۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در سراسر کشور

آخرین اخبار از حضور ده‌ها میلیونی ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن

امروز در 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی همه مردم با حضوری گسترده در راهپیمایی به دشمنان نظام نشان دادند که هیچ گاه انقلاب اسلامی را تنها نمی‌گذا‌رند و در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور خواهند داشت.
کد خبر : ۱۶۳۲۷۹
صراط: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از هر مقطع تاریخی دیگر این حقیقت آشکار شده ‌که جمهوری اسلامی ایران بر ‌اساس اصول استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان و‌‌ مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار، ابهت مدعیان ابر قدرتی در جهان را شکست و جبهه نوینی به نام اسلام ناب محمدی(ص) را در نظام بین‌الملل گشود.

‌انقلاب اسلامی با ایجاد خودباوری درونی و اعطای خودباوری فرهنگی به ملل مسلمان و بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن ارتباطی برای انتقال پیام نو‌اندیشی دینی در جهان اسلام به مدد راهبری هوشمندانه و منحصر ‌به ‌فرد حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز (‌مدظله العالی) توانسته ‌رویکرد تمدنی خود را در آئینه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به منصه ظهور برساند و بسترهای بازسازی تمدن اسلامی در تاریخ معاصر را فراهم آورد.

‌به چالش کشیدن هژمونی فرهنگی غرب و به رخ کشیدن قدرت نرم‌افزاری اسلام و عینی ساختن اندیشه استکبار‌ستیزی و راهبرد مقاومت و سلطه‌گریزی در روند حرکت ملت‌ها و رفتار برخی دولت‌ها‌ را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی می‌توان نامید.‌

تردیدی نیست که جمهوری اسلامی به یک قدرت برتر منطقه‌ای و بازیگر تاثیرگذار فرامنطقه‌ای تبدیل شده‌ و‌‌ قدرت بازدارندگی و دستیابی به فناوری‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز با تکیه بر دانشمندان خداجوی، پس از حدود نیم قرن وابستگی مطلق به اردوگاه غرب در نظام ستمشاهی از دستاوردهای شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی و مرهون مقاومت، همت و اراده ایرانی و مجاهدت فرزندان ملت ایران ‌محسوب می‌شود.‌

‌ملت بابصیرت ایران اسلامی بار دیگر امروز در 22 بهمن با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود ضمن ‌‌تجدید میثاق ‌با حضرت امام راحل‌ و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس و بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (‌مدظله العالی) صحنه‌هایی از غیرت و یکپارچگی آفریدند.

امروز ایران اسلامی پر از شور و هیجان بود و همه آمده بودند تا بگویند احدی نمی تواند به این نظام نگاه چپ کند.

در تمام شهرها و استان‌های ایران اسلامی امروز ملت بابصیرت حضور پرشوری در صحنه داشتند و  به دشمنان اعلام کردند که ملت همچنان در صحنه هستند و هیچ گاه نظام اسلامی را تنها نمی گذارند.

طبق گزارش خبرنگاران از سراسر ایران اسلامی امروز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بی نظیر و چشمگیر است.

سیستان و بلوچستان

خبرنگار فارس از زاهدان گزارش داد: ‌فریاد «مرگ بر آمریکا» در سراسر استان سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد.‌

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن لحظاتی قبل با حضور باشکوه مردم شیعه و سنی، علما و روحانیون، مسئولان استانی، جامعه فرهنگیان و سایر اقشار مختلف مردم در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم شیعه و سنی سیستان‌ و بلوچستان با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی عرصه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان زاهدان از میدان آزادی آغاز شده و شرکت‌ کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» نفرت خود را از ایادی استکبار اعلام می‌کنند.

گزارش‌های خبرنگاران فارس از شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان نیز حاکیست مردم از ساعاتی پیش در محل‌ها و مسیرهای تعیین شده تجمع کردند تا در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند.

حضور گسترده علمای اهل تشیع و تسنن در این مراسم چشمگیر است و حضور جوانان نیز نشان از شادابی آنان در این روز باشکوه دارد. راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان با حضور حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه، استاندار، ائمه جماعات شیعه و سنی، نیروی‌های امنیتی انتظامی، دانش آموزان، دانشجویان و کسبه و بازاریان و سایر اقشار مردم در حال برگزاری است‌.

