۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
رهبر معظم انقلاب:

به هیچ وجه نباید صراحت و شفافیت در برابر دشمن را از دست داد/مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار كنند

هم منتقدان با دولت با شرح صدر برخورد کنند، هم هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار كنند. همه به هم احترام بگذارند و ملاحظه هم را بکنند.
کد خبر : ۱۶۲۵۵۲
صراط: رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه و حمایت آنان از انقلاب و شعارها و ارزشهای آن را بعد از گذشت دهها سال، در دنیا بی نظیر خواندند و تأکید کردند: در روز 22 بهمن همه خواهند دید که ملت ایران بار دیگر در همه شهرها با استحکام به صحنه خواهد آمد و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، مقوله استقلال و مقابله با قدرتهای مداخله گر و سلطه جو را یکی از پایه های اصلی انقلاب اسلامی برشمردند و گفتند: اظهارنظرهای بی ادبانه مقامات آمریکایی برای همه، مایه عبرت است و ملت ایران باید مذاکرات اخیر و صحبت های آمریکایی ها را با دقت نظاره گر باشد. ایشان همچنین با اشاره به اینکه لازمه تأمین و حفظ استقلال، موضع گیری صریح و شفاف و بدون پرده پوشی درخصوص مبانی و ارزشهای انقلاب اسلامی و خطوط اصلی امام بزرگوار از جمله موضوع امریکا است، تأکید کردند: راز ماندگاری و استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی، متکی بودن نظام بر ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعارهای انقلاب را با استحکام فریاد خواهد زد و بار دیگر اقتدار ملی و ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

در این دیدار که در سالروز بیعت تاریخی فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام راحل (ره) در نوزدهم بهمن سال 1357، برگزار شد، فرمانده کل قوا، این حادثه را دارای ابعاد گوناگون و پربرکت خواندند و افزودند: یکی از زوایای بسیار مهم حادثه نوزدهم بهمن، زنده کردن احساس استقلال در نیروی هوایی و سپس ارتش بود، زیرا زمینه سازِ روحیه ی خودباوری و تکیه بر ظرفیت های درونی شد.

رهبر انقلاب اسلامی در تبیین مفهوم استقلال، به شیوه های استعمار جدید در استفاده از عوامل وابسته به خود بجای حضور مستقیم در کشورها، اشاره کردند و گفتند: برای مقابله با استعمار جدید علاوه بر مبارزه با استبداد و دیکتاتوری حاکم، باید با قدرت سلطه گر خارجی و حامی این دیکتاتور نیز مقابله کرد زیرا «مبارزه با مستبد و در عین حال سازش با مستکبر» به نتیجه نخواهد رسید.

حضرت آیت الله خامنه ای در همین خصوص به سرنوشت برخی انقلاب های منطقه اشاره و خاطرنشان کردند: آن انقلابی پیروز خواهد شد که قدرتِ مداخله گرِ پشت سرِ دیکتاتور را بشناسد و به جای سازش، با آن قدرت سلطه گر مبارزه کند.

ایشان افزودند: بر همین اساس بود که بعد از تسخیر سفارت سابق امریکا در تهران به دست جوانان انقلابی، امام (ره)، آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیدند زیرا این حرکت نشان داد که ملت ایران بعد از سرنگونی رژیم طاغوت، لایه بعدی سلطه و گرفتاری را می شناسد و با او مبارزه می کند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: این شناخت، و مبارزه با قدرت مداخله گر، معنی واقعی استقلال است.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: قدرتهای خارجی و مداخله گر از حس استقلال هر کشوری می هراسند لذا همواره سعی می کنند با شیوه های گوناگون، حس استقلال خواهی در ملتها و مسئولان آنها را تضعیف کنند.

ایشان یکی از این شگردها را القای «منافات داشتن استقلال با پیشرفت» بیان کردند و افزودند: دستگاههای تبلیغاتی قدرتهای سلطه گر و عوامل داخلی آنها تلاش دارند تا اینگونه وانمود کنند که تکیه بر منافع و هویت ملی با پیشرفت سازگاری ندارد، بنابراین اگر کشوری بخواهد پیشرفت کند باید از میل استقلال خواهی خود، بکاهد.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: این حرف کاملاً غلط، و ساخته و پرداخته کسانی است که با استقلال کشورها مخالفند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه استقلال به معنای بداخلاقی و قهر کردن با دنیا نیست، خاطرنشان کردند: استقلال به معنای سدّی در مقابل نفوذ کشورهایی است که می خواهند منافع ملتها را تحت الشعاع منافع خود قرار دهند.

ایشان لازمه تأمین و حفظ استقلال را تکیه صریح و شفاف بر مبانی، اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی دانستند و با اشاره به سیره امام خمینی (ره) در بیان صریح و بدون ابهام مواضع، افزودند: امام (ره)، موضع خود را درخصوص رژیم طاغوتیِ موروثیِ استبدادی و سلطنتی، بدون ملاحظه و پرده پوشی بیان کردند، امام (ره) نظر خود را درباره لزوم استقرار نظام مبتنی بر اسلام و ارزشهای اسلام به صراحت اعلام کردند، امام (ره) موضع خود را در مقابل شبکه ی صهیونیستی خطرناکِ حاکم بر دنیا و همچنین رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بدون هیچگونه ملاحظه ای مطرح کردند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: امام بزرگوار (ره) بدون هیچ پرده پوشی نظام سلطه را که همان نظام بین المللی معتقد به تقسیم دنیا به «سلطه پذیر و سلطه گر»، است، رد کردند و صریح و شفاف در مقابل تجلی واقعی این نظام سلطه یعنی دولت امریکا، موضع گرفتند.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: این موارد، اصول و پایه های انقلاب اسلامی است و بعد از گذشت 35 سال، این اصول و اهداف همچنان تغییر نکرده و نظام اسلامی با پافشاری بر این اصول و حرکت در این مسیر به پیشرفت های حیرت انگیزی در بخشهای مختلف دست یافته و به یک قدرت بزرگ منطقه ای و یک عنصر مؤثر بین المللی تبدیل شده است.

ایشان افزودند: ایستادگی صریح و مستحکم ملت ایران بر اصول و مبانی انقلاب موجب شده است که با وجود سیاست «ایران هراسی» دستگاههای تبلیغاتی وابسته به قدرتهای مداخله گر در سالهای اخیر، اکنون ملتهای دنیا و حتی نخبگان بی غرض، ملت ایران را به عنوان ملتی شجاع، با صداقت، هوشمند، مقاوم و صبور  بشناسند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: امروز نه تنها محبوبیت و آبرومندی ملت ایران کاهش نیافته بلکه افزایش هم پیدا کرده است ولی در مقابل، نفرت ملتها از امریکا بیشتر شده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه «راز ماندگاری» نظام جمهوری اسلامی ایران بر ریل انقلاب و خطوط اصلی امام، «صراحت در اعلام مبانی و مواضع» بوده است، گفتند: به هیچ وجه نباید این صراحت و شفافیت را دربرابر دوستان و دشمنان ملت ایران از دست داد و مواضع جمهوری اسلامی ایران باید شفاف و صریح بیان شود.

