۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
از بت شکنی در تسخیر سفارت، تا مجیزگویی اوباما!

آیا روحانی از الگوی یاسر عرفات بهره می برد؟

سالها پس از عرفات که از انقلابی‌گری به سازش با اسراییل رسید، در ایران، یک انقلابی سابق دوآتشه که روزی انقلابی‌گری‌اش را نماد افتخار می‌دانست، این روزها به حقوقدان بودن خود می‌بالد.
کد خبر : ۱۶۲۷۹۷
"گروه سیاسی صراط" -شاید برای خیلی از جوانان این دوره، یاسر عرفات تنها نامی باشد که در مبارزات فلسطین و رژیم اشغالگر قدس می توان به حضورش اشاره کرد. یک انقلابی دو آتشه ضد اسراییلی که یک هفته پس از انقلاب ایران در بهشت زهرای ایران به سخنرانی پرداخت و گفت: «به موشه دایان گفتم آمریکا برای تو، من به ایران تکیه خواهم کرد!». فردی که در سالهای ابتدایی تاسیس جنبش فتح، شاخه نظامی آن را هدایت می کرد و عملیاتهای نظامی بر علیه اسراییل را به عهده داشت. اما سالهای زیادی طول نکشید تا این انقلابی طرفدار براندازی رژیم اشغالگر قدس، در 1988 نه تنها اسراییل را به رسمیت شناخت که چندسال بعد همراه با شیمون پرز و اسحاق رابین، جایزه صلح نوبل را دریافت و از سوی مبارزان انقلابی فلسطینی به عنوان سازشکارترین نماد مبارزاتی فلسطین شناخته شد.
حال و سالها پس از تمام شدن دوران یاسر عرفات، در ایران، کشوری که یاسر عرفات آن را «خانه خود» می دانست و بدون خبر به مقامات ایرانی به آن رفت و آمد می کرد، یک انقلابی سابق به انتخاب مردم ایران قوه مجریه ایران را برعهده گرفته است. یک انقلابی دو آتشه که روزی انقلابی گری خود را نماد افتخار می دانست و این روزها و پس از به قدرت رسیدن، حقوقدان بودن خود را.
حسن روحانی که در سالهای نخست انقلاب، جز خطبای برجسته و به شدت انقلابی به شمار می رفت، نظرات جالبی در خصوص مبارزه با آمریکا داشته است که این روزها شاید مرورش برای بسیاری تعجب بر انگیز به نظر رسد. به عنوان مثال، در مستقیم ترین رویارویی ایران و آمریکا از ابتدای انقلاب تا کنون، یعنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، وی در سال 59 به عنوان نماینده سمنان معتقد بود:
«حادثه عظیمی بنام مسأله گروگان گیری درتاریخ ما اتفاق افتاد. ابرقدرتی بنام امریکا ، شکسته شد. این بت امریکا درهم شکسته شد. کسانی درجامعه ما و درسراسر جهان بودندکه فکرمی کردند به امریکا نمی شود گفت بالای چشمت ابروست و این مسئله را باور و یقین داشتند. بت امریکاشکسته شد. این بت پوشالی ازبین رفت».

وی در ادامه معتقد بود:
« ازهمان آغاز یک عده با مسأله گروگان گیری مخالفت کردند . یک عده می گفتند بی چون وچرا وبلافاصله گروگان ها باید آزاد شوند. عده ای می گفتند باید بمانند ومن روی این جمله تأکید می کنم. ملت ایران! درگروگان گیری ما گروگان نگرفته بودیم تا پولی رابه دست بیاوریم. این تبلیغات خودآمریکا است .ماگروگان گیری کردیم برای اینکه توطئه بزرگ آمریکا را خنثی کنیم.»

اما جالب ترین قسمت اظهار نظر سالهای دور حسن روحانی در خصوص این اتفاق شاید این قسمت صحبتهای وی باشد:
« ما در مسأله گروگان گیری آن قدر مقاومت کردیم تا آمریکا در برابر ملت ما خم شود. مسأله پول مطرح نبود. مسأله خم شدن آمریکا مطرح بود. آن قدر مقاومت کردیم تا آمریکا در برابر ملت ما وادار به رکوع شد. » {1}
اما دانستن این نظرات در این روزها که با روی کار آمدن دولت یازدهم و افتخار آقای رییس جمهور به توافقی بزرگ در ژنو که به زعم ایشان: «یعنی زانو زدن قدرتهای بزرگ در برابر ملت ایران»، روی دیگری از نظرات ایشان را نشان می دهد. توافقی که بسیاری از کارشناسان اهل فن و سیاستمداران ایرانی را به واکنش در مقابل این توافقنامه سازشکارانه و تحقیرآمیز برانگیخت. وی که با شعار تحمل مخالف و نقدپذیری در استفاده از نظرات کارشناسان پس از روی کار آمدن، نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرد، در مقابل نظرات و انتقادات این کارشناسان، آنها را «عده ای کم سواد» میداند «که از منابع خاصی تغذیه می شوند».

این موضع همراه با عصبانیت ایشان در مورد قرارداد ژنو و حمایت بی چون و چرا از آن، اما مربوط به دوستان منتقد داخلی ایشان است که باید مشمول اصل «رحماء بینهم» باشد، که ظاهراً وی به هیچ وجه به این اصل اعتقادی ندارند. اما واکنش رییس جمهور که در مقابل دشمنان ایران باید بر مبنای اصل «اشداء علی الکفار» باشد، این روزها کاملا به امری دوستانه و از سر ضعف تبدیل شده است. ایشان در اولین سفر خود به آمریکا، در اقدامی عجولانه و غیردیپلماتیک که واکنش غیرمستقیم رهبر انقلاب را نیز در پی داشت، با اوباما به مذاکره تلفنی پرداخت.

اما ماجرای "اوباما دوستی" دولت تدبیر و امید، به همینجا ختم نشده و ظاهرا نمی شود. حسن روحانی در مصاحبه با نشریه فاینشنال تایمز، در موضعی تعجب انگیز، اوباما را که هر روز با زبانی تند و بی ادبانه، تهدیدات نظامی اش را به رخ مردم ایران می کشد، «فردی بسیار مودب و باهوش» معرفی می کند.

این اظهار نظر که واکنش بسیاری از هواداران شیخ حسن روحانی را نیز در پی داشت، این سوال را به ذهن متبادر می سازد که آیا آقای رییس جمهور از مدل یاسر عرفات در احقاق حق ملت ایران در برابر قدرتهای زورگوی غربی استفاده می کند و تلاش می کند با سازش همه جانبه و از موضع ضعف، منافع ملت ایران را از دل دریای پر از دشمنی دشمنان بیرون کشد یا اینها تنها سیاستی موقت و ژستی دیپلماتیک است برای حل مشکلات. مساله ای که با شایعه سازی برخی جریان های منتسب به ایشان در مورد نامزدی وی برای جایزه صلح نوبل، استفاده از الگوی امتحان پس داده"یاسر عرفات" را بیش از پیش در ذهنها پر رنگ تر می نماید.

