۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۹

صاعقه‌ی جدید به پرواز در می آید

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به رونمایی از هواپیمای "صاعقه" ، نوع جدیدی از هواپیمای "صاعقه" در سال آینده به پرواز درمی‌آید.
کد خبر : ۱۶۲۳۳۸
صراط:  علیرضا برخور‌ ظهر امروز در نخستین یادواره شهید سرلشکر خلبان علیرضا یاسینی و ۸۴ شهید پایگاه هوایی ششم شکاری بوشهر، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی را دارد، اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش افتخار دارد که با اتکا به دانش بومی و جوانان برومند و فهیم توانسته از تجهیزات فنی پیشرفته و به‌روز مانند هواپیما بهره‌مند باشد.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی، مقتدرانه از حریم هوایی ایران اسلامی دفاع می‌کند، افزود: با توانمندی و اقتدار نیروی هوایی، هیچ کشوری حتی به فکر تجاوز به آسمان ایران اسلامی هم نمی‌افتد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی در حالی که هنوز مشغول دفاع بودیم خود را برای ارتقای تجهیزات و رسیدن به خودکفایی مهیا می‌کردیم و با دانش فنی و بومی به‌روز شده بر توان نظامی خود می‌افزودیم.

برخور با اشاره به رونمایی از هواپیمای "صاعقه"، از پرواز نوع جدیدی از این هواپیما در سال آتی خبر داد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: حریم صاعقه صراط