استان مازندران:   ‌

خبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران گزارش داد:‌ همگام با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن 92 در سرزمین سبز علویان با ندای«الله اکبر» آغاز شد.

‌مردم ولایتمدار و انقلابی خطه سرسبز طبرستان، ساعتی قبل از راهپیمایی 22 بهمن در مسیرهای تعیین ‌شده گردهم آمدند و با نظم و انضباط همیشگی در فضایی آرام منتظر شروع راهپیمایی بودند.

اکنون راهپیمایی سی‌ و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 53 شهر و بخش استان پهناور مازندران با ندای دشمن‌شکن «الله اکبر»آغاز شد.

امروز روزی است که ملت ایران در هر گوشه از خاک مقدسش بار دیگر با لبیک به ندای مرجع و مقتدای خویش به صحنه می‌آید و گزینه اصلی خود که وحدت و انسجام ملی در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های مدعیان حقوق بشر است را روی میز جهان می‌گذارد.

ملت مسلمان ایران با هر زبان و لهجه و آیین، و با هر خط و گرایش سیاسی، و در هر لباس و مقامی، امروز زیر لوای یک پرچم، دریای توفنده‌ای را با مشت‌های کوبنده تشکیل می‌دهند که گزینه‌های اصحاب ظلم و نفاق را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستند.

امروز بار دیگر شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل»، لرزه بر اندامِ برهم‌زنندگان صلح و امنیت جهانی می‌اندازد.

امروز روز تکمیل حماسه سیاسی ملت ایران در سال 92 است، روزی که مردم انقلابی ما در برابر دوربین‌های کوچک و بزرگ دنیا، تاریخ درخشان دیگری را بر صفحه هستی ثبت می‌کنند.

در این حماسه بزرگ، مازندران سرزمین دلیران و عالمان بزرگ، همگام و همراه با سراسر ایران، گزینه اصلی خود را روی میز می‌گذارد.‌

استان لرستان

خبرنگار فارس از خرم‌آباد گزارش داد: فریاد مرگ بر آمریکا در خیابان‌های خرم‌آباد طنین‌انداز شد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خرم‌آباد با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی 22بهمن فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از گذشته سر دادند.

مردم همیشه در صحنه خرم‌آباد همزمان با سراسر کشور از دو ساعت قبل از آغاز راهپیمایی به خیابان‌ها آمدند و دقایقی پیش حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند. با این حضور دشمنان نظام امروز می‌فهمند که مردم این دیار تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، رهبری و ولایت دفاع می‌کنند.

شهرستان خرم‌آباد با داشتن مردمانی ولایی همیشه استانی سربلند در دفاع از آرمان‌های بلند و دستاوردهای انقلاب بوده و امروز نیز این حضور حماسی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزود.

در راهپیمایی امروز مردم خرم‌آباد همه اقشار مختلف این دیار تمام شیعه به میدان آمدند، تا به دشمنان بفهمانند در تمام عرصه گوش به فرمان رهبری و ولایت هستند. این راهپیمایی عظیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بی‌نظیرترین راهپیمایی‌ها بود، نشان از بصیرت و درایت بالای این دیار دارد. این راهپیمایی عظیم امروز با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، اقشار مختلف مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانشجویان و دانش‌آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، کارمندان ادارات لرستان، و .... با شکوهی خاص در حال برگزاری است. در این راهپیمایی مردم خرم‌آباد شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیسم، ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، و ..... سر دادند. راهپیمایان 22 بهمن امروز در خرم‌آباد در حال طی مسیرهای این راهپیمایی از میدان شهدا، چهار راه فرهنگ، پل انقلاب، خیابان انقلاب به سمت میدان 22 بهمن هستند. ‌

استان گیلان

خبرنگار خبرگزاری فارس از استان گیلا‌ن گزارش داد: مردم گیلان با گام‌های استوار در حال خلق حماسه‌ای دشمن‌شکن هستند تا گزینه حضوری باشکوه را به رخ اوباما و استکبار بکشند.

‌انقلاب اسلامی ایران با اقتدا به رهبر خود کاخ ستم و جور را در بهمن سال 57 درهم فرو ریخت و در 22 بهمن جشن این پیروزی را به نظاره نشست.