با این حال، این روزها که با سپری شدن روزهای بعد از توافق ژنو و تهدیدات بیش از پیش امریکا، انتقادات به دولت ایشان افزایش یافته است، باید منتظر ماند و دید مسیر انتخاب شده وی تحقق الگوی فوق را در پی خواهد داشت یا با ادامه الگوی سالهای دور خود با مقاومت در برابر امریکا اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد و او از دل نظرات ظاهرا"با سوادانه" تر ، به نسبت از مخالفین "کم سواد"شان، به ناگاه نسخه ای متفاوت را برای ملت ایران خواهند پیچید!
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۶۲
۴۶
تکرار می کنم تا دیروز که رئیس‌جمهور محبوب آقای مص ........ سیب زمینهای گندیده رو آونهم در فصل رای گیری و به نیت خرید آراء محرومین با روشهای رقت ‌آوری توزیع مي‌کرد ، هیچی نمي‌گفت ، زمانی‌ که رئیس‌جمهور محبوب خودش بحث سهام عدالت را دقیقا در ماه منتج به رای‌گیری براه انداخت و پولهای بی حد و حسابی را به حساب مردم ریخت تا فقط نتیجه انتخابات به نفع خودشون باشه و کاری به تورم و بیکاری هم نداشتن ، باز ساکت بودن ، زمانی‌که رئیس‌جمهور محبوب آقای مص ......... با اتهام زنی به شخصیت‌های مختلف در رسانه ملی بگم بگم براه انداخته بود و حتی غائبین در مناظره را زیر سوال مي‌برد ، باز هم همین آقایان افراطی ذوق زده شده بودند ... اما چجور شده ناگهانی شدن حامی محرومین و مردم و از سبدهای کالا به عنوان خفت یاد مي‌كنن ؟ !!!!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
خواب نما شدن!!! شايدم توبه كردن. ولي كاراي امروزش از ديروزم بدتره! كي واسه اين خرابكاريهاي جديد توبه ميكنين؟ 8 سال بعد؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی سیب زمینی که تو روستاها پخش کردند تا فاسد نشود (برخلاف زمان خاتمی که چندین تن پیاز را فاسد کردند و دور ریختند اما به مردم ندادند) رقت بار بود اما سبد کالا با این افتضاح در اختصاص به افراد و با این بی تدبیری در به صف کردن ملت در سرما که باعث کشته شدن چند نفر شده رقت بار نیست.
اعتدالتون داره ما رو خفه میکنه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت محمد م . احسنت بر تو حامي سختكوش عدالت و برابري و مبارزه با خوارج ايران
مصطفی13
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کنم حال محمد م خوب نباشه چون زیادی هذیون گفته
مسئله این نوشته چیز دیگه ایه
رئیس جمهور ما هر چی بود نقد می داد تا رای نقد بگیره مثل مال شما نبود نسیه بفروشه به نقد.
در ضمن کمک گرفتن از شیاطین برای به قدرت رسیدن زشتیش از سیب زمینیو پول دادن بیشتره.اگه شماها هم عرضه داشتید کارای احمدی نژاد رو می کردید چند سال یارانه رو منظم به ملت داد کسی آخ نگفت یه سبد کالا دادید به مردم چند نفر کشته شدن.
جمع کنید بساط مغالطه اتونو.
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
نرمش قهرمانه (نسخه رهبر عزیزم)
در کنار عزت حکمت و مصلحت، تنها استراتژی روحانی هست.

اگر فردا یا هر وقت دیگه روحانی به خط مقاومت برگشت حق ندارید بگید که:
دیدید ما فلان و بهمان گفتیم!!!

روحانی هم حال را میبیند
هم گذشته را
هم آینده را
البته کل سیاست هسته ای از سوی مراکز عالی نظام رصد و حراست میشه و:

کارنامه هسته ای،تنها به پای یک نفر نوشته نمیشود!
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
صد رحمت به عرفات
روحانی که ...تره
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
ای خدای بزرگ ما رو از دست این مملی م نجات بده!!!!!
به جان خودم تو از هر خوارجی برای اسلام و ایران خطرناکتری!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد که مرد است و با قدرت در مقابل استکبار می ایستاد و به این یانکی ها باج نمی داد و باعث عزت ایران بود.
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا روحانی از الگوی یاسر عرفات بهره می برد؟
این که سوال کردن نمیخاد
اصلا حرف شما درست ، من که سهام عدالت نگرفتم
در مورد اتهام زنی که گفتید اون حرف ها عین واقعیت هست به قول شما آیت اله اگر آیت اله بود ننگ فرزندانش رو کم میکرد
دکتر احمدی نژاد سال قبل گفت این 85 هزارتومان درست هست خیلی کمه ولی یک وعده سبزی پلو ماهی برای عید میشه
ولــــــــــــــــــــــــی آقای روحانی یک سبد کالا داد (البته من هنوز نگرفتم ) باید یک روز بری تو صف بعد سبد رو بگیری
تازه معلوم نشده کدوم آقازاده دله دزد برنج و مرغ وارد کرده
قبول کنید این سبد کالا بود یا حقارت ؟؟؟؟
شما میگید پول های بی حد وحساب به ملت داد خیلی عالی هست و خواهد بود چرا فقط آقا زاده های دله دزد بخورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی: برای پیشرفت کشور با غربی‌ها قهوه می‌خوریم.

: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921025000761#sthash.KcnvCOyF.dpuf



رئیس‌ جمهوری با اعلام اینکه تا چند روز دیگر توافق ژنو اجرایی خواهد شد، گفت: توافق ژنو سر فرود آوردن شرق و غرب در برابر ایران است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921023000582#sthash.Ps8Up84c.dpuf



"کاخ سفید در واکنش به سخنان حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، درباره توافقنامه هسته‌ای ژنو و اعلام پیروزی او بر قدرت‌های جهانی با انعقاد این توافق گفت که این سخنان تنها مصرف داخلی دارد."

http://www.jahannews.com/vdcgxu9w3ak9w74.rpra.html
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیویورک تایمز: مردم گرسنه در سالگرد انقلابشان، در صف غذا یکدیگر را هل می‌دهند!
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی با تیتر دولت ایران به میلیون ها نفر از مردم خود غذا کمک می کند، ایران را تا سطح یک کشور قحطی زده ی افریقایی تنزل داده، گویی در صورت عدم کمک غذایی دولت، میلیون ها نفر در اثر تحریم ها جان خواهند باخت! نیویورک تایمز سپس درج مصاحبه های هدفمند از مردمی که در صف سبد کالا حضور داشته اند در ترسیم یک ذهنیت فلاکت زده و مصیبت بار از جامعه ایرانی سنگ تمام می گذارد.
http://www.jahannews.com/vdcauune649ny61.k5k4.html
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معاون یهودی وزیر خارجه آمریکا، وندی شرمن به بحث توزیع سبد کالایی در ایران نیز پرداخت و گفت: «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا به مردم فقیر در جامعه داد که به نوعی نشان‌دهنده این است که کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است، همانطور که روحانی قول داده بود که این پول صرف اهداف دیگر نشود.

