۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹

توقف اعتصابگران در شیراز

پرسپولیس در شیراز برابر فجرسپاسی متوقف شد.
کد خبر : ۱۶۲۹۰۴
صراط: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیشت و ششم لیگ برتر در شیراز مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر یک متوقف شد. زننده هر دو گل بازی، بازیکنان فجرسپاسی بودند.

نیمه نخست:

در دقیقه 7 ارسال بازیکن فجر از سمت چپ دروازه پرسپولیس با اشتباه مدافعان سرخپوش مقابل پای مهاجم میزبان افتاد اما شوت او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 16، فجری ها این بار از سمت راست دروازه حریف توپ را ارسال کردند که ضربه سر حیدری مهاجم این تیم در حالتی نامتعادل به بیرون زده شد.

در دقیقه 30، حرکت رو به جلوی پرسپولیسی‌ها پشت محوطه فجر به محمد عباس زاده رسید که او با عجله اقدام به شوت زنی کرد و توپش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36، مدافعان فجر توپ ارسالی به محوطه جریمه خود را برگشت دادند که حسین ماهینی با یک شوت سنگین دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ را خلیل‌آزاد در دو ضرب مهار کرد.

نیمه دوم:

در دقیقه 49، حرکت ماهینی و مسلمان از سمت چپ دروازه فجر با خطای مدافع میزبان روی ماهینی همراه شد. ارسال مسلمان با ضربه سر سیدجلال حسینی همراه شد که توپ پس از برخورد با یکی از مدافعان فجر درون دروازه قرار گرفت. پس از این گل کادر فنی فجر و محمود یاوری با آمدن به داخل زمین به شدت به کمک داور اعتراض کردند و معتقد نبودند آن صحنه درگیری بین ماهینی و بازیکن فجر خطا نبوده است.

دقیقه 61، حمله فجری‌ها چند بار می‌توانست روی دروازه پرسپولیس خطرساز شود. در ابتدا شوت فنی مهدی کریمیان به تیر دروازه برخورد کرد. در برگشت بازیکنان پرسپولیس 4 بار در دفع توپ اشتباه کردند که هربار شوت فجری‌ها راهی به دروازه پیدا نکرد و در نهایت خطر از دروازه نیلسون دور شد.

دقیقه 66، حملات پردامنه شاگردان یاوری بالاخره نتیجه داد و جلال‌الدین علی محمدی روی یک پاس رو به عقب با یک شوت دقیق توپ را به کنج دروازه نیلسون فرستاد تا کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه 70، ضربه آزاد محکم مهدی کریمیان را نیلسون در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه 74، مدافعان پرسپولیس که بر خلاف بازی های گذشته پراشتباه ظاهر می‌شدند بازهم به راحتی مهاجمان حریف را در موقعیت گل قرار دادند که این بار سمیر بکریچ قدر فرصت بدست آمده را ندانست و نیلسون با نوک انگشتانش به کرنر فرستاد.

در ادامه بازی هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه ای داشتند و در نهایت دیدار دو تیم با حساب یک بر یک به پایان رسید.

در ترکیب پرسپولیس، نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، محمد نوری، محسن مسلمان، محمد رضا خلعتبری، حمید رضا علی عسگری و محمد عباس زاده حضور دارند و برای فجر سپاسی هم محمد صالح خلیل آزاد، سعید قزلچی، رامتین سلیمان زاده، علیرضا جلیلی، میثم خداشناس، سیامک کوهنورد، مهرداد کریمیان، حمید جوکار، جلال الدین علی محمدی، سمیر بکریچ، محمد حیدری به میدان رفتند.

منبع: ایسنا