۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
علیرضا ستاری هم پرواز کرد +عکس

یک جانباز دیگر فتنه 88 شهید شد

سید علیرضا ستاری که در عاشورای 88 به قصد کشت توسط فتنه گران مورد شکنجه قرار گرفته بود دیروز به شهادت رسید.
کد خبر : ۱۶۲۲۶۴
صراط: «سید علیرضا ستاری» دیروز به جمع شهدای فتنه 1388 و قافله شهدای انقلاب اسلامی ملحق شد.

«سید علیرضا ستاری» مهندس عمرانی که در روز عاشورای سال 1388 توسط فتنه‌گران، به قصد کشت، مورد شکنجه شدید قرار گرفت و مضروب شد و به مقام «جانبازان ۷۰ درصد» نائل گردید پس از پنج سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت خویش، در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید که یک دختر و یک پسر خردسال از وی برجا مانده است.

وی به عنوان امدادگر هلال احمر، وارد صحنه درگیری‌ها شده بود تا به مجروحان حوادث، به‌صورت میدانی کمک کند. شهید ستاری در همین در زمینه فعالیت‌های مرتبط از جمله ورزش‌های اسکی و شنا و امور امداد و نجات به‌ویژه چتربازی و غواصی، مهارت خاص داشت.

این شهید والامقام در میان دوستان خود، به "شدت علاقه به مطالعه" مشهور بود و به آثار مذهبی شهید مطهری و دکتر شریعتی علاقه خاصی داشت.


مراسم تشییع پیکر این شهید، صبح جمعه از مقابل درب منزل وی در خیابان 17 شهریور، برگزار می‌شود.

شهید سید علیرضا ستاری پیش از این در گفت‌وگویی به تاریخ نهم دی‌ماه سال 1391 به بیان جزئیات مجروحیت خود پرداخته بود که از نظر می‌گذرد:

ستاری در خصوص نحوه مجروحیت خود در فتنه ۸۸، گفت: روز عاشورای ۸۸ بنده به عنوان نیروی افتخاری هلال احمر در خیابان «خوش» حضور داشتم؛ ساعت ۱۱ به ما خبر دادند که حدود پنج نفر از نیروهای ویژه سپاه در بین جمعیت آشوبگر مانده بودند؛ یکی از آنها روی زمین افتاده و اغتشاشگران او را به آتش ‌کشیده‌اند.

* این آقا اطلاعاتی است!
وی در گفت‌وگو با فارس افزود: برای انجام مأموریت امداد و نجات دیگر مجالی برای ایستادن و فکر کردن نبود که آیا برای کمک به آنها بروم یا خیر؛ خود را به محل حادثه رساندم؛ به خاطر نحوه پوشش بنده به مناسبت روز عاشورا و محاسنی که روی صورتم داشتم، یکی از زنان آشوبگر گفت: «این آقا اطلاعاتی است!» همان جا با میله آهنی روی سرم زدند و جمجمه‌ام از سه جا شکست.

* شناسایی منافقان در فتنه
این جانباز فتنه عاشورای ۸۸ یادآور شد: بعداً که برای شناسایی به زندان اوین رفتم، مطلع شدم کسانی که مردم را شکنجه می کردند از گروهک منافقین بودند که یکی از آنها سال‌ها در تایلند زندگی می‌کرد، سپس از پادگان اشرف به تهران آمده بود.

* خانه‌ام را به آتش کشیدند
وی افزود: بنده زمانی که در بیمارستان بودم، مصاحبه‌ای با خبرنگاران داشتم که عواقبی هم داشت؛ سایت‌های ضدانقلاب مصاحبه تلویزیونی مرا روی صفحات خود گذاشتند و اعلام کردند: «این مأمور است و هر کسی او را می‌شناسد به ما بگوید»؛ در ادامه آدرس و مشخصات و شماره تلفن مرا روی سایت‌ها ‌گذاشته شد.

* برای آرمان‌های انقلاب جان و مالم را فدا کردم
وی افزود: در جریان مجروحیتم فقط سپاه پاسداران پیگیر و جویای احوال بنده بود؛ من برای اهداف و آرمان‌هایی که داشتم، جان و مالم را فدا کردم؛ دنبال منافع هم نبوده‌ام؛ متأسفانه بنیاد جانبازان حتی جویای احوال ما نبود؛ اینجاست که می‌گویم دردهای جسمی آرام آرام از بین می‌رود اما دردهای روحی پاک نمی‌شود؛ ما دنبال امتیاز نبودیم؛ جانبازی‌ام برای حفظ انقلاب بین من و خداست و حتی مجروحیتم هم خواست خداوند بود؛ چون بعد از این قضیه رابطه‌ام با خداوند طور دیگری شده است.

* سیستم قضایی برای محاکمه سران فتنه ضعیف عمل می‌کند
این جانباز فتنه عاشورای ۸۸ در خصوص محاکمه سران فتنه، گفت: بنده مدت‌ها پیگیر محاکمه آنها بودم اما نزدیک به ۸ ـ ۹ ماه بعد از انتخابات، مملکت تعطیل بود؛ باید سران فتنه به میز محاکمه کشیده شوند اما متأسفانه سیستم قضایی به شدت ضعیف عمل می‌کند؛ البته در این قضیه اگر جلوی حضرت آقا حرکت کنیم، جاعل می‌شویم و اگر پشت سر ایشان هم حرکت کنیم، کاهل هستیم؛ پس چشم به دست ایشان داریم تا ببینیم ایشان چه زمانی دستور می‌دهند و ما هم بنا به دستور ایشان حرکت می‌کنیم.