حقوقدان دمت گرم که کرامت انسانی ما ایرانیها رو هم پیش ما، هم پیش دنیا و هم پیش یهودیهای صهیونیست حفظ کردی.

http://www.tabnak.ir/fa/news/376320
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شرمن: ایران نیازی به تاسیسات فردو و اراک ندارد/بررسی برنامه موشک بالستیک در مذاکرات جامع/ایجاد دفتر آژانس در تهران
معاون وزیر خارجه آمریکا در نشست روز سه‌شنبه کمیته روابط خارجی سنا گفت ایران برای برنامه صلح‌آمیز نیازی به یک سایت زیرزمینی ندارد، ایران نیازی هم به رآکتور آب‌سنگین اراک ندارد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921115001664#sthash.bOcBqoP2.dpuf
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افزایش قیمت آب، برق، گاز، خودرو، لبنیات، مرغ، تخم مرغ. افزایش ۳۰ درصدی قیمت خودرو و ۴۴۰ درصدی افزایش حق هزینه انشعاب برق شهری! حق انشعاب برق روستائیان را از ۸۵ هزار تومان به ۴۵۰ هزار تومان و حق انشعاب شهری را از ۱۶۸ هزار تومان به ۸۱۰ هزار تومان و بیش از ۴ برابر رسیده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم تحریم/ توقیف اموال چند شرکت و فرد توسط آمریکا
http://www.jahannews.com/vdcaiunem49nye1.k5k4.html
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خسرو معتضد در یادداشتی نوشت:‌ «دو عدد (قطعه) مرغ، هشتصد گرم پنیر، یک شانه تخم‌مرغ، یک بطری روغن نباتی، ده کیلو برنج» این است To be or not tobe بودن یا نبودن برای یک ملت با پنج هزار سال سابقه تاریخی، ده هزار سال سابقه مدنی و روستانشینی و صد هزار سال زندگی در فلات ایران که از آبان ماه تاکنون صحبت آن بر سر هر کوی و برزن است و میلیون‌ها خانوار ایرانی چشم به این عطیه دولت محترم دارند و گویا به عده‌ای که مستحق‌ترین طبقاتند نمی‌رسد و به عده‌ای می‌رسد.

http://www.jahannews.com/vdcfm0dmyw6djta.igiw.html
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
هر اشتباهی دولت قبل کرده دلیل نمیشه که دولت کنونی هم همون اشتباهات یا اشتباهات بدتر از اون رو بکنه!!!
چرا تعصب دارید و حاضر نیستید عیوب این دولت را بپذیرید و انتقاد منصفانه رو قبول کنید!
واقعا تعصب چشمهای شما رو کور کرده و در جواب انتقادها، پای دولت های گذشته را وسط میکشید!
بردار من! دولت گذشته هر چه کرده (چه خوب و چه بد) گذشته و ما باید امروز و فردا ایران را بسازیم! نه اینکه هر غلطی کردیم به پای دولت های گذشته بنویسیم و حتی سبد کالا خفت بار را تقصر دولت گذشته بندازیم! و همه را کم سواد فرض کنیم و در روزنامه های منتقد را ببندیم و اساتید ارزشی را از دانشگاه ها بیرون بندازیم!
خوب این کارها که شد مثل دولت های گذشته و حتی بدتر از آنها!
دیکتاتوری نوظهور!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سایت خبرآنلاین، از جمله سایت های شاخص حامی دولت در یادداشتی به قلم پیام فروتن، توزیع سبد کالا به شیوه صورت گرفته را اقدامی کاملا برنامه ریزی شده به کارگردانی حسن روحانی برای ارسال پیام به غرب ارزیابی و تاکید کرده است که ارسال این پیام به تحقیر چند روزه بازیگران آن یعنی مردم ایران می ارزیده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روزنامه الوطن کویت در بخش «عجایب» خود نوشت: در کشور ایران دولت تصمیم گرفته که به تعدادی از خانواده ها بسته ای از مواد غذایی شامل مقدار کمی برنج، روغن، مرغ و تخم مرغ دهد؛ جالب اینجاست که تمام شبکه های تلویزیونی و اینترنتی و روزنامه ها این کمک را پوشش داده اند برنامه های پرسش و پاسخ ترتیب داده شده، کارشناسان دعوت شدند و بحث های داغی در مجلس ایران و عموم مردم صورت گرفته؛

این در حالی است که در کشور خودمان کویت، این کمک بسیار ناچیز به شمار می آید و میزان کمک های دولت به مردم به صورت نقدی و کالایی فقط در یک سال صدها برابر این میزان است و این کمک برای مردم ما یک اتفاق پیش و پا افتاده و ساده تلقی می‌شود و رسانه ها و مردم بی تفاوت از آن می گذرند.

درست است که ایران از لحاظ جمعیتی هجده برابر جمعیت کویت است اما از طرفی دیگر طبق آمارهای رسمی جهانی ایران از لحاظ ذخایر زمینی و ثروت های طبیعی صدها برابر از کویت غنی تر است؛ قدر خودمان را بدانیم و شکرگزار نعمات خداوند باشیم!
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس کانادایی و بقیه عجب آتیشی گرفتینااااااااااا مثلا جواب دادین ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی (مملی، محسن، مجید اردبیلی، مراد، دختر شیرازی، غلام و ...)، دوست چند شخصیتی محترم، ما که آتیش نگرفتیم، ولی تو انگاری از کامنتای ما گُرٌ گرفتی!
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت احسنت احسنت برادر محمد ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۴۸
۴۱
بی انصاف های نامسلمون قدر طلب ! هنوز طرف 6 ماه کارشو شروع نکرده بصورت گازانبری دارین خودتو پاره میکنین که روحانی رو تخریب کنین
محمد ( م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط داری عوضی بازی در میاری اسم منو "محمد م " رو برمیداری ناشناس میزنی !! خودت با اسم "محمد م" کامنت میذاری و .... که چی ؟ کامنت نذارم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طرف داره خودشو برای امریکا پاره میکنه اینها فقط نقل کردند تو چرا اینطور بالا پایین میپری و جلز و ولز میکنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بس که تو همین 6 ماه گند بالا اورده . خدا .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزیزه من روحانی بیدی نیست که با این بادها بلرزه . اگه میخواست بلرزه که در ایام انتخاب می لرزید . تو ایامه انتخاب اینقدر از عارف و روحانیو بد گفتند که نگو (البته همونقد که از اینا بد گفتن از جلیلیو و قالیباف خوب گفتن و سنگ تموم گذاشتن واسشون ) . نتیجه چی شد ؟؟؟؟؟
وطن.فروش(آقاي.دل.سابق)
|
Iran (Islamic Republic of)
تخريب.كدومه...؟؟؟
داداش.تاريخ.انقلاب.رو.ذكر.كرده...
اگه.اينقدر.اين.شخصيت.متناقضه.ديگه.تقصير.بقيه.چيه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۳۸
۳۳
خفه صراط حجتیه خوارج صفت
انتی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوارج بودن زشت نیست وطن فروشی اونهم به امریکاییها زشت هست .اینکه جک استرو از توالت پیغام بده زشت هست . اینکه ............. مطیع جان کری باشه زشت هست
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۳۲
۲۵
دكتر روحاني رئيس جمهور منتخب اكثرييت ملت ايران و به خصوص اقشار دانشگاهي و تحصيلكرده.البته ما براي دوستان عزيزمون كه همه نامزدهاشون روي هم نصف آرا رو هم بدست نياوردن احترام قائليم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید یادتون رفته اما احمدی نژاد در دو دوره ی قبل بیش از 60 تا 70 درصد آرا رو در مقابل اصلاح طلب ها به دست آورد که خوب 50 درصد در مقابلش چیزی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت گل گفتي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همينه و جز اين نيست و بر منكرش...... به راه راست هدايت شوند انشال......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد در 4 سال اول کارش به مرحله ی دوم انتخابات کشید یادتونه دیگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عباس خوب می دونی رای برای سیب زمینی بود نه دکتر
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۲۲
نه از الگوی گاز انبری استفاده می کند !!
محمد(م....)
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز با نام خودت بیا عزت نفس داشته باش
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
عزت نفسشون رو ... به باد داده ديگه!
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد(م....)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷


خیلی کثیفی ! البته کثیف بودنت با حمام رفتن تمیز نمیشه چون ذاتت کثیفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این محمد ماله کش آدم کثیفی است ذاتش کثیف است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم وقتی میخواد از خودش دفاع کنه با نام های دیگه نمیاد جناب ممل غلام عبدالرضا عبدالله جواد عرب زاده
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ماله کش و کثیف خودتی و .... آباء خودت ! محمد م سرور تو و اونایی (جبهه ....) هست که تو داری پاچه خواریشونو میکنی ! محمد(م....) ۱۱:۱۷ قلابی هست و محمد (م ......) واقعی نیست به همین خاطر بهش گفتم کثیف ! چون این فرد ضایع دارای به اسم محمد کامنتای مزخرف میذاره
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
اب رو بریز همونجاکه میسوزه غولوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی از کجا تشخیص دادی کدومشون مملی نیستند

بابا یادم نبود تو ممل یکی هستید

من هم از این به بعد با 100 نام میام کامنت میدم

صراط مشکلی که نداری ؟
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
پاچه خوارای مغز فندقی جبهه ........ شما تصور کنین محمد م ..... رفیقمه و کنار دستم نشسته با هم کامنت میذاریم !! ولی خودمونیما از جلز و ولز شما از دست کامنتای محمد م ..... بر میاد که بدجوری بحث نیم سوز در مورد شما مصداق داره ! میگم مغز فندقی ها محمد م هم یدونه کاربر هست مثل شما !!! مگه محمد م به کامنتای شما گیر میده یا بهتون فحاشی میکنه بخاطر کامنتاتون که شما گیر دادین به کامنتای اون و اینطور که از رفتارای طالبانیتون بر میاد به چیزی کمتر از زدن مهر به کله ی محمد م رضایت نمیدین !!!
خجالت بکشین از سن و سالتون و اون قیافه های ضایعتون خشک مقدسای بی ریخت !
اینکه بخواین با نامردی باهاش برخورد کنین به نحوه ی شکل گیری و بوجود اومدن خودتون شک کنین !
ستار
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس فرق تو با غلام و محمد امثال اینا در نامرد بودن امثال شما هست شماها وقتی کم میارین روو به رفتارهای زنونه میارین چون ذاتتون مردانگی و جوانمردی نداره ولی امثال محمد و غلام ................................................
شما نامردها وقتی در حرف زدن و منطق یکی روتونو کم میکنه یا طرف رو منافق خطاب میکنین و فتنه گر یا به سمتش سنگ و مهر و نعلین پرت میکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی جبهه پایداری خیلی بهتر از جبهه وادادگی است و تو و محمد م خیلی کثیف هستید و کثافت در ذات شماست.
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م غلومی دوستتون دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۲۷
روحانی نفر اول خط ولایت است و بس
مرگ بر حجتیه نوین خوارج صفت
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
بشبااااد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دارید روحانی و ظریف را لعن میکنید چون حجتیه هم مثل اینها با مبارزه با امریکا و شاه موافق نبودند.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲۶
۱۸
جناب روحاني مجاز هستند از هرچه خواستند بهره ببرند. ايشان تحصيلكرده و حقوقدان هستند و روحاني و صلاح كار خويش خسروان دانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تحصیلکرده !!!.کدوم تحصیلکرده ای حقوق ملتش رو به یه لقمه نون میفروشه !!!کدوم تحصیلکرده ای به جای توجه به ظرفیت داخلی کشورش چشمشو به دست دشمنای خونیش خیره کرده ! کدوم تحصیلکرده ای ظرفیت پذیرش انتقاد نداره و ...
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس به انتخاب ملت توهين ميكني؟ ميدوني اگه يه بار ديگه توهين كني چي ميشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر طالبان ناشناس حرف حق زده و حرف حق تلخ است پس مغلطه نکن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۷
۶
یکی جلوی ایم محمد م.....رو بگیره چند تا دیگه نام کاربری:
غلومی-امیر ط -ناشناس- عبدالرضا-حاجی و...................
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان گيري هستيد شماهم ماشال.... ها!! من محمد"م"نيستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا این امیر طالبان نوچه محمد منگول است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والله دم انتخابات من دوستام توی یک گیم نت من با نام های متفاوت به پشتیبانی احمدی نژاد می امدیم صراط همه رو ناشناس درج میکرد

ئلی برای مملی منافق سنگ تموم گذاشته
محمد ( م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر طرفداران نفهم جبهه ....... که از ترس سخنان حق من ، همه رو محمد م ...... می بینن ! آخه من چه صنمی با امیر ط یا .... دارم !!!
غلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه مربوطه محسن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت تویی که ااز شدت فسیل بودن با صد تا اسم کامنت میذاری تازه سرباز رو یادم رفت
محمد ( م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
گیریم که من 500 تا اسم داشته باشم ! به شما چه ؟ شما اگه مردی جواب کامنت منو بده ! چرا اینقدر نام محمد م به چندین جاتون فشار میاره مغز فندقی جبهه ...... !!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد "م" من حاضرم باهات ائتلاف كنم كه بزنيم اين نامردارو بپكونيم! هستي برادر؟ دست بيعت ميدي؟
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد "م" با محسن خيلي بد صحبت كردي فعلن تو ائتلاف دست نگه ميدارم. بايد بيشتر فكر كنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۸
۸
خب صراط رسوا شدی محمد م از خودتونه دیگه اینطور نیست ؟

اگه نیست نام هایی را که تا امروز استفاده کرده بنال
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۵
این محمد م....از خود صراطیهاست که با این سرعت میتونه 10 تا کامنت اول رو بزاره
عبدالرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین کاراگاه کجت

حالا مثلا که چی
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
نه محسن جان كار خيلي سختي نيست!!! كمي سرعت عمل. تمركز و تعصب روي افكارت لازمه.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد ناحسابی تومیدونی چقدر رو اعصاب بقیه با این حرکت راه میری
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بی جا میکنی
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۱۳
رهبري ديروز فرمودند منتقدان سعه صدر داشته باشند. سعه صدر شما چند ساعت هم دوام نداره؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر تو اي مجاهد في سبيل ا.... . از اين افراطي ها هراس نداشته باش كه خداوند مزد خدمات تو را ضمانت كرده در بهشت برين!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفهای رهبر را هم چپکی میشنوی؟ یا ازسایتهای راستگویان خوندی؟
رهبری به دولت فرمودند در مقابل انتقادها سعه صدر داشته باشند.
البته به منتقدین هم فرمودند که به دولت فرصت دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چرا ظرفیت پذیرش انتقاد نداری ونسبت به اونا شروع به فحاشی میکنید!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۹
مرگ بر ذلت!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر حماقت و تندروی
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ذلت و حماقت وتندروي و بي غيرتي و .. ...........
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۷
۸
فعلا" که گروهای وهابی و شیعه کش حماس و فتح و اخوان المسلمین داداشیهای شما اصولگراها هستن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۳
۳
ولی چقدر مسئولین کشور ما نابغه هستن. این یارو بعد از این همه پول که از جمهوری اسلامی گرفت بعد از شروع جنگ گفت عراق برادر ماست و به جرم رافضی بودن ما طرف صدام رو گرفت و هنوزم که هنوزه نیروهاش دارن تو سوریه با ارتش سوریه و حزب الله میجنگن. واقعا" تاکی باید مردم مظلوم ایران تاوان یک مشت عرب وهابی رو پس بدن که دارن چوب اجداد بی غیرت و طماع خودشون رو میخورن؟
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن !
چرا اينو نميگى كه پس از به درك واصل شدن صدام؛ همين ملت فلسطين بيش از چهارصد مجلس ختم و يادبود براش گرفتند يا همين حماس مثلاً انقلابى! خالد مشعل در اجلاس آنكارا كم مونده بود كفشهاى برادر اردوغان رو ببوسه؛خطاب بهش ميگفت تو رهبر جهان اسلامى
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
پیش به سوی سوریه با هزاران شهید
لاایران لا حزب الله
بعد از سخترانی اسماعیل هنیه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
فارض جان من نمیدونم چرا ملتی که خداوند هزاران پیامبر برای انسان شدنشون مبعوث کرد و آدم نشدن و همه رو به شهادت رسوندن مثل حضرت عیسی و ذکریا و یحیی و....مقامات ایران میخوان آدم کنن؟
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۱۱
فقط ابراز انزجار از خط انحراف ولایتممدارنما!