ایشان تأکید کردند: «تاکتیک ها و شیوه های کار» را می توان تغییر داد اما «اصول و مبانی» باید مستحکم باقی بمانند و همین موضوع راز استحکام و پیشرفت کشور است.

رهبر انقلاب اسلامی شناخت دقیق دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی را نیز مهم ارزیابی کردند و افزودند: دشمنان انقلاب، چند قدرت فاسد و بی آبرو در دنیا هستند اما دوستان انقلاب اسلامی، همه ملتهایی هستند که شعارهای انقلاب و پیام ایستادگی همراه با مظلومیت ملت ایران را درک کرده اند.

حضرت آیت الله خامنه ای، «راز استحکام و اقتدار نظام اسلامی» را حمایت مردم از نظام اسلامی و پیوستگی آنان با نظام دانستند و گفتند: مسئولان امریکایی در مذاکرات با مسئولان کشور، می گویند ما به دنبال تغییر رژیم ایران نیستیم در حالیکه دروغ می گویند زیرا آنها اگر توانایی این کار را داشته باشند، لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

ایشان افزودند: دلیل دیگر در ناتوانی امریکا در تغییر نظام اسلامی، اتکاء این نظام به ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است.

رهبر انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه و حمایت آنان از انقلاب و شعارها و ارزشهای آن را بعد از گذشت دهها سال، در دنیا بی نظیر خواندند و تأکید کردند: در روز 22 بهمن همه خواهند دید که ملت ایران بار دیگر در همه شهرها با استحکام به صحنه خواهد آمد و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین، «راز موفقیت و پیشرفتهای ملت ایران» را، ایستادگی و «راز امنیت ملت» را نشان دادن اقتدار ملی دانستند و خاطرنشان کردند: یکی از مظاهر اقتدار ملی، اجتماعات عظیم مردم همچون راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات گوناگون است و هنگامی که مردم اقتدار ملی را به رخ دشمن می کشند، دیگر کاری از دست دشمن بر نمی آید.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات و مواضع اخیر مقامات امریکایی گفتند: این اظهارات، برای مردم ما مایه عبرت است. ملت ایران مذاکرات اخیر و اظهارنظرهای بی ادبانه امریکاییها را زیر نظر داشته باشد، تا همه ، دشمن را به خوبی بشناسند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تلاش برخی برای «تغییر نظر مردم» درخصوص دشمنی امریکا، خاطرنشان کردند: در همین اظهارات، دشمنیِ دشمن و دورویی او را ببینید. امریکاییها در جلسات خصوصی با مسئولان ما به یک گونه صحبت می کنند و خارج از این جلسات، به گونه ای دیگر، این همان دورویی و نیت سوء و پلید دشمن است که ملت باید این موارد را با دقت نظاره کند.

ایشان افزودند: این مواضع و اظهارنظرها، نشان دهنده درستی همان توصیه همیشگی به مسئولان کشور یعنی «لزوم حفظ اقتدار درونی» است و خوشبختانه مسئولان اقتصادی به این نتیجه رسیده اند که راه برطرف کردن مشکلات، تقویت ساخت درونی است و مقدمات لازم برای این کار را آغاز کرده اند.

رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر تأکید کردند: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور، نگاه به ظرفیت های بیشمار درونی است و نه نگاه به بیرون و برداشته شدن تحریم ها. به دشمن نمی توان چشم دوخت و از دشمن نمی توان انتظار داشت.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برخی اظهارنظرهای مقامات امریکایی مبنی بر اظهار دوستی با ملت ایران، افزودند: آنها در این خصوص نیز دروغ می گویند. از یک طرف می گویند با ملت ایران دوست هستیم اما از طرف دیگر این ملت را تهدید می کنند و انتظار هم دارند که جمهوری اسلامی از قدرت دفاعی خود بکاهد و این، واقعاً تمسخیرآمیز است.

فرمانده کل قوا تأکید کردند: ملت ایران و مسئولان در بخشهای مختلف بویژه نیروهای مسلح، به توفیق الهی، روز به روز قدرت دفاعی خود را افزایش خواهند داد.

حضرت آیت الله خامنه ای «تکیه بر نیروی داخل» را نجات دهنده کشور و زمینه ساز حل مسائل گوناگون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانستند و افزودند: سیاستهای اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیک ابلاغ خواهد شد و در پی آن، اقدامات و ساخت های لازم برای ایجاد اقتصاد مقاومتی بوجود خواهد آمد.

ایشان چند توصیه هم به مردم و مسئولان داشتند.

توصیه اول، تأکید بر حفظ وحدت آحاد ملت، مسئولان و نخبگان و جلوگیری از مخدوش شدن متن بوسیله حواشی بود.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: امروز متن حرکت ملت ایران، ایجاد اقتدار درونی و ایستادگی در مقابل طوفانهای مخالفت و معارضه است که به لطف خداوند، ملت ایران همانند 35 سال گذشته این طوفانها را خنثی خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: باید وحدت میان مردم و مسئولان از طریق اعتماد مسئولان و مدیران کشور به مردم و همچنین اعتماد مردم به مسئولان افزایش یابد.

توصیه دیگر رهبر انقلاب اسلامی ، به منتقدان دولت و همچنین مسئولان دولتی بود.

حضرت آیت الله خامنه ای، منتقدان را به انصاف و شرح صدر فراخواندند و خاطرنشان کردند: دولت، چند ماهی بیش نیست که مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود که کارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنکه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد کنند.

ایشان مسئولان دولتی را هم به شرح صدر در برابر منتقدان دعوت کردند و گفتند: همه باید به یکدیگر احترام بگذارند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برخی عوامل دشمن در داخل کشور، تأکید کردند: نباید با غفلت از این عوامل، اجازه داد که آنها از برخی نقاط ضعف استفاده و در حرکت کشور خلل ایجاد کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: همه باید با کمک یکدیگر در راه امام (ره) و مسیر اقتدار کشور، به پیش رویم و به لطف خداوند، این ملت موفق خواهد شد که همه امور را به بهترین وجه جلو ببرد.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان یک اطمینان خاطر هم دادند و گفتند: ملت ایران در قضیه هسته ای و در دیگر قضایا، بر دشمنان پیروز خواهد شد.