* فتنه ۸۸ به خاطر پشتیبانی نکردن از ولایت فقیه رخ داد
وی افزود: وقتی حضرت امام (ره) فرمودند: «پشت سر ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»؛ اگر آقایان به این حرف امام خمینی(ره) توجه می‌کردند، مملکت این گونه دچار آشوب نمی‌شد تا تمام دشمنان به خودشان اجازه بدهند، پایشان را از گلیم‌شان درازتر کنند.

ستاری یادآور شد: خیلی از بچه‌های این مملکت در فتنه ۸۸ آسیب دیدند؛ بچه‌هایی که پای اعتقادات و ارزش‌هایشان ایستادند؛ خیلی از دوستانی که من می‌شناسم، از جمله خودم، حتی هزینه‌های درمان را از جیب خودمان دادیم.

وی درخصوص نقش فائزه هاشمی در اغتشاشات گفت: فیلم‌های نقش فائره هاشمی در اغتشاشات را دارم؛ او در این زمینه نقش زیادی داشت.

این جانباز فتنه عاشورای ۸۸ در خصوص فعالیت‌های خود قبل و بعد از جانبازی‌اش بیان داشت: مهندس عمران هستم؛ قبل از مجروحیتم شرکت ساختمانی داشتم؛ کار من هم آزاد بود؛ در بحث راهیان نور هم فعال بودم تا راه رزمندگان دفاع مقدس را که مقابل دشمن ایستادند، ادامه دهم؛ دوره آموزشی هلال احمر را هم در پایگاه مقاومت بسیج مسجد محله گذراندم.

* اگر غائله دیگری رخ دهد، سینه‌ام را سپر می‌کنم
وی افزود: تمام زندگی من ورزش بود؛ مجروحیت برای من و خانواده‌ام خیلی سخت گذشت؛ همسرم در این سختی‌ها خیلی تحمل کرد و اگر قرار باشد خداوند اجری بدهد، اول به او بدهد که در تمام سختی‌ها در کنارم بود؛ با توجه به مشکلات و ضایعاتی جسمی و روحی که داشتم، حدود سه سال خانه‌نشین بودم؛ در واقع از ۸ ـ ۹ ماه گذشته کار خود را از سر گرفتم؛ در این دوران من و سایر جانبازان با ناملایماتی مواجه شدیم؛ اما اگر غائله دیگری رخ دهد، من و امثال من باز هم سینه سپر می‌کنیم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۸۲
۳۵
من منحرف حجتیه نوین میگم خدا از کسی که باعث شد این مرد جوان از بین ما برود نگذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من خیلی مذهبی نیستم اما خدا لعنت کند کسانی را که باعث شهادت این جوان شدند. فتنه گران انسانهای منحرفی هستند که باید نابودگردند
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه تو منحرفي
يك جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا لعنت كند كساني را كه بي شرمانه در سال 88 با بي شرمي فتنه برپا كردند وبرخي از عوامل انها اينگونه جنايت كردند.
اما يك نكته ما را عذاب ميدهد . ايشان بر اثر عمل جراحي شخصي ساكشن كوچك كردن شكم كه اخيرا انجام دادند مرحوم شده اند .
چرا ايشان را با جانبازان عزيز ما كه در جبهه ها زخمي شدند يكي ميكنيد . حالا ايشان در ان ماجرا لطمه ديدند و جانباز 70 درصد اعلام كردند اين مربوط به بينياد اما چرا جراحي شخصي ايشان را به شهادت ربط ميدهيد . فرداي قيامت بايد پاسخگو باشيد .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۰۴
۲۹
خدا رحمتشون کنه و به خانواده محترم و عزیز ایشون صبر عنایت فرماید
ناشناس
|
United States of America
خداوند ندا اقا سلطان و همهی شهدای سبز را رحمت کنند و عاملینش را لعن
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۱۱
۹۱
خدا لعنت کند موسوی را
خدا لعنت کند کروبی را
و مردمی که حامی فتنه بودند
معتدل
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا لعنت کند بانی این کاررا که در 8سال مملکت را 80سال به عقب راند
میثم رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۸۳
۵۴
هر تایید و نصب نیروی فتنه گر توسط دولت= خیانت به خون شهدا
وای بر ما
شهدا شرمنده ایم
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۸
۲۴
خدالعنت کند این قاتلان به ظاهر مسلمان راکه از کفاربدترند.ودرهربرهه ای باحیله ومکری شیطانی بندگان صالح وباتقوارا تاب تحمل ندارندوخون باکشان رابرزمین می ریزند.به امیداینکه صدای حق راخاموش کنند.ولی زهی خیال باطل.
شکوفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۷۰
۳۵
خوشا به سعادتش.به کاروان شهدای کربلا پیوست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۷۶
۲۷
خدا رحمتش کند
lمهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۶۵
۳۳
سلام علیکم
روحش شاد.
دولت قفل وکلید وپلمپ تاسیسات هسته ایی که به طور نمادین به دیدار خانواده شهدا میرود.
ابا به دیدن.خانواده شهدای فتنه میرود ؟
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۶۳
۳۷
حالا باز گروهی منافق از دولت و بیرون دولت بیان بگن که موسوی و کروبی خائن باید آزاد بشن؟

