چه برسه به مناظره.

حرف اضافی نزنید شما ها چیزی برای ارائه ندارید که بخواید ارائه کنید.

اما در ترسو بودن و دست خالی بودن روحانی همین کافی که جرات مناظره با احمدی نژاد رو نداشت.
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
یه چیزی بهتون میگم آویزه ی گوش های خودتون کنین :




یه زمانی روسای حجتیه رفتن خدمت امام خمینی ره و گفتن که ما نیروهای زیادی رو تعلیم دادیم و شما از اونا در مدیریت کشور استفاده کنین اما حضرت امام ره با تشر اینارو پرت کردن بیرون و بعد از اون حجتیه در ظاهر منحل شد اما اونا کار تشکیلاتی شونو در خفا ادامه دادن و همین الان که با شما صحبت میکنم در بسیاری از نهادها آدمهای کثیف این جریان نفوذ داده شدن و مطمئنا یکی از این نهادها سازمان ص...... هست متاسفانه !!!

این جریان کثیف ضد ولایت باید به اسراییل و لندن پرتاب شود ...
شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی خیلی جلوی اوباما واولاندزن باز و شیمون جانی ونتانیاهو قاتل کودکان واتحادیه همجنس بازاروپا خجالت می کشیدی بمیرم برات.دیگه خجالت نکش سرتو جلوشون بالا بگیر بگو ما هم هستیم خوب حالا خیالت راحت شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م:
1. درسته تفکر حجتیه ای خطرناکه, اما داستانت دروغه. اگر غیر از خاطرات مرادت(ها..) سندی داری ارائه کن.
2. حرف اصلی: به فرض درست بودن, اون چیزی که باعث خطرناک بودن حجتیه بود این که دم از اسلام و امام زمان میزدند اما با مبارزه با شاه و امریکا میانه نداشتند, که این دقیقا رویه این دولت تعلیق و کلید هست. معلوم نیست تو صحبتهای محرمانه!! چی گفتن که معاون وزیر خارجه امریکا گفته روحانی همونطور که قول داده بود پولی که ما دادیم را صرف غذا برای فقرا کرد!!! یعنی روش دادن سبد کالا هم حساب شده بوده!

پس تا میتونی به حجتیه فحش و لعن بفرست که ما هم باهات همصداییم اما خودتم نمیدونی داری به مراد خودت لعن میفرستی.
فدائی روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
مناظره مال همچون شما و احمدی نژاد های دهن دریده فحاشها و ابروریزهائی است که میخواهند خودی نشان دهند چون در حقیتقت از تو خالی هستند لذا برای اینچنین افرادی امام صادق میفرماید (موذ ممار متملق فی المقال فی اندیه الرجال ..... که در آخر میفرماید عاقبتش فدق الله خیشومته ...) وقتی به جائی نمیرسند میگویند مناظره کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چقدر کم توقع شدی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همینکه یه چیزی بگه که این صراطیها و امثالشون تا مدتها جلز و بلز بکنند برای من هم کافیه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
تا8سال دیگه اقتدارکشورمان رابربادخواهدداد4سال هم ازسرش زیادازسبدحقارتش معلومه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیویورک تایمز: مردم گرسنه در سالگرد انقلابشان، در صف غذا یکدیگر را هل می‌دهند!
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی با تیتر دولت ایران به میلیون ها نفر از مردم خود غذا کمک می کند، ایران را تا سطح یک کشور قحطی زده ی افریقایی تنزل داده، گویی در صورت عدم کمک غذایی دولت، میلیون ها نفر در اثر تحریم ها جان خواهند باخت! نیویورک تایمز سپس درج مصاحبه های هدفمند از مردمی که در صف سبد کالا حضور داشته اند در ترسیم یک ذهنیت فلاکت زده و مصیبت بار از جامعه ایرانی سنگ تمام می گذارد.
http://www.jahannews.com/vdcauune649ny61.k5k4.html
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا این سایت صراط بخودش گرفته؟ نکنه واقعا مدارک شما هم مثل بگم... جعلیه؟ بابا ول کنید. پیام رییس جمهور رو بفهمید؛ الان وقت وحدت و همدلی و یکپارچگی رسیده. بگذارید اونا که چوب لای چرخ این دولت و نظام میگذارند و منفعت شخصی رو بر وحدت ملی ارجح می دونن هم توبه کنن. از تو بعیده صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"مناظره مال همچون شما و احمدی نژاد های دهن دریده فحاشها و ابروریزهائی است"

درست گفتی، شماها اهل مباحثه و مناظره نیستید. دوست ندارید کسی بگه بلای چشمتون ابروست. دوست دارید کشور رو شاهنشاهی اداره کنید، منتها باز اون یه غیرت و سوادی داشت، شماها همونم ندارید.
از شاهنشاه عاری از مهر هم س....... تر و ذ..... تر هستید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به فدائی روح الله که میفرمایند : "مناظره مال همچون شما و احمدی نژاد های دهن دریده فحاشها و ابروریزهائی است که میخواهند خودی نشان دهند چون در حقیتقت از تو خالی هستند "

باید گفت : جناب فدائی روح الله ، لطفا متن بالا را دوباره مطالعه بفرمایید و ادب و متانت و آبروداری و طبل تو خالی بودن خود، و دوستان و رفقایتان را دوباره محک بزنید. اگر ما جواب شماها را نمیدهیم، فقط وفقط بخاطر این است که، جواب شماها ، در متن نوشته بوسیله خود شما ، موجود میباشد. نوشته های شما و یارانتان ، فقط لیاقت پوزخند زدن دارد.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
تو خجالت نمی کشی امریکایی ها وایمیسن هر چی از دهنشون در میاد به ایران و ایرانی میگن بعد دولتی های گرامی میرن دست می دن و لبخند می زنن؟ غیرت ندارید شماها؟

شما 8 سال آرزوی سبد کالا داشتی؟ یا 8 سال آرزوی فحش خوردن از امریکا رو داشتی؟

چه جوری امریکایی ها هر چی می گن زشت و خجالت آور نیست ولی یکی مثل خودشون باهاشون حرف می زنه خجالت آوره؟!

شما کلا عادت به فحش خوردن غلط کردم گفتنو ذلت و خفت دارید. عزت انقلاب واسه شماها خیلی زیاد بود.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا یا خانم "دولت حق" کسی مثل مشایی که میاد از رابطه با اسرائیل حمایت میکنه و عضو حجتیه هست حتی اینکه تو کشور ما هم زندگی کنه براش خیلی زیاده حالا تو میای میگی بیاد از خودش دفاع کنه اینجور افرادو باید نطفه خفه کرد چون واقعا برای نظام خطرناکن.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام

چطور فهمیدید که مشایی در حجتیه عضویت داره؟! حتما طبق سخنان عالم گرانقدر ط.....! یا ذ....... اینم دقیقا همون حملاتیه که گفتم.

دانلود کنید:

http://www.ourpresident.ir/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D8%B5%D9%88%D8%AA%D9%8A-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D9%88%D9%8A%D8%B1%D9%8A/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%82%D9%85%D8%8C%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%8C%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%B3%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%D8%8C%D8%B5%D9%88%D8%AA-dp1


http://www.ourpresident.ir/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D8%B5%D9%88%D8%AA%D9%8A-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D9%88%D9%8A%D8%B1%D9%8A/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%B8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B5%D9%88%D8%AA

+++موفق باشید.
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
ای عزیز شماهنوز ایشون رونشناختی
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
برای منم همین قدر یه چیزی بگه که باعث تحقیر امریکایی ها بشه کافیه که متاسفانه این طور نیست
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۷۴
۶۹
والا منم از شيوه مناظره شما جماعت ترس كه سهله.........
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه مناظره به شيوه اول انقلاب باشه من از طرف آقاي روحاني موافقت ايشون رو اعلام ميكنم ولي اگه مثل 88 باشه!!! شرمنده . مگه اينكه جيباي همرو قبل ورود به استديو بگردن نميدونم عكسي كاستي نواري ....... كسي تو نياره با خودش.
سوداگروطن(اقاي.دل.سابق)
|
Iran (Islamic Republic of)
شما.از.اين.ميترسيد.چون.مناظره.جاي.بحث.علميه.و.استدلال.و.هوچي.گري.و.غوغاسالاري.ديگه
كاركردشواز.دست.ميده...
چون.كسي.كه.طلب.مناظره.ميكنه.به.استدلالات.خودش.مطمينه....و.بي.سواد.هم.كه.ميدونه
كه.مناظره.ميتينگ.انتخاباتي.نيست.كه.با.هيجان.جمع.و.جورش.كنه....
بله.گوگولي....بي.سوادها.ميترسند...
قريون.امام.علي.برم.كه.1400سال.پيش.تكليف.شمارو.روشن.كرده...
درناداني.يك.شخص.همين.بس.كه.خودش.رو.دانا.بدونه
و.ميشه.نتيجه.گرفت.كه.دربي.سوادي.شخص.همين.بس.كه.خودش.رو.باسواد.بدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
يادش بخير روزگاري كه حتي كمونيستها هم مي توانستند مناظره كنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که اعتراف کردی از حرف حق میترسی
رئیس جمهورت چی؟
ازسایه خودشم میترسه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مناظره بهترین راه هست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۰۲
۹۹
ای افراطیها چی از جون ملت میخواین بابا بزارین این دولتی که با رای واقعی مردم اومده کارشو بکنه.مطمئنباشید هر چی بشه از اون جلیلی بهتر ازآبدر میاد.
امير ط
|
United States of America
منم هي ميگم مطمئن باشن ولي اينا هنوز شك دارن. ميگن نكنه جليلي بهتر بود! ولي به نظر من نبود اينا خود دانند.
ناشناس
|
United States of America
واقعی روخوب اومدی
ناشناس
|
United States of America
واقعا همین طوره
دردود بر روحانی
محمد مجتبي
|
United States of America
راي واقعي !!!! شما تو توهم سير مي كني تنها رييس جمهوري كه راي واقعي ندارد در طول تاريخ ايران روحاني است نه به اين جهت كه در انتخابات تقلب شده چون در انتخابات ايران تقلب امكان پذير نيست اين موضوع را همه حتي مزدوران هم مي دانند از اين جهت راي روحاني واقعي نيست كه راي ايشان تركيبي از راي خاتمي و هاشمي است در ضمن فراموش نكنيد ايشان با 2دهم درصد رئيس جمهور ايران شد ولي نمي دونم چگونه اسمش را گذاشتيد رئيس جمهور محبوب !!!!!
آقاي.دل
|
United States of America
راست.ميگه.بهتر.در.مياد..جماعتي.كه.عزت.خودشون.رو.به.توهمي.از.شكم.سيري.ميفروشن
همين.طوري.صحبت.ميكنن.و.اصلا.براشون.مهم.نيست
كه.لبوفروش.و.نفهم....و.ضدقانون.و.افراطي...گرسنه.و.بي.سواد.خونده.بشن...!!!!!
حاجي.سرت.رو.زير.برف.كردي...بقيه.ي.بدنت.رو.ميخواي.چيكار.كني؟؟؟؟
توسرت.رو.زير.برف.كردي....فكر.ميكني.بقيه.هم.همين.كارو.ميكنن؟؟؟
تو.عزتت.رو.فروختي.فكر.ميكني.كسي.كه.4تا.4تا.شهيد.داده.هم.ميفروشه؟؟؟
تو.ميخواي.غلام.حلقه..بگوش.جنايتكارترين.تمدن.تاريخ.بشي....فكر.ميكني.بقيه.هم.همينطورن؟؟؟
تو.ميخواي.كوركورانه.از.اشتباهات.خانمان.سوز.دولت.روحاني.چشم.پوشي.كني....فكر.ميكني.بقيه.هم؟؟؟؟
خدا.سرنوشت.همه.رو.بخير.كنه...
البته.ناگفته.نماند.كه.علم.وجهل.هردو.مراتب.دارن.بعضي.ها.تو.مراتب.بالاي.جهل.هستند.و.بعضي.ها.در.مراتب.پايين
بعضي.ها.معادله.ي.حركت.رو.با.دونقطه.بدست.ميارن.و.بعضيها.خود.خط.و.نمودارو.هم.كه.نشون.بدي.نميفهمن.....
بدترين.افت.براي.هر.تفكري.جمود.و.استكبار.و.تحقير.ديگرانه.كه.تا.حالا.دولت.برادر.روحاني.در.اين
زمينه.بيست.گرفته....