در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ خلبان حسن شاهصفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت نوزدهم بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره)، گزارشی از توانمندیهای داخلی و پیشرفتهای نیروی هوایی ارائه و تاکید کرد: هیچ نقطه ای برای درهم شکستن هیمنه دشمن دور از دسترس سربازان ملت نیست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ورشکستگان سیاسی غرب از روی میز بودن گزینه نظامی حرف می زنند تصریح کرد: هشت سال ایستادگی و تحقیر جبهه استکبار بخشی از تاریخ مشترک ما و آنهاست که مطالعه آن را به رجزخوانان تهیدست توصیه می کنیم و یقیناً پاسخ ما قاطع، پشیمان کننده و غرور انگیز خواهد بود.
منبع: leader.ir
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۷۳
۷۰
تا اونجایی که میدونم منتقدا مودبانه انتقاد میکنن این جناب اقای روحانی که تحمل انتقاد نداره وشروع به ف..... میکنه البته ضربه این رفتارشم بزودی میخوره
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
منتقد کیه ؟ رئیس کل مدرسه پرتو همونایی که غائله پرتاب مهر در حرم حضرت معصومه رو راه انداختن !! این منتقده !!!
ولی خب آقای روحانی هم باید سعی کنه با آرامش و در حد سواد اینا بهشون بفهمونه !
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
از داد و بیداد کردنش تو مناظره ها معلوم بود بی جنبه و عصبیه.
diba
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی کاری کرده که همین الان ملت میگن محمود دوباره برگرد
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
این جور که معلومه یک جمله یاد گرفته این محمد عامل موساد اونم مدرسه پرتو هست عقل کل وقتی حضرت اقا نصیحت میکنند تودیگه چکاره ای که تفسیر میکنی معلومه اخورتو خوب پر میکنند باسواد!!!
انتی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا محمد بی تدبیری دولت کلید ساز ربطی به پرت کردن مهر نداره اینا همش از ماجرای جک استرو شروع شد زمانی که تو توالت برای امثال شما برنامه راهبردی می ریخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا این رهبر عزیز و فرزانه رو برای همه ما حفظ کنه...

خدائی اگه نبود بعضیا آبرو و عزت ایرانو راحت و مفت میفروختن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن رضائی خوب تو مناظره فهمیده بود:
محسن رضائی: آقای روحانی شما با این عصبی بودنتون چه طور می خواهید فردا ملت رو اداره کنید...
بابا محسن رضائی جان گو ش ندادیم به حرفت الان پشیمونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م
اولا پرتاب مهر ربطی به پرتو و پایداری ندارشت
دوما اگر انتقاد اونها را با انتقاد امثال شماها تو دوره قبل مقایسه کنیم بیشتر سطح ادب و سوادتون روشن میشود. تو این مدت انتقادهای اونها کاملا علمی و مستند به متن توافق نامه و گفته های دوطرف و.. بوده.
فکر کنم بعضی ها اگر متوجه صحبتهای تخصصی نشوند به طرف میگویند بی سواد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م ماله کش منتقد های احمدی نژاد کی بودند تو که یکی از اونها بودی و هستی بر اساس معادله خودت هم مهر پرت کنی هم عضو شاخه ی پرتو

ضمنا اینقدر از ولی فقیه دم نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معاون یهودی وزیر خارجه آمریکا، وندی شرمن به بحث توزیع سبد کالایی در ایران نیز پرداخت و گفت: «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا به مردم فقیر در جامعه داد که به نوعی نشان‌دهنده این است که کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است، همانطور که روحانی قول داده بود که این پول صرف اهداف دیگر نشود.

حقوقدان دمت گرم که کرامت انسانی ما ایرانیها رو هم پیش ما، هم پیش دنیا و هم پیش یهودیهای صهیونیست حفظ کردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ معجزه، دولت معجزه گر:

ظریف: توفیق های دور اول مذاکرات شبیه معجزه بود!!!!

http://alef.ir/vdcbssb58rhbg8p.uiur.html?205151

لیست معجزات:

۱. تور اروپای غربی و آمریکا در ۱۰۰ روز با جت برند نیو سوپر دولوکس شخصی هالیوودی و سفرهای هفتگی به سوئیس کماکان ادامه دارد!

http://alef.ir/vdcdnf0xkyt0zn6.2a2y.html?201995
http://alef.ir/vdcjave8tuqeyhz.fsfu.html?201973
http://www.khabarpu.com/h.php?t=250-xFA-xNEWSoDETAILS-x21954-xd-kavxjo-oexboako-hjxpoijowvacxtaoo-o-aloumldwobaoamdvu-x_n_dwjauscjl


۲. ۳ شرط جدید به درخواست‌های آمریکا اضافه شده که ایران علاوه بر توقف برنامه هسته ای باید حمایت از مقاومت را تعطیل کرده، برنامه موشکی خود را هم متوقف کند و همچنین به روند نقض حقوق بشر در ایران پایان بدهد!!!


۳. اجاره یک طبقه کامل هتل اشرافی ملانیوم، که فقط قیمت اتاق پرزیدنت شبی ۵۰۰۰ دلار هستش با خزانه خالی و صد البته پزهای عالی


۴. بازگشت ۷بانک ایرانی به لیست تحریم

http://tnews.ir/khabar/D39119017581.html


۵. آژانس: ایران در 3 ماه گذشته برنامه هسته ای خود را توسعه نداده است
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی که امروز منتشر کرد نوشت که ایران برنامه هسته ای خود را طی سه ماه گدشته توسعه نداده است.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920823000437#sthash.63I0vegn.dpuf


۶. اوباما: تحریم‌هایی که برداشته می‌شود ناچیز است/ توسعه برنامه هسته‎ای ایران متوقف خواهد شد.

http://www.shahrekhabar.com/world/13844997603001


۷. افزایش قیمت آب، برق، گاز، خودرو، لبنیات، مرغ، تخم مرغ. افزایش ۳۰ درصدی قیمت خودرو و ۴۴۰ درصدی افزایش حق هزینه انشعاب برق شهری! حق انشعاب برق روستائیان را از ۸۵ هزار تومان به ۴۵۰ هزار تومان و حق انشعاب شهری را از ۱۶۸ هزار تومان به ۸۱۰ هزار تومان و بیش از ۴ برابر رسیده است!


۸. معاون وزیر امور خارجه آمریکا و رئیس تیم مذاکره‌کننده آمریکا در گروه ۱+۵ در اظهاراتی توهین‌آمیز مدعی شده فریبکاری بخشی از ژن ایرانیان است. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920729001175#sthash.1Hy6Zyho.dpuf


۹. تحریم ۱۷ شرکت ایرانی یک هفته پس از توافق ژنو / اتحادیه اروپا ۱۷ شرکت ایرانی را به فهرست تحریم خود افزود+ اسامی شرکت ها

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920908000358


۱۰. آمریکا ۱۹ شرکت و فرد حقیقی را به لیست تحریم‌های خود علیه ایران اضافه کرد
وزارت خزانه داری آمریکا در اخطاریه‌ای جدید ۱۹ شرکت و فرد را به کمک برای دور زدن تحریم‌های ضد ایرانی متهم کرد و آنها را در لیست سیاه خود قرار داد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000307#sthash.49inAfuu.dpuf