جماعت تشنه قدرت! هنوز یک روز از بیانات امام جامعه که همه را به احترام به یکدیگر و شرح صدر در برخورد متقابل دولت و منتقدین دعوت فرمودند نگذشته که تریبون حجتیه باز ماهیت پلید خود را با اینطور مطالب توهین آمیز نشان داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر شما كه در وگوهر بود كلامت
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا.بي.احترامي.هاي.موجود.را.نام.ببريد..
اقافرموده.كه.به.هم.احترام.بذاريد.و.انصاف..
حالا.شما.لطفا.مصداق.بي.احترامي.و.بي.انصافي.را.ذكر.كنيد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصولگراها ادبیات عادیشون اینجوریه!! برای اینا این حرفا توهین حساب نمیشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۱
۸
باز تحلیل آبکی...
نوستر آداموس شدید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۹
۷
واقعا خجالت داره یعنی رییس جمهور یاسر عرفاته ....دادستان دراین موارد اعلام جرم نمیکند..............
مرگ بر اصحاب نانجیب فتنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۹
یاسر عرفات اگر دو امتیاز روحانی را میداشت قطعا استحاله نمیشد یکی شیعه بودنش و دیگری روحانی درس خوانده حوزه قم. ولی اگر روحانی با داشتن این دو برتری الگوی یاسر عرفات را تکرار کند چه میشه گفت جز تاسف بر عاقبت نه بخیری او
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۷
۸
همیشه در فیلمها کسانی برایمان جذاب و الگو بودن که جلوی ظالم می ایستادن و تن به ذلت نمیدادن و به هرقیمتی حق خود را میگرفتند. ولی نمیدانم که چرا دوره زمونه به سمتی رفته که البته تصحیح کنم که عقاید و آرمانهای مردم به سمتی رفته که ذلت با خوشی را به عزت با سختی ترجیح میدهند!

خدارو شکر که از قماش عافیت اندیش منفعت طلب نیستم و امثال ... که غرب زدگی در خونش است بیزارم و هیچ وقت جای عزت و ذلت را برای بدست آوردن لذتهای دنیوی عوض نکردم و نخواهم کرد و میدانم کم سوادهایی مثل من کم نیستند و نخواهند گذاشت این انقلاب به دست نااهلان بیفتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت برشما احسنت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه هورای بلند به افتخارش. ما تا آخر ایستاده ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این شما افراطیهای کم سواد هستید که همیشه افت انقلاب و اسلام بوده اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب ناشناس 16:15

عزیز دل اول شما برای ما انقلاب و اسلام رو تشریح کن تا بدونیم اون انقلاب و اسلام شما کدومه که روحانی - خاتمی - ظریف - هاشمی و... بهش خدمت کردن؟!

ما جز خیانت این افراد چیزی ندیدیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کمیل فیلم وسترن زیاد نبین شب خوابت نمیر ها
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
آنتى جون
ايرادت اينه كه فيلم زياد مى بينى !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۹
۴
صراط تو فقط همین 4 تا کامنت گذار رو داری که مثل محمد م هیچی بلد نیستن و فقط بلد بگن حجتیه کاش از دیگر رسانه های اصولگرا مثل مشرق و جهان یاد می گرفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۸
۸
به خدا قسم اگر ... همچین کنه خونش بر هر کسی حلاله .اسرائیل دشمن خونی ماست برسمیت شناختنش عین خیانت به کشور. ما خائنا رو تحمل نمیکنیم
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۴
۷
روحانی از الگوی اسلامی ایرانی استفاده می کنه.
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۷
۳
خیلی عجیب یکی بگه ابر قدرتی آمریکا شکسته شد , ین بت آمریکا شکسته شد بعد از 33 بیاد و بگه باید دم کد خدا را دید . حتمٱ در آینده هم زیز خیلی از حرفهاش خواهد زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه ..... حداد عادل زد روحانی هم همونجا جوابشو داد حالا شما ول کن نیستین!
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۸
۴
کارنامه هسته ای ،فقط به پای یک نفر نوشته نمیشود
چه دولت نهم و دهم
و چه دولت فعلی
کارنامه هسته ای به پای کل نظام نوشته میشود و رهبر معظم نقش اساسی در این مورد دارند و همه نگرانی ها بیمورد است.

رهبر معظم:
اگر توافقات نتیجه دلخواه نظام را داد بسیار عالیست
اما اگر دشمن بازهم کارشکنی کند نسل امروزی هم دشمن فریبکار را بهتر خواهد شناخت.
در هر صورت برد ایران حتمی است.