حالا.يه.چيزي.....من.مرده.شما.زنده....اين.دولت.استعفا.ميدهد....
اميدوارم.كه.به.سال.برسد....
امير ط
|
United States of America
نه محمد مجتبي عزيز شما واقعا به ايني كه گفتي خودت اعتقاد داري؟؟! راي به احمدي نژاد رو هم ميشه بيزحمت كالبدشكافي كنين؟
ناشناس
|
United States of America
بابا بسه این حرفهای صد من یه غاز شما برای سال 88 اب و رنگ داشت الان جز تحقیر سودی براتون نداره
سربازولایت 2
|
United States of America
شما مگه گذاشتید رئیس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد کار کنید
ناشناس
|
United States of America
اولا که اقای ناشناس مالزییایی "بزارین" با "ذ" درسته نه"ز" نشون دادی که چقدر با سوادی
دوما همه دولتها با رای مردم اومدند این شماها هستید که وقتی نامزد مورد علاقتون رای نیاره عزا میگیرین و اشوب وفتنه به پا میکنید و به دروغ شعار تقلب تقلب سر میدین
سوما که ظرف شش ماه بهتر بودنشا دیدیم که چه گندی از اب دراومده
چهارما از جلیلی میسوزی اب بریز.....
ناناز
|
United States of America
چرا هر رایی که مطابق نظر تو و امثال تو ئه واقعیه و هر رایی که مخالف نظرتئنه تقلبی و جعلی .... بس کنید تو رو خدا با این حرفای مسخره اینقد ب دشمن فرصت ندیدی که تحقیرمون کنه فتنه ی 88 به اندازه کافی ما رو عقب انداخت اینقد خنجر ب تن وطنتون نزنید!
ناشناس
|
United States of America
من نویسنده ی همین کامنت هستم و از اهواز هستم، چرا پرچم آمریکا رو زدین؟لطفا اصلاح کنید. ضمنا بار اول هم نیست
ناشناس
|
United States of America
ببینیم و تعریف کنیم
ناشناس
|
United States of America
چی شد حالا شد رای واقعی مردم با حداقل ارا ولی دور قبل با 24میلیون رای تقلب بود شورای نگهبان که همونه ، وزارت کشور هم همون مردم هم که همونند خدا بهتون انصاف وعقل وایمان بده که اخرتتون را به دنیای دیگران نفروشید
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۲
۳۸
نكه خدا نكرده عيب از مناظره كننده هاي افراطي باشه ها!اونا خب حربه هاي خودشون رو دارند . عيب از ما ايرانيهاست كه رو ناموس يه حساسيت ويژه داريم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلبها که اصلا طرفدار بیحجابی و بدحجابی نیستند.
ماشالله اینقدر با غیرتــــــــــــــــــــــــن!!!!!!!!!!!!!
البته امیر خان خطابم به شما نیست. به کسایی که زن و بچشون بیحجاب تو خیابون میچرخه و با نهی از منکر هم مخالفن اما نشون دادن پرونده یک متقلب با عکس پرسنلی را بیغیرتی میدونن.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان در مورد اصلاح طلب ها متاسفانه حرف شما كاملا درسته. بدحجابي و شل حجابي و بي غيرتي در اين گروه سياسي بسيار به چشم ميخوره
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
آهاى اميرخان وناشناس اول !
چرا حكم كلى صادر ميكنيد؟ آيا نظر تك تك اصلاح طلبها رو پرسيديد يا بى حجابى زن و بچه هاشونو با چشم خودتون ديديد؟
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب فارض عزيز رنگ رخساره خبر ميدهد از سر درون. بنده كه نگفتم همه گفتم در مقايسه با اصولگرايان به اين صورت هستند اكثرا. ديدم كه ميگم
ایراندووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۵
۲۱
لطفا شما از ادبیات محترمانه استفاده کنید
صراط جان!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ خوبه فقط برا همسايه! صراط ميگه من نميگم.
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۴
۴۳
عوامل افراطی و حجتیه باید برن اسراییل و اونجا با همکیشای خودشون مناظره کنن
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد"م" جان حتي اگه شده كمتر بخوري و گردتر بخوابي كه نه غم نان داشته باشي نه غم جا حتما اين كار رو بكن تا بتوني نظر 1 تا 3 رو به اين تندروها ندي. اين خواسته برادرانه يه همسنگره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط اراجیف مینویسی
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي هم زيبا مينويسي
ناشناس تر
|
Iran (Islamic Republic of)
شروع عمليات حجتيه كش 1 را اعلام داشتم.... به پيش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اوشکول!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم دلیلی ندارید برای مناظره
واقعا متاسفم
سرباز ولایت 2
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م
والله
نتانیاهو گفت اصلاح طلبان سرمایه های ما هستند نه اصولگرایان
شما بنی اسراپیل هستید با ورژن جدید
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به جای دلیل و منطق آوردن فقط بلدید مثل رئیس جمهور محبوبتون چشمها رو ببندید و دهن رو باز کنید و بد و بیراه بگید.

بابا اینقدر قضیه واستون پیچیدس؟
به سبد کالاش افتخار می کنید یا ذلتنامش؟!

ول کنید این تعصبات تاریخ انقضا گذشته رو. مملکت رو حراج کردن رفت . من نمی فهمم دلتون رو به چی خوش کردید.
این بگو مگوهای بچه گانه رو ول کنید. بشنید فکر کنید چه جوری از این مصیبت میشه خارج شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۷
۳۱
مناظره بشه که چی؟؟؟؟
پرده ها دریده شه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعیات رو بشه
برای مثال:دو نفر مورد خطاب احمدی نژاد هنوز نگفتند که این همه ثروت را که ثروت قاجار و پهلوی و تمام پادشاهان ایران پیشش لنگ میندازن رو از کجا اوردند
سریع مملکت را به اشوب کشیدند که صورت مساله را پاک کنن
اما سوال را کسی فراموش نکرده باید جواب بدند
این دولت هم که دست کمی از اون دو نفر نداره و برای فرار از جواب سریع توهین میکنه و تهمت میزنه: که بی سوادها و افراطیهاو........
نسترن
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه دولت محترم منطقی مناظره کنه و تا حرف حق شنید دادش هوا نره و هوچی گری راه نندازه پرده ای هم دریده نمیشه ... تو مناظره های 88 هم دکتر احمدی نژاد عزیز با استدلالهای منطقی و علمی پا جلو گذاشت ولی افراد مقابلش شروع کردن به حاشیه سازی و تهمت و دروغ بی دلیل و مدرک دکتر هم نیرنگشون رو ب خودشون برگردوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نگران پرده ها نباش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۸
۲۷
مناظره میکنن به شرطی که قول بدن مهر پرتاب نکنن !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
یکی نیست به حسین شریعتمداری بگه، شما اگه مناظره بلد بودید و چیزی در چنته داشتید،بوسیله کاندیدهای متعدد جناح تون !!! که همشون تأیید شدند!!! کاری میکردید!!!

"بخصوص کاندید سوپر حزب الهی تون جناب ظرفیت"
__________
جدیدا، شریعتمداری شده خط قرمز !!! هرکی بهش انتقاد محترمانه کنه، دادستان وارد میشود و صدا رو خفه میکنه!!!

بیچاره زیباکلام!!!
امير ط
|
United States of America
قبل تو رفتن قرار شد جيباشون رو بگردن. توافق كرديم و الا مناظره بي مناظره
ناشناس
|
United States of America
فرافکنی تا کی؟
وقتی توانایی ندارید مناظره کنید بهتره یه نفر باسوات بفرستید بیاد با بی سوات ها مناظره کنه
سرباز ولایت
|
United States of America
به به امین جان بازم که داری تند میری.
کاندیدای سوپر حزب الهی ما آقای جلیلی هر چی که بود یه موی گندیدش می ارزید به حجتیه ای ها ولی حیف که خرابش کرد.
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۲
۳۵
منتقدای فعلی روحانی فقط اینا هستن :

گازانبری + افرااطی های حجتیه و مدرسه پرتو و روسا !!!

البته گازانبری آدم بدی نیست ولی اون افراطی های حجتیه رو باید زنده بگور کنن در صحرای نقب !! چون هم خیلی نفهم هستن و هم خیلی بیسواد و هم خیلی منحرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دایی وضعت خرابه ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که خیلی باسوادی و غیر منحرف!!!!!!!!!!
مستقیم داری میری ترکستان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م ماله کش اراجیف نویس
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م جان می بینی به چه روزی افتادی ؟؟
ادعای ولایتمداری ات میشه
ولی الفبای ولایت پذیری رو هم نمی دونی
این آقای حقوق دان طی یک سال گذشته و قبل از آن آیا یک بار جرات کرده راجع به سران فتنه کوچکترین حرفی بزنه ؟؟
حضرتعالی که دائما" به طرفداران اصلاحات القاب تند و توهین آمیز نثار می کنی چطور شده حالا زیر بیرق همون ها داری سینه می زنی؟؟
خدایش اگر ولایت مداری ات این گونه است که با هر بادی از این رو به آن رو بشوی وای به حال سایر امورات
آدم برای قضاوت کردن حب و بغض شخصی اش رو ملاک قرار نمی دهد
تو از احمدی نژاد تنفر هستی ولی ایم نباید اسباب این شود که بیفتی توی دهان فتنه گران !
بد نیست یه نگاهی به فرمایشات آقا بیاندازی که در خصوص وادادگی همین جماعت دیپلمات های لبخند به لب و حقوق دان چه فرمودند

دولتی که بیشترین عقب نشینی را داشت
دولتی که اضافه بر تعهدات آزانس برای خوش خدمتی و خود شیرینی اضافه بر پادمان تعهداتی را پذیرفت و دو سال کل عملیات را تعطیل کرد
مگر رهبری دستور ندادند که پلمپ ها توی همین دولت ترسو باید شکسته شود و عقب نشینی ها جبران شود ؟
من هنوز فیلم کامل فرمایشات رهبری را در آن مقطع را کامل دارم
جالبه بدانی که اتفاقا توی فیلم مستند جلیلی هم بخش های حیاتی آن مجددا" پخش شد !!
ما نه با احمدی نژاد پدر کشتگی داریم نه با روحانی
درد ما از اینه که دقیقا" روحانی داره راه اشتباهی رو که بارها به آن اشاره کرده و آن را تقبیح کرده را به مراتب بدتر داره ادامه می دهد
و متاسفانه عملکرد و گفتارش باهم در تعارض است
می گوید ما از نقد و انتقاد سازنده استقبال می کنیم بعد می گوید چرا بی سوادها از ما انتقاد می کنند
بد نیست بروی ببینی سر همین ماجرای سبد کالا چند نفر استاد دانشگاه حتی از خود چهره های آکادمیک اصلاحات آن را نکوهش کردند
حداقل 20 استاد دانشگاهی در خصوص مفاد توافق نامه ژنو نقد های جالب و فوق العاده ای را مطرح کرده اند چرا ایشان هرگز حاضر به مناظره و صحبت راجع به آن نیستند ؟؟
مگر دانستن حق مردم نبود
مگرمردم نامحرم بودند
چرا آقای ظریف حتی به قیمت استیضاح شدن هم حاضر به بیان تعهدات و حقوق ما از توافق ژنو در میان اعضا کمیسیون امنیت و امور خارجه مجلس نبود ؟؟
در خصوص سبد کالا ده ها راه کار عملیاتی قابل ارائه بود
از بد ماجرا اتفاقا بچه های طرفدار قالیباف هم ایده های جالب عملیاتی داشتند که وزیر 60 ساله و فرتوت صنعت حتی حاضر به شنیدنش نبود نهایتا" هم دیدی که دیروی رسما از مدیریت این کار ساده خلع ید شد و به ربیعی سپرده شد
یه مقدار توی نظراتت کمتر حب و بغض شخصی ات را دخیل کنی به نفع خودت می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیدمهدی موسوی جان ،
رهبري فرمودند براي دفع شر اين شيطان با او مذاكره مي كنيم .
رهبري فرمودند اينها بچه هاي انقلاب هستند و ما به آنها اعتماد داريم .
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- سید محترم راهی که می روی منتهی به یاری ابن ملجم و خوارج است

2- من روحانی رو تا زمانی ازش حمایت میکنم که در خط ولایت باشه ، وگرنه روحانی بدون ولایت پذیری جایگاهی نزد ما نداره ... و از اینکه روحانی فعلا تمام و و کمال در خط تبعیت از ولایت است ، اطمینان صد در صدی دارم ، و کلیات فعالیت دولتش هم در این خط هست ، حالا اینکه 4 تا نقص و اشکال در خودش یا اطرافیاش باشه طبیعی هست ، مهم اینکه انحرافی نباشن ، چه سبز و چه حجتیه ... من اصلاحات (در دایره نظام نه اصلاحات غرب زده) رو قطعا قبول دارم چون اسلام و پیامبران و ائمه دنبال اصلاح طلبی هستن ، منتها افرادی رو که داعیه اصلاح طلبی دارن و داشتن رو در دایره اصلاح طلبی نمی بینم اینا در دایره نفاق هستن ، همینطور افرادی رو که با مهر و چوب و چماق و کفش و ظاهرسازی و پرتاب مهر و خشونت و فقط خودشون مسلمون حساب میکنن و بقیه رو نامسلمون اصلا آدم فرض نمیکنم و معیار قرار نمیدم

3- ظریف و .... هم بدون اجازه روحانی و حضرت آقا هیچ وقت کاری نمیکنه و اصلا نمیتونه بکنه و از اونجایی که ماموریت های مد نظر مقام عظمای ولایت و ریاست جمهوری رو داره اجرایی میکنه بعنوان فرزندان کشور از جانب حضرت اقا مورد خطاب قرار گرفتن

4 - می خوام سر به تن دشمنای علی و آل علی نباشه مرگ بر ضد ولایت فقیه حالا اون ضد ولایت میخواد حجتیه باشه و افراطی مهر پرت کن یا سبزی که در آغوش صهیونیست هست

5- ببین اون فتنه ای که مد نظر حضرت اقا هست و ما هم فتنه رو براساس نظر ایشون قبول داریم ، یه نون دونی شده برای برخی افراد پست فطرت تا به این و اون بچسبونن و اهداف سیاسی و باندی خودشونو جلو ببرن
مردمی که 9 دی اومدن تظاهرات دشمنان واقعی فتنه بودن نه امثال ر... و ک...
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان ولایت پذیری تولی و تبری داره
کجای فرمایشات حسن روحانی تبری از میرحسین و کروبی دیدی؟؟
نکنه روز رای گیری توی مجلس به خاطر اینکه بتونه برای کابینه اش رای بیاره؟؟
آدم یا داخل دایره حق طلبی هست یا بیرون

اگر داخل دایره بودی که هیچ

اما اگر بیرون دایره حق طلبی افتادی چه نزدیک دایره چه فرسخ ها دور خارج از مدار حق طلبی هستی حد وسط ندارد
آیا حسین ابن علی نمی توانست مانند حسن روحانی عافیت طلب باشد ؟؟ و راه میانه پیش بگیرد ؟؟
و سر سلامت برای خودش و اهل بیتش بجوید ؟

شاید هم حسین تدبیر و امید بلد نبود !!