۱۱.کوهن: آمریکا موقتاً طرح کاهش فروش نفت خام ایران را متوقف کرده/ لغو تحریم‌ها برای ایران تنها 4.2 میلیارد دلار ارزش دارند
معاون خزانه‌داری آمریکا و مقام مسئول این کشور در امور تحریم‌ها گفت توقف اعمال تحریم‌های جدید علیه بخش نفت ایران موقتی است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000347#sthash.jhSYy7oZ.dpuf

۱۲.تکرار/شرمن: سیاست ما در قبال ایران تغییر نکرده/اجازه نمی‌دهیم صادرات نفت ایران افزایش یابد
معاون وزیر خارجه آمریکا و سرپرست تیم مذاکره کننده این کشور در گفت‌وگوهای هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ مقابل کمیته بانکی سنا حاضر شد و درباره توافق ژنو توضیحاتی ارائه داد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000325#sthash.MbUWSZsy.dpuf


۱۳.جریمه ۱۳۳ میلیون دلاری بانک اسکاتلندی به‌دلیل نقض تحریم‌های ایران
یک بانک اسکاتلندی به خاطر آنچه دولت آمریکا آن را نقض قوانین تحریم‌های ایران می‌خواند ۱۳۳ میلیون دلار جریمه شده است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000316#sthash.5SDCLhBl.dpuf


۱۴. shell و BP انگلیس به ایران باز می‌گردند.

http://alef.ir/vdccp1qip2bqso8.ala2.html?213955

۱۴. مشروح/ در نشست ظرفیت‌های توسعه استان خوزستان
روحانی: برای پیشرفت کشور با غربی‌ها قهوه می‌خوریم/ تاکید بر ضرورت انتقاد از دولت
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تنش‌های سیاسی در جامعه کاهش پیدا کرده است، گفت: برخی فکر می‌کنند ما خوشمان می‌آید با خارجی‌ها بخندیم و قهوه بخوریم، لبخند و اعتماد سازی برای پیشرفت کشور است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921025000761#sthash.KcnvCOyF.dpuf

۱۵. روحانی: توافق ژنو سر فرود آوردن شرق و غرب در برابر ایران است/ روابط خود با جهان را بر اساس منافع ملت تنظیم می‌کنیم
رئیس‌ جمهوری با اعلام اینکه تا چند روز دیگر توافق ژنو اجرایی خواهد شد، گفت: توافق ژنو سر فرود آوردن شرق و غرب در برابر ایران است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921023000582#sthash.Ps8Up84c.dpuf


۱۶."کاخ سفید در واکنش به سخنان حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، درباره توافقنامه هسته‌ای ژنو و اعلام پیروزی او بر قدرت‌های جهانی با انعقاد این توافق گفت که این سخنان تنها مصرف داخلی دارد."

http://www.jahannews.com/vdcgxu9w3ak9w74.rpra.html

۱۷.کوهن: آمریکا موقتاً طرح کاهش فروش نفت خام ایران را متوقف کرده/ لغو تحریم‌ها برای ایران تنها 4.2 میلیارد دلار ارزش دارند
معاون خزانه‌داری آمریکا و مقام مسئول این کشور در امور تحریم‌ها گفت توقف اعمال تحریم‌های جدید علیه بخش نفت ایران موقتی است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000347#sthash.jhSYy7oZ.dpuf


۱۸.نیویورک تایمز: مردم گرسنه در سالگرد انقلابشان، در صف غذا یکدیگر را هل می‌دهند!
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی با تیتر دولت ایران به میلیون ها نفر از مردم خود غذا کمک می کند، ایران را تا سطح یک کشور قحطی زده ی افریقایی تنزل داده، گویی در صورت عدم کمک غذایی دولت، میلیون ها نفر در اثر تحریم ها جان خواهند باخت! نیویورک تایمز سپس درج مصاحبه های هدفمند از مردمی که در صف سبد کالا حضور داشته اند در ترسیم یک ذهنیت فلاکت زده و مصیبت بار از جامعه ایرانی سنگ تمام می گذارد.
http://www.jahannews.com/vdcauune649ny61.k5k4.html

۱۹.اظهارات‌ظریف خنده‌دار بود/ الان زمان تجارت با ایران نیست +واکنش افخم
http://www.jahannews.com/vdccmsq1s2bq0o8.ala2.html

۲۰.باز هم تحریم/ توقیف اموال چند شرکت و فرد توسط آمریکا
http://www.jahannews.com/vdcaiunem49nye1.k5k4.html

۲۱. معاون یهودی وزیر خارجه آمریکا، وندی شرمن به بحث توزیع سبد کالایی در ایران نیز پرداخت و گفت: «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا به مردم فقیر در جامعه داد که به نوعی نشان‌دهنده این است که کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است، همانطور که روحانی قول داده بود که این پول صرف اهداف دیگر نشود.

حقوقدان دمت گرم که کرامت انسانی ما ایرانیها رو هم پیش ما، هم پیش دنیا و هم پیش یهودیهای صهیونیست حفظ کردی.

http://www.tabnak.ir/fa/news/376320

۲۲.شرمن: ایران نیازی به تاسیسات فردو و اراک ندارد/بررسی برنامه موشک بالستیک در مذاکرات جامع/ایجاد دفتر آژانس در تهران
معاون وزیر خارجه آمریکا در نشست روز سه‌شنبه کمیته روابط خارجی سنا گفت ایران برای برنامه صلح‌آمیز نیازی به یک سایت زیرزمینی ندارد، ایران نیازی هم به رآکتور آب‌سنگین اراک ندارد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921115001664#sthash.bOcBqoP2.dpuf



۲۳.وزیر نفت دولت تدبیر و امید فرموده اند، میخواهیم تولیدات روزانه نفت رو به سطح ۴ میلیون بشکه افزایش بدیم، حتی اگر این روند باعث شود قیمت هر بشکه نفت به ۲۰ دلار برسد!!!
وزیر نفت ایران همزمان با آغاز رسمی نشست وزیران اوپک در وین، در پاسخ به بی‌بی‌سی فارسی گفت: "به هیچ عنوان از حق ایران کوتاه نخواهم آمد!!!!!!!!!!!!"

بابا ایول! از حق و حقوق آمریکا کوتاه نمیای یا از حق و حقوق ایران! صادرات نفت رو میخوای یک و نیم میلیون بشکه در روز افزایش بدی، وابستگی کشور رو به صادرات نفت افزایش بدی، از اونطرفم میخواهید قیمت هر بشکه نفت رو از ۱۰۷ دلار به ۲۰ دلار در هر بشکه برسونید!!! بابا شاهنشاه عاری از مهر هم کشور رو اینطوری حراج نمیکرد! حالا میفهمم چرا آمریکا میخواد هفت درصد از دارایی های بلوکه شده ایران رو در صد سال آینده آزاد کنه، چون داره صد هزار برابرش از اینطرف سود میره تو جیبش!