ننگ بر فتنه 88 و حامیانش .به خدا قسم اینها اگر زمان حضرت علی ع و حضرت امام حسین ع بودند شک نکنید در گروه کفار بودند. تا بوده و هست از این منافقین و لعنت خدا بر آنان

ولی ای شهید بدان من و هم فکران من تا آخر ایستاده ایم. روحت شاد و یادت گرامی
فدایی امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
تنها هدفشون از فتنه ی عاشورا هم این بود که دینشون رو به لشکر عمر سعد ادا کنند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۰۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۶۸
۳۷
خدا انشاءالله نسل فتنه گران را بسوزاند
فدایی امام خامنه ای
|
Netherlands
نسلشون رو نهم دیماه همین مردم سوزوندند
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۱
۳۱
فتنه 88 همان انقلاب رنگی جورج سوروس صهیونیست بود که 3 سال قبل از انتخابات در زمان دیدار آقای خاتمی با جوورس سوروس کلید زده شد که از آقای خاتمی سوال کردند دلیل ملاقات شما و آقای جورج سوروس ( رئیس بنیاد سوروس ) صهیونیست ضد اسلام و ایران برای چه بوده ؟
که این منافق در جواب میگه که دیدار ایشان با آقای سوروس اتفاقی بوده؟ جالب اینجاست که اتفاقی در سال 88 پروژه انقلاب رنگی آقای سوروس هم پیاده شد و نتیجش فتنه با آن عمق وسیع که هنوز عده ای منافق صفت ازش حمایت میکنن.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۶
۳۵
رسانه های بیگانه همیشه در زمان انتخابات مردم را به رای ندادن تشویق میکردند تا با این کر مشروعیت نظام زیر سوال برود و جالب اینجاست که در سال 88 همگی با هم همسو شده و با چرخش 180 درجه مردم را تشویق به شرکت در انتخابات! و رای دادن به آقای موسوی میکردن!!!!!

ما در هیچ انتخاباتی نماد رنگی نداشتیم که آقای موسوی در سال 88 رنگ سبز را نماد خود کرد و این همان نماد سازی در انقلاب های رنگی بود که در گرجستان گل سرخ و در اوکراین رنگ نارنجی انتخاب شده بود.

حمایت بی حد و اندازه دشمنان غربی از موج سبز قبل و بعد از انتخابات نشان از خائن بودن حاکمیت این موج صهیونیستی بود که فضل الهی تمای نقشه هایشان یکی پس از دیگری نابود و بر اهل بصیرت آشکار شد.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۴
۴۲
هیچ مسلمانی مسجد آتش نمی زند ولی ما این مسلمان نماها را در فتنه 88 دیدیم. لعنت بر موسوی و کروبی برده های قلاده طلایی صهیونیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حاجی معلومه که خیلی داری می سوزی. ولی این سوزشت از حرص و طمع و ریاست. به قول محمودی تون اب بیریز اونجات.
درود بر میرحسین و لعنت بر مسبب اصلی این وقایع... پخش کن صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فلانی ناشناس اینجا انتخاب هست نه صراط نظر به این قشنگی رو خوندی سرگیجه گرفتی؟
انتی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سوزش مال کاخ سفید بود که اعلام کردن ما بوجه 75میلیون نفری در ایران خرج کرده ایم وسران فتنه مثل موسوی وخاتمی وکروبی و هاشمی وموسوی خوئینی وصانعی وامثال اونها همه وهمه سربازان گم نام کاخ سفید بودند وهستند وشماها بعد اونشکست هنوزهم در دوران نقاهت بیماری توهم تشریف دارید درضمن مر گ بر کسانی که زیر ولایت شیطان به امثال امریکا سر خم می کنند
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۹
۳۷
از نفاق و خیانت میرحسین و کروبی همین بس که در ختم آدم زنده شرکت کردند.
نماز جمعه 29 خرداد 88
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۰
۲۸
والله قسم الان خیلی ناراحت شدم . روحش شاد .
جواب این خون ها روکی میخواد بده؟؟؟ جواب اون بچه هاش که یتیم شدن چی؟؟
آیا واقعا گناه محمود با موسوی و کروبی و فائزه هاشمی و جدیدا علی مطهری یکسانه؟؟؟!!!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
محمودم در نوع خودش گناهکاره ولی هیچ گاه به پای موسوی و کروبی و بقیشون که دارن راست راست میگردن نمیرسه.
ولی خدایی حال کردم تو نماز جمعه 29 خرداد مردم چنان مشت محکمی بر دهان بعضیا زدن که هنوزم که هنوزه دیگه پاشونو از ترس تو نماز جمعه نمیزارن
دم مردم مومن و انقلابی خودمون گرم خداییش
خیلی حال کردم
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۱
۱۶
زنده باد نام شهیدان ایران
diba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۲۲
روحش شاد مهمانی بر سر سفره اهل بیت مبارکش باد یاد و خاطره اش همیشه زنده باد خدایا ما را هم لایق شهادت بگردان آمین
یکی هست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۳
۱۴
یاد همه ی کشته شدگان این بازی دو سر باخت گرامی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۱
۳۷
خدا لعنت کنه این جلبکهای سبز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخ جلبک رو خوب اومدی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۷
۵۴
امدادگر هلال احمر!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
هاهاهاها!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرض
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زهر مار احمق فتنه گر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درد گلابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زهر مار ..... فتنه گر
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
ال.... یه نفر این وسط شهید شده و از بین رفته تو ................ خوشحالی
دردت اینه که این مال هلال احمر بوده یا جای دگه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بی شعوری حباب سبز!! خائن به خون شهدا!! جیره خور اسرائیل و امریکا!!
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر ایشان شهید شده اند خدا با شهدا محشورشون کنه. اما گر ایشون به خاطر عمل لیبوساکشن از دنیا رفتن خدا شما را لعنت کند که از مرگ آدمها هم برای کوبیدن مخالفینتون استفاده می کنید. برید تحقیق کنید علت اصلی مرک ایشون چی بوده. صراط شرف نداری اگر سانسور کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۶۳
۵۳
وقتی زنان و دختران را با باتوم و اسلحه در سال88 به خاک و خون میکشید باید فکر جواب اخرت رو هم میکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنان و دختران سالم تو خونه بودند اونهایی که بیرون بودند درد مملکت و اسلام نداشتند دردشون این بود که چرانمیتونن لخت تر از این بگردن. دروغ میگم؟ برو مروری به شعارهای موج سبز بزن تا حرفم بهت ثابت شه>

