۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶

اظهارات وزیرنیرودرجلسه ستادبحران‌تنکابن

وزیر نیروبا اشاره به اعزام ۷۱ تیم امدادی از سراسر کشور به مناطق بحران زده غرب مازندران گفت: آب شرب اکثر روستاهای بحران زده غرب مازندران وصل شده است.
کد خبر : ۱۶۱۹۸۸
صراط:  حمید رضا چیت چیان دقایقی پیش در جلسه ستاد بحران استان در تنکابن اظهار کرد: تاکنون با تلاش اکیپ های امدادی، آب شرب اکثر روستاهای بحران زده غرب مازندران وصل شده و عمده ترین چالش قطعی آب مربوط به روستاهای شهرستان تنکابن است.

وی د بر ضرورت خدمات رسانی هر چه سریعتر به نقاط روستایی تاکید کرد و گفت: چون چنین حادثه ای تا کنون در مازندران رخ نداده، نحوه مدیریت بحران نیز کمی سخت تر شده است.

 چیت چیان از اعزام 71 تیم امدادی از سراسر کشور به مناطق بحران زده غرب مازندران خبر داد و افزود: این گروه ها در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم به وِیژه در مناطق روستایی مازندران هستند.

مدیر عامل آبفار مازندران گفت: 148 روستا  با 35 هزار مشترک دچار قطعی آب شده بودند که با تلاش اکیپ های امدادی در حال حاضر تعداد آن به 22 روستا کاهش یافت.

مجید عبدالهی افزود: هم اکنون مشکلات قطعی آب در شهرستان های محمودآباد، نور، نوشهر و چالوس برطرف شده ولی در تنکابن و عباس آباد هنوز  مشکل قطعی آب وجود دارد که تیم های امدادی در حال رفع بحران هستند.

وی با اشاره به ارسال و توزیع آب معدنی بسته بندی، دستگاه بسته بندی آب و دیزل ژنراتور از استان های معین گفت: به دلیل برودت هوا احتمال یخ زدگی لوله ها و کنتور آب و در پی آن قطعی آب وجود دارد که از مردم تقاضا می شود تا از کنتور آب و لوله ها محافظت کنند.

منبع: تسنیم