من تعجب میکنم چرا بعضی از دوستان مغرض میگن اینها دستاورد نیست و آیا تحت چنین شرایطی نباید طرح عدم کفایت رئیس دولت یازدهم مطرح بشه؟
دوستان یه مقدار فرصت بدید. من به شما قول میدم، اگر ما مثل ده سال قبل در تأسیسات هسته ای مون رو برای چند سالی پلمپ کنیم، جزایر ۳ گانه رو هم بدیم به آمریکا، نفت رو هم همانطور که آقای زنگنه فرمودن صادرات نفتی رو از دو و نیم میلیون بشکه به ۴ میلیون بشکه در روز افزایش بدیم و قیمتش رو از ۱۰۷ دلار در هر بشکه به ۲۰ دلار در هر بشکه برسونیم، اونوقت آمریکا هم در قبالش بعضی از قطعات یدکی هواپیما رو به ایران ارسال کنه، حالا ببینید این چه روزی من دارم این حرف رو میزنم، این خط، این نشون.





و ضمناً معجزات همینطور ادامه دارند......
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب محمد (م.....)
منتقد استاد رائفی پور است
منتقد دکتر عباسی است
منتقد استاد نبویان است
منتقد حاج دانشمند است
منتقد دکتر انوشه است
و لابد به گفته ی روحانی این ها استادان بزرگ که هزاران سخنرانی دارند کم سواد هستند
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
تا دیروز که رئیس‌جمهور محبوب آقای م........ سیب زمینهای گندیده رو آونهم در فصل رای گیری و به نیت خرید آراء محرومین با روشهای رقت‌آوری توزیع مي‌کرد ، هیچی نمي‌گفت ، زمانی‌ که رئیس‌جمهور محبوب خودش بحث سهام عدالت را دقیقا " در ماه منتج به رای‌گیری براه انداخت و پولهای بی حد و حسابی را به حساب مردم ریخت تا فقط نتیجه انتخابات به نفع خودشون باشه و کاری به تورم و بیکاری هم نداشتند ، باز ساکت بودن ، زمانی‌که رئیس‌جمهور محبوب آقای م......... با اتهام به شخصیت‌های مختلف در رسانه ملی بگم بگم براه انداخته بود و حتی غائبین در مناظره را زیر سوال مي‌برد ، باز هم همین آقایان افراطی ذوق زده شده بودند ... اما چجور شده ناگهانی شدن حامی محرومین و مردم و از سبدهای کالا به عنوان خفت یاد مي‌كنن ؟ !!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان تنها کسی که میتونست حق مردم مظلوم ایران رو پس بگیره همین رضایی
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتیکه جناب مرتضی حیدری با اون سوالهای ویرایش شده و تراشیده شده و با تملق به استقبال رئیس‌جمهور قبلی مي‌رفت ، آقای ضرغامی که در مواردی از اجتهاد عجیب خود کارها مي‌نماید !! ، هیچ احساس تکلیف نمي‌کرد ولی حالا که اکثریت مردم به این دولت پناه آوردن !! روحانی به عنوان رئیس‌جمهوری که جنس عوام فریبی نداره ، و ممکنه از پشت پرده ویژه‌خواریها و اختلاس و فسادها سخن گفته باشه ، آقای ضرغامی احساس تکلیف مي‌کنه و به رئیس شورای نظارت برصدا و سیما نامه مي‌نویسه و درخواست تکلیف در مورد انتخاب مجری از طرف روسای قوا مي‌نماید !!!!
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ضرغامی همین افراطیون بودن که در زمانی نه چندان دور مرادشان برخلاف نظر امام راحل و فقهای زمان جشن‌های شعبانیه براه مي‌انداختن و حالا شدن ارزش‌مدار و حامی خون شهدای هسته‌ای !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ برآمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر دوستان و دوست داران آمریکا و انگلیس
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
سجاد این اساتید و دانشمندانی که گفتی از کجا مدرک گرفتن !!! مدارک هاوایی نیست ؟ میدونی که الان 44 هزار دکتر پس انداخته داریم !!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محمد م وقتی رهبری نصیحت میکنن تو اینجا چه کاره ای که حرف میزنی.
دیدی ملاکت رهبری نیست منافق.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب غلومی
بهتره که اسم هر کدوم رو تو گوگل سرچ کنی...از هر کدوم یکی یدونه سخنرانی گوش بدی میفهمی روحانی با تدبیر تره یا این اساتید
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
من می دونم آقا محمود عزیزم یه زودی می یاد دوباره رییس جمهور ایران میشود
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
سجاد از نحوه نوشتن کامنتات مشخصه آدم حرف مفت زنی هستی زیاد .... میگی ..........
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
هم سجاد زیادی شر و ور میگه هم ناشناس کانادایی

حرف مفت بس است
حرف حق حرف محمد است
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی 1

مگه اینکه به زوری !!! بیاد
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۹
۴۴
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر انجمن حجتیه و غرب زده ها
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر فتنه گران
مرگ بر کسانی که آب به آسیاب دشمن میریزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا طرفدارای روحانی سنگ غرب رو به سینه میزنند
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نظر درست و حسابی تو عمرت داده باشی همینه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت اولی هستی
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی در نامه ای به شورای نگهبان وقت و با اشاره به آیت الله خزعلی که آن زمان عضو شورای نگهبان بود پیش بینی کرد "که روزی بیدار می شوید و می بینید که اینها (انجمن حجتیه) همه چیز را بر باد داده اند".
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
اسناد گم شده وزارت ا..... که برخی مقامات گفته اند م .... و اح ..... به صورت غیر قانونی ربوده اند در تائید همکاری برخی بزرگان حجتیه دیروز و حاکمان امروز با ساواک است.
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
م ..... و اح .... شاخه جدیدی تشکیل داده اند که از دل تشکیلات گسترده شده حجتیه پس از انقلاب بیرون آمده و در ظاهر با مص ..... اختلاف دارد، اما در خفا همانگونه که مهر پرانی به سوی علی لاریجانی در قم نشان داد اعضای آنها با هم هماهنگ هستند. این باند جدید حجتیه و "جبهه پایداری" وابسته به م ..... دو شاخه متشکل جدید انجمن بزرگ حجتیه هستند و تنها رقابت آنها بر سر برخی مانورها برای سلطه بر جمهوری اسلامی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد موصاد!
اون چیزی که باعث خطرناک بودن حجتیه بود این که دم از اسلام و امام زمان میزدند اما با مبارزه با شاه و امریکا میانه نداشتند, که این دقیقا رویه این دولت تعلیق و کلید هست. معلوم نیست تو صحبتهای محرمانه!! چی گفتن که معاون وزیر خارجه امریکا گفته روحانی همونطور که قول داده بود پولی که ما دادیم را صرف غذا برای فقرا کرد!!! یعنی روش دادن سبد کالا هم حساب شده بوده!