نه روسری نه ت سری - آزادی و...
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر ناشناس 11:52
اونایی که اومده بودن بیرون شعار میدادن میخاستن هرزگی و بی حجابی و لخت بودن آزاد بشه حقشونه باتوم بخورن.
همچین میگه به خاک و خون کشیدن که آدم یاد انقلاب اسلامی میفته که شاه مردم رو به خاک و خون کشید.

ناشناس 22:28 فتنه شما با انقلاب فرق میکنه بعدشم خود فتنه گر ها میزدن خودی ها رو میکشتن تا بندازن به گردن نظام تو هنوز این غربی ها رو نشناختی عوامل همین ها این کارارو انجام دادن اینا برای رسیدن به مقاصدشون به خودی و غیر خودی رحم نمیکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا لبعنت کنه کسایی رو که از منافقین حمایت میکنند
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ببند دهنت رو ....... ............ وطن فروش
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر ناشناس وسرباز ولایت
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر .... و تمام اونهایی که سال 88 جلوی ولایت فقیه ایستادن و روی هرچی وحشی آدمخوار و جانی رو سفید کردن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره جون خودت، زنان و دختران را به خاک و خون!!!!!! من خودم روز عاشورا مسجد بودم داشتیم عزاداری می کردیم سر ظهر اومدیم بیرون دیدم خیابون پر خرده بتن جداول اطراف خیابون و دارند بی هوا زنگ پرت می کنند بی آنکه نگاه کنند مردم عادی دارند رد می شوند عجب از این انسانیت!! بعد تازه اکثر ماشینها تو خیابون هفت تیر با ریتمی که تو عروسها ماشینها بوق می زنند بوق می نواختند و سوت می زندند انگار نه انگار عاشوراست وقت و روز و ساعت رو ازشون گرفته بودند که روز عاشورا باید بیان بزن و برقص که بعد اون موسو بگه این مردم خداجو !!! واقعا چه خدای کارکاتوری اینا دارند که نه تنها به عقاید افراد احترام نمی گذارند(که ادعا شون فلک رو پر کرده) بلکه تجاوز هم به مراسمهای اونها هم می کنند!!
بعضی بدنشون مریضه بعضی هم فکر رو ذهنشون مریضه
امیر.ه
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی تفکر فاشیستی رو از جوابا به این خحرف ببینید.
با ما نبودن مثل ما فکر نمیکردن پس هرزه بودن و باید باتوم میخوردن و تکه تکه میشدن..
تف بر شما بسیجی نماها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
......... به تو ميشه گفت مسلمون
کیمیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۸
۲۷
روحت شاد.راهت را ادامه می دهیم
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۳
۲۲
روحش شاد
آقای رئیس جمهور و دوستان و همفکران نیاید روزی که مدیون خون این شهیدان عزیز باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۰
۲۷
سایت wikipedia کجاست که تاریخ بنویسه !!!!!!!!!!!!!
فقط بلده هرچی دزد و منافق و دیکتاتور
هست رو تطهیر کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سایتی که گردانندگان غربی های حیوان صفت باشه انتظاری بیشتر ازش نمیشه داشت.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۴
۲۳
خونش ایشالله بگیره آقایونو ....لعنت بر ظالمین فتنه 88
این دنیا زود گذره تموم میشه
ایشون که به شهادت رسید
وای بحال شما .......
انشاالله در محضر خداوند مجازات سختی پس بدید
بشیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۲۲
بااهدای صلوات برای سلامتی اقا امازمان ونایب برحقش مقام معظم رهبری ونثارفاتحه برای این شهید والامقام ٬ ازخدا می خواهیم که هرچه زودتر عاملان اصلی فتنه به سزای این اعمال ننگین خودبرسند. برای افرادی که بنابه دلایلی اتفاقی می افتد ٬ ازسرباز تابالاترین عضو سازمان برخورد میشود. ولی باافرادیکه بیانیه صادرنمودند. وجوانان بی گناه راتحریک کرده وازاین جوانان ساده دل برای خود پیاده نظام درست کرده چرا برخورد نشد .ازانجائیکه این روزها افرادی درسودای خیال خام خود هستند٬ لازم است که دوستداران اسلام وایران باهوشیاری بیشتری صبح خودرابه شب برسانند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
بشیری جان حصر این افراد و زنده موندنشون برای اینه که اون اصل کاریا به دام بیفتن وگرنه موسوی و کروبی که مهره سوخته هستن.حصر این افراد به صلاح نظامه عجله نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۳۲
لعنت خدا بر سران فتنه