سرما جرای توافق ژنو هم بهت یک آیه را تذکر می دهم ببین طی چند ماه آتی این آیه به یقین برای ات ثابت می شود یا نه

بسم الله الرحمن الرحیم
سوره بقره آیه 120

ولن ترضی عنک الیهود ولا النصاری حتی تتبع ملتهم

(ای رسول ما)یهودیان ومسیحیان ازتو راضی و خوشنود نمی شوند تا اینکه از آیین آنها پیروی کنی

اتفاقا همیشه آدم ها از جایی که غرور دارند و به آن می نازند ضربه می خورند

این دوست حقوق دان ما چطور حقوق دان شده اون هم در بریتانیا الله اعلم

اما یه بچه هم می دونه که توافق و تعهد باید همیشه جامع و مانه باشه

جامع بودن یعنی در برگرفتن تمام خواسته های دو طرف می باشد و مانع بودنش یعنی اینکه هرکس به فراخور سلیقه خودش آن را تفسیر نکند

شما ببینید طرف آمریکایی چه تفاسیر از این توافق دارد
وچه انتظاراتی را جان کری و کنگره و وندی شرمن بیان می کند !!
اتفاقا همین خواسته های این ها شده مستمسک رسانه های اشان که ایران از انجام تعهداتش شانه خالی می کند

به قول یک بزرگی اگر با آمریکایی ها دست دادی بالافاصله تعداد انگشتان دستت را بشمار !!!

کمی صبور باش تا اردیبهشت حرکات جالبی خواهی دید

آنجا متوجه می شوی که ای کاش علی تنها نمی ماند و سرهنگ مالک اشتر را به جای ابوموسی اشعری حقوق دان انتخاب می کردیم و حمایت می کردیم


حق معیار و میزان داره

حق را با آدم ها نمی سنجند بلکه آدم ها را با حق می سنجند

به قول حضرت امیر در فتنه هاست که مردان و زنان بزرگ شناخته می شوند

اتفاقا" یک قیچی برای زدن ریشه ولایت شکل گرفته که یک لبه آن زخم خوردگان فتنه و اصلاحات آمریکایی است و یک لبه دیگر آن دین نمایان انجمن حجتیه و متوهمان 8 سال گذشته است

مگر همین جریان پشت روحانی کسانی نبودند که از 76 تا 83 شعار فشار از پایین و چانه زنی در بالا را مطرح می کردند ؟؟

فشار از پایین اشان همان آشوب ها و هوچی گری هایشان در جراید و دانشگاه ها و ... بود و چانه زنی اشان استعفای نمایندگان مجلس ششم اشان و شش وزیر شان بود

و از سال 84 هم که متوهمان دین نما با فریب بخش عمده مردم و خواص در بزنگاه اوامر رهبری دیدی که چطور خانه نشین شدند و تمرد از دستور و نامه رهبری داشتند

خوب نگاه کن می بینی که جریان 84 تا 91 هرچند مقابل جریانات 76 تا 83پ4 بوده اما هر دوی این دو لبه برای زدن ریشه عمود نظام یعنی رهبری بوده

بعنوان یه آدم بی سواد از شما تقاضا می کنم نقد آقای مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در سایت تسنیم را بخوانی تا به عمق فاجعه پی ببری

رهبری الان دخالت نمی کنند تا دوستان فردا بهانه نیاورند که دخالت ها باعث شد کار توافق ابتر بماند
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که اینقدر آتیشی هستی به جای نوشتن این مزخرفات از ژنو و سبد کالا دفاع کن.یا حد اقل یه دلیل منطقی برای دفاع از عملکرد این دولت بیار.
به خدا الآن وقت این حرفها نیست. نفع کشور و انقلاب رو در نظر بگیرید. بعد حرف بزنید. تنها کمک شما به آقای روحانی اینه که قبل از اینکه بیشتر از این فاجعه به بار بیاره نقدهاتون رو بهش برسونید.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی در خط و.....؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟!

به این مذاکرات خوشبین نیستیم ...

برخی خندیدن ها نابجا بود ...

امریکا غیر قابل اعتماد است...

باید جلوی زیاده خاهی و استکبار امریکایی ها ایستاد ...

هر چه ما عقب نشینی کنیم آنها جلوتر میایند...

آنچه «««مرقوم داشتید»»» قابل قدردانیست...

و ...

اصلا و به هیچ وجه. این وصله ها ...



صراط تو رو به خدا این یکی رو سانسور نکن.
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای موسوی جان :

1- گفته های موثق دلسوزان نظام میگه یکی از شاخصه و نشانه های وجود و حضور خوارج ، تندروها ، امثال مدرسه پرتو و برخی موسسات خاص و من حیث المجوع سران جبهه پایداری در یک محیط ، نوع خاص رفتار اونها در چسباندن برچسب های بی دینی و .... تخریب و تهمت زدن به افراد مختلف در راستای اهداف سیاسی و غیرسیاسی هست ، این جریان که عملا نشون داده عملا به ولایت فقیه هیچ اعتقادی نداره (خانه نشینی 11 روزه ، عربده کشی در قم و همچنین حرم حضرت امام ره و ..... نمونه هایی هستن برای این مدعا) با رفتاری که گفتار شما هم نشان از همفکری با اون جریان هست به گمونم به تنها شخصی که جرات نکرده برچسبی بزنه خود حضرت آقا هست ! ببینم رفسنجانی که فتنه و ..... فلان ، روحانی که فتنه !!! و ...... فلان ، مطهری که بی بصیرت و ........ فلان ، فرمایشات حضرت اقا رو هم که عملا ملاک عمل قرار نمیدین ... پس دیگه کی مونده ؟
کی مونده ؟ !!!! پس حتما رئیس کل جبهه پایداری غیر فتنه و نایب امام زمانه و یاراش هم کوچک .... و رس ....... و ........؟ !!!!

2- برو صحبت های روحانی رو در مقاطع مختلف در مورد فتنه بخون متوجه میشی نظرش راجع به فتنه چیه .... ضمن اینکه یک سر اصلی فتنه سران انجمن حجتیه ان !!! اینو داشته باش آتش بیار معرکه سران جبهه پایداری و حجتیه و پرتو بودن

3- ببین موسوی و کروبی در دام فتنه افتادن و به کشور خسارت زدن و در صورت محاکمه ، باید محمود احمدی نژاد هم در کنارشون محاکمه بشه !! اینو داشته باش ! ضمنا هرچند موسوی و کروبی در دام فتنه و شیطان افتادن و به نصایح ولایت توجه نکردن منتها تا قبل از این هیچ وقت به ولایت فقیه بی اعتقاد نبودن و الان هم نیستن ، اونها در دام لج و لجبازی با روسای انجمن حجتیه ، جبهه پایداری و مدرسه پرتو و ... افتادن اونها طرف و مخاطب خودشونو در این دعوا بقول خودشون ، سران انجمن حجتیه میدونستن هر چند ، که باید به حرف حضرت آقا گوش میکردن ولی در دام کل کل کردن با این جریان افتادن ....

4- حزب اللهی های واقعی (نه جبهه پایداری و امثالهم) دنبال کسب درآمد سیاسی و اقتصادی از فتنه نیست !! ولی جریان منحرف ضایع خوارج و یهودی صفت ! فتنه رو دستمایه ی رسیدن به اهداف سیاسی خودش قرار داده ! در صورتی که خودش اصلا و ابدا به ولایت فقیه اعتقادی نداره
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سید مهدی موسوی با نظر شما کاملا موافقم که رهبری فعلا به خاطر اینکه نگن رهبری جلوی مذاکرات رو گرفته سکوت کردند.
اما در مورد آقای محمد م باید بگم که حرفاش درباره اینکه معیار فقط ولایت فقیه کاملا درسته ولی می ترسم با این تند خلقی و گاها بی ادبی هاش قصد دیگه ای داشته باشه و بخاد اینو نشون بده که اونایی طرفدار ولایت هستن همه بد اخلاقن.الله اعلم.
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر محترم، جناب سیدمهدی موسوی: با تحلیل های منطقی شما بسیار موافقم . احسنت، بسیار خوب نوشتی؛ انشاءالله که کامنت نویس های این قسمت به جای بی ادبی و فرافکنی و ارائه حرفهای بی منطق، مطالب دلسوزانه و عقلایی شما را درک کنند و به جای شعار اعتدال!! واقعا در اندیشه و عمل اعتدال را به جا بیاورند و در مقابل حرف حق سر تسلیم فرود آورند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م کشتی حجتیه رو
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد( م) جان !!

کلام ات درسته ولی متاسفانه از آن تعبیر و تعمیم ناثواب داری !!
برادر من بعنوان یک برادر کوچک و علاقمند به سرنوشت و سعادت کشور از شما و همه دوستان یک تمنا دارم و آن اینکه

شما را به جان شهدا کتابی بنام

موج سوم دموکراسی نوشته ساموئل هانتینگتون و ترجمه جناب آقای شهسا را تهیه و مورد مداقه قار بدهید

این کتاب که فکر کنم سال 73 منتشر شد واقعا" انجیل جوامع چپ و گروه های اصلاح طلب و نقشه راه این جریانات برای استحاله نظام های حاکم می باشد
و وقتی بخش های آن را مورد مطالعه قرار می دهی می بنی چقدر دقیق از سوی جریان اصلاحات آمریکایی در ایران پیاده سای می شد ولی خدا رو شکر خون شهدا و حضور عمود نظام و سرهنگ های خط ولایت فرزند ناخلف اصلاحات را در بطن رحم اجاره ای غرب سقط کردند !!!
محمد جان من اصلا" ه... و خ... و ا... را از هم تفکیک نمی کنم بلکه همه اینها و اعوان و انصارشان دنبال زدن ریشه ولایت و استحاله نظام جمهوری اسلامی به یک جمهوری لائیک هستند که بتواند با اسرائیل به یک مبادله دست یابد و معضلات ما را در واشنگتن و تل آویو حل کند
من مثال قیچی را برایت زدم
در تیغه قیچی مهم نیست کدام لبه می برد مهم این است که این قیچی برای برش دو لبه نیاز دارد یکی جریان هاشمی و خاتمی و دیگری احمدی نژاد و انجمن حجتیه

معیار حق شناسی شما تعداد افراد پیرامون حق و باطل است ؟؟

حسین در کربلا 72 یار بیشتر نداشت
و از بد ماجرا تمامی کسیانی که پینه بر پیشانی داشتند و عمامه رسول الله را هم می شناختند در جبهه باطل و مقابل حسین بودند
کجای قرآن گفته میرحسین یا کروبی یا هاشمی با خاتمی یا حتی محمد باقر قالیباف یا هزاران فرد دیگر گارانتی دارند و لغزش نمی کنند و در دامن باطل نمی افتند ؟؟؟
اینها مگر از ابن عباس بزرگتر بودند او که به راحتی به دامن دشمنان اهل بیت افتاد اینها هم جای خود

تا حالا فکر کردی چرا قبر حر در کربلا با فاصله از مرقد حسین ابن علی افتاده ؟؟؟
در حالی که قبر غلام اباعبداله در کنار و زیر پای حسین است
آن همه شهید کربلا همگی نائل به این شدند که در مجاور حسین بخوابند ولی نکته ریز ماجرا در این است که
حر دیر آمد و این دیر آمدنش باعث شد دورتر از خیمه مولایم حسین بیفتند
لذا می بنی که برای ولایت پذیری باید اولا" حق و باطل را خوب بشناسی و مهم تر اینکه به موقع هم واکنش نشان بدهی
توابین ماجرای کربلا می دانستند حق با حسین است اما به موقع واکنش نشان ندادند
نادمین صفین می دانستند حق با علی است اما فریب قرآن بر نیزه را خوردند و زمانی واکنش نشان دادند که فایده ندارد
از کجا معلوم که امروز آن کلید , قرآن بر سر نیزه نباشد ؟؟؟
فکر می کنم این حدیث از حضرت باقر یا امام صادق ( علیهما السلام) است که می فرمایند دوستانت را به من بنمایان تا بگویم چگونه آدمی هستی !!!
علی مطهری حامی 100% جناب روحانی :
اگر جاروب هم مفت شود مردم ایران برای آن صف می بندند

ترکان : کسانی که به روحانی رای ندادند( یعنی تقریبا" 50% ) واجدان شرایط انسانهای طرفدار بی غانونی و هرج و مرج هستند !!!

جناب روحانی: چرا عده ای کم سواد !!! از توافق نامه ژنو انتقاد می کنند ؟؟؟

نوبخت: متاسفانه کسانی که دولت ما را نقد می کنند عموما" افراد مغرض و حسودی تشریف دارند !!!!

اینها در گفته های عزیزانی هست که فقط 6 ماه است زمام امور را در دست دارند

محمد جان دوست ندارم وارد بازی های گذشنه شوم وکه والله به اندازه یک زونکن اراجیف و کفر گویی های بزرگان تا مقامات خرد ایشان از تایید و حمایت از همجنس بازی گرفته تا ... را می توانم مستند و مستدل با آدرس دقیق فرمایشات گهربارشان برایت ردیف کنم که خودت ایشان را مهدور الدم بدانی بمراتب بدتر از جریانات انحرافی پیرامون احمدی نژاد
اما فعلا" بنا نیست این ها رسانه ای شود و ما سجاده امان را جلوتر از بزرگان نظام نمی اندازیم
ولی اگر لازم شد به فراخور حرکات ایشان در جهت تنویر و آگاه سازی نسل جوان و بعضا دوستان دچار آلزایمر سیاسی رسانه ای می کنیم تا بفهمند سکوت ما نه از سر ترس یا معامله است بلکه ......
بگذریم تا بعد !!!!