امروز مردم گیلان همگام با مردم سراسر کشور مشت‌های محکم خود را گره‌ کرده‌اند تا بر دهان وندی شرمن، اوباما و کری و همپیمانانشان بزنند و گزینه تجلی حضور خود را به رخ دشمن بکشند.

با اینکه زمان رسمی راهپیمایی مردم رشت «9.30» دقیقه است مردم از اکنون در حال رفتن به مسیرهای شش‌گانه‌ای هستند که از قبل تعیین شده است.‌

استان زنجان

خبرنگار فارس از زنجان گزارش داد: با وجود اینکه راهپیمایی مردم زنجان دقایقی است آغاز شده است، اما همچنان بر سیل خروشان مردم افزوده می‌شود.

مردم زنجان هر لحظه از خیابان‌ و کوچه‌های منتهی به چهار راه امیر کبیر در حال پیوستن به خیل راهپیمایان هستند که از ساعت‌ها پیش منتظر آغاز این مراسم ملی، مذهبی بودند. مردم زنجان از اقشار مختلف از ساعت‌ها پیش با در دست داشتن پرچم خوشرنگ ایران اسلامی و با حضور در مسیرهای مختلف راهپیمایی بار دیگر در 22 بهمن 1392 آمده‌اند تا بگویند در صحنه هستند و خواهند بود.

سراسر مسیر اعلام شده راهپیمایی مردم زنجان از چهار راه امیر کبیر تا صدر جهان و بلوار آزادی و کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف آن مملو از مردمی است که آمده‌اند، تا یکپارچگی و اتحاد خود را به نمایش بگذارند. مردم استان زنجان از پیر و جوان، شهری و روستایی، دانشجو و دانش‌آموز، کارگر و کارمند، استاد و معلم، کسبه و بازاری و... آمده‌اند تا بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و ارزش‌های مقدس آن اعلام کنند. مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان زنجان با حضور با شکوه خود آمده‌اند تا بگویند همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان ولی امر خود هستند و اجازه نمی‌دهند توطئه دشمن در جدایی انداختن میان رهبری و مردم به ثمر بنشیند.

مردم زنجان آمده‌اند تا گزینه‌های خود را که همان ایستادگی، مقاومت، استکبار ستیزی و سازش ناپذیری است روی میز بگذارند و با مشت‌های گره کرده خود همه گزینه‌های دشمنان را از روی میز برچینند.

دشمن که بعد از گفت‌وگوهای هسته‌ای با گستاخی تمام حرف می‌زد و تلاش داشت با تحقیر و تهدید کشورمان بتواند امتیازات بیشتری از کشورمان بگیرد امروز تو دهنی سختی خواهد خود، چرا که تاریخ نشان داده هر زمان دشمن گستاخ‌تر شده و به خیال خام خود خواسته است با تهدید و ارعاب خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کند، مردم با حضور با شکوه خود در صحنه نشان داده‌اند که هرگز تهدیدات دشمنان راه به جایی نخواهد برد. مردم امروز با حضور خود نشان دادند که شاید در برخی مواقع برخی احزاب و گروه‌ها در پاره‌ای از مسائل با هم اختلاف نظر داشته باشند، اما آنها هیچ اختلافی ندارند و یکدل و متحد و منسجم از هر قوم و قبیله و نژاد و رنگی در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به یاوه‌گویی‌های خود بپردازند.

خراسان شمالی

خبرنگار فارس از بجنورد گزارش داد: ‌راهپیمایی مردم حماسه‌ساز بجنورد در طلیعه سی و ششمین بهار آزادی دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

‌‌راهپیمایی پرشور مردم بجنورد از میدان شهدای این شهر آغاز و تا مقابل باغ کشاورزی ادامه خواهد داشت.

مردم ولایت‌مدار مرکز خراسان شمالی امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

همه اعم از پیر و جوان، زن و مرد که در پیشاپیش آنها مسئولان حاضر بوده به راهپیمایی آمده و آمده‌اند تا بار دیگر ندای اتحاد مسلمانان و انزجار از دشمنان را سر دهند.