لعنت بر موسوی

لعنت بر کروبی

لعنت بر خا....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت برسران فتنه
هزاران درود بر میرحسین
هزازان درود بر کروبی
هزاران درود بر خاتمی
ali
|
United States of America
|
۰۶:۰۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۴۹
۴۷
ارواح عمه احمدی نژاد برای امداد رفته بوده لابد ما هم گوشامون درازه خیلی از بچه های مردمو نفله کردین اونا آدم نبودن؟ درثانی وقتی شما تیراندازی میکنی یا کتک میزنی یا .... یه عده هم وای نمیستن نیگا کنن که هر جا گیرت بیارن ....................
نسیم
|
United States of America
ارواح عمه موسوی که ادعای قانون می کرد بعد بدون مدرک و سند به مردم دستور داد بریزن تو خیابون !!!!!!!!
بله گوشای اونایی که بدون هیچ سندی حرف یه مشت دروغگوی از خدا بی خبرو باور کردن و ریختن تو خیابونا به نوامیس و اموال مردم حمله کردن و عده ای رو به شهادت رسوندن درازه !
بعد از 4 سال هنوز نتونستید یک خط سند بیارید که ثابت کنه تقلب شده در انتخابات !
و جالبه اینجاس که همونایی که می گفتن سال 88 تقلب شده انتخابات 92 رو قبول داشتن !
این حرفها و کتمان حقایق مال این دنیاس بعد از مرگ موقع محاکمه در دادگاه الهی بدجور باید جواب پس بدید.
ناشناس
|
United States of America
گوشهای شما موقعی دراز شد که تقلب 11 میلیونی رو باور کردی که جدیدا خود خاتمی هم اعتراف کرده که تقلبی نبوده و گوشهای دراز شما فقط از بی بی سی و رسانه های غربی شنوایی دارد و این یعنی خریت مدرن!
ناشناس
|
United States of America
آره ارواح عمه تو جلبگ سبز. گلابی امدادگر بوده دیگه
سرباز ولایت
|
United States of America
اونایی که نفله شدن جوون مردم نبودن یه مشت خائن وطن فروش بودن که تو خیابون به ناموس مردم حمله میکردند و به اموال عمومی آسیب میزدند و مسجد آتش میزدند.
در ضمن گوشای شما هم خیلی خیلی درازه.
ali
|
United States of America
خیلی سوختید نه آبو بریزین اونجا.....
قاسم
|
United States of America
گوش دراز مخملی
سید علی
|
United States of America
تو این مملکت قانون حاکمه

مثل انگلیس و آمریکا که نیست .


این جا ایرانه

قانون داره


ضمنا گوش کسانی دراز است که مثل آنتن ماهواره زده بالا و هر چرندی که از بی بی سی و صدای امریکا می اد بیرون رو می شنود.

والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۷
۱۷
روحش شاد
هديه به همه شهدا صلوات
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۱۶
نميدانم به دستگاه قضايي چه بايد گفت. اگر يه آدم معمولي همچين جناياتي در كارنامه خود داشت صد با اعدام مي شد.
ما از دستگاه قضايي مي خواهيم قبل از اعدام ميرحسين چندين جلسه ايشون را در تلوزيون بيارند و در مورد ظلمي كه به اين مردم كرده پاسخ گو باشد.
اگه دوباره خواست از مناظره فرار كنه(مثل سال 88 كه از مناظره با حداد امتناع كرد) بايد دست و پاشو به زور ببندن بيارن جلو تلويزيون جواب خون شهدامون رو بده.
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۲۰
نامردی صراط اگه اینو منتشر نکنی
من نمیدونم دستگاه قضایی چرا این س.....های ه.... موسوی و کروبی خبیث را محاکمه نمی کند دقیقا خواهش میکنم این لفظ س....های ه.... را در در مورد موسوی و کروبی سانسور نکنید
به خدا قسم ارزش خون شهدا برتر از این حروم لقمه هاست موسوی و کروبی خودشان س.....های هار بودند و هم پیروانشان گ......های گرسنه اند که به جان مردم افتادند و جوان مردم را پر پر کرد
حق موسوی و کروبی ملعون این است که این بی شرفها را به دست امثال خودشان یعنی حزب النصره و داعش بدهند
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
جلال جان در حصر نگه داشتن این افراد به صلاح نظام و برای به دام انداختن اون اصل کاریاست که خودت میدونی کیا هستن .همونایی که هنوزم که هنوزه دارن راست راست میگردن همونایی که شما به عنوان گرگ گرسنه ازشون یاد کردید. به لطف خدا رسواییشون نزدیکه.
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۶
۲۱
خوشا به سعادتش و بدا به حال فتنه گران !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۱۸
سلام امروز جمعه28 بهمن ساعت 12 ظهر شبکه پویا انیمیشنی از تظاهرات قبل انقلاب پخش کرد که در ان زنانی که در تظاهرات شرکت داشتند همه مانتویی بودند و یک زن چادری در ان پیدا نمی شد
چرا اینقدر صداو سیما با چادر عناد دارد و ما چه وقت باید شاهد ترویج حجاب و عفاف از صدا و سیما باشیم
لطفا پیگیری بفرمایید
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۳۹
یا احمقی یا فکر میکنی ما مثل خودت احمقیم این چرندیات رو بهم بافتی
مرگ بر فتنه سبز اموی
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت ابدی خداوند بر اصحاب فتنه به خصوص سران نانجیب آنها از جمله آن فاحشه معروف سیاسی بادا آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرندیات اون بیانیه های میر حسین بود که با همکاری صهیونیستها برای کم شعور و ساده لوحهای بول پرستی مثل تو می نوشتند.

