۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱

گزارش استاندار تهران از آلودگی آب پردیس

استاندار تهران تأکید کرد: امروز دیگر دنبال مقصر آلودگی آب در پردیس نیستیم و باید تلاش کرد تا سطح خدمات‏رسانی به مردم همواره ارتقا یابد.
کد خبر : ۱۶۳۲۵۰

صراط:  سیدحسین هاشمی امروز در حاشیه سفر به شهرستان پردیس  در رابطه با اعلام مقصر مسمومیت شهروندان پردیسی اظهار داشت: دنبال مقصر نیستیم و امروز دنبال این هستیم که مردم راضی باشند و خوشبختانه مشکل برطرف شد.

وی تصریح کرد: یکی از مباحثی که به‏روز پیگیری می‏کردم، رفع این مشکل بود که در کوتاه‏ترین زمان ممکن رفع شد.

استاندار تهران افزود: در این زمینه، خوشبختانه بیمار بستری نداشتیم و با وجود اینکه تعداد مسمومان بالا بود و مسئولان در شهر پردیس دچار مشکل شده بودند، عارضه نگران‏کننده‏ای رخ نداد.

هاشمی افزود: در شورای تامین استان تهران هم جلسه فوق‏العاده‏ای در این رابطه با اهمیت این حادثه تشکیل دادیم و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت نیرو در آن گزارش دادند.

وی تصریح کرد: گزارش‏های اولیه را در این خصوص دریافت کردیم و طی دستوری، مدیریت آبفای منطقه را نیز تغییر دادیم و این نشان از این است که حداقل بی‏دقتی قابل چشم‏پوشی نیست.

استاندار تهران ادامه داد: در کمیته فنی مقرر شده تا در رابطه با این اتفاق، در وزارت بهداشت مجددا پیگیری این مورد در دستور کار باشد.

هاشمی بیان کرد: نتیجه این حادثه قرار بود زودتر از این اعلام شود و در صورت اعلام از سوی این کمیته، جزئیات آن را به اطلاع عموم مردم می‏رسانیم.

  در حادثه‏ای که اخیرا بر اثر آلودگی آب آشامیدنی در پردیس رخ داد، حدود 3 هزار شهروند پردیسی دچار مشکل شدند و به مراکز درمانی مراجعه کردند.

منبع: فارس