به گزارش فارس، قرار است تا در پایان راهپیمایی مردم مرکز خراسان شمالی حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد سخنرانی کند.‌

 استان خوزستان

خبرنگار فارس از اهواز گزارش داد:‌ مردم خوزستان از ساعات ابتدایی صبح در انتظار حضور در جشن پیروزی انقلاب هستند.‌‌

از ساعات ابتدایی صبح امروز مردم شهرهای مختلف استان خوزستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن آماده شده‌اند.

با وجود اینکه هنوز راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف استان خوزستان آغاز نشده اما بسیاری از مسیرها با وجود جمعیت در انتظار حضور در این مراسم هستند.

در برخی از شهرهای استان خوزستان راهپیمایی از ساعت 9:30 دقیقه و در دیگر شهرها نیز از ساعت 10 صبح راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آغاز می‌شود.

هم‌اکنون بسیاری از مردم استان خوزستان در محل آغاز راهپیمایی در شهرهای مختلف حضور دارند و در انتظار آغاز جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

خراسان جنوبی

خبرنگار فارس از بیرجند گزارش داد: ‌مردم خراسان‌جنوبی همگام با سراسر ایران از بامداد امروز به خیابان‌ها آمدند و در روز جشن پیروزی انقلاب یک‌پارچه فریاد حمایت از انقلاب و رهبری سر دادند.

در شهرستان بیرجند راهپیمایی از ساعت 9 صبح آغاز شده و مسیر آن نیز از میدان امام خمینی(ره) به سمت بلوار خیابان پاسداران به سمت میدان قدس است و هم‌اکنون مردم به سمت میدان ابوذر در حال حرکت هستند.

در دیار گل‌های نرگس مردم شهرستان خوسف از دقایقی پیش به خیابان‌ها آمده‌اند و در مسیر خیابان شهید مطهری به سمت مسجد جامع در حال حرکت هستند.

در شهرستان نهبندان نیز مردم انقلاب و همیشه در صحنه از حسینیه عاشوراخانه، خیابان قائم شرقی، خیابان شهدا به سمت حسینیه سید الشهدا(ع) با مشت‌های گره ‌کرده انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

از شهرستان بشرویه خبر می‌رسد در حالی که قرار است راهپیمایی از ساعت 10 صبح آغاز شود اما مسیر آن از میدان امام خمینی(ره) و میدان شهدا به سمت مصلی مملو از جمعیت شده است.

در شهرستان مرزی درمیان راهپیمایی 9 صبح آغاز شده و مردم شیعه و سنی از میدان ابوذر، بلوار وحدت، خیابان خلیج فارس به سمت میدان شهید حمزه‌ای در حال نمایش وحدت در حمایت از نظام هستند.

در شهرستان سربیشه راهپیمایی از 9:30 صبح آغاز شده و مسیر آن نیز از میدان امام خمینی(ره)، میدان 17 شهریور، میدان آیت‌الله طالقانی به سمت مهدیه هم‌اکنون میزبان مردم انقلابی این شهر است.

مردم شهرستان سرایان نیز از میدان بسیج، خیابان ولی عصر (عج)، میدان قدس، خیابان امام خمینی به سمت مسجد جامع هم‌اکنون در حال حرکت هستند.

مردم انقلابی و مؤمن شهرستان قائنات نیز با حرکت در مسیر مسجد جامع، خیابان امام رضا(ع)، خیابان شهید رجایی، خیابان مصلی به سمت مصلی با مشت‌های گره‌کرده خواستار بیداری مسئولان مذاکره‌کننده در مذاکرات هسته‌ای هستند.

در شهرستان زیرکوه نیز مردم جشن پیروزی انقلاب را از مصلی، بلوار مصلی به سمت میدان آیت‎الله فقیه برگزار می‌کنند.

در شهرستان طبس مردم با حرکت از باغ گلشن و بلوار امام خمینی(ره) به سمت میدان امام خمینی(ره) امروز اقتدار ملت ایران را به نمایش می‌گذارند.

مردم شهرستان فردوس نیز با حرکت از میدان 15 خرداد به سمت مصلی نماز جمعه پیش می‌روند تا در بخش پایانی مراسم با فریاد‌های الله اکبر پشتیبانی خود را از انقلاب اعلام کنند.