ضمنا" از برو بچه های صراط هم خیلی ممنون هستم که خدائیش خیلی جیگر دارند که منتشر می کنند و سانسور نمی کنند.
هر چند بعضا منتقدیم اما بازهم دم همه اشان گرم.
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- هاشمی و خصوصا خانواده ش در فتنه 88 عملکرد خوبی نداشتن ولی اینکه شما میگی ایشون میخواد ریشه ی ولایت رو بزنه دروغه ! چون حضرت اقا حکم ریاست هاشمی بر مجمع تشخیص بعد از حوادث 88 زد !!

2- ببین علی مطهری و .... معصوم نیستن ممکنه یه حرفای نامربوطی هم بزنن ! منتها مقایسه علی مطهری با عوامل ناجور جبهه پایداری ؟ !!!

3- خیلی کش دادی مطلب رو ... خلاصه بنویس ببینم چی میگی

4- ببینم اگه روحانی و هاشمی و علی مطهری بد هستن ، شخصیت و آدم خوب از نظر شما کیه ؟

5- جریانات انحرافی پیرامون احمدی نژاد ؟ !!!! یعنی خودش تایید هست از نظر شما ؟ !!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
بفرمایید دوستان دیدید
من از همون اول گفتم این محمد م میخاد از آقای هاشمی رئیس اصلاحات حمایت کنه خودش میگفت اصلا این طور نیست حالا تحویل بگیرید دم خروس زد بیرون حالا ایشون چهره واقعیشون رو نشون دادن حالا از نظر ایشون هاشمی و مطهری شدن آدم خوب.آخه من به تو چی بگم محمد م آخه مطهری آدم خوب!!!!؟
آقای محمد م مخالف شماره یک رهبری تو این کشور آقای ه...... همه میدونن و امکان نداره یک شخص همزمان هم طرفدار رهبری باشه و هم طرفدار ه........ چون راه اینها از هم کاملا جداست.
پس دیدی معیارت ولایت نیست دیدی از همون اول من شناختمت درست فکر میکردم دیدی عزیزم شما میخایین یاران وفادار رهبری رو تخریب کنید و بعد که رهبر تنها شد برید سراغ خودش.
اول که میگفتی من از اصلاح طلب ها بدم میاد حالا حرفت عوض شد و میگی رئیس جریان اصلاحات و هم چنین آقای مطهری آدمای خوبی هستن دیگه خدا میدونه فردا چی میخای بگی.
.................................................................................................................

دوستان تحویل بگیرید آقای محمد م رو که دم از رهبری میزد حالا ببینید از چه کسایی داره حمایت میکنه.
مخصوصا حمایت از مطهری که خیلی با حاله.
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا وکیلی دمت گرم سید بهتر از این دست محمد م رو کسی نمیتونست رو کنه چون نقاب بر چهره داشت
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به سید عزیز
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم چرا اینقدر کامنتای محمد م به برخی فشار میاره ! اصلا گیریم محمد م هر نظر و اعتقادی داشته باشه به بقیه چه ربطی داره ؟ که زیر هر کامنت ایشون هوچی گری میکنین
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۸
۲۹
آخه روحانی با کی مناظره کنه ؟ با کسانی که ته ته تفکراتشون نحوه پرتاب سنگ ! میزان مسافت محل پرتاب سنگ تا هدف و امثالهم هست ؟ !!!
زشته ! روحانی رئیس جمهور اکثریت مردم ایرانه ، اون ...ها باید برن تلاویو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد منگول تو چقدر بیسوادی بجز سنگ پرتاب کن ها و مهر پرتاب کن ها و انجمن حجتیه چیزی بلد نیستی.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
مبارزه با پايداري و حجتيه از اوجب واجبات است.
امید پناهی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م خدا قوت. واقعا تو این کامنتها دارم طرفداران استاد لنگه کفشو بهتر می شناسم.
اینا اسلام محمدیو خلاصه کردن تو انزوا ، فحش و بی تدبیری و قهر با دنیا
امید پناهی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس 12:49 ادب رو رعا یت کن برادر.
ما درسته از روشهای شما که خلاصه میشه به لنگه کفش ، سنگ اندازی و عکس ناموسو رو کردن ، تهمت و . . . استفاده نخواهیم اما جان برادر راههای در رو وجود دارد که شما را هدایت کند ، کف گرگی ، زیر زانو و کله !
ملتفت شدی ان شا الله . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امید پناهی برو جلو بذار باد بیاد کوچولو .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم دلیل نمیشه؟!!!!
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۲۲
درخواست کنندگان مناظره ! برین با آقایان ک....... ر.......... ح......... آ....... روسای مدرسه پرتو و جبهه پایداری مناظره کنین !! اونا منبع علم هستن ، خصوصا علم جذب به اسلام بوسیله پرتاب مهر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ممل خان:
شماکه نظرتون راجع به علامه مصباح اینه،میشه بگی پس چرا رهبری بارها و بارها و بارها از علامه مصباح تعریف و تمجید کرده و لقب مطهری زمان به ایشان داده؟

.............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماکه نظرتون راجع به ظريف و روحاني اينه ، ميشه بگي پس چرا رهبري بارها و بارها و بارها از آنها تعريف و تمجيد كرده و لقب فرزندان انقلاب را به آنها داده اند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی به من بگه چرا آقای روحانی مناظره نمیکنه؟
اگه وقت ندارن یکی از باسواد هاشون رو بفرستن برای مناظره با بی سوات ها
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
این بارها و بارها تعریف رو میشه بگید کی و کجا بوده؟

حضرت آقا بنا به مصلحت مخالف تخریب هستند ولی آیا توجه داشتید که در همین مدت کم دولت چقدر تذکر از آقا گرفتن.
شما توقع دارید آقا مستقیم بیان حکم حکومتی بدن؟ دیگه حضرت آقا چه طوری بگن ؟
مگه حضرت آقا نگفتن امریکایی ها قابل اعتماد نیستن؟
مگه حضرت آقا نگفتن به آینده این مذاکرات خوشبین نیستیم؟

شما هر جا رو دوست داری می گیری بقیه رو ول می کنی. آقایون متعصب شما رو به خدا حق طلب باشید. آیا ژنو حق بود؟ آیا سبد کالا حق بود که دارید ازش حمایت می کنید؟شخص و اشخاص رو ول کنید. عمل رو ببینید. روی عمل قضاوت کنید.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان اینجا که معلوم نیست محمد م درباره آیت ا... مصباح حرف زده باشه یا نه چون تمام اسامی نقطه چینه ولی اگر احیانا منظورش آیت ا... مصباح باشه معلوم میشه که دشمن رهبریه و بیخود دم از ولایت میزنه و میخواد ولایت مدارها رو تخریب کنه.چون آیت ا... مصباح مورد تایید کامل رهبری هستن و به قول حضرت آقا هر جا که یک منطق قوی مثل علامه مصباح وجود داشته باشه دشمن بهش حمله میکنه پس ما هم با دشمنان آیت ا... مصباح و رهبری که به دروغ ادعای ولایت مداری دارن مبارزه می کنیم فقط آقای محمد م امیدوارم منظورت آیت ا... مصباح نباشه چون در غیر اینصورت معلوم میشه منافقی هستی در لباس یک ولایت مدار.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۱۵
باید برای تعیین پهلوان اول سیاست بین زیبا کلام و حاجی مسابقه کشتی انجام بشه
طهماسبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۶
۱۹
اگه آقای روحانی رای قاطع آورد که هنوزم شما دارید می سوزید بخاطر فن خطابه و بیان و استدلال ایشان بود و مطمئن باشید که ایشان از مناظره با افراد پرخاشگر عصبی تند رو غیر منطقی نمی ترسه اون چیزی که باعث می شه برای مناظره نیاد بخاطر اینکه شما ارزش حرف زدن ندارید . برید یاد بگیرید که مناظره و بحث کلاس فلسفه نیست وقتی یادگرفتید بیائید برای مناظره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای قاطع خخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
51% شد رای قاطع ؟؟؟
با چند هزارنفر رای ناپلئونی برنده شد
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ناپلئوني دوره اول احمدي نژاد 8 سال قبل قاطع بود؟؟؟!!!!!
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی رای آورد چون اصولگرایان به اجماع نرسیدن و رای های اصولگرایان پخش شد وگرنه روحانی رو چه به رییس جمهوری.......این دولت ..دولت اباهی گری هستش.......این دولت از سایه ی خودشم میترسه......دقیقا همون چیزایی که واسه احمدی نژاد بد بود و داره انجام میده با این تفاوت که واسه روحانی خوبه.....این دولت استفا میده........این خط اینم نشون
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
رای قاطع!!!!!؟؟؟ همه ی ملت!!!! اکثریت !!!! بابا بسه دیگه از توهم بپرید بیرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ها بودن طرفدار همین اصولگرایان بودن ولی گزینه دومشون روحانی بود.
در ضمن اگه اصولگرایا تشنه قدرت نبودن با هم همکاری میکردن.
مثلا آقای عارف تشنه قدرت نبود بلکه برای ملت وارد انتخابات شد و با مردانگی تمام به نفع آقای روحانی کتار کشید.(یعنی هدف گرفتن قدرت از اصولگراهاست نه هدفهای شخصی)
ولی اصولگراها فقط به فکر خودشون بودن و اگر به قدرت میرسیدن فقط به فکر جیب خودشون بودن و بی منطق بیت المالو خرج میکدردن درست مثل احمدی نژاد که بیت المال رو خزج کرد و کشور رو به جایی رسوند که کار هرکسی نیست که دوباره درستش کنه.
در ضمن باز هم انتخابات داریم و مطمعن باشید اصولگراها باید خواب قدرت رو ببینند.
امتحانشونو پس دادن تو 8 سال قبل.
راستی عزت ایرانی یعنی این که مردم رو با فرهنگ غنی و کهن بشناسند نه تروریست(زمان احمدی نژاد فقط با چندتا کشور آفریقایی ارتباط داشتیم و دنیا مارو تروریست میشناخت)
عزت ایرانی یعنی درست زندگی کردن مردم نه این که با بزرگترین منابع دنیا رتبه دوم تورم دنیارو داشتن(بعد از سومالی)
عزت ایرانی یعنی بتونی از تکنولوژی دنیا استفاده کنی نه این که هر جایی بری بگن شما تحریمی.
عزت ایرانی یعنی بها دادن به علم یک ایرانی نه به ریش و یقه بسته ایرانی.
عزت ایرانی یعنی با دنیا زدگی کردن(انسانها در دنیا مثل خانواده اند) نه منزوی بودن.
عزت ایرانی یعنی کار داشتن نه رتبه اول خیابانگردی دنیا.
عزت ایرانی یعنی بها دادن به دختر ها نه این که رتبه اول آرایش دنیا.
عزت ایرانی یعنی مختار بودن نه این که همش بهت زور بگی چطوری بپوش چطوری بیا بیرون با کی بگرد با کی نگرد و گیر دادن به ناموس مردم به خاطر حجاب و...(مردم خودشون دارای درک هستن)
عزت ایرانی هزاران چیز دیگه هم هست که به خاطر این که آزادی بیان وجود نداره نمیشه گفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون 2 دفعه از مناظره طفره رفته
چرا؟؟
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس با این تعاریفی که تو از عزت کردی عزت تو شکم ..........
روحانی رای آورد چون وعده های توخالی و د..... های قشنگ گفت و مردم همچنان برای لباس پیامبر ارزش و احترام قائلند. برخی هنوز نمی دونن که وعده انتخاباتی چیزی جز ف...... نیست و هر که بیشتر قول کُن فَیَکون داد او بیشتر د..... می گوید و می بندد.

به خداوندی خدا وقتی می پرسم چرا به روحانی رای دادی طرف مقابل با تاسف میگه به خاطر وعده هاش.واقع بین باشید.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 19:39 حرفت درباره آقای عارف واقعا خنده داره دیگه الان یه بچه دوساله هم میدونه عارفو به زور کنار کشوندنش بعد تو میگی با مردانگی کشید کنار.
مردانگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ واقعا خنده داره

بعدشم عزت ایرانی یعنی ناموس مردم با حجاب بیاد بیرون تا چشم های ناپاک و هوس باز و هرزه بهش نیفته نه اینکه با لباس تنگ و مانتو و روسری آب رفته بیاد بیرون تا خودشو برای همه به نمایش بزاره.مثل اینکه توی فرهنگ لغت شما عزت معنی ذلت و هرزگی میده دوست عزیز.
بعدشم روزی که 99 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادن اسلام شد قانون و همه مردم تو همه جای دنیا موظفن به قانون کشورشون احترام بزارن .
و امثال شما هم حق ندارن قانون رو زیر سوال ببرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۴
۲۲
یادم نرفته روحانی تو مناظرات انتخاباتی چطور با 6 تا اصول گرا مبارزه کرد و همشونو زمین زد .
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
جومونگه ايران زمين...... شيشتاشونو زد زمين
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
گر شیر (احمدی دلاور) در بیشه نباشد**.......ها سر بر می آورند !!!