پس تا میتونی به حجتیه فحش و لعن بفرست که ما هم باهات همصداییم اما خودتم نمیدونی داری به مراد خودت لعن میفرستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م! عجب جمله خوبی از امام(ره) نقل کردی:
"...روزی بیدار می شوید و می بینید که اینها (انجمن حجتیه) همه چیز را بر باد داده اند".

ترس ما هم همینه که 6ماه دیگه متوجه شویم که آل کلید همه چیز را برباد دادند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محمد م (منافق) شما مصداق بارز یک ضد ولایت فقیه هستید اما در لباس یک ولایت مدار و هرکی مخالفت باشه وصل میکنی به حجتیه و مهرپرت کن.
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۴۰
۲۶
صراط از داخل متن فرمایشات حضرت آقا ، تیتری رو بصورت گازانبری درست کردی !!! هنوزم میسوزی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو ک بیشتر داری میسوزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد حسن روحانی که مثل خاتمی ترسو و بله قربان گو نیست...زیادتر از کوپنشون که حرف میزنن درجا با یک مشت اساسی دهنشون رو پر از خون میکنه...مثل همون قضیه منتقدان ژنو و سطح سوادشون..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کثافت نیوز هر کاری که بگی برمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تو از نیم سوز میسوزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سوخته بد فرم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط تو بالا صفحت زدی با کسی عقد اخوت نبستیم، بنظرم اسم سایت بذار انحراف نیوز..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خوبی؟؟؟
صراط ذوقم میکنه کامنت میذاری
سرگرمیم دور هم
ولی شما خوب باش
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آقا محمد م
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۶
۲۳
دوستان گازانبری !! توی همین متن هم رعایت ولایتمداری رو نمی کنین و نشون میدین که عملا به ولایت اعتقادی ندارین

اینکه حضرت اقا میفرمایند آرامش مملکت رو رعایت کنین خطابش به شما هم هست !! اینکه از صحبت های ایشون یجوری تیتر درست کنین که یعنی حضرت اقا خطابشون فقط و فقط به دولت بوده و به منتقدای دولت نبوده و منظور حضرت اقا حفظ آرامش نبوده !! این ولایتمداری شماس ؟ حضرت اقا میفرمان آرامش ، و شیوه تبعیت شما از ولایت و تلاش برای آرامش ، اینجوری و با این تیتر هست ؟
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از صحبت های قبلی آقا برداشت های خودتون رو داشتید به عنوان مثال
در مورد تیم مذاکره کننده ایشان گفتند این ها بچه های انقلاب هستند اما نگفتند این ها بچه های انقلابی هستند چرا به ادامه حرف ها گوش ندادید
ایشان میگویند به آمریکا اعتماد نداریم و شما در قبال فقط به یک جمله که گفتند سازشکار خطاب نکنید اکتفا می کنید
با این حرف ها رهبری میخواهد بگوید اگر خدای نکرده انحراف و سازشی هست با این حرف ها خودشان را اصلاح کنند
چرا در دوبار تعلیقی که صورت گرفته آقایان روحانی و ظریف حضور داشتند
چرا همین ها نتوانستند همین توافق را در آن زمان انجام دهند
چون
ما با عملکرد دولت 9 و 10 در موضع برتری نسبت به دولت خاتمی قرار داشتیم و داریم
اگر بگذارند
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا دلهای بیمار همه ما رو شفا بده . تا بتونیم هم اون فرمایشهای اقا رو که به نفعمونه ببینیم . هم اونهایی رو که به ضررمونه . خدا دلهای بیمار همه ما رو شفا بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کثافت نیوز انتظاری بیش از این داری؟؟
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز یهودی صفت ! حرف مفت نزن مقام معظم رهبری با هیشکی تعارف نداره منجمله ظریف اگه منظورشو واضح میگه همونطور که در مورد مهر پرت کن ها گفت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م دروغ میگه
ایشون جاهای مختلف صریحا ضد حرف های ولایت فقیه گفتن
آزادی بیانه
بذار هرچی دوست داره بگه تو گلوش نمونه!
بعید نیست خودشون عضو انجمن های ضد اسلامی باشن و با این شگرد بخوان عمل کنن
حداقل ایشون و امیر ط روزانه دوساعت توی صراط کامنت میذارن
هر روزززز
کلی هم هندونه زیر بغل همدیگه
ما هم چشمامونو میبندیم.چیزی نفهمیدیم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی آمین متین جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی اگه اگه دهنتو ببندی نمیگن لالیا .
اسمت خیلی برازندته البته ما به یه چیز دیگه میگیم غلومی حالا بعدا بهت میگم اینجا جاش نیست.
مطیع رهبریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۲۱
فرمایشات مقام معظم رهبری عزیز که همواره با رهنمودهای دلسوزانه و پدرانه خویش هادی و راهنمای همه ما بودند قابل توجه افراد مدعی باشد که رئیس جمهور را دروغگو و قسی القلب ننامند . سابقه درخشان آنها در زمان امام برای همگان آشکار است . هشت سال به دولت نهم و دهم فرصت دادند و از همه خلاف کاریهای ایشان هم حمایت کردند لطفا هشت ماه صبر داشته باشند و جوسازی نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۶
۲۶
صراط! گوش کردی رهبر چی گفت؟ ! حالت جا اومد؟ عبرت بگیر !از این به بعد اقلا وقتی می خواهی از رییس جمهور انتقاد کنی از این عکسای کذایی استفاده نکن ! باشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف مفت نزن. سیرتش همینه دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یواش برادر یواش!! حرف مفت نیست ! خودتم نشنیدی رهبر چی گفت؟سیرتش همینه یعنی چه ؟ اینقدر الکی حرص نخور !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الآن شما بقیه حرفا رو شنیدی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه همین الآن روحانی بگه بقیه انرژی هسته ای و نفت و گاز همه چی رو دادیم بخاطر آمریکایی ها
شما باز میگی روحانی متشکریم!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۶
۲۰
قابل توجه بعضي‌ها و خيلي ها كه ميگفتن رهبري به اقامات دولت هر چه باشد راضيست.
رهبري امروز فرمودند راه حل مشكلات اقتصادي، برداشتن تحريم‌ها نيست. استفاده از ظرفيت دروني است.
اين يعني اينكه اگر به اميد كمك دشمن بنشينيم، كلاهمون پس معركه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همچنین قابل توجه بعضی ها که به آقای ظرفیت عزیز ما میخندیدن
کدها رو از حالا باید بگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۰
۲۲
صراط حجتیه ای تو حرف های آقا رو هم به میل خودت تغییر میدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عینا نقل قول شده ها ! خوبی؟؟؟؟
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۷
۲۳
خداییش اگه این مرد بزرگ نبود با این دولت و طرفداراش مملکت دو روزه به باد میرفت.