البته شما که نوفهمی!
فدایی امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا میتونی توی چشم یتیم های این شهید نگاه کنی؟؟؟؟
به چه جرمی؟؟؟
چون یک نفر حرص قدرت و دنیا و حب ریاست اینقدر کورش کرده بود که میخواست با ضرب و زور و داد و بیداد رییس جمهور بشه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که خیلی عاقلی حداقل یکمی تحقیق کن بعد حرف بزن خارج از ایران که نیستی بگیم دسترسی نداری برو از نزدیک خودت ببین تا باورت بشه
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۸
۳۳
درد و بلای این شهید بخوره تو جون کل موج سبز( موج الشیطان) و حامیاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۴۱
۲۹
مرگ بر فتنه گر بی دین
موج سبزی سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۹
۳۷
تف به شرف میر حسین بی غیرت وطن فروش و خاک بر سر کروبی ساده لوح رشوه گیر
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
اون اسمی که گذاشتی نشون میده،شماها با دروغ عقد اخوت بستید.خیلی هم بی تربیتی.تو لیاقت یک ثانیه سبز بودن رو هم نداشتی ونداری.
موج سبزی سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
کافر همه را به کیش خود پندارد.قبلا من مثل تو سرم تو برف بود که خدارو شکر برگشتم
یاسر وحیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۹
۲۹
خیانت فتنه گران سبز در تاریخ این مملکت ثبت شد و ایکاش آیندگان از آن درس عبرت گرفته و هیزم آتش دشمن نشوند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۲۲
دوستت دارم وبه توافتخارمیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۳
۲۳
براى شادى روحش صلوات
جواد خلخال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۸
۲
ایشان چیکار کردند که ما و امثال من انجام نداده اند؟
زمان جنگ پدرم با دو تا از برادرام همزمان عازم جبهه شدیم مدت چهار ماه بی خبر از مادرم با دو پسر خردسالش بودیم در نبود ما برادران کوچکم دچار تشنج میشن و کسی هم نبوده که انها را ببره دکتر و ......
الان مدت 27 سال است که قرص مصرف می کنند.و دچار اسکیزوفرنی ( اختلات روانی ) شده اند و خدا شاهده که هیچ امتیازی هم از نظام نگرفته ایم.
حرفم اینه...ما خانوادگی 27 سال است فراموش شده ایم. باز شما حدافل این شانس رو داشتید که سپاه جویای حالتون بوده ، اما ما چی؟؟؟
تکلیف و گناه این دو برادرم چیست؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا بهتون صبر بده عجرتون با سیدالشهدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز باسواط:
آجرک ا...
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
هر که در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش میدهند
قربون حضرت زینب اونجایی که حضرت حسین بلا روبرای حضرت زینب گفت بی بی گریه کرد
ابی عبدا... دست گذاشت رو قلب حضرت گفت زینب جان صبرت نره
جواد جون داداش خدابهت صبر بده
ما تو وضعیت تو نیستیم ولی خدا برات بسازه
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۵
۳۳
رفقا کجایین نظر بدین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برهر چی جلبک سبز وفتنه گره لعنت
البته دور از جون اونایی که گول خوردن یا اونایی که اونوری ضرر کردن
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
چون نظراتمون غیر قابل انشاره آقای با بصیرت!!!
ولی خدا یه نعمت بزرگی به انسانها داده به اسم " عقل ". یه کم زحمت بهش بده همه چی دستگیرت میشه.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر فتنه گر
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نعمت بزرگی به انسانها داده به نام عقل.به صدام داد به یزید داد به معاویه داد به شارون داد به اشغالهای فتنه گر داد به فرزند سرافراز لرستان وداماد لرستان بیشتر از همه داد.اراذل و اوباش و زباله های فتنه گر ثمرات درخت پربار سرامدان اندیشه و خرد یعنی حضرات موسوی و کروبی هستند.وحشی ها مثل لاشخور ریختند کشور رو به اشوب کشیدند اون وقت دم از عقلهم میزنند.عقل شما تو .......تونه خوشبختانه تنها نعمتی که خدا به شما ح...... نداده و وجود بی ارزش شما ازش بی بهره هست همین عقل و خردورزیه.خاک بر سر تون با اون توهماتتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از قیافش معلومه امدادگر بوده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۶
۱۵
.... بر حسن روحانی
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۷
۱۴
باسلام خداوندرححمتش کندوباشهدای وامام حسین ع مهشورش نماید آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سید باسواط در یه خط دو غلط ، مجبوری مگه؟
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۵
۱۷
باسلام خداوندرححمتش کندوباشهدای وامام حسین ع مهشورش نماید آمین
محب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۸
۲۸
موسوی و کروبی و سران فتنه و ساکتین فتنه باید جواب خون این شهید بزرگوار رو بدهند........
تا ابد پشت سر رهبری هستیم......
آسمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۲۱
با عرض سلام!
امیر حسین مدرس و جمعی از حامیان فتنه، جهت صاحب شدن شهید به نفع جریان فتنه حضور داشتند که حتی تعدادی از بسیجیان هم تذکرات تندی را به این افراد دادند که کاملا با هدف، در این تشییع، شرکت کرده بودند!
که بعد از اعلام مواضع شهید از سوی مادر ایشان، مبنی بر ولایی بودن و پیرو امام خامنه ای بودن، این افراد خودشان را از جمع جدا کردند!
حتی در طی مراسم بعد از اینکه مداح، چند شعار سیاسی در دفاع از ولی امر و انقلاب اسلامی سر داد، همین افراد اعتراض کردند که مراسم را سیاسی نکنید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۲۱
قربت این عزیزان جگرم را سوزاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت غربت بوده دیگه احیانا ؟
باسواط جانم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قربت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۷
۱۷
سوختم. خدا همسرشون رو صبر بده.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۸
۲۰
روحش شاد ، مرگ بر فتنه گران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۳۳
۲۹
کمی هم از ده ها نفر کشته از فتنه گرها! هم صحبت کنید، خشم مردم بی دلیل نبود صراط خشک مغز!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خشک مغز تو و امثال تو هستید که از فتنه و فتنه گر حمایت میکنید وشعور سیاسی ندارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خشک مغز اون کسیه که بدون مدرک و سند ادعای تقلب می کنه ! کو سند تقلب ؟ چرا به دستور موسوی بی شرف ریختید تو خیابون مال و جون مردمو به آتیش کشیدید ؟ لعنت همیشگی خداوند بر مزدوران و ظالمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خشک مرگ وهابی ! کج فهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خشک مغز کسانی بودند که با اینکه میدونستن قراره به قول خودشون تقلب بشه و 300 هزار ناظر پای صندوقها گذاشتن نتونستن برای 11 میلیون رای مدرکی بیارن
امیر.ه
|
Iran (Islamic Republic of)
ستار بهشتی عزیز خدا بیامرزد تو را...
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۱۹
لعنت بر جنبش سبز و طرفدارانش
همچنین لعنت بر بعضی از سران ........ که از این فتنه گرها حمایت کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۷
۲۶
خداوند از سر گناهش بگذره ولی با خواندن نظرات ایشون هر کسی میداند که آنچه گفته نیست.
خدا میداند شاید از سرکوبگران بوده باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه سرکوبگر هم بوده شهید شده چون کسانی رو سرکوب میکرده که چادر از سر زنان و قمه بر مردان با محاسن میکشیدند.