اون شش تا ج...... چی ح....... بود که بخوان رقیب حساب بشن؟
_________________________________
"دیر یا زود همه میفهمند،رأی به جدی ترین مخالف دکتراحمدی نژاد، بهترین نتیجه برای او بود"
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
امین خجالت بکش چرا به رئیس جمهورت میگی ......؟ اینه ادبت ؟ 8 سالدروغ و ریا کافی نبود ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایتی و محسن رضایی گماشته هاشمی بودند نه اصول گرا بلکه برای شکستن آرا آمده بودند
غرضی هم که وزیر خود هاشمی بوده و هنوز هم ارادت به ایشان دارد
میماند قالیباف و حداد که به خوبی جواب ادعاهای ایشان را دادند
و جلیلی هم کم طرف دار طیف قمی ها بود و به نقدهای در مورد خودش پاسخ می داد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دکتر عزیز:
خیانت به معشوق است که جز او کسی را ببینم!
________________________________
4 سال احمدی نژاد و طرفداراش فحش خوردند،شما مشکلی نداشتی؟

دکتر احمدی نژاد رییس جمهور شما نبود که ادب رعایت کنید؟؟

در ضمن،اون فقط یه مثل بود،در مثل هم جای هیچ مناقشه ای نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون موقع مذاکرات انرژی اتمی مطرح نبود
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
جومونگ طبق فیلمش یک حرامزاده بوده که معنی اسمش میشه راهب یهودی (jew mong) و در جوانی به زنان درباری تجاوز میکرده (من فیلم رو ندیدم ولی شنیدم از خیلیها) .قبلا هم کامنت گذاشتم که این اسم رو به رئیس جمهور کشور شیعه نشین ربط ندید.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام امین جان از عملیات چه خبر؟ بچه ها منتظرنا.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۱۸
سعدي عليه الرحمة مي فرمايد: حکيمي که با جهال در افتد توقع عزت ندارد و گر جاهلي بزبان آوري بر حکيمي غالب آيد عجب نيست که سنگيست که گوهر همي شکند .
امير ط
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خيلي زيبا و به جا بود .... همه مطلب همين بود كه شما گفتيد. احسنت.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عالم از نظر تو و امیر ط همونه که به مردم میگه افراطی و بی سواد
عزت و کرامت انسانی را هم که توی سبد کالاش دیدیم
تدبیر را هم که برف شمال نشون داد
امید هم که با پلمپ شدن هسته ای شروع به تراوش!!! کرد
از اونجایی که در مورد این دولت همه چیز را باید وارونه معنی کرد پس به ناچار در مورد شعر شما هم همین کار را میکنیم
قضیه همون کوره بود که بهش عین الله میگفتند یا همون کچله که زلف علی میخوندنش!!!!!
شما هم نترس الان دیگه با این شعر کاملا باسواد!! شدی و دیگه اقای باسواد!! کاریت نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۸
۱۹
كجاي دنيا يك شهورند عادي مي تواند با رئيس جمهور كشور مناظره كند ، جاي اينكارها و حرفها در مناظره عادلانه بين احزاب است ،كه ديگر نه حزبي مانده و نه تريبوني ،
ضمنا" با حرف رئيس جمهور موافقم زيرا مسائل سياست خارجي و امنيت ملي چيزي نيست كه در كف خيابان درباره آن اظهار نظر كنيم .
چطور شما نظارت رهبري ، رياست جمهوري و شوراي امنيت ملي را كافي نمي دانيد و انتظار داريد تيم هسته اي آن سلسله مراتب را رها كرده و به عده اي كه هيچ جايگاهي در سلسله مراتب مديريتي نظام ندارند پاسخ دهد ؟

رهبري فرمودند براي دفع شر اين شيطان با او مذاكره مي كنيم ، ظريف هم كه اعلام كرد مذاكره ما با امريكا فقط محدود به برنامه هسته اي است .
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزيز اينجا با همه جاي دنيا فرق داره مقايسه نفرمائيد لطفا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصل قضیه هم همان برنامه هسته ای است که میترسند متن اصلی توافقنامه را رو کنند.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
متن اصلي توافق رو من خوندم چيزه بدي نداره . همينه كه در رسانه ها خود دولتيا گفتن.... باور كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اگه یه شهروند عادی وکف خیابانی و بی سوادی به پای دیگران نذار
مردم ایران به اگاهی و سیاس بودن معروفند از قیام تنباکو گرفته و قبل و تا الان
چطور توی تبلیغات واسه مردم همه نوع حقی قائل بود و درباره رابطه با امریکا خواهان نظر سنجی و امثالهم بود
حالا که نوبت به نقد خودش وکاراش رسیده ملتی که بهشون لقب فهیم و بصیر و هزار ویک تعریف داده بود شدند کف خیابانی و بی سواد و عادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا نشه؟ چرا برای جنگ مردم رو میفرستن جبهه ولی به این توافقات که میرسه مردم نامحرم هستند؟

تا اصل و کامل توافقنامه آشکار نشه نمیشه در موردش بحث استدلالی کرد
سارینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۳۴
دولتی که از یه مجری میترسه میخوای از مناظره نترسه؟!!
آیا این دولت انتقاد پذیر است؟!!
آیا دولت باید از یک مجری بترسد؟!!
دولتی که نتونه جواب یه مجری را بده و حتما باید باهاش یه روز تمرین کنه که سوتی نده،چطوری میخواد از حق مردم دفاع کنه؟!!وای به حال ما مردم....
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
داورهارو ميخرن تو اين مملكت اونوقت تضميني هست كه مجريارو نخرن؟؟؟ خانم محترم
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر طالبان آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه ناشناس شما ميگي... ولي باز كار از محكم كاري عيب نميكنه نبايد هر مجري رو الكي بيارن حساب داره كتاب داره
شراره
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین سارینا جووون واقعا چ توقعی دارن!!! تازه سوالها هم خودش طرح کرده بودهههه خخخخخخخخخخ!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۲
۲۲
دولت مگه بیکاره که با یه عده کم سواد مناظره کنه!؟
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
كم سوادي كه عيب نيست! اينا مناظره باهاشون خطرات ديگه داره
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
نه که حالا خیلی کار کرده
چه گلی به سرمون زده ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سواد دولت شما از توافق ژنو چای مشخص است واقعا که شرم آور است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت یک نماینده باسواد و متخصص بفرسته برای مناظره از این ور ه بیسواد ها یکی که از همه باسواده رو میفرستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۸
۱۹
مناظره چیه دیگه؟وقت بزاره واسه اینا که دیگه وقتی نمیمونه برای کشور
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دیگه اونموقع کی وا بده جلو دشمن و ملت ایران رو تحقیر کنه جلو آمریکایی که یک عمر تو دهنش زدیم .... کی دروغ بگه ب ملت که خیالتون راااااحت بیکاری حل شد ،تحریمها برطرف شد، همه چیز ارزون شد، تازه همه ی تاسیسات هسته ای که ریشه کن کردیم رو یک روزه میتونیم دوباره بسازیم.... آمریکا هم داره دروغ میگه، چون ما با لبخند باهاش حرف زدیم اسیر این متانت و شخصیت ما شده توافق رو اونطور که ما تعبیر میکنیم قبول کرده ولی به روی خودش نمیاره که اسرائیل ناراحت نشه... احمدی نژاد عزیز کجایی که همه ی زحماتت کمتر از چند ماه به باد رفت:((((((
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون این کار نکنن ولی میتونن یک نماینده متخصص بفرستن برای مناظره
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
اره ولی وقت داره ملت رو یک ساعت حیرون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۲۴
هر کاری کنید داداش ما پشت رئیش جمهور محبوب و جهانی جناب روحانی و تیمش ایستادیم...
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
آره داداش... همينهههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باشید تا ترک بخوره
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۴
۱۶
دكتر همه حرفاشو خيلي روراست با مردم زد و به نظر من اصلا جاي حرف باقي نذاشت.در ضمن طرفداران مناظره به رفتار دكتر محمود در 8 سال گذشته رجوع كنند كه آيا به كسي اجازه اظهار نظر ميداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالا مناظره پيش كش. اگه شما كم سوادها تو 8 سال گذشته صداتون در اومده بود قطعا الان مشكلات مردم خيلي كم تر بود.
با اين همه بازم دمش گرم بابت اشتباه در پخش سبد كالا از مردم عذر خواهي كرد نه مثل دكتر شما كه تو روي مردم نگاه مي كرد و به شعور مردم ت....... مي كرد و د........ مي گفت
در ضمن جان هر كسي كه دوست داريد ديگه حرف از توافق ژنو نزنيد همون جور كه دكتر روحاني گفت تمام سياست خارجي با نظر آقا پيش ميره و آقاي ولايتي مشاور ارشد رهبري (قابل توجه كيهان و صراط جان )هم اين موضوع را تاييد كردند كه تا رسيدن به توافق نهايي مذاكرات ادامه دارد
پس خاموش تندروهاي داخلي اگر ولايتمدار هستيد
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
علي جان اين كم سوادها كه فرمودي آخه تو اون 8 سال مشغول سوادآموزي بودند به اين دولت كه رسيدند حالا با سواد شدند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر طالبان میزان سواد دولت شما از توزیع سبد کالا مشخص شد پس دم از سواد نزنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان با نظر اقا پیش میره؟
اگه میخواستند که با نظر اقا پیش بره که دیگه لازم نبود از شورای عالی امنیت ملی بیارن وزارت خارجه این کارا کردند که نیاز به مشورت و دادن گزارش به رهبر نداشته باشن
در ضمن رهبر در جواب نامه اقای روحانی در مورد ژنو2 فرمودندکه: " اگر این طور است که مبذول داشته اید" یعنی اینکه اگر این طور است که شما میگویید.یعنی رهبر اظهار بی اطلاعی میکنند و فقط چیزی را که نویسنده نامه یعنی اقای روحانی میگویند را مورد خطاب قرار میدهند.پس رهبر هم مثل ما و نمایندگان کاملا نامحرم هستند.
از رهبر برای ماله کشی خرج نکن لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس 55/15 خودتو با آقا مقايسه نكن نادان
آقا خودشون فرمودن هر جا احساس خطر كنن وارد ميشن
در ضمن هر ادم كوته فكري هم ميدونه كه آقاي ولايتي از نزديكاي حضرت آقا هستن و مواضع ايشون رو بيان ميكنن
در ضمن شما تو كار بزرگترا دخالت نكنيد
بتهوون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۷
۲۴
مقاطع تحصیلی در ایران :

قبول نداشتن توافق ژنو : بیسواد
نقد به توافق ژنو : کم سواد
توافق ژنو خوبه : دیپلم
توافق ژنو عالیه : لیسانس
توافق ژنو محشره : فوق لیسانس
توافق ژنو به خدا آخرشه : دکترا
توافق ژنو تسلیم ابرقدرتها در برابر ایرانه : فوق دکترا
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
توافق ژنو فقط احترام دولت به بيماران صعب العلاج بود. همين. لابد شما داشتين مشكلاتشون رو حل ميكردين؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بیمزه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر طالبان تو هم جزو بیماران صعب العلاج هستی خدا شفات بده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت عالی بود بتهوون جان.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دكتر روحاني بيماري صعب العلاج 8 ساله منو درمان كرد. روحاني مچكريم.
آیناز
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسی دقیقا همینه !!!! اینه اعتدال آقایون!!!
در مورد نتیجه انتخابات هم دو دسته داریم:
نتیجه به نفع آقایان مدعی اصلاحات : حماسه ی سیاسی ، اقتدار ملت ، رای واقعی ، رای قاطع ، رای اکثریت مردم
نتیجه بر خلاف میل آقایون: تقلب !!!! رای ما رو پس بدید!
شهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اصولگراها اگه تشنه قدرت نبودين كه با يه كانديدا ميومدين تو انتخابات!!!! جمع كنين بابا شيفتگان خدمت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
بتهووت خدایش هقط بوت سد مسبط میدادم
ولی دصط ما کوطاه وخرما برنخیل
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
کجات میسوزه بتهوون افراطی تا به احمدی نزاد بگم آب بریزه....
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۱۵
کم سوادها نه تنها مناظره نمی‌کنند بلکه منتقدین خودشون رو به حبس و حصر هم می‌اندازند. که البته فقط از کم سوادی نیست، از ترس هم هست.
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
حسين آقا جون
كاش فقط حبس و حصر باشه، درجا حكم ارتداد هم صادر ميكنند.انگ بى بصيرتى، فعال فتنه و..هم كه جاى خودش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که به پیشنهاد احمدی نژاد و شریعتمداری آقایان به اصطلاح باسواد جواب منفی داده اند
در ضمن اغتشاش گرا باید محاکمه بشوند حصر نه حبس براشون یه امتیاز ویژه هست
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان اگر منظورت از اونایی که در حبس و حصرن موسوی و کروبی که باید بگم اینقد باید اونجا بمونن بپوسن هر چند که اون اصل کاریه هنوز داره با وثیقه 10 میلیاردی واسه خودش ول میگرده. تا این اصل کاریا و رئیس بزرگشون که آزادن نابود نشن وضع مملکت ما همینه.
مرگ بر فتنه گر
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۶
۱۳
همیشه خطاکار می ترسد اگر مناظره کنند همه مردم عادی هم می فهمند که چه خیانتی شده و دو قرون محبوبیت رئیس جمهور مردمی! به باد میره!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من از چشات می ترسم
از اون نگات می ترسم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت احسنت گل گفتی.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت احسنت گل گفتي پس چرا اينقدر شل گفتي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر طالبان آب رو بریز اونجات که میسوزه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول گل گفتی عزیز گرچه این (امیر ت دسته دار) از بیکاری باید تو همه نظرها مزه بریزه
نهضت سواد آموزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۱۲
بی سوادا اونایی هستند که فرق ان پی تی رو با ام پی تی نمیدونن
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا اونا باسوادن تحصيل كردن چه حرفيه شما ميزني. تو دهنشون بد چرخيده لابد
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
بی سواد اونایی هستن که وقتی کم میارن به تلفظ لغات گیر میدن حالا اشتباه لفظی دیگه همه اشتباه میکنن حالا ام پی تی یا ان پی تی.
دیگه از وزیر ارتباطات اصلاح طلب شما بهتره که هنوز نمیدونه واحد پهنای باند گیگابیته یا گیگا هرتز.
البته این تقصیر تو نیستا این منطق اصلاحاته.
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۲۴
تاسف اینجاست که




مردم ایران ، آنطور که باید و شاید از دولت جناب دکتر روحانی حمایت نمی کنند

و نمی فهمند که دکتر روحانی برای این ملت و برای این مملکت همچون باران بهاری است

برای بیابان بی آب و علف.



انصافا دکتر روحانی باید بیش از سی و پنج میلیون رای می آورد ، اگر این ملت می فهمیدند

که ایشان یک اندیشمند بی همتاسست.



