۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

واکنش سیدورف به گریه بالوتلی

سرمربی هلندی میلان ادعا کرد گریه مهاجم ایتالیایی تیمش در جریان بازی با ناپولی به خاطر توهین نژادپرستانه هواداران تیم میزبان نبوده است.
کد خبر : ۱۶۲۸۴۷
صراط: شب گذشته (شنبه) تیم بحران‌زده میلان در خانه ناپولی با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد اما اتفاقی که در این بازی بیشتر جلب توجه می‌کرد، اشک‌های ماریو بالوتلی هنگام خروجش از میدان بود. رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که گریه سوپرماریو به خاطر شعارهای توهین‌آمیز و نژادپرستانه هواداران ناپولی علیه او بوده است اما کلارنس سیدورف این موضوع را رد کرد. بالوتلی در نیمه دوم بازی لحظاتی پس از اینکه یک موقعیت عالی گلزنی را مقابل دروازه خالی ناپولی از دست داد از میدان بیرون آمد و در مسیر رفتن به سمت نیمکت میلان اشک ریخت.

سیدورف درباره مهاجم 23 ساله تیمش اظهار داشت: ما بازیکنان گاهی اوقات احساسات خود را با این شیوه ابراز می‌کنیم. من هیچ چیز غیرعادی در این ماجرا نمی‌بینم. خودم هم آن را چند بار تجربه کرده‌ام. بالوتلی باید در همه جوانب رشد کند. او 2 هفته پیش برابر کالیاری بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد اما در این بازی از فضاهایی که داشت استفاده نکرد. این اتفاقات ممکن است برای همه ما رخ دهد و من خوشحالم که بالوتلی در زمینه‌های فراوانی پیشرفت کرده است.

سیدورف در خصوص نتیجه‌ای که در پایان بازی رقم خورد نیز گفت: از نظر نتیجه این یک پسرفت بود اما من در همین شکست نکات مثبتی در عملکرد تیمم دیدم. متاسفانه بیماری کاکا و کیسوکه هوندا برنامه‌های ما را به هم زد و من مجبور شدم تغییراتی در تیم ایجاد کنم. علاوه بر تلاش در جهت کسب بیشترین امتیاز ممکن برای تیم، وظیفه من به عنوان سرمربی تیم این است به بازیکنانی که در شرایط جسمانی ایده‌آل قرار ندارند کمک کنم اما این کار مستلزم گذشت زمان است.


منبع: تسنیم