‌استان هرمزگان

خبرنگار فارس از بندرعباس گزارش داد:‌ مردم هرمزگان همزمان با سراسر کشور حرکت حماسی خود را در سی‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه هر چه تمام در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس آغاز کردند.‌

مردم استان هرمزگان همراه با سایر مردم نقاط مختلف کشور امروز مشت‌های گره کرده خود را با شعارهای کوبنده نثار دشمنان دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند. موج پرخروش حضور مردمی در این راهپیمایی با سنوات گذشته تفاوت‌های زیادی داشت و این‌بار مردم هرمزگان محکم‌تر و استوارتر از گذشته فریاد می‌زدند «اذن فقط اذن علی، رهبر فقط سیدعلی». مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، اذن فقط اذن علی رهبر فقط سیدعلی، مرگ بر آمریکا، هیهات من ذله و... از جمله شعارهایی بود که مردم با تمام وجودشان سر می‌دادند.

در این راهپیمایی باشکوه و یوم‌الله 22 بهمن تمام اقشار مردم با جان و دل حضور داشتند حتی در این بین حضور کودکان و نوجوانان که آمده بودند هم‌چون بزرگ‌ترهایشان عشق خود را به میهن‌شان اثبات کنند، در خور توجه بود. مردم دیگر شهرهای هرمزگان نظیر رودان، میناب، سیریک، بستک، قشم، کیش، لاوان، لنگه، خمیر، بشاگرد نیز هم‌پا با سایر مردم یوم‌الله 22 بهمن را گرامی و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند. مردم با در دست داشتن پرچم‌های کوچک و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مانند رودی خروشان خود را به مسیر اصلی می‌رسانند تا دنیا را مبهوت پایداری و ولایت‌مداری خود کنند.

اکنون فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست مردم هرمزگان در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس طنین‌انداز است و موجی از نفرت و انزجار از ظلم و ستم بیدادگران را روانه دشمنان کرده‌اند. حضور نسل سومی‌ها در این راهپیمایی چشمگیرتر از سال‌های گذشته است تا دشمنان بدانند که با هیچ ترفندی نمی‌توانند نسل جوان و آینده‌ساز کشور ما را از مسیر نظام و انقلاب منحرف سازند.‌

 استان گلستان

خبرنگار فارس از گرگان گزارش داد: ‌حضور مردم در صحنه راهپیمایی به دشمنان نشان داد که این ملت مقاوم و مقتدر است.‌

‌حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری صبح امروز با تبریک ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن در مرکز استان از سه نقطه آغاز شده است و مقدمات حضور باشکوه مردم فراهم شده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران همه ساله در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و وحدت خود را به نمایش می‎گذارند و امسال نیز شکوه این وحدت مردم مثال‎زدنی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: حضور مردم در صحنه راهپیمایی به دشمنان نشان  داد که این ملت مقاوم و مقتدر است و همیشه از نظام اسلامی به دفاع برمی‎خیزد.

قندهاری در خصوص تاثیر حضور مردم در این راهپیمایی در خارج از مرزها گفت: طبیعی است کسانی که دل در گرو این نظام الهی دارند وقتی شکوه و عظمت ملت ایران را می‎بینند روحیه خواهند گرفت از طرفی دشمنان که به فکر نابود کردن این نظام الهی هستند لرزه بر اندام‎شان افتاده و از حضور مردم عصبانی می‎شوند.

وی از مردم گلستان خواست تا همچون گذشته ولایتمداری خود را با تبعیت از فرمان ولایت در صحنه عمل به منصه ظهور و بروز برسانند.

استان کرمان

خبرنگار فارس از کرمان گزارش داد: کرمانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویان را دادند.

مردم کرمان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویان دادند.‌

مردم کرمان صبح امروز با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را دادند. مردم شهر کرمان ‌ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی 22 بهمن در محل چهارراه طالقانی تجمع کردند و در ساعت 9 صبح با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر صهیونیست» به سمت میدان عاشورا حرکت کردند. شعارهای «این گفته امام و رهبر ما است، شعار ما نبرد با آمریکا است»، «‌سازش با آمریکا محال است، این سند زنده استقلال است»، «‌ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم» و «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است» از دیگر شعارهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمان بود.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی و هنری ‌همراه با برگزاری مسابقات آدمک‌سازی سران استکبار جهانی، عکاسی، نقاشی‌، جلوه‌های ویژه تصویری و مردمی‌ از جمله برنامه‌های 22 بهمن در کرمان بود. اجرای سرود گروه‌های رزم‌نواز، پاسخ به سئوالات و شبهات، نمایشگاه عکس، پوستر و محصولات فرهنگی و همچنین ایستگاه‌های سلامت با حضور تیم‌های پزشکی، اورژانس، آتشنشانی، ایستگاه‌های صلواتی مردمی از دیگر برنامه‌های آیین راهپیمایی 22 بهمن در کرمان به شمار می‌رود.

