۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

درگوشی/گلایه جهانگیری از دفتر صانعی

جهانگیری نسبت به نشر خبر و تصاویر دیدار با صانعی از سوی دفتر این روحانی حامی جریان فتنه ابراز گلایه کرده است.
کد خبر : ۱۶۲۵۸۶
صراط: خبرنگاران در جریان پیگیری اخبار روزانه به برخی اخبار غیر رسمی بر می خورند که در همین راستا بسته خبری این هفته با عنوان درگوشی دنیای سیاست را از نظر می‌گذرانید.

** با خبرشدیم مجاهدین حزب الله در یک سلسله عملیات پیچیده و دشوار اطلاعاتی موفق به شکار و دستگیری یکی از وابستگان "مهره اصلی نا امنی های اخیر منطقه" شده اند.
برپایه این گزارش، براساس اقاریر این فرد بازداشتی، سرنخ های خوبی از عوامل و طراحان بمب گذاری مقابل سفارت ایران در بیروت به دست آمده است.

** وزارت کشور اخیرا با دعوت از ۵ معاون فنی آتش نشانی برخی از استان های کشور برای بررسی حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری تهران، فیلم این آتش سوزی مورد بازنگری قرار داده و پس از بررسی های انجام شده عملکرد آتش نشانی تهران در این حادثه را از برخی اشکالات وارده، مبرا دانسته است.

** در ارزیابی اخیر کارشناسان مسائل اقتصادی و استراتژیک، تزریق حدود ۴ میلیارد دلاری از پول های بلوکه شده کشورمان که براساس توافق نامه ژنو اولین قسط آن به حساب ایران واریز شد، تاثیر چندانی در اقتصاد ۱۰۰۰ میلیارد دلاری ایران نخواهد داشت.

** از دانشگاه آزاد خبر می رسد با دستور یکی از معاونان این دانشگاه در ماه های گذشته اعمال فشار به با سابقه ترین تشکل دانشجویی این دانشگاه یعنی بسیج دانشجویی، شدت گرفته و برخی اخبار از اعمال محدودیت برای دفاتر این تشکل دانشجویی حکایت دارد.
پیش تر برخی اخبار از فشار وزارت علوم به تشکل های ارزشی و کاهش بودجه برخی از این تشکل ها حکایت می کرد.

** شنیده شده پس از انتشار خبر و تصاویر دیدار تامل برانگیز معاون اول رئیس جمهور، با یکی از روحانیون حامی جریان فتنه -که چند سال پیش از سوی بزرگترین تشکل حوزی جهان تشیع یعنی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فاقد ملاک های لازم برای مرجعیت عنوان شده بود-، جهانگیری نسبت به نشر خبر و تصاویر این دیدار از سوی دفتر این روحانی حامی جریان فتنه ابراز گلایه کرده است.

** مطلع شدیم یکی از مقامات ارشد دولتی به شدت از ضعف مدیریتی و فعالیت اقتصادی یکی از وزرای دولت که در میان اهالی رسانه به وزیر ۱۰۰۰ میلیاردی، معروف شده، گله مند است و او را پاشنه آشیل دولت خوانده است.