۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۹

ارائه‌گزارش فعالیت‌های دولت به‌آیت‌الله نوری

وزیر کشور گفت: طرح ابتکاری دکتر روحانی برای مبارزه با خشونت مورد اتفاق نظر کشورهای عضو سازمان ملل قرار گرفت و امروز ایران به عنوان الگوی اعتدال در دنیا مطرح شده است.
کد خبر : ۱۶۲۳۵۷

صراط: به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با آیت الله نوری همدانی ضمن ابلاغ سلام گرم رئیس جمهور محترم در گزارشی از فعالیت‌های دولت طی شش ماه گذشته ارائه کرد و افزود: در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است که نتایج بلندمدت و کوتاه مدت آن در آینده مشهود خواهد بود.

وی با بیان اینکه کشورهای استکباری بیش از انتخابات ریاست جمهوری در حال به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل بودند گفت: طرح ابتکاری دکتر روحانی برای مبارزه با خشونت مورد اتفاق نظر کشورهای عضو سازمان ملل قرار گرفت و امروز ایران به عنوان الگوی اعتدال در دنیا مطرح شده است.

وزیر کشور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای صورت گرفته طی ماه‌های اخیر گفت: گام‌های اولیه در راستای اعتمادسازی دوجانبه صورت گرفته است و این امر موجب گشایش در حوزه سیاست خارجی گردیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه سیاست داخلی نیز وحدت و انسجام قابل توجهی در بین قوای سه گانه ایجاد شده است گفت: این امر موجب ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور گردیده است.

منبع: فارس