سلام بر هاشمی
درود بر روحانی
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي معشي اين تاسف رو خيلي وقت منم ميخورم و فايده نداره. بيخيال بياييد به چيزاي خوب فكر كنيم.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
عذر ميخوام جناب مرعشي! بد تايپ شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد پاینده رییس جمهور آینده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مخصوصا تو که دلال رای برای خاندان هاشمی هستی
نکنه از خانواده همام مرعشی های جریان هاشمی هستید ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این اندیشمند بی همتا چرا نتونست یه توزیع کالا رو خوب انجام بده؟
چرا نمیتونه مقاومت اقتصادی رو رقم بزنه داره با غربی ها در مورد اقتصاد هماهنگی میکنه در داووس و ترافیک در داخل و...؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان زیاد به این مرعشی گیر ندید میره به عفت خانوم میگه و اونم به بچه ها دستور میده بریزن تو خیابون مسجد آتیش بزننا زیاد به اینا گیر نده اینا خطرناکن.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۰
۵
اول اینکه در اتخابات قبلی هیج مناظره ای صورت نگرفت و یک میز کرد بو د مجری سؤال میکرد و نامزدها جواب میدادند و چه میز گرد بی مزه ای بود دوم چند ضرب المثل شیرین فارسی داریم که میگه عروس نمیتونه برقصه میگه دیوار کجه , گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه بو میده سوم مگر تا خال پدر خوانده یک بار هم شده که با کسی مناظره کنه ,ا ونور میل میشینه و خاطره تعریف میکنه یا حرف های امام (ره ) را به میل خود و به نفع اهداف خودش تفسیر میکنه ویا برای خودش و خانوده اش نوشابه باز میکنه پس چه دلیلی داره که بر عکس پدر خواند ه اینها مناظره کنند. سوم اینها کل مردم را بیسواد میدانند و میگن اگر مناظره کنیم چون مردم بیسوادند فکر میکنم ما کم اوردیم و طرف حق میگه .
على اكبر
|
Iran (Islamic Republic of)
دنيا چه شده خراب موشها ميخورن شراب !
همينمون كم بود تا جنابخالى هم شصت سال مبارزه و فقاهت و تجربه رو انكار كنى
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
باهات موافقم علی اصغر جان.

با اینکه مخالف سر سخت احمدی نژادم ولی معتقدم هیچ کدوم از اینا تو مناظره حریف احمدی نژاد نمیشن چون از همشون آتو داره اونم چه آتویی مخصوصا از آقای پدرخوانده.
علی سرباز رهبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۱۸
جماعت هوچی پایداری!

فقط بفرمایید در ایران پرافتخار اسلامی که نه! در کدام کشور عقب افتاده ای! هر ننه قمر بیسواد بی رایی حق داره از رییس جمهور تقاضای مناظره!!! کنه
راستی برخورد احمدی نژاد با سوالات مجلسی که نماینده یک ملت و نه در راس امور!!! است را دیدید و لال بودید! کجا گفته شده رییس جمهور باید برای اثبات سوادش با امثال شما بیکاره ها مناظره کنه! مگر رییس جمهور بیکاره! میخواد احمدی نژاد باشه یا روحانی! توقع شما متاسفانه نشانه بیسوادی شماست
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۹
یکی در بالا نظر داده و گفته خب دولت از این افتتضاحی که در توزیع سبد کالا بوجود آمده معذرت خواسته . باید گفت صبر کن دادش این معذرت ها به رقم 8000 تا هم میرسه .
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۳
عرمشی جان انصافا" حق تو هست که نامت را در کتاب رکوردها به عنوان پاچه خوار اعظم درج کنند .
چشم پزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
سوفيا لره عزيزم
آستيگماته . چون اگه مى پرسيدى بهت ميگفتند كه مبدع پاچه خارى-مهران مديرى رو ميگم- براى نمايش تركيب ابداعى خودش اقدام به خاران پاچه رئيس ميكرد!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
این مرعشی مثل اون یارو جان نثار تو شب های برره است.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۸
۱۴
شما را به دیدن قسمت آخر مختار پیشنهاد میکنم
مگر از تاریخ نباید عبرت بگیریم؟
مختار در قسمت آخر به یارانش میگوید تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند
فردا گردن همه شما را خواهند زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون کامنتای قبلیت را خونده بودم منظورتا گرفتم
کامنت خیلی گنگ و نامفهومیست برا کسایی که با نظرات قبلیت اشنایی نداشته باشند
قبلا بهتر کامنت میدادی
اما درود بر تو
گل گفتی
اما یکم فیتلش را بالا ببر تا همه متوجه منظورت بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۹
۱۲
برادر صراط:
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو میروی به ترکستان است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۳
شير خشك بچه ال اف از كجا تهيه كنيم در داروخانه هاي تهران وكرج نيست بچه هاي زير يك سال نمي دانند كه تحريم كيه وما كشورمان با اقتصاد مقاومتي اداره مي كنيم ودنبال انرژي هسته اي وغرور ومنافع نظام هستيم بچه اي كه به قند شير ( لاكتوز ) حساسيت دارد نه شيرهاي معمولي مي تواند بخورد نه شير مادرش را گناهش چيست دوباره اگر آدرسي دارد اين شيرهاي خشك ال اف بيو ميل ة آپتاميا ، بب لاك از نوع ال اف دارد آدرسش را اعلام كنيد نزديك يك ماه است اين نوع شير خشك بدليل نبود مواد اوليه پخش نمي شود
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
داروخانه مموتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این نتیجه تدبیر و امید است که شیر خشک بچه هم پیدا نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کشتی ما ار با این شیر خشک
هر خبری دیدی نخونده این کامنتا دادی
قصد توهین ندارم دل منم برا بچت میسوزه ولی اخه اینجا جای شیر خشک گشتنه
هر خبری میبینی سریع حرف شیر خشک و تحریم را پیش میکشی
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه تو با هزار کوفت دیگه سیر میشه
اما استاد من بیماری چوستی داره الان به زندگی امیدوار شده
که دولت تدبیر وامید امیدشو گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۳
از اوايل سال 1392 شير خشك بچه ال اف در داروخانه هاي تهران وكرج حتي سيزده آبان وهلال احمر هم يافت نمي شود براي يك قوطي شير خشك بچه ال اف بايد هفته اي حداقل 30 داروخانه را بگردي ويك قوطي شير خشك پيدا كني بچه هاي زير يك سال كه به قند شير حساسيت دارند چه گناهي دارند آيا به بچه ها مي توان انرژي هسته اي به اصطلاح صلح آميز داد چرا هيچ نظارتي در اين زمينه انجام نمي شود به بچه مي توانيم بگوييم ما دنبال انرژي صلح آميز هسته اي هستيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همیشه هم به اسم ناشناس دو بار این کامنت را بده
شبیه ال اف شدیم از بس این کامنت تکراری و بی ربط را خوندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۹
كساني كه داراي خودروهاي بالاي صد ميلوني و حقوق هاي ماهيانه بالاي ده ميلوني علاوه بر رانت ها و... هستند اكثراً موافق تحريم ها ودنبال انرژي هسته اي هستند چون درد مردم را نمي فهمندولي بخش عظيم جمعيت ولي كارگرها وكارمندان كه اكثراً دريافتي ماهانه شان در محدوده 500 هزار تومان هستند اين گونه فكر نمي كنند يك همه پرسي بگذاريد نتيجه برايتان مشخص مي گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دو نفری که هنوز به مردم نگفتند که چطور این همه ثروت را بدست اورده اند که با هسته ای مخالفند
اقازاده ها که ثروتشون از پارو بالا میره و حمایت باباهای عزیزشونا دارند هم که مخالفند
ورزای میلیاردر و چند شغله ها هم که هنوز لیست دارایی هاشونا به مجلس ندادن هم که مخالفند
افسادگران و اعتدالیون!! وباسوادها!!و باتدبیرها!! هم که جیبشون از بیت المال پره هم که مخالف هسته ای هستند
پس اینجا هم باید همه چیز را وارونه بخونیم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از این افراد آقای م.ه آقا زاده مشهوره که الان داره واسه خودش ول میگرده که با گستاخی تمام از خزانه داری آمریکا خواست تحریم ها بر علیه ایران رو بیشتر کنن که خود غربی ها و هم چنین ضد انقلاب ها هم تعجب کردن که چطور شخصی که پدرش یکی از سران نظامه و در کشور قدرت داره ازشون میخاد که تحریم هارو بر ضد کشورش بیشتر کنن. واقعا که این کار اوج پست فطرتی این شخص رو میرسونه.

خدایا نسل اینارو از روی زمین بردار تا
بدبختی های این مردم تموم بشه دیگه این مردم طاقت ندارن.
روح الطبيبي
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۱۳
دولت مگه بيكاره كه بياد همش با شماها مناظره كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۴
۴
با تصويب ماليات 10 % تا حقوق 7 ميلون معلوم مي شود حقوق نمايندگان نيز در محدوده بين 6 تا 7 ميليون تومان قرار دارد
براي كاهش اختلاف طبقاتي براي حقوق يك تا دو ميليون ماليات 10% ، دو تا سه ميلون 20 % و سه تا چهار ميليون 30% وبراي چهار تا پنج ميليون 40% وشش ميليون بالاتر 50% ماليات ، پول نفت را بايد عادلانه بين مردم تقسيم كرد همه مي دانند كاري كه كارگران وكارمندان مي كنند بيشتر وپر زحمت تر است مسئولين روي صندلي نشسته تنها يك شاسي را فشار مي دهند ونهايتاً يم امضاء هم مي كنند كه جديداً امضاء ها هم الكترونيكي شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۳
پيشنهاد مي شود به جاي شير خشك بچه ال اف به اطفالي كه به قند شير حساسيت دارند انرژي هسته اي بهيد وچند براب مرگ بر امريكا را تكرار كنيد مشكل حل مي شود لطفاً وقت آقايان را نگيريد كه محاسباتشان بهم مي خورد كسي كه حقوق يك ميليوني مي گيرد بخش متوسطه جامه بايد همانند نمايندگان واكثر مسئولين كه داراي دريافتي ماهيانه هفت ميليون تومان هستند يكسان ماليات پرداخت كنند 10% عدالتي كه مي گويند همين است از قديم گفتنه اند از كوزه همان تراود كه در داخل آن است والسلام
رضافقیهیان ازساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۶
دولت راستگویان
انتقادپذیران!!!
سازشکاران؟!
باسوادان
ووووووو....
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به رضا فقیهیان از ساری

از خواندن کامنت شما بسیار متاسف شدم.


شما حق ندارید به دولت جناب دکتر روحانی توهین کنید.


این دولت مثل دولت قبل نیست که هر کس هرچی دلش بخواد بیاد بگه.

جناب دکتر روحانی شخصیت بسیار بزرگواری هستند.

شما چطور بخود اجازه دادید در مورد دولت ایشان اظهار نظر کنید؟

مگر دولت احمدی نژاد است که هر کس بیاید و هر چه دلش خواست بگوید؟

همه ما باید خدا را شکر کنیم که جناب دکتر روحانی مسئولیت کشور را پذیرفته اند.



سلام بر هاشمی
درود بر روحانی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه توجه
پاچه خوار اعظم جناب مرعشی وارد می شود.
مرعشی جان نمیدونم چرا هر وقت نظراتت رو می بینم یاد جان نثار توی سریال شب های برره میوفتم.
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
اووووههههههه مرعشی هر 5 جمله ات یکی بود
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۶
۱۸
کم سوادها از مناظره نمیترسند چون هوچی گری و مظلوم نمایی را خوب یاد دارند مثل احمدی نژاد!
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز جناب کوروش


مناظره کردن و یا مناظره نکردن اساسا بحث اصلی نیست.

این حرفها موضوع اصلی نیست.

درد دل من اینجاست که چرا ملت حاضر نیستند قاطعانه از دکتر روحانی حمایت

کنند.



دکتر روحانی لیاقت 35 میلیون رای و بلکه بیشتر را داشت

که متاسفانه کم لطفی ملت ایران باعث شد تا از 53 میلیون نفر واجدین شرایط

در انتخابات ، فقط 18 میلیون نفر (یعنی حدود 34 درصد ملت) به ایشان رای

دادند و با کمال تعجب 33 درصد از ملت ایران متاسفانه در انتخابات شرکت نکردند و یا رای باطله

دادند و متاسفانه 33 درصد باقیمانده به "سرهنگ قالیباف" یا "سر هنگ رضایی" و یا

"سرهنگ جلیلی"

رای دادند. که در مجموع نشان دهنده تصمیم اشتباه حدود 66 درصد ملت است.



به امید آنکه با روشنگری ملت ایران و بالا بردن فهم و شعور آنها حداقل شاید

بتوانیم ، مانع از ریزش این 34 درصد (18 میلیون نفر)

بشویم تا ماشین حرکت دولت متوقف نشود.