تو وامثال تو شک نکنید که برده خوار و ذلیل هوای نفس و شیطان هستید و تا جان دارید لذت زندگی را در پایین تنه خود جستجو میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا لعنتت کنه تهمت میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر ناشناس دومی که اسلام رو اینجوری وحشی نشون میدی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۱۹
خدایش بیامرزاد و خوشا به سعادتش انشاءالله راهشان پایدار باشد و دشمنانشان خوار وذلیل و نابود شوند
ABBAS
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۶
۲۳
بر سران فتنه لعنت
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
بر موسوی و کروبی و ....لعنت
سید سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۹
۱۱
سلام
صراط جان عزیز دل برادر آخه من فدات شم یخورده واسه مطلبی که میزاری کار کن این عکس که شما گذاشتی علیرضا ستاری نیست دقت کنید لطفا . . .
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۳۶
۲۱
آخه به قول شما فتنه گرها کجا ایشون رو شکنجه کردند؟از رنج خانواده ی کشته شدگان طرق مقابل هم بگید.مثلا اگر ندا ،سهراب و بقیه رو فتنه گرا کشتند چرا نظام با خانواده هاشون اینقدر بد برخورد میکنه؟چرا به خانواده ی اونها مراجعه کردند وشرط وشروط گذاشتند که باید بگید اینا بسیجی بودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی جک بی مزه ای بود . کشته سازی فتنه گران کار خودشان بود مثل ندا بخت برگشته که توسط نامزد مامرد صهیونیستش کشته شد تا مثلا پیراهن عثمان بدوزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون فرق ها هست بین شهیدی که در راه دفاع از انقلاب کشته شده با اون آدم بی بندو باری که به دستور منافقین اومده تو خیابون !
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه این مزخرفات بذارید کنار ندا آقا سلطان رو خود فتنه گرا کشتن اونم توی ماشین نه وسط خیابون اون فیلمو که دیدی مربوط به ندا آقا سلطان بود کاملا دروغ و صحنه سازی مرگ آقا سلطان وسط خیابون تو اون فیلم آشکار شد
پس دیگه حرف بیهوده نزن جناب sun.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کافیه اسم ندای شهیدتون رو تو گوگل سرچ کنید . آدم فکر میکنه خواننده لوس آنجلسی یا رقاصه ای چیزی بود هر چی عکس بی حجاب و ... ازش درز کرده بیرون. آبجی گراموش هم که به شهید آقا تهرانی توهین کرد. و تمامی کسانی که با قضیه مرگ مشکوک ندا در ارتباط بودن همگی رفتن خارج!!!!! اونم اتفاقی!!!!
سعد
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم.شماها حتی نمی دونید که کشته ی ناحق ناحقه وخونش گردن اون کسیه که دستور قتل داده یا قتل رو انجام داده(عامل یا آمر)ونمی دونید که ربطی نداره چه جوری لباس بپوشه.کشته شده ووظیفه ی نظامه که پیگیر خونش یاشه و جزای اعتراض مرگ نیست.
تازه مثل اینکه خواب بودید ها اون پروژه قتل توی ماشین همون موقع شکست خورد چون توی بیینده های فیلم 4تا پزشک بالاخره پیدا شد که از شواهدفهمیدن تیر به آئورت خورده ودرهمون لحظه کل خون تخلیه و مساوی با مرگ است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۱۳
خدا رحمتشون کنه.
بنده خدا
|
Germany
|
۱۰:۳۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۳
۱۹
بر سران فتنه و فائزه و هرکسی کوتاهی می کنه در برخورد با سران فتنه لعنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۷
۱۹
انشاالله این شهید بزرگوار با امام حسین(ع) محشور بشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۳
۱۷
... بر موسوی و کروبی
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
مثبت دادم به ین :