گر ایزد ز حکمت ببندد دری ز حکمت گشاید در دیگری
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکسی به نفع خودش سخنان رهبری را تفسیر می کنه!!
فکر نمی کنی شاید تعداد طرفداران این دولت به مراتب بیشتر از مخالفان آن(طرفداران احمدی نژاد یا جلیلی)هستند؟؟ بگذار یکبار اکثریت بر اقلیت حکومت کنه به جایی بر نمی خوره!!(البته رعایت حقوق اقلیت هم واجبه مگر اینکه از حدود قانونی خودشون فراتر روند)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا
خدا حفظشون کنه
تا هست همیشه سرمون بالاست
حس امنیت داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با حرفت موافقم کمیل!
واقعا اگه این مرد بزرگ نبود معلوم نبود احمدی نژاد و دارودسته اش در این 8 سال چکارا که نمی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب ایرانی

اقلیت با بخار به از اکثریت بی بخار
گمنام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۹
۲۱
در خانه اگر کس است یک کلمه بس است بابا بفهمید ببینید رهبری که مردم جانشان را بیدریغ فدای یک جمله اش میکنند با مردم چگونه رفتار میکنند البته چهار سال بیشتر نیست ما که استانه تحمل را از امام عزیز ورهبر فرزانه مان اموختیم باز هم صبر میکنیم .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اشتباه منفي دادم. دستم خورد. غلط كردم.
چون حق الناس بود، عذرخواهي كردم، پس ببخش لطفاً.
سرباز ولایت2
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یک سوال پیش آمده
همین آقایان ظریف و روحانی که در تیم مذاکره کننده قبلی در دولت زمان خا... بودند چرا از تعلیق عبرت نمی گیرند؟؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقای گمنام چهار سال نیست و هشت ساله!!!!!! به همین خیال باش که دور بعدی بتونین برنده بشین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چون عشقشون هست آمریکا
خوششون میاد زانو بزنن مقابل اوباما
همونطور که روحانی کلی خواهش کرد اوباما زنگ بزنه بهش
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۹
قدرتهای مداخله‌گر میخواهند به مردم کشورها القا کنند که استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ این حرف کاملا غلط و ساخته و پرداخته قدرتهای مداخله گر را کسانی هم در داخل کشورها از جمله در ایران تکرار می‌کنند.
این فرمایش رهبری راباجمله:
(سانتریفیوژ باید بچرخد اما زندگی مردم و اقتصاد هم باید بچرخد)
مقایسه کنیدیعنی اگرسانتریفیوژهابچرخدزندگی مردم واقتصادنمی چرخد.
چه نتیجه ای میتوان گرفت؟
جانم فدای رهبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالت کلا خوب نیس!!!
به خودت یکی دیگه بده تا دوتا بشی!!!
جمله اول رهبر که کاملا مشخصه:استقلال با پیشرفت منافات ندارد یعنی اینکه:لازمه استقلال پیشرفت است.یعنی در موازات هم هستند.لازم و ملزوم.
جمله دوم هم که یعنی هر دو بچرخند و هیچ یک متوقف نشود.اولی باید بچرخد و دومی هم باید بچرخد
خیلی به مخت فشار اوردی میترسم بسوزه تبدیل به هیچی بشی
از مخت بد نیست یکم استفاده کنی!! اینقدر اک نگه داشتی که هنوز تو یکی داری در جا میزنی
استفاده کن تا شاید فرجی بشه تبدیل به دو تابشی
گودرز
|
Iran (Islamic Republic of)
يكى !
خداوند شفات بده ؛اين تفسيرهارو از كجات درميارى؟ چرخيدن هر دو چرخ ! هيچ منافاتى باهم نداره جيگر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نتیجه گیری شما را قبول ندارم
زمانی که 99 درصد اقتصاد دانان با هر نظر سیاسی با اطمینان میگن تاثیر تحریم روی ایران فوقش 5 درصده
مشکل مدیریتی داریم
باید با ظرفیت داخلی مشکل اقتصادی خودمونو حل کنیم
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان عزیزمن خیلی ساده نتیجه گیری کردم
همه قبول داریدکه برنامه هسته ای مستقیماًبه استقلال ملی ماارتباط داردواینکه وانمودکنیم درصورت چرخیدن سانتریفیوژهاچرخ اقتصادنخواهدچرخیدیعنی بخاطربرنامه هسته ای(جزئی ازاستقلال ملی)مااقتصادمان پیشرفت نخواهدکرد.فرمایش رهبری هم دقیقابیانگراین نکته است که پیشرفت درسایه استقلال میسراست .حالا کسی که میگویددرصورت ادامه برنامه هسته ای چرخ اقتصادنخواهدچرخیدنظرش کاملا عکس نظررهبریست.حالاکی گفته(سانتریفیوژ باید بچرخد اما زندگی مردم و اقتصاد هم باید بچرخد)؟پیداکنیداستقلال فروش را.....
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
گودرزجان جیگول فداتشم الهی معلومه نظرموخوب نخوندی منم دقیقاًهمینومیگم که چرخیدن هردوچرخ هیچ منافاتی نداره که هیچ بلکه لازم وملزوم هم هستن.پیشرفت درسایه استقلال واستقلال باپیشرفت بدست میادامااون آقائی که گفته درصورت چرخیدن سانتریفیوژهاچرخ اقتصادنخواهدچرخید،درست نگفته وشمانظرایشان راقبول ندارید.حالاخدابه کی شفابده؟البته به شماواون عزیزی که میگه:(سانتریفیوژ باید بچرخد اما زندگی مردم و اقتصاد هم باید بچرخد)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲۸
۱۹
م_________رگ بر سازش کاران که هرچه رشته بودیم رو پنبه کردن.