درود بر هاشمی
درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۷
۱
اعلام آمادگی لیلاز، رنانی، راغفر، مومنی، باوند، سبحانی، شیرزاد و سریع القلم برای مناظره با مخالفان توافق هسته ای در صدا وسیما
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای لبو فروشم میخاد مناظره کنه.
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کوروش صغیر خاخام منشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۰
۶
بله اینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲
۸
لعنت بر صراط و صراطیون
ali
|
Germany
|
۱۹:۰۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۸
۱۲
گیرم مناظره شد چه اتفاق خاصی جز تشنج بعدش می افته؟ الان خداوکیلی مشکل ما مناظره هست؟ یه کم به فکر وطنتون باشید فارغ از جناج بازی و سیاسی بازی(گرچه شما ها یک س سوزن بویی از این چیزا نبردید)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۹
۱۳
اگر این مناظره برگزار بشه خیلی خوبه
چون میتونه موجب تنویر افکار عمومی بشه اما متاسفانه انتقاد تندروها فقط به توافق ژنو نیست بلکه از هر چیزی ایراد میگیرند و نیش میزنند یعنی انگار مریضند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵
۱۳
صد رحمت بر خاتمی و هاشمی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا عامل بد بدبختی مردم ما همینا هستن مخصوصا آقای پدرخوانده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲
۸
نخستين سخنراني پيام فضلي نژاد از سلسله گفتارهاي وي با عنوان "بازگشت دولت سرمايه داري؟" در كانون فرهنگي بسیج مسجد امام علي(ع) برگزار میگردد.
پيام فضلي نژاد، نويسنده و پژوهشگر موسسه كيهان، روز شنبه ١٩ بهمن ١٣٩٢ در كانون فرهنگي بسیج مسجد امام علي (ع) به تحليل و بررسي ايدئولوژي و عملكرد دولت يازدهم خواهد پرداخت.
نويسنده كتاب "ارتش سري روشنفكران" در سخنراني خود با عنوان "بازگشت دولت سرمايه داري؟" آرايش جديد نيروها و گروه هاي سياسي كشور پس از انتخابات ٩٢ را نيز ترسيم و تبيين ميكند.
اين نخستين سخنراني عمومي فضلي نژاد پس از يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري است كه ساعت ١٩ روز شنبه ١٩ بهمن ماه و به همت كانون فرهنگي بسيج مسجد امام علي(ع) واقع در تهران،مجيديه شمالي،میدان بهشتی، خیابان شهید ولی زاده(نهاندست)، سالن آمفی تئاتر باغچه بان برگزار میگردد.
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۲
۱۰
خخخخخخخخ اين مرعشي خود امين به ارواح خاك باقچمون! :)))
---------------------------------------------------
عاقا ما داس … شما کلید
ما بی سواد … شما باسواد

ما سرهنگ … شما حقوقدان

ما بی تدبیر … شما باتدبیر

ولی

ما مرده … شما زنده… با فحاشی و بی ادبی و تحقیر دیگران مملکت اداره نمی شود. برای جوش آوردن و از کوره در رفتن خیلی زود بود… فقط شش ماه گذشته!
موافقان و مخالفان مناظره كنند بلكه ماهم باسواد شديم..

---------------------------------------

به قول آقاي ظريف بياييد "واقعيت ها" رو ببينيم نه "آرزو هايي" كه داريم..

تسليم قدرت هاي بزرگ در برابر ملت ايران!!!!! :دي
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا تو خودت امین هستی جناب مثلا خود من!!!
ali
|
United States of America
|
۲۳:۲۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۶
۷
آخه اونی که خودشو به نفهمی میزنه چه جوری باهاش باید مناظره کرد؟ اینا یه حربه بیشتر نیست تا اونایی که تاریخ مصرفشون گذشته بیان تو میدون باز (میدونید کیا رو میگم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۷
۷
اتفاقا مناظره با کم سوادها ترس دارد.چون با بیخردی جریان مناظره 8سال پیش را تکرار می کنند و جامعه را به آشوب می کشند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵
۶
اقا یا خانم صراط سلام!
شما میگوئید روحانی دومین مناظره را رد کرد.تا جائیکه میدانم اولین کسی که تقاضای مناظره را پیشنهاد داد آقای محمود احمدی نژاد بودند که دکتر روحانی با ذکاوتش آنرا رد کردند.چرا که آقای احمدی نژاد ترس از این دارند که از ذهن مردم ایران پاک شوند و البته این را خیلی خوب تشخیص دادند.
اما شما، مگر هنوز طرفدار آقای احمدی نژاد هستید که سخن از دومین مناظره میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۶
این سایت افراد کثیف بیمار مغرض فرصت طلب نفرت انگیز است که روسیاهی انها حتی از ذغال هم بیشتر است
ای.............
سید حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۴
کم سوادها از مناظره میترسند درست. اما این تیترها رو فتنه گرا میزنند. این رییس جمهور حکمش توسط حضرت آقا تنفیذ شده. تموم کنید این تفرقه افکنی رو
نامی
|
United States of America
|
۰۰:۴۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۵
۱
... به رایی که به روحانی دادم
درود بر احمدی نژاد هرچی بود ملت و خار و ذلیل نکرد تو عرصه بین الملل که اینجوری حقیرمون کنن بعد روحانی میگه تورو خدا با ما دوست باشید
مرگ بر دولت دروغگویان و تو سری خوران
مهدیه رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۶
دکتر روحانی منتخب مردم صلاح دونسته توافق ژنو رو امضا کرده. مگه سالهای قبل دکتر احمدی نژاد منتخب مردم با اروپائی ها به توافق نمیرسید با مخالفانش در این مورد به مناظره میشست؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۵
به نظر من دولت یکی رو باید بفرسته برای مناظره.
چون این کسانی که انتقاد میکنن ایراد بنی اسرائیلی میگیرن.
چون هیچ گونه پیشنهاد یا انتقاد سازنده ای ندارن.
انتقاد انتقاد و باز هم انتقاد.
خب بهتره کل مذاکرات رو بسپارن دست این آقایون منتقد ببینیم چی از توش درمیارن ؟
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۶
۰
من یک حرف می زنم وجدانا اگه غلط بود بگید من احمقم

مگر امثال اوباما و جرج بوش مناظره و قبول کردند این همه دکتر احمدی نژاد گفت بیایید مناظره اصلا این پیرو منطق نیستند اینا پیرو زور هستند می گند به زور باید مردم بپذیرند توافق خوبه مناظره برای چی ؟ اصلا این قانون اصلاح طلبهاست مثل اربابان آمریکایی و غربیشون
قانونشون رو مند چند بار گفتم باز هم میگم
قوانین اصلاحات
1- اگر رای گیری شد و ما برنده نشدیم تقلب شده است
2- اگر توافقی شد نه باید بحث صورت گیرد و نه مناظره ای درست همان است که ما انجام دادیم
3- مردم یعنی کسانی که با افکار ما هماهنگ اند هرکس با رفتار ما هماهنگ نبود مزدم نیست
4- هر دانشگاهی اگر از طیف ما بود باسواد و در غیر این صورت بی سواد است
5- مردم به معنای طرفداران ما متمدن و خوب هستند و مردم به معنای عام آن که شامل غیر از طرفدارهای ما می شود قانون گریز و وحریص اند

قوانین اصلاحات را همواره مرور کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۵
این برادر حسین شما چی از جون این ملت میخواد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۶
به حول قوه الهی همین روزا فیلترتون میکنن اینترنت از لوس وجودتون پاک میشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما گفتیم که لید ( کلید ) داریم !!!!!!!
داس نداریم !!!!!
فارض
|
United States of America
|
۱۷:۳۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۷
من نميدونم اينهائى كه فرياد هل من مبارزشون گوش فلك رو كر كرده و هى مناظره ، مناظره ميكنند چرا حاضر نشدند در طول هشت سال حكومتشون يك بار با مخالفين خود مناظره كنند؟ يا باخبرنگارهاى ايرانى مصاحبه اختصاصى داشته باشند؟ تازه آدم عاقل و با شعورحق داره از آبروريزى بترسه ! ملت هشت ساله كه چوب اون مناظره كذائى رو ميخورند.به هرحال آقايون هشت سال وقت داشتند كه در عمل جواب منتقدين رو بدن وگرنه با حرافى و پشت هم اندازى چيزى درست نميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۷
۰
آقای رئیس جمهور! من بی سواد مطلق هستم.
نویسنده: محمد حسن صائب - جمعه ۱۸ بهمن ،۱۳۹۲

بسم الله الرحمن الرحیم

سال نوی انقلابی تان مبارک

صد سال به این سالها

هرچه می کوشم که ساکت باشم و سرم بکار خودم باشد، نمی شود ؛ یعنی خودشان نمی گذارند...

اول اعتراف کنم که من هم جزو جمعیت بزرگ " نو کم سوادان " هستم که آقای رئیس جمهور این عنوان را به ما عنایت فرمودند.

البته چون من نه تنها منتقد توافقنامه ژنو، بلکه مخالف بسیار جدی آن هستم، احتمالا طبق منطق رئیس جمهور محترم مان جزو " بی سوادان مطلق " محسوب میشوم.

اما اگر سواد این است که سرمان را زیر برف کنیم و دشمنی های دشمن را نبینیم ؛

اگر سواد این است که اصلا معتقد باشیم دشمنی وجود ندارد ؛

اگر سواد این است که فکر کنیم با دشمن هم می شود محترمانه گفتگو کرد و مشکل را حل کرد؛

اگر سواد این است که طوری با آمریکا گفتگو کنیم که بدهکار شویم و مقامات دست چندمشان بگویند: " آمریکا نمی تواند سوابق سی ساله ایران را به همین زودی فراموش کند ! " ؛

اگر سواد این است که آمریکا امروز " بمب ارتقاء یافته اتمی ب 1 " خود را آزمایش کند و ما مجبور باشیم به آنها جواب دهیم که به چه دلیل تاسیسات غنی سازی یا نیروگاه آب سنگین لازم داریم ؛

اگر سواد این است که سطح چالش با دشمن زورگوی بی منطق را بر سر "بهرمندی بی قید و شرط از حق گسترش دانش هسته ای " به توافق برای غنی سازی بخور و نمیر برای بهرمندی از انرژی هسته ای کاهش دهیم ( و جالب اینکه همان بخور و نمیر را هم دشمن قبول نکرده است) ؛

اگر سواد این است که پول خود را با التماس و ذلت و قول دادن، از قلدر محله گدایی کنیم ؛

اگر سواد این است که در دهه فجر انقلاب شکوهمند و مقدس اسلامی، افتخارمان به توزیع سبد کالایی باشد که دشمن میگوید: ما پولش را داده ایم ( در متن توافقی که باسوادان امضا کرده اند، آمده است که این منابع اعتباری برای ایران آزاد میشود تا برای مردمش غذا و دارو بخرد!) ؛

اگر سواد این است که با پول گدایی و ذلت شکم مان را سیر کنیم ؛

اگر سواد این است که جزئیات ساختمانهای اتمی خود و آدرس معادن مان را با کروکی به دشمن بدهیم ؛

اگر سواد این است که اختیارمان برای نفس کشیدن را به دست دشمن بدهیم که در صورت توافق طرفین، اجازه نفس کشیدن داشته باشیم (آنطور که باسوادان در ژنو امضا کردند) ؛

اگر سواد فراموش کردن عزت و غیرت است ؛

اگر سواد این است که ملت مان را روزانه در معرض تحقیر پست ترین موجودات دنیا قرار دهیم ؛

اگر سواد و حقوقدان بودن به این است که ملت غیور و انقلابی ایران را، در دنیای بی حساب و کتاب امروز، از جایگاه مدعی و شاکی برداریم و در جایگاه متهم و مجرم قرار دهیم ؛

اگر باسوادی کار آدم را به آنجا می رساند که اسم توافق با دشمن را " حماسه اقتصادی در عرصه خارجی!! " بگذارد ؛

اگر باسواد بودن چنین نتایجی دارد...

خدا را شکر میکنم که بی سواد مطلق باشم

به روح پاک شهدای هسته ای درود میفرستم.

ما هم هستیم و آقایان هم هستند تا ببینیم که عاقبت این نوع برخورد با دشمن چیست؟

فانتظروا انی معکم من المنتظرین

محمد حسن صائب
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم سکوت میکنیم تا ببینیم آخرش چی میشه و فعلا از آقای روحانی حمایت میکنیم که بعضیا نگن اینا نذاشتن توافق صورت بگیره آرزو میکنیم که این مذاکرات ختم به خیر بشه و
حماسه اقتصادی مد نظر رهبری صورت بگیره
ان شاء ا...
البته اخیرا خبرهایی رسیده که آمریکا با اروپایی ها چپ افتاده و دلیلش این بوده که خیلی از شرکت های اروپایی برای سرمایه گذاری به ایران اومدن که این خبر بسیار خوبیه و اگر این اتفاقات ادامه پیدا کنه دیگه آمریکا نمیتونه جلوی اروپایی هارو بگیره و منزوی خواهد شد و با این سرمایه گذاری های اروپایی ها حماسه اقتصادی میتونه شکل بگیره و آمریکا و اسرائیل منزوی بشن و اگر این اتفاق بیوفته اونجا واقعا باید به سیاست آقای روحانی آفرین گفت که با نرمی تمام بین اسرائیل و آمریکا و کشورهایی اروپایی تفرقه انداخته.
ان شاء ا... که این اتفاق بیفته تا با یک تیر دو نشون بزنیم هم آمریکا و اسرائیل رو منزوی کنیم و هم حماسه اقتصادی شکل بگیره ولی اگه اینطور نشه و کماکان اروپا با آمریکا و اسرائیل همگام باشه خیلی برای آقای روحانی بد میشه.