..... بر موسوی

..... بر کروبی
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۲۵
آرمانهای موج سبز تماما در پایین تنه افراد بود و چه عبث آمانهایی بود!
شیخ مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۹
سلام بر شهیدان راه حق و عدالت و آزادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر شهیدان راه حق و عدالت و آزادی این جانباز بزرگوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۷
۲۵
خدا از موسوي و كروبي و خاتمي و هاشمي نگذرد و ما هم اينها را حلال نخواهيم كرد و اينها از شهدا شرمنده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جنابعالی کی باشین؟؟؟؟؟؟!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا اونی رو هم که تو میدون ولی عصر جشن پیروزی گرفت ل.... کنه اونی رو که به 14000000 نفر گفت خس و خاشاک ل.... کنه اونی که مملکتو به این روز انداخت ل...... کنه اونی که..........................................
سولماز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۶
۴
خدا از سران فتنه نگذرد که اینگونه خنجر در جگر هموطنای خودشون فرو کردند....
گيتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲
۱
اين حرف واقعاً عجيبه:

«مطلع شدم کسانی که مردم را شکنجه می کردند از گروهک منافقین بودند که یکی از آنها سال‌ها در تایلند زندگی می‌کرد، سپس از پادگان اشرف به تهران آمده بود.»

حتي به فرض هم كه اين‌طور بوده اهمال و تقصير از چه كساني بوده كه اين "منافقين" سر از اون‌جا درآوردند با وجود اين همه حصارهاي امنيتي شبانه‌روز در زندان اوين؟ اگر واقعاً اين‌طور بوده آيا رؤسا و مديران زندان اوين نبايد محاكمه بشن كه به دليل اهمال‌شون اين آدم‌ها تونستن بيان و جوون‌هاي مردم رو به اون روز بندازن؟ كِي بابت اين اهمالشون جواب پس دادن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱
خدایش بیامرزد
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۶
۶
زدی ضربتی ضربتی نوش کن
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲
۷
خو چی کار کنیم که مرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۵
۱
خدا همه ی شهیدانی که برای این مملکت و برای عزت و آزادی ما سینه سپر کردن رحمت کنه ...
عرب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۵
۲
سردارسلام مارم به اقا سیدوشهدا برسون.روحت شاد.
میرمحسن موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۶
۱
درود بر تمامی شهیدان انقلاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱
قومی متفکرند اندر ره دین
قومی به گمان فتاده در راه یقین

میترسم از آن که بانگ آید روزی
کای بی خبران، راه نه آن است و نه این!

خیام
حسن استقلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۳
۷
بانی اصلی فتنه 88 احمدی نژاد بود
روز عاشورا هم احمدی نژاد تعدادی نیرو با دستبند سبز رنگ اجیر کرد اون کارها کردند تا با این کارشون تمام فتنه ها رو بندازن گردن بزرگانی همچون خاتمی و میر حسین و...
خدا لعنت کنه کسانی که باعث به کشته شدن این جوون شدن
خورشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
۶
۱
خدا رحمتش کنه
خدا به خانواده اش صبر بده
خدا فتنه گران رو همیشه رسوا و نابود کنه
خدا به بی عقلایی هم که اثرخون این همه شهید رو نمی فهمند،عقل بده !
انقلاب این مملکت رو پاکی خون شهداش زنده نگه داشته ومی دارد ...بفهم !