درود بر رهبر عزیزم
ناشناس
|
-
مجید جان سکوت خودمون و عدم حمایت قاطع از رهبری ونفهمیدن کلید واژه ها را با این حرفا نباید توجیه کرد
این فرمایشات رهبر کلیدواژه بوده برای عبرت و شاید بیداری ما از خواب زدگی
خرابکاری یه عده در دلدادگی و وادادگی را به پای نظام و رهبر نذار لطفا
امثال شما حتما خانه نشینی اقا امیر المومنین ع یا بازگرداندن مالک و تن دادن به حکمیت شیخ نماهای هالو و دین فروشی مثل ابوموسی را مینویسی پای خود حضرت علی ع و خواب زدگی و سکوت امت را نادیده میگیری
پیشرفتهای 8سال قبل مرهون راهنمایی های رهبر و حمایت امت بود
وتعلیق ده سال قبل و وادادگی الان نتیجه اعتماد نکردن دولت به مردم،جدایی تفکر دولت از خط مشی نظام و بیانات رهبر،سکوت ما، غربزدگی دولت وعدم حمایت ما از رهبر بوده
کمیل آنتی صهیون
|
-
ما خاک پای رهبرتیم عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۵
۱
محمد م جان شما که مدافع ولایت بودی! الان با نورا اینا فامیل شدی؟
حرفا تون یکی شده ...
الان از نورا بپرس نظرشو راجع به ولایت
محمد ( م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
من با نورا همنظر نیستم ، ایشون اعتقادی به ولایت نداره ، ولی من عشق اول و آخرم ولایته ، من ایشون رو بخاطر نظر و اعتقادش نمی کوبم ، چون لااقل برعکس افرادی که جانماز آب میکشن ایشون نظر واقعی خودشو با صداقت میگه .... فرق من با شما اینه که امثال نورا رو بخاطر عقایدشون با مهر و سنگ نابود نمی کنیم و حیثیت شونو به باد نمیدیم که چرا نظرشون با ما یکی نیست .... نورا و امثال نورا هموطنان عزیز من هستن که هرچند داعیه دینداری و مذهبی بودن رو ندارن لااقل در وطن دوستی و حب وطن چیزی کم ندارن ... حضرت اقا به این طیف فرمودن اگه با جمهوری اسلامی مشکل دارین بخاطر ایران بیاین رای بدین ....
بله فرق من با طیف جانماز آب کش خوارج صفت ضد ولایت اینه که نمیخوام بزور اسلام قلابی خودم ! رو به خورد نورا و امثال نورا بدم !!!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا من خيلي عذر ميخوام كه اينطور تند ميگم: كساني كه قدر جناب محمد"م" با اين فكر پخته و انساني انقلابي رو نميدونن . كاشكي منبعد ديگه بدونن.
مدبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۴
۲
آفرین بر مجید اردبیلی که رنگش یه رنگیه....
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۸
۶
خدایا چه بلایی داره بعد محمود سرمون میاد!!!!
نجاتمون بده . اینقدر گفتم صراط جان محمود و اصولگرایی رو به هر قیمتی نکوبید!!!
گوش نکردی شد اونچه نباید میشد .
حالا کی جواب ضرر و زیانهای 4 ساله حسن رو میده؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمود نیتش درست و بعضی کارهایش اشتباه بود ولی این بشر نه نیتش و کارهایش همگی مضخرفند مضخرف
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
بزنین به آب یخ
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط پاسخ شما ناشناس اينه. هر هر هر هر هر...........................................................................................................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای کی جواب 7 درصد کاهش تورم 50 درصد کاهش قیمت طلا 20 درصد افزایش ارزش پول ملی و بهبود روابط با جهان و توقف روند تخریب طبیعت و ... هزاران هزار دستاورد دیگه ی دولت محمود رو میده!!! حسن خدا ازت نگذره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط آب رو بریز اونجات که میسوزه.
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف مفت 8 سال کم بود که الان تو هم داری میزنی ؟
مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۴
۳
صراط داره علنا به رییس جمهور توهین میکنه چرا دادستان ورود نمیکنه باید بخاطر کلمه مجیز گویی و مقایسه با یاسر عرفات طراط فورا فیلتر بشه و در دادگاه جوابگوی توهینهاش باشه
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
فيلتر چرا؟؟؟؟؟؟ پس كي نظرات منو چاپ كنه؟! توبيخ كافيه.....
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی روحانی با سبد کالا به عزت مردم توهین میکنه یا منتقدین را بیسواد میخواند یا مشاوران روحانی به مردم توهین میکنند دادستان آنجا هم باید ورود میکرد که نکرد .
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲
۳
امام خامنه ای فرمودند منتقدان باشرح صدربادولت برخوردکنندودولت هم بامنتقدین نه اینکه دولت به هرکس هرتوهینی خواست بکند.درضمن رهبرمعظم نفرمودندکه ملت چشم خودرابه روی مسایل مهمی که دررابطه بادین ومیهن وانقلابشان مرتبط است ببندندتاهرکس هرکاری خواست بکندوهمه رابه بادفنابدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که شما دارید توهین میکنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۳
۴
چرا از خودتان سوال نمی کنید که چرا سرمایه مردم ایران در این چند سال به جیب امثال عرفات وهنیه ریختید هنیه که بهتر از عرفات نیست هنیه هم در کنار مردم سوریه با رژیم تحت حمایت شما می جنگد وحتی برای صدام معلعون عزای عمومی اعلام می کند پس نتیجه گرفته می شود دشمنی با اسراییل به نفع مردم ایران نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۳
۲
یاسر عرفات همان است که شما برای او در دهه اول انقلاب جون می دادید.
بزرگ شما در گذشته بود. و بزرگ فعلی شما، ... دیگری به اسم اسماعیل هنیه است.
چه جوری است که بزرگان شما یکی یکی از چشم خودتان می افتد و می فهمید که خبری نیست.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱
منفعت شهدای 8 سال تحمیلی در این بود که در خانه هاش گرمشان بمانند و تن به سرما و گرما و سختی های جنگ ندهند. با ذلت منتظر از بین رفتن مملکت و انقلابشان باشند. ولی آنها به دنبال حقوق نبودند و برایشان تکلیف مهم بود و این را از مولایشان امام حسین علیه السلام آموخته بودند که نگه داشتن عزت سر آمد همه خوبیهاست. سینه ها سپر در برابر گلوله ولی باز تاکید میکنم با عزت!
این بود که حماسه 8 سال دفاع مقدس رقم خورد.

حالا چه؟ گروهی جوان زیر ابرو برداشته دم از آزادی های مدنی و جنسی میزنند و برای بدست آوردن آنها همه ارزشهای انقلاب و اسلام را زیر سوال میبرند!

باید قبول کنیم که جنگ نرم را باخته ایم!!!!
ولی دلخوشیم که به گفته مولایمان امام خمینی (ره) و خیلی از بزرگان. این انقلاب تا ظهور حضرت پابرجاست.

و امثال تدبیریان وامیدیان! هر چه میتوانند در مسیر این انقلاب سنگ بیندازند مهم نیست چون پیروزی با حزب الله است.

یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اکثریت مطلق این کشور به دولت رای دادند پس مواظب حرف زدنت باش! نون امثال تو توی جنگه و در شرایط صلح میپوسید به خاطر همین دوست دارید از هر چیزی یه جنگی بکشید بیرون. ضمنا شهدا ارث پدرت نیستند که از اونا مایه میزاری.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز من از شهدا مایه نمیگذارم فقط کافیه کوچولو به وصیعت نامه شهدا بنگری ت ببینی که دشمنی با صهیونیست و آمریکا دارن. در ضمن اکثریت بودن مهم نیست. امام حسین ( ع) در اقلیت بود. در ضمن شما فردا 22 بهمن میفهمی کی اکثریته کی اقلیت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۷
۵
تیتر چهار سال دیگه:
«حسن رفت عزت آمد»
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
حسن رفت عزت الله آمد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شا لا کامران میاد و 8 سال شادی و خنده رو واسمون به ارمغان میاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ارزو بر جوانان عیب نیست!
یاسر وحیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۳
۶
........ و .......... بچگی هاشون طوری بوده همیشه تو سری خور بودند. و تا یک چک میخورند خودشون جیبشون رو خالی میکردن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ياسر خان !
اگه يه كم بيشتر توضيح ميدادى و تجربه هاى خودت هم اضافه ميكردى معركه ميشد!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۸
۶
روحانی نگاتیو خاتمی است .
خوش حرف های بد عمل . سیاسی کار تا حدودی د................
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
شجاعتش بيش از خاتميست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر خاتمی
درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوش حرف خوش عمل شما که اومد گند زد به هر چی خاتمی درست کرده بود!
ali
|
United States of America
|
۱۹:۳۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲
۰
هر ...... که دلتون میخواد دارید میزنید اونوقت جوابتونو که میدیم میشیم دور از ادب به خدا قسم کاری نکنید که چند دستگی این ملت و مملکت بیشتر از این بشه میخواین بشیم مصر؟ الان به جای وحدت کلمه که مهمترین تاکید امام بود فقط افتادیم به جون هم تاسف
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲
۲
ممل مودب است امیر ط
ممل در روز عادی n نام کاربری
ممل خشمگین میشود غلومی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره لابد اونایی هم که 24 خرداد به روحانی رای دادن هم با چند تا شناسنامه اومده بودند!!!! چرا نمیخواهید قبول کنید جناح مقابل از شما خیلی قدرتمندتره فقط فرصت ابراز قدرت پیدا نمیکنه.
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
جناح ما اسمش ولایت ، اندیشه ش اندیشه انقلابی حضرت امام ره هست این جناح حزب الله واقعی هست ... دقیقا مثل خط شهدای انقلاب و جنگ و مثل سید حسن نصرالله
خط ما هم اسلام واقعی هست یعنی میانه روی نه افراط نه تفریط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۵
۲
همیشه دوستی بهتر از دوشمنی است
یاسر وحیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲
۵
اصلاحات برده غرب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برده ی غرب بودن بهتر از اینه که پول رو بریزی تو حلق عرفات بعد تره هم برات خورد نکنه!
جان نثار روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۴
۰
صراط منحرفین خاک برسرت این چه قیاس مع الفارق است اومدی یک مزدور اسرائیل را با یک روحانی درس حونده حوزه و رئیس جمهور یک کشور اسلامی شیعی مقایسه میکنی وقتی اسرائیل آمریکا دشمنان اسلام و وهابیت پیاده نظامی همچو شما در کشور داشته باشد هیچ غمی ندارند شما ایده ( تفرقه بینداز حکومت کن ) این استعمارگران را دارید پیاده می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۵
۵
خودتونو پاره هم کنید احمدی ن... چهار سال بعد رای نمیاره چون گندی به مملکت زده که نمونش تو کشورهای جنگ زده هم نیست
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا با ادب باش و نزاکت در متن رو حفظ کن.
ثانیا هیچکس حتی خود دکتر احمدی نژاد هم در آرزوی ریاست جمهوری بعدی نیست، پس خیالتان جمع.
ثالثا، اشتباهات احمدی نژاد عمدتا در دو سال آخر دوره دوم ریاست جمهوری ایشان بوده و وی 6 سال تمام با اخلاص برای کشور و ملت ایران کار کرده است. البته از سر لجاجت و عصبانیت و تعصب ، حرف منو و امثال منو قبول نداری شاید شنیده باشی که جک استراو انگلیسی که اخیرا از ایران دیدن کرده بود گفته: در 8 سال گذشته آنقدر کارهای عمرانی و توسعه ای در ایران و تهران انجام شده که شخص را به یاد آتن یونان و مادرید اسپانیا می اندازه.
حالا جناب عالی بفرمایید این همه کار در 8 سال گذشته توسط چه کسی انجام شده؟! غیر از احمدی نژاد .
حاشا به غیرت و انصافتان که از آن بویی نبرده اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد.
سعادتی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما راست میگوئید احمدی نزاد در هشت سال خیلی کار کرد همین که روی کار اومد کار کرد همه دولتهای قبل ....................... را زیر سئوال برد حرف امام را نفی کرد گفت امروز دیگر مجلس در راس امور نیست نصیحتهای مراجع را در حد گستاخیهای مشائی هم اهمیت نداد مشائی را بالاتر از ........ میدانست وقتی رهبر اورا بر کنار کرد فورا ریاست دفتر خود را به او داد و..... ده روز دل رهبر را با تمام گستاخی خون کرد هر وقت به مجلس می آمد با غرور و با اهانت به مجلس و نمایندگان مردم عزیز بیرون میرفت مشائی را بعد از خدا مردی الهی میدانست به مفسر بزرگ قرآن مرجع عالیقدر حضرت آیه الله العظمی جوادی آملی اهانت کردو در آخر پول و هستی ملت را به چند نفر بخشید و بزرگترین اختلاس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شدو اما کارهای عمرانی همه ملت زجر دیده ایران را مدیون بانکها کرد عین همان کار اتحادیه اروپا که در کشورهایش کرد و مردم را بیچاره کرد باز هم میخواهی بگم بگم راه بیندازم .
کیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۲
۱
برای اینکه بدانید انسانها چگونه خصلت خود را بروز می دهند توصیه میشود تفسیر 10آیه اول سوره مبارکه بقره را از تفاسیر از جمله خواجه عبدالله انصاری و المیزان و......مرور کنید بعدآ خواهید که .........................
شاکی از بی منطقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۴
۳
اگه بفهمیم این جبهه پایداری باین محمد م... چکار کرده بد نیست!
اگه اذیتت کردند بگو به انجمن حمایت از .... میگیم حالشون رو بگیره.
خدائیش آدم مشکوک میشه راجع به تخم مرغ مطلب مینویسند گیر میدی به جبهه پایداری راجع به بنزین حرف میزنن از جبهه پایداری ایراد میگیری. مثلا پروژه خراب کردن علامه مصباح و شاگردان ایشان رو کلید زدی.به همین خیال باش!!!
صراط عزیز به دلیل مطلب زدن بر علیه دکتر عباسی از شما دلخورم ولی خدائیش هر شب به سایت شما سر میزنم و مطالبتون رو با علاقه میخونم. شما رو به جان امام زمان (عج) قسم میدم اینو منتشر کنید تا این کم خرد (محمد م... و هم پالگیش امیر ط) بخونن که مردم هالو نیستند تا کسی از این حضرات انتقاد می کنه میگن دولت قبلی فلان یا تازه شش ماهه که ایشون تشریف آوردند. برای له کردن غرور و شخصیت مردم چقدر به این حضرات فرصت بدیم دوستان راضی میشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی جبهه ی پایداری فقط خودش رو قبول داره و از هر فرصتی برای تخریب سایر جناح ها استفاده میکنه منتقدش هم میتونه از همین راه ضربه بزنه.تخریب نکن تا تخریبت نکنن!
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم میدونی چرا صحبتای من بهتون فشار میاره ؟ برای نه طرفدار چپ هستم نه طرفدار راست و یچ شخص و باند و .... عشق ما فقط ولایته
به همین خاطر چون ولایت ما حضرت اقا هست و با ولایت شما (م .....) یا همون جبهه پایداری فرق داره !! دردتون میاره حرفام
جان نثار روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
شاکی عزیزم جبهه پایداری کی بوجود آمد میانگین سنی آنها چقدره از بدو فعالیت جز فحش تخریب اهانت و ... چه کاری کرده روزنامه 9دی از چه روزی شروع به کار کرد در این روزنامه دو سوم مطالبش اهانت فحش تخریب و نفاق است از اینها می پرسم چرا در طول این سی سال انقلاب نهضت قیام جنگ و انقلاب نامی و عکسی از رهبران اینها تا به امروز دیده نمی شود آیا اینها در انقلاب جنگ و.... سهمی داشتند نگذارید حقایق فاش شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۹
۴
مگر دعوا با امریکا توی قران نوشته شده که یک رای ابدی باشه؟اون روز قطع رابطه به نفع ملت بود حالا خود رابطه.اما یه چیزهایی هست مثل صداقت،عدالت،وجدان که توی قران اومده و همیشگی است و لازم است برهمه مسلمین ازجمله صراطیهای بظاهر محترم
مرگ بر اصحاب نانجیب فتنه
|
Iran (Islamic Republic of)
تو قران نوشته (اشداء علی اکفار و رحماء بینهم.) و جای جای قران تاکید به تبری از مستکبرین است آیا استکیاری بالاتر از آمریکا اکنون سراغ دارید مواضع آنها بعد از توافق نیز نشان داد که چقدر فرعون صفت هستند . و اعتمادی به آنها نیست. یعنی تکیه بر قول آنها جز حماقت نیست که متاسفانه اکنون از برخی دولتمردان دیده میشود .
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس!! لطفا کمی مطالعه کن و اطلاعات قرآنی تو ببر بالا بعد اظهار فضل کن. چون قرآن مبارزه با استکبار و ظالم را هزاران بار تکرار کرده و اینکه باید با مظاهر طاغوت و فرعونیان زمان مبارزه کرد و امروز امریکای مستکبر ، مظهر ظلم و جنایت و قلدری و زورگویی در جهان است. اگه نمیدونی پس بدون که، در اسلام و قرآن همانقدر که به صداقت و عدالت و غیره تاکید شده ، به مبارزه با ظالم و جنایتکار و مستکبر نیز فراوان تاکید شده است و مهمترین درس عاشورا نیز هیهات من الذله بوده یعنی هیچوقت نباید تن به ذلت ظالمان، زورگویان و منحرفین از حق داد.
ناشناس جان!! امیدوارم بیشتر فکر کنی و با اندیشه و علم نظر بدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۲
۳
منم با نورا خصومت ندارم و بهش مهر پرت نمیکنم ولی باید دید نورا هم همینطوره با ما؟
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
تورو نورا با اون قیافه بی ریخت و ضایع و اون پیشونی !! قبول نمیکنه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۳
۲
از امین زنده به عشق خبری نیست!