به جان خریدیم
به نان فروختیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طیب الله انفسکم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نگذرد از کسانی که روی حرف آقا حرف می زنند. همین چند روز پیش بود که آقا فرمودند هیچ کس حق ندارد مسولین ما را سازشکار بداند. شما از چه قشری هستید ؟؟؟؟!!
رو راست
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین بر این حرفت.....کاشکی واقعا به نان میفروختیم. ای کاش.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۲
۵
حجت بر همه تمام شد ، داشتن سعه صدر همزمان در منتقدان و دولت .
همچنين دادن فرصت به دولت بابت پيش بردن كارها .
اما اين وسط نمي دانم ايشان چرا حرفي از هلوكاست هسته اي ، پايمال شدن خون شهدا ، تسليت ، ژنوچاي و غيره نزدند ؟
آيا به نظرتان افرادي كه اين تهمتها را به تيم هسته اي مي زدند شجعات عذرخواهي را دارند ؟
آيا هنوز هم هستند عده اي كه فكر كنند هلوكاست هسته اي رخ داده باشد ولي آقا چيزي درباره آن نگويد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقاً از تمام اين ها حرف زدند آقا ناشنوا.
وقتي رهبري فرمود راه استقلال كشور، بيا شفاف ارزش‌هاست، همانطور كه امام اينگونه بود، اين بيان شفاف هولوكاست دروغين هم هست، بيان شفاف حق هسته‌اي هم هست، بيان شفاف مذاكرات بي نتيجه هم هست.
ولي جنابعالي از سخن انديروز رهبري، سيلي سختي خوردي و فعلاً دنبال راهي براي وارونه جلوه دادن حقايق هستي كه البته موفق نخواهي شد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۴
۲
چراغی راکه ایزد برفروزد هران کس فوت کند ریشش بسوزد. وقتی که خداحامی دین وانقلاب اسلامی است هیچ شیطان بزرگ وکوچکی هیچ غلطی نمیتواندبکند.ولی این امرمانع ازهوشیاری و حمایت ملت ازانقلاب وولایت فقیه نمیشود.
مخلص هر چی مرده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۵
۶
مرگ بر سازش کار خنده رو
مرگ بر سازش کار دورو
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۰
۵
احسن ناشناس 14:45مرگ بر سازشکاران درود بر احمدی نژاد دلاور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۶
۵
تا هاشمي هست انقلاب هم زنده است
درود بر خامنه اي و هاشمي و خاتمي وروحاني
مرگ بر ...
zzz
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا تحریف نکن...امام فرمودند:هاشمی زنده است چون انقلاب زنده است....توجه توجه توجه...فکر فکر فکر
ف
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا اسم آقا هم ردیف این آقایان نکن
آقا کجا...
اینا کجا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۶
۴
صراط و جهان وكيهان از اول ارديبهشت ماه سال 1392 روزانه آقاي روحاني را تخريب مي كنند واين سايت ها وروزنامه ها معلوم الحال هستند
دقت کن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۱
۶
حضرت آیت الله خامنه ای، منتقدان را به انصاف و شرح صدر فراخواندند و خاطرنشان کردند: دولت، چند ماهی بیش نیست که مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود که کارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنکه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
+++
خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۷
۳
صراطی ها بمیرید همتون الهی امین تا ملت از دست افکار پوسیده شما نفس بکشند مردی اینو بذار تو سایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۳
۱
محمد م حجتیه از کدوم مدرسه در اومد ؟
مدرسه ع.....ی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م از مدرسه داعش در اومده.
انتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۵
۴
حالا مونده تا 4سال تموم بشه این کابینه کلید ساز بیشتر از اینها قرار سنگ تموم بزاره
بی سواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۸
۴
منتقد دولت هستم ، یک بیسواد.
آقا باز هم بر فعالیت های داخلی تاکید کردند عوض تمرکز بر رفع تحریم.
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۵
۶
قابل توجه صراطیون ابله مزدور!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
به به خانم 8 اسمی مگه قرار نبود دیگه برنگردی صراط خخخخخخ؟
کامران نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
۴
۴
بدجوری قافیه رو باختی صراط!
"دولت، چند ماهی بیش نیست که مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود که کارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنکه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد کنند. همه باید به یکدیگر احترام بگذارند."

چیزهایی که توی ذات صراطی ها نیست!
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۴
۲
ب
این بیانات رهبر باید قابل توجه دو دسته قرار بگیره:
1-اون دسته افراد که سکوت خود و نشنیدن بیانات رهبر و نگرفتن کلید واژه ها از سوی خودشان را به سکوت رهبر معنی میکنند و در مقابل انتقادات ان را جلو زدن از رهبر خوانده و به رهبر انگ سکوت میزنند.
این بیانات صریح و کلید واژه ها را مثل ایرانیان زمان حضرت امام رضا ع در مواجهه با حدیث سلسلة الذهب و کلید واژه "به شرطها و شروطها و انا من شروطها"( بلا تشبیه) فقط ننویسیم و بعد مثل همان ایرانیها که در اتهامی اشکار ادعا کردند امام رضا ع به میل خود به دربار مامون میرود رهبر را متهم به سکوت کنیم.
رهبر یک جامعه اگر امام معصوم ع هم باشد در مواجهه با امت بی بصیرت که هیچ کلید واژه را نمیگیرند و سکوت میکنند یا باید 25 سال استخوان در گلو و خار در چشم خانه نشین شود وتازه بعد از شروع حکومت با خوارج و جملیان و اهل صفین روبرو شود وهمان امت بی بصیرت با دیدن مشتی ورق پاره و مرکب(به تعبیر خود امیرالمومنین ع) بر سر نی مالک را برگرداند و تن به حکمیت شیخهای هالو ودنیا دوست و خدا نشنان و خود شیخ خوانده چون ابوموسی اشعری در مقابل شیخهای شیطانی چون عمروعاص دهد، یا صلح کند، یا خود و عزیزانش زیر سم اسب صفتان "بلهم اضل" لگد مال شود یا به اجبار به کاخ مامون وارد شود و امثالهم.
رهبر نه سکوت میکن نه تخریب میکند.
رهبر همچون پدر مهربان به هر دو طرف تذکرات لازم را میدهد وخطوط قرمز را که امام (ره) مشخص کرده اند را گوشزد میکند.
هر دو طرف را به انصاف و شرح صدر فرا خواند
از دولت خواست با دشمنان شفاف و قاطع برخورد کنند و با ملت برخورد احترام امیز داشته باشند
2-ان دسته که با تعصب از تمام اقدامات دولت حمایت میکنند و با پیش کشیدن برخی از فرمایشات رهبر در مورد دولت مردان مثل من از دولت حمایت میکنم غیره که رهبر در مورد تمام دولتها فرموده اند و در موقع خود هم انتقادات را بیان فرموده اند.
رهبر به طور تام از هیچ دولتی حمایت نمیکند و نکات مثبت ومنفی را همیشه گوشزد میکند.
مثل همین فمایشات ایشان که راه حل مشکلات را برداشته شدن تحریمها نمیداند و راه حل را مقامت میداند
و با جمله نمیشود "مبارزه با مستبد و درعین حال سازش با مستکبر" رابطه با امریکا را به چالش میکشد
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
به شدت موافقم لایک
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲
۲
حضرت آیت الله خامنه ای، منتقدان را به انصاف و شرح صدر فراخواندند و خاطرنشان کردند: دولت، چند ماهی بیش نیست که مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود که کارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنکه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد کنند.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۰
۴
صراط لطفا صحبت های مرتبط مقام معظم رهبری را کامل تیتر کنید:
حضرت آیت الله خامنه ای، منتقدان را به انصاف و شرح صدر فراخواندند و خاطرنشان کردند: دولت، چند ماهی بیش نیست که مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود که کارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنکه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد کنند.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۰
۳
خدا انشاا... این مرد رو حفظ کنه
ما که نوکرشیم و قبولش داریم
مردی برای خودش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱
۰
"حضرت آیت الله خامنه ای، منتقدان را به انصاف و شرح صدر فراخواندند و خاطرنشان کردند: دولت، چند ماهی بیش نیست که مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود که کارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنکه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد کنند"

کو گوش شنوا؟! خدا همه رو به راه راست هدایت کنه مخصوصا تو رو صراط الظالمین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۴
۵
جان بی مقدار ما فدای شما باد ای رهبر عزیز