متن شما هم بسیار زیبا بود آقای صائب
سیدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۱
۳
سلام ، مناظره مرد میدان کیه ؟
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
سلطان محمود مرد مناظره هاست
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۶
مذاکرات ژنو شاید یک هزارم حفرهایی که طی این 8سال بر مسیر توسعه کشور ایجاد کرده است رااگر آقایان وآقازادها بگذارند پر کرده باشد .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۰
۶
صراط همین که الان داری تو سایت خودت خبر می زاری برو خدارو شکر کن چون اگر دولت قبلی بود تا الان 100 با فیلتر شده بودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱
۸
درود بر روحانی ، سلام بر خاتمی ، مرگ بر صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۰
۸
آقای روحانی بخاطر شهامت و شجاعتش در مناظره بود که رای آورد بنابر این اون از مناظره نمی ترسه . البته حیفه که وقتشو حدر بده بخاطر مناظره با کسانی که چیزی جز تخریب و دروغ بلد نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲
۷
درود بر تو ای امیر .اضافه کنم روحانی وقتی ندارد برای کسانی که درک پایین دارند هی توضیح بدهد .یک بار گفت ادم عاقل میفهمه انهایی که میخواهند وقت دولت تدبیر و امید رو با مناظره های بی اصل و نسبانه بگیرد بدانند که این ترفندها درسته برای دولت خام قبل اثر داشت ولی این دولت دولت عشق و ایمان و دکترین هست نه ساندیس خوری>
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱
۵
اینها همش شعار است بی جهت حرص نخورید
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱
۵
از مناظره نمی ترسند . از شخص تهمت زن میترسند.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱
۳
مناظره مدرک گرفتن:
آقای ب... مدرک دکتری و بورسیه و هیأت علمی را چگونه اخذ کردی؟
جواب: اول از آقای احمدی نژاد تشکر می کنم که به من پارس خودرو و سایپا و پست و قدرت و ... دادند. دوم از خودم تشکر می کنم که با درایت! توانستم رأی ملت را جلب و نماینده مجلس شوم.
حال با داشتن این همه قدرت و ثروت هر کس باشه بیشتر از این ها گیرش میاد. من خیلی منصف بودم. حق من راست جمهوری است.
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲
۲
آقای روحانی ترسونیست ولی توان مناظره ندارد چون به جهت شخصیتی انسانی محافظه کار می باشد وهمیشه یادمان باشد انسانهای محافظه کار توان مناظره کردن ندارند
داریوش احمد رضا بهمنیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲
۲
کم سواد کسی است که انقلابی فکر نکند

ملت ایران شرم دارند مسئولینی داشته باشند که آنها را کم سواد و حسود و نشخوار کننده سیاسی بخوانند ، مردم ایران شرم دارند از اینکه با یک توافق نامه نیم بند هر روزه بیشتر از قبل تهدید شوند ، ملت ایران شرم دارند که مسئولانشان ایست و عقبگرد را به خاطر داشته باشند، ولی تاخت را فراموش کرده باشند.
یک ایرانی از خود شرم می کند که چنین مسئولانی ...... و .... دارد، که انتقاد کنندگانش را کم سواد می خواند، و بعضی از مردم که در برهه ای کرایه کشی شغل دومشان بوده و هست، افتخار نمی کنند که چنین ...... دارند، و معتقدند کسانی که قدرت استدلال ندارند سلاح زشت گویی را انتخاب می کنند.
مذاکرات ژنو چون محصول خون شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل و همه مردم است، همه حق مشورت و انتقادات دلسوزانه را دارند، تا نظر بدهند چه کم سواد باشند و یا مثل خودشان علامه دهر باشند، همه حق اظهار نظر و انتقاد را دارند، مردم می دانند که آنها اگر در اين حوزه قدرتي پيدا كنند قداست و ارزش های انقلاب را از بين می برند.
مگر ما برای نان انقلاب کردیم که همه ما را با چماق گرانی می کوبند، البته بله درست است اقتصاد اولین موضوع مهم در راس همه برنامه هاست، ولی متاسفانه می بینیم که سبد کالایی حتی تصاویر ناراحت کننده اش هم به همه جهان مخابره شد، و آیا با یک عذر خواهی عزت مردم ایران برگردانده می شود، همین عذر خواهی ممکن است فردا در توافق ژنو اتفاق بیفتد، ولی از جیب چه کسی عذر خواهی می کنند، از کیسه ملت خرج کردن و بعد عذر خواهی کردن که کاملا بی تدبیری است.
آقای ظریف در جایی گفتند ایران با یک بمب امریکایی فلان می شود ، عده ای از نخبگان و دلسوزان نظام از نمایندگان مجلس و مسئولان رده بالا با دلسوزی گفتند این حرف درست نبود، آنها که دیگر لبو فروش و کرایه کش نبودند، که آقای ظریف پشت تریبون بیاید و بگوید این از اقتدار ماست ، و هر کس این را بفهمد دیگر نشخوار سیاسی نمی کند.
البته آقای ظریف در آفریقای جنوبی و قبل از اجلاس ژنو هم گفتند به غنی سازی 20 درصدی نیاز داریم، ولی بعد از اجلاس ژنو بلافاصله گفت، به غنی سازی 20 درصدی نیازی نداریم، یا در باره نیروگاه اراک گفت هیچ چیزی در ایران تعطیل نشده است، اما در توافق ژنو تعطیلی نیروگاه اراک قید شده است، و ایران حق استفاده از آنجا را ندارد، مگر تعطیلی چیست، چرا آقای ظریف نمی آیند و صریحاً به ملت نمی گویند که هم سنگ داده های ایران در توافق نامه ژنو چیست و چه ضمانتی دارد.
تدبیر اگر به این معناست که عقب عقب برویم تا کی به چاه بیفتیم که این عین بی تدبیری ست، آیا ارزش‌های انقلاب در مذاکرات علنی و سری حفظ شده است؟ آیا عزت اسلامی مورد توجه قرار گرفته است؟ اینکه چقدر امتیاز گرفتیم و چقدر امتیاز دادیم باید دقت و محاسبه شود، و اینها در مذاکرات مخفی معلوم نمی شود.
کسانی که انقلابی فکر نکنند شاید بچه های انقلاب باشند که از دور دستی بر آتش داشتند، ولی شایسته منصب های بالای مدیریتی نیستند، و رای مجلس نباید هنگام رای اعتماد وزرا بر روی احساسات شکل بگیرد و مصالحه جویانه باشد، یک دولت و کابینه اش نباید از داشته های انقلاب، و از کیسه دولت های قبل خرج کنند.
خیلی از دوستان رئیس جمهور اگر بخواهند خدمتی خالصانه به مردم بکنند، باید خیلی مواظب باشند، چرا که سابقه خدمت دوستان و هم فکران آنها نشان می دهد، خیلی از آنها زمانی که خواستند شروع به خدمت کنند، و با توکل به خدا کارشان را شروع کنند سر به آسمان داشتند، ولی جلو پایشان چاه بود و چون آن را ندیدند در چاه افتادند.
در حقیقت کم سواد کسی است که حرف زدن بلد نیست، کم سواد کسی است که دلسوزان نظام را نشخوار کننده سیاسی می خواند، کم سواد کسی است که به شعور مردم توهین می کند، در حقیقت کم سواد کسی است که انقلابی فکر نمی کند.
و حالا درد اصلی ما اینجاست چرا افرادی که ملت را کم سواد می خوانند، به جارو کردن نیروهای ارزشی دولت قبلی مشغول هستند، و کوچکترین فرصتی را در این راه از دست نمی دهند، آیا آنها هم کم سواد هستند.
مگر عده ای چه تخم دو زرده ای کرده اند که خودشان را علامه دهر می دانند، پرونده سرا پا تحقیر و ذلت شان، در زمان تصدی در شورای عالی امنیت ملی، هم اینک در گوگل به راحتی همه بندهای آن قابل ملاحظه است.
همان سنتی که مردم را ملزم به رعایت آن می کنند، مثل کرباس پوسیده است ، اینان بهتر است سنت و امتهان پس داده و مردود شده زمان اصلاحات، و اعتماد به آمریکا را زنده نکنند.
اگر این اعتدال گران بتوانند مسئولیت اصلی خودشان را، که بهبود وضعیت اقتصادی مردم است، و نیمی از مردم به همین منظور به آنها رای دادند را انجام بدهند، بهترین خدمت را می کنند ، مردمی که به ساده زیستی و انقلابی گری در1384 و1388 رأی دادند، حدود نیمی از همان مردم در1392 به بهبود معیشت، با عزت و سربلندی ایرانی رای دادند، و دولت تدبیر خوب است برای بهبود معیشت مردم، دلسوزی اقتصادی متکی بر توان داخلی را در دستور کار قرار بدهد.
ما نباید غافلگیر شویم، داعیه امریکا خیلی بیشتر از مفاد متن توافق نامه ها ست ، ما ظاهرا در کنفرانس چند نفر را میبینیم، در حالی که آنها میخواهند قدم به قدم جلو بیایند، آیا در بکارگیری واژه‌ها و کلمات در توافقنامه ژنو دقت لازم شده است، تا کاملاً شفاف باشد؟ چقدر از کلمات دو پهلو یا چند پهلو هستند، آمریکای شیطان بزرگ در توافق نامه های هسته‌ای هم شیطان بزرگ است، اینها نگاه می کنند ببیند ما کجا لنگ می زنیم، تا از همانجا وارد شوند، این مملکت دشمن به خود دیده است، ولی اینها از جنس دیگری هستند، به ظاهر آدم هستند، با بدن و دست و پا ، ولی در باطن شان کفر، جنایت، و شیطان وجود دارد.
آنها بخش ناچیزی از اموال بلوکه شده مردم ایران را به صورت قطره چکانی، و با هزار اما و اگرها، فقط تا زمانی پرداخت خواهند کرد ، تا بازرسی (جاسوسی) های بی حد و مرز خود را، از تاسیسات هسته ای و نیروگاه های نظامی ایران انجام بدهند.
اگر هدف این است که دارایی های ایران را برگردانند، با نادیده گرفتن اصول انقلاب نمی توان بدانها رسید، هیچ کس شرافتش را با نانی معاوضه نمی کند، آن هم وعده دادن نان ، چرا که اگر معاوضه کنند مغبون و ذلیل می شوند، و بدون اینکه به نانی برسند عزت و شرافت خودشان را هم می بازند.
ما راهی دراز را پیموده ایم تا انقلاب اسلامی را از پرتگاههای خطرناک به اینجا رسانده ایم ، و اینک در برهه ای حساس در این مبارزه قرار داریم، و این پایان کار ماست که کار ما را دارای ارزش می کند، ما نباید گیج و منگ و کور مال کورمال، به دنبال دستورات آنها، یا بازیچه آنها قرار بگیریم.
دشمنان ایران در این مرحله اگر موج به موج هم که بشوند نمی توانند بیشتر از خودشان ارتفاع بگیرند، آنها دیگر نه از خود و نه از دیگران مایه ای ندارند که در مقابل مردم قهرمان ایران خرج کنند، انقلاب اسلامي هم راه است هم معيار، راهي است که بايد بپيماييم، و معياری است که بايد به سمت آن حرکت کنيم ، بعضی ها به این چیزها فکر نمی کنند، فقط به دنبال چیزی هستند که برایشان کف بزنند، اینها دغدغه ارزش های انقلاب اسلامی را ندارند، دغدغه ریاست دارند ، زمانی باید به دیدن مادر شهید رفت که به آرمانهای فرزند شهید آن مادر بزرگوار احترام گذاشت.
به خوبی معلوم است که غربیان در توافق نامه ژنو با ایران ، باز هم با ایران در جهت توافق نامه نیستند، که خلاف جهت آن هستند، ولی آنها نمي توانند بيايند و در اين حوزه ( توافق ژنو) قدرتي پيدا كنند و قداست ها و ارزش هاي امام و شهدا را از بين ببرند، خدا را شکر که عصای جمهوری اسلامی تبدیل به اژدهایی شده و همه مارهای آنها را بلعیده است.
چطور شد خیلی از کشورهای همسایه ما همچون عربستان و ..... وصدها کشور که با آمریکا رابطه داشته و دارند، به قعر دره افتاده اند ولی ما بلند شدیم ، هم پیمانان ما بلند شدند ، همه این برکات فقط در دشمنی امریکا و گول لبخند آنها را نخوردن به دست آمده است ، و هیچ دولتی نمی تواند این اقتدار ایران و شکفتن انقلاب اسلامی را به حراج بگذارد.
آمریکایی‌ ها مجبورند برای جبران شکست و ناکامی‌های خود، مرتبا شاخ و شانه بیشتری بکشند ، و برای هم پیمانان زخم خورده و فاصله گرفته و دلسرد شده از خودشان، اعتباری بدهند، تا اعتماد از دست رفته آنها را دوباره جلب کنند.
مذاکره کردن ایران با آمریکا از سر ناتوانی و به خاطر تحریم ها نبوده و نیست، و این را خود آمریکائیان می دانند، و باز هم می دانند که مذاکره تلفنی با رئیس جمهور، و ملاقات بعضی مسئولین اجرایی با لبخند و تعارفات دیپلماتیک، در تصمیم گیری اصلی مردم ایران جایی ندارد، در نظر مردم ایران، مذاکرات همان خط مقدم جنگ با آمریکا و دشمنان ایران و اسلام است.
ایران اینک راهی جز رفتن به جلو ندارد، ایران نه برگشتن میشناسد و نه توقف ، مقدمات راهی را هم که پیش رو دارد، از قبل فراهم آورده است، مردم ایران تنها نیستند، همه با هم لبیک گوی رهبر خویش هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱
۵
صراط چیه که گروه سیاسیش چی باشه!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۰
۵
مناظره با أفراد مغرض فايده ندارند
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
۲
۰
این نوع صحبت کردن روحانی وهمکارانشان برازنده ملت نیست به نظرمی رسدکه این دوستان بایدبیشتر بر خود مسلط باشند مناظره فضای کشوررا آشفته می کند زیرا جامعه ومسئولین توان تحمل کمی دارند مگر اینکه فقط بنده خداباشند که در این صورت حقگویی اصل می شود نه حرف من وشما !!!!
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
داداش بنده خدا روحانی میترسه یه لگد زن بیتربیتی بیاد مناظره هی عکس ناموس نشون بده وبگم بگم راه بندازه ....! افتاد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
جواب ابلهان خاموشیست!
محسن
|
Hong Kong
|
۱۶:۱۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
اتفاقا! باساودها از مناظره با م سوادهای بددهن بی منطق می ترسند. به قول استاد سخن سعدی:
نه عجب گر فرو رود نفسش
عندلیبی، غراب همسخنش
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۰:۳۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
چه عجب گر فرو رود نفسش
عندلیبی کلاغ همقفسش؟!