۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷

بدون نفت هم می‌توان کشور را اداره کرد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مهم‌ترین اصل ناسازگاری آمریکا با ایران است.
کد خبر : ۱۶۲۵۹۷

صراط:  اسدالله بادامچیان ظهر امروز  در نشست خبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران  ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه فجر گفت: در طول 35 سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته و اگر با دید مثبت به این قضیه نگاه شود می‌توان فهمید که به آن آرمانی که امام و شهدا می‌خواستند تا حدودی دست یافته‌ایم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آرمان‌های ما آرزوهایی قابل تحقق است، افزود: ما باید ببینیم چه می‌خواهیم و با و جامعه نمونه اسلامی از نظر ما و دیگران چگونه جامعه‌ای باید باشد.

وی ادامه داد: جامعه‌ای که ما سال 57 به آن دست پیدا کردیم سرشار از عدالت، قسط و سعادت بوده و با توجه به صحبت‌های امام خمینی ما به دنبال همین حاکمیت بوده ودر کنار این موضوعات نجات کشور از استبداد و ستم از اهدافمان بوده که خوشبختانه به این موضوع مهم دست یافته‌ایم.

بادامچیان با بیان اینکه نظام انتخاباتی مردم در بین شور و نشاط برسر کار آمده افزود: ما هم اکنون به آرمان و آرزوی قابل تحقق خود دست یافته و بر اساس موازین اسلامی یک قانون اساسی ایجاد کرده‌ایم که در دنیا نظیر ندارد.

وی با بیان اینکه آرمان تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان تحقق پیدا کرده، تصریح کرد: آرمان‌گری یعنی اینکه اگر حرفی می‌زنیم تحقق پیدا کرده و کشوری آزاد باشیم که این مهم نیز به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه آزادی در کشور ما وجود دارد، افزود: بعضی‌ها با نهایت آزادی می‌گویند که در ایران آزادی نیست و گاهی هم می‌خواهند خلاف قانون عمل کنند اما با اینها مدارا می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما قبول دارند که دیگر نمی‌توانند چیزی به ایران تحمیل کنند، گفت: در همه زمینه‌ها پیشرفت کرده و حتی در زمینه اقتصادی نگذاشتیم که غربی‌ها  40 میلیارد بشکه نفت را بدزدند و این مقدار را در ایران ذخیره کردیم.

وی با بیان اینکه روسای دولتی آن زمان دزد و خلافکار بودند، اضافه کرد: اگر اکنون به ندرت سواستفاده می‌شود در عوض بیش از 90 درصد روسای کارآمد کشوری افرادی پاک و سالم و ساده زیست بوده و این مهم فقط به خاطر جایگاه والای اسلام است.

بادامچیان ادامه داد: جایگاه زنان و مردان بسیار تغییر کرده و امروز خوشبختانه می‌بینیم که خانم‌ها با خیالی راحت به سر کار می‌روند و حتی بیش از 60 درصد جمعیت دانشگاه را بانوان تشکیل می‌دهند که این مهم بسیار جای خوشحالی دارد.

وی در خصوص فعالیت‌های رسانه در دوران طاغوت گفت: در آن زمان رسانه‌ای به گستردگی وجود نداشته و امروز جای بسی خرسندی است که رسانه‌های ما به عنوان رسانه‌ای فرا ملی تاثیر خود را بر مخحاطبانش می‌گذارد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه امروز استکبار غرب از اسلام هراس دارد، افزود: ما در یک سطحی از آرمان‌ها قرار داشته و باید تلاش کنیم به تمامی آرمان‌های مورد نظر دست یابیم.

بادامچیان به مهم‌ترین مشکل ایران و آمریکا اشاره کرده و افزود: مهم‌ترین اصل ناسازگاری آمریکا با ایران استکبار آمریکا و استکبارستیزی ما بوده و آمریکا می‌خواهد که زور گفته و دنیا را بخورد و ایران مخالف بااین قضیه بوده و به قول امام اگر آمریکا آدم شود آن موقع ما هم کاری نداریم.

بادامچیان ادامه داد: ما خوشختانه در منطقه حرف اول را می‌زنیم و در جهان نیز همانطور که می‌بینید ایران یک طرف جریان قرار دارد و 5+1 یک طرف قضیه اما هیچ مشکلی نیست که برای ایران حل نشدنی باشد.

وی با بیان اینکه می‌شود بدون نفت ایران را اداره کرد، افزود: ایران 37 میلیارد دلار واردات غیر نفتی و 33 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داشته که در نوع خود عالی بوده و ما را نسبت به نفت تا حدودی بی نیاز می‌کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: تشکیل حزب در جامعه برای این است که دارای نظریات مختلفند و اختلاف باید باشد وگرنه هیچ حزبی تشکیل نمی‌شود و باید این احزاب با توجه به نظریات مختلف به یک نتیجه خوب برسند.

وی تصریح کرد: هنوز زود است که در خصوص دولت یازدهم اظهار نظر کرده و بهترین موقع ابتدای سال آینده است که آنها را بسنجیم ببینیم تا چه مقدار توانسته‌اند رهاوردهای انقلاب را حفظ کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه 22 بهمن مظهر اقتدارکشور است، افزود: همه باید در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کرده و به دیگران ثابت کنند که همه جا از یکدیگر حمایت  و جانشان را بریا ایران فدا می‌کنند.


منبع: فارس