۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
اتفاقی که پروین و دادکان را به هم رساند

تابلوی دادکان در باشگاه پرسپولیس گم شد

علی پروین پس از اطلاع از مفقود شدن تابلوی راه‌اندازی ساختمان دانشگاه که نام محمد دادکان در آن درج شده بود دستور داد تابلوی جدیدی هرچه سریعتر در این مکان نصب شود.
کد خبر : ۱۶۲۱۶۸
صراط: در جریان ساخت فیلم مستندی در مورد محمد دادکان، یک موضوع که دور از چشم همه مانده بود و جلب توجه کرد، مفقود شدن تابلویی بود که در زمان خریداری ساختمان باشگاه پرسپولیس توسط فدراسیون فوتبال و در زمان ریاست محمد دادکان در این ساختمان و به رسم معمول نصب شده بود گروه مستندساز برای تصویربرداری از این تابلوها راهی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس شده بودند که فهمیدند تابلو در 2 مکان اول وجود دارد اما در پرسپولیس اثری از آن نیست.

این سه ساختمان در زمان محمد دادکان خریداری شده بودند و معلوم نیست مسئول مفقود شدن تابلوهای آن در پرسپولیس چه کسی است.

محمد دادکان بعد از اطلاع از این امر، بسیار ناراحت شد. ابتدا تصور شده بود که شاید این اتفاق بعد از حضور علی پروین روی داده است، اما او اصلا از این ماجرا خبر نداشت و هیچگاه به این مسأله دقت نکرده بودند. حتی بسیاری کارکنان باشگاه که سال‌ها از کنار آن رد شده بودند، متوجه مفقود شدن آن نشده بودند. این مسئله حتی نظر خبرنگاران را هم جلب نکرده بود.

هر چه بود به سال‌های قبل برمی‌گشت در این شرایط شک اصلی به سمت محمد رویانیان رفت اما این اواخر وی رابطه خیلی خوبی با دادکان پیدا کرده بود، از سوی دیگر اگر روی این موضوع حسابی بود، باید همان روزهای اول دستور این کار را می‌داد، اما شاهدان عینی حداقل یکسال پیش این تابلو را دیده بودند.
در این میان شک اصلی به سمت کارگردانی رفت که شاید در جریان بازسازی باشگاه تابلو را مفقود کرده باشند تابلوی برنجی که خودش یادگاری بود.

شاید هم این مسئله دسته گلی از سوی بعضی آدم‌های کار نابلد و خودشیرین بوده است که مثلاً خواسته‌اند خوش‌خدمتی کنند. آدم هایی که وقتی دادکان رئیس فدراسیون بود در مجموعه او هم حضور داشتند، گهگاهی دسته گل‌هایی به آب می‌دادند که برای دادکان بد می‌شد.

به هر حال علی پروین، بعد از اطلاع از این امر دستور داد هر چه سریعتر تابلوی قبلی پیدا شود و اگر نشد، نمونه‌ای جدیدی سفارش داده شود البته در کل این اتفاق سبب خیر شد تا پروین و دادکان با یکدیگر گفتگویی داشته باشند.