تقصیر صرتطه که اسم مملی (فشفشه) رو سانسور کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۴
۶
درود بر دكتر روحاني
منطق هميشه باعث عزت است نه حرف هاي بدون پشت وانه احمدي نژاد من هيچ وقت نمي بخشمش
میثم بالزده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۲
۵
بس کنید این نظرات مزخرف رو!8 سال اون "شبه دکتر" اومد یه کاری با این ملت کرد که الان مجبورا برن ساعتها تو صف سبد وایسن به امید 10 کیلو برنج! وگرنه قبل از 84 کجا همچین وضعی بود؟ از سبد کالای روحانی انتقاد میکننین و از پول های احمدی نژاد تعریف در صورتی که نمیدونین همین بخشش های محمود خان ( که بهش میگن نقدینگی ) باعث شد که تورم اینجوری بره بالا و قیمت اجناس بیداد کنه و مردم محتاج یه قالب پنیر شن!
در مورد توافق ژنو هم باید یاد آوری کنم که امضای این توافق بدون اجازه ی رهبر ممکن نیست پس ساکت شین که رهبر راضیه وگرنه حتما نظر میدادن و نقد میکردن( البته اگه جای نقد داشته باشه ).
بعدش هم چرا این تعاریف و تمجید رو بخشی از یه بازی سیاسی نمیدونید؟ بازیی که میتونه آمریکا و نوکراشو برای همیشه از دور خارج کنه؟
پس لطفا ساکت باشین و صبر کنین تا کارنامه روحانی رو بعد از چهار سال( نه 6ماه ) و به طور منصفانه(نه مثل صراط بی رحمانه ) بررسی کنیم.نظرتون چیه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
۱
۲
جنابان پارسا و مرفتنه
اون کفاری که باید بری لهشون کنی قطعا اونایی نیستند که از وسایل خونه،ماشین،دارو،وحتی علم موردنیازت رو باهزار کلک و واسطه باید ازشون گدایی کنی.وقتی دستت رفت تو جیب خودت میتونی بری لگدپرونی.ایرانی جماعت تنبل و پرتوقعه و اگر همین غربیها نباشن از گرسنگی همدیگر رو تیکه پاره می کنند و فقط یه دهن دارن تاباز کنند و شعاربدن. یه نسکن درست وحسابی از خودمون نداریم فقط جیغ میزنیم مرگ بر...اینکه هنرنشد.هر چی ادم درست وحسابی هم تواین مملکت هست بارفتاردرست تارومارش می کنیم.چون خوب بودن عوارضی داره که خیلی ازکله گندههای این کشور نمیتونن تحمل کنند.حالابرو جنگ بامستکبرین
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس!! واقعا ازت قطع امید کردم، عصبانیت و غیرعقلایی بودنت را در نوشته ات نشان دادی .
اولا حرف از قرآن بود و آموزه های قرآنی در مورد لزوم استکبار ستیزی
ثانیا اگه مطالعه نداری حتما یک دوره تاریخ انقلاب اسلامی رو دوره کن تا خوب بفهمی که ایران هر جه داره در این 35 سال کسب کرده از نانو و سلولهای بنیادی و پیشرفت های پزشکی، از هوا و فضا و ماهواره، از صنایع دفاعی و موشکی، از کشتی سازی و ناو؛ از سدسازی و راه سازی و پل و تونل و سایر توسعه های زیربنایی که الان تکنولوژی اونو صادر میکنه ، از صنایع غذایی و خوردنی های متنوع که هر روز تو و امثال تو اونهارو مصرف می کنید و ... هزاران مورد دیگر در عرض همین 35 سال (البته منهای 8 سال دوران دفاع مقدس)!! و تمام این کارها در دوران استقلال و رهایی از اسارت امریکا و غرب انجام شده و در شرایط تحریم های شدید.
قطعا سن تو کمتر از اونه که زمان طاغوتی پهلوی رو دیده باشی. میدونی شعار خفت بار و ورد زبان بچه هاو بزرگا اون زمان چی بود !! می گفتند: عراق کشتی می سازه ایران آفتابه سازه!!
جناب !! تحقیر از این بیشتر در گذشته طاغوتی این سرزمین.
تو هم به جای رجز خونی و زدن حرفهای الکی از روی تعصب و عصبانیت، تلاش کن جزو جوانانی باشی که دستی بر آتش دارند و برای پیشرفت و سربلندی ایران کار می کنند و زحمت می کشند.
ضمنا بد نیست قدری هویت ایرانی خودت را دریابی و به آن افتخار کنی و امید واهی به دستان غرب و امریکای جنایتکار نداشته باشی چون همه چیز در خانه وطن موجود است؛ فقط باید به جای توقع مفت و انتظار واهی، دستها را بالا زد و خدمت کرد. فقط خدمت به ایران عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
۳
۶
درود بر احمدی نژاد و درایت وشجاعت او که باعث عزت ایران وایرانی بود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
۴
۵
کی داره مثل یاسر عرفات عمل میکنه؟
دکتر روحانی ؟! من یادمه یکی رییس جمهور بود میگفت زندگی در سایه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه امام زمان است اما خونه نشینی سال 90 اون نشون داد که یاسر عرفات بودن تو ایران چه طور میتونه باشه...
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
۳
۴
صراط داره تلاش می کنه با تخریب دولت به اربابش (قالیباف) خدمت کنه تا 4 سال دیگه رأی بیاره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
۳
۱
یاسر عرفات از بزرگان شما در دهه اول انقلاب بود.
اسماعیل هنیه بزرگ شما در دهه سوم است.
همه بزرگان شما روزی از ناحیه خود شما سقوط می کنند.