۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
درد و دل یک جوان شیعه؛

سکوتي تلخ در مقابل تخریب گنبد حضرت سکینه (س) + عکس

از بزرگان اهل تسنن نیز می خواهیم سکوت خود را شکسته و این جنایت بزرگ و فسق عظیم را محکوم نموده واز ادامه هتک حرمت ها به مقدسات شیعیان در سوریه و غیره، توسط سنی های افراطی جلوگیری و ممانعت کنند.
کد خبر : ۱۶۲۸۳۸
صراط: چند روز پيش خبر مورد حمله قرار گرفتن حرم مطهر حضرت سکينه سلام الله عليها، دختر سيد و سالار شهيدان حضرت أبا عبدالله الحسين عليه السلام منتشر شد.

در پي انتشار اين خبر، يکي از جوانان عاشق اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام با ارسال مطلبي براي پايگاه خبري شيعه آنلاين، نکات جالب و دردناکي را مطرح کرد که خواندن آن دور از لطف نيست. متن اين مطلب به شرح ذيل است:
 
   
قبل از تخريب                                       بعد از تخريب

بسم الله الرحمن الرحیم .. وقتی سال های گذشته برای اوّلین بار به زیارت حضرت سکینه بنت امیرالمؤمنین علی علیهما السلام مشرف شدم، لحظه ای که نگاهم به گنبد طلای دردانه امیرمؤمنان علی (ع) افتاد و آن عظمت و شکوه علوی را در دیار امویان از نزدیک مشاهده کردم، به عنوان یک شیعه، غرور تمام وجودم را در بر گرفت و  بی اختیار اشک از چشمانم جاری شد. ولی امروز تا چشمم به تصویر گنبد تخریب شده ی آن بانوی مجلله افتاد، یک لحظه  تمام غرورم شکست و با زبانی لرزان، زیر لب گفتم "المستغاث بک یا صاحب الزمان..." و اشک از چشمانم جاری شد...!

نمی دانم چرا این بار کسی اعتراض نکرد! و چرا کسی پیگیر نشد! حتي مراجع تقليد عزيزمان هم با يک بيانيه خشک و خالي، فضا را عوض نکردند تا ما احساس کنيم کسي دارد از اعتقاداتمان حمايت و پشتيباني مي کند.

نکند دیگر این مظلومیت ها، تخریب ها و اسائه ادب ها به ساحت مقدس آل الله برای ما تکراری و عادت شده است! نکند قرار است دیگر به آه کشیدن و  تأسف خوردن های مرسوم بسنده کنیم؟! چرا این بار فقط خبرگزاری ها غیرت خبری خود را به رخ کشیدند و دیگران همه سکوت کردند؟!

آری! همگان بدانند! آنانی که نمی دانستند هم مطلع شوند، فرزندان خونخوار معاویه لعنت الله علیه و آنانی که بغض حضرت صدّیق اکبر و فارووق اعظم امیر مؤمنان علی علیه السلام تمام وجودشان را فرا گرفته، مضجع شریف حضرت سکینه بنت امیرالمؤمنین علی علیهما السلام را خمپاره باران نمودند و دست به اقدامی شنیع و غیر انسانی دیگری زدند و با حملات متعدد، گنبد طلای مطهر یادگار علوی را تخریب نمودند.

خوی حیوانی و وحشیانه پیروان سقیفه و بغض آنان نسبت به اسلام و قرآن تا حدی است که به این قدر نیز قناعت نمی کنند و ترس از آن دارم که آن واقعه سخت و درد ناک حجر بن عدی سلام الله علیه بار دیگر تکرار شود؛ اگر چه حال از آزادی آن حرم مطهر خبر داده اند!

وهابیت بی منطق، پیرو مکتب همان کسانی هستند که درب خانه امیرمؤمنان علی علیه السلام را آتش زدند و پاره وجود رسول خدا صلی الله علیه و آله را به شهادت رسانیدند. بی جهت نبود که قبر مطهر امیرمؤمنان علی علیه السلام تا زمان امام صادق علیه السلام مخفی بود و حال قبر مطهر حبیبه خدا، ام ابیها فاطمه زهرا سلام الله علیها نیز مخفی است.

با دیدن تصویر تأسف بار گنبد تخریب شده حضرت سکینه بنت امیرالمؤمنین علیهماالسلام به خود لرزیدم...! نمی دانم این فاجعه اسفناک با قلب مبارک حضرت بقیت الله الاعظم مهدی موعود ارواحنافداه چه کرد!

در مقابل این هتاکی ها مسلمانان تنها سکوت کردند. سکوت.. سکوت.. سکوت..!

جا دارد این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس امام منتقم حضرت بقیت الله الاعظم مهدی موعود ارواحنا فداه و مراجع عظام شیعه و ارادتمندان به ساحت مقدس آل الله  تسلیت و تعزیت عرض نموده و از بزرگان شیعه، دولتمردان سوریه، نهادها و مجامع حقوقی بین المللی بخواهیم تا این فاجعه تأسف بار را پیگیری نمایند و اقداماتی سازنده در جلوگیری از هتک حرمت به مقدسّات انجام دهند و از بزرگان اهل تسنن نیز می خواهیم سکوت خود را شکسته و این جنایت بزرگ و فسق عظیم را محکوم نموده واز ادامه هتک حرمت ها به مقدسات شیعیان در سوریه و غیره، توسط سنی های افراطی جلوگیری و ممانعت کنند.

در خاتمه از این مصیبت دردناک، و دردناک تر از آن، سکوت در مقابل این فاجعه عظیم، جبهه بر خاک می نهیم و تنها به مولایمان امام زمان ارواحنا فداه شکوه و شکایت می کنیم. و عجل اللهم فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۴۸
۷
من یک ساله میخوام برم سوریه , اما کسی نیست ما رو بفرسته , شرکت ماهان هم به سوریه پرواز داره ولی بلیط به هر کسی نمیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
۷۵
۵
یا حسین (ع)