۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹

تذکر آیت‌الله نوری پیرامون ثبات قیمت‌ها

یکی از مراجع تقلید قم با تأکید بر مسائل اقتصادی مردم، ثبات و یکپارچگی قیمت‌ها در تمام نقاط ایران اعم از روستاها و شهرها را خواستار شد.
کد خبر : ۱۶۲۳۷۰

صراط: به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با دکتر رحمانی فضلی و هیئت همراه ایشان ضمن عرض خیرمقدم به وزیر کشور ایام دهه فجر را تبریک گفت.

وی توفیق خدمت به مردم را بسیار عظیم دانست و با بیان حدیثی از امام زین العابدین(ع) خدمت به مردم را بالاترین عبادت ذکر کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 گفت: خداوند نعمت بزرگی را در اختیار ما قرار داده تا با خدمت به مردم در راستای توسعه فرهنگ و جایگاه فرهنگی و اقتصادی کشور گام برداریم.

آیت الله نوری همدانی تأکید بر مسائل اقتصادی مردم، ثبات و یکپارچگی قیمت‌ها در تمام نقاط ایران اعم از روستاها و شهرها را خواستار شد و افزود: این امر زمانی محقق می‌شود که نظارت و اشراف بر قیمت گذاری و توزیع کالاها صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و مشی اعتدال رئیس جمهور گفت: در عرصه سیاست خارجی باید ضمن رعایت مناصبات منطقه‌ای، با دشمنان با اقتدار برخورد شود.

این مرجع تقلید افزود: همانطور که در قرآن نیز بیان شده است دشمنان ممکن است در ظاهر با ما ارتباط خوبی داشته باشند اما در عمل علیه ما گام بر می‌دارند که این امر باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز حرکت انقلاب اسلامی از قم، با بیان اینکه قم خاستگاه انقلاب و دارای بیش از 6 هزار شهید دفاع مقدس گفت: باید با نصب تصاویر شهیدان و احادیث امامان معصوم(ع) تصویر شهر قم به عنوان یک شهر انقلابی به مجاورین و زائرین کریمه اهل بیت نشان دهیم.

منبع: فارس