همچنین برپایی ایستگاه خبرنگاران، تبلیغات، تزئینات و فضاسازی محیطی مسیر راهپیمایی به منظور ایجاد فضای شادابی و نشاط و خاطره‌انگیز، انجام فعالیت‌های رفاهی از جمله بهره‌گیری از شرکت واحد اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب مردم‌، ایجاد یادمان‌هایی از دوران انقلاب و ... از جمله برنامه‌های مختلف راهپیمایی 22 بهمن در کرمان بود.‌

استان البرز

خبرنگار فارس از کرج گزارش داد: با وجود آنکه زمان رسمی آغاز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن هنوز شروع نشده است، اما مسیرهای راهپیمایی در شهرستان‌های مختلف استان البرز مملو از جمعیت است.

‌هم اکنون در خیابان‌های اصلی شهرستان‌های این استان از جمله کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان مردم بسیاری حضور داشته و منتظر آغاز رسمی راهپیمایی هستند.

مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، رهبری عظیم‌الشان انقلاب و شهدا آماده هستند تا بار دیگر با آرمان‌های اسلام، انقلاب و ولایت تجدید میثاق کنند.

نهادهای امدادی، انتظامی و خدماتی از جمله ماموران نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و شهرداری کرج در طول مسیر آماده خدمات‌رسانی به راهپیمایان هستند.

صدها خبرنگار، تصویربردار، عکاس و گزارشگر در طول مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور داشته و آماده ثبت حماسه مردم ولایی استان البرز در تجدید بعیت با ولایت هستند.

هم اکنون پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی به همراه بنرها و تصاویر رهبری عظیم‌الشأن انقلاب در طول مسیر نصب شده و زیبایی خاصی به مسیرهای برگزاری راهپیمایی بخشیده است.

آذربایجان غربی

خبرنگار فارس از ارومیه گزارش داد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در مناطق مختلف آذربایجان غربی، شهرستان‌ها و روستاهای این استان آغاز شد.

مردم مناطق مختلف آذربایجان غربی با شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن این روز را گرامی می‌دارند، و در این روز با حضور حماسی خود با مقام معظم رهبری، امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس و انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

در این روز اقشار مختلف مردم از گروه‌های اجتماعی متفاوت اعم از فرهنگیان، کارگران، اصناف، دانشجویان، طلاب و بسیجیان در نقطه‌ای واحد برای سر دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا » گرد هم جمع شده‌اند. در بین تجمع‌کننده‌ها گروه‌های سنی مختلف اعم از سالخوردگان، نوجوانان و جوانان زیادی دیده می‌شود. خیابان امام خمینی(ره) ارومیه حدفاصل میدان ولایت فقیه و میدان انقلاب مسیر اصلی راهپیمایی در یوم الله 22 بهمن می‌باشد که از این مسیر عبور می‌شود. مردم از خیابان‌های شهید مطهری، طالقانی، کاشانی، امینی، عسگرآبادی و عطایی به خیابان امام خمینی(ره) ارومیه در نهایت به سمت میدان انقلاب حرکت می‌کنند.

مردم در میدان تاریخی انقلاب، مقابل ساختمان شهرداری ارومیه تجمع می‌کنند تا بیانیه‌ای در این راستا صادر کنند. رسانه‌های جمعی برای مخابره و ثبت این لحظات تاریخی در مناطق مختلف شهر حاضر هستند.

کاشان

خبرنگار فارس از کاشان گزارش داد: ‌مردم خطه کویر کاشان نیز به مانند دیگر هموطنان خود امروز آمده‌اند تا با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» به دنیا نشان دهند که از هیچ تهدید و گزینه‌ای نمی‌هراسند.

‌‌مراسم راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی صبح امروز در این شهرستان آغاز شد که مردم وفادار کویر از ساعتی قبل در ایستگاه‌های شروع راهپیمایی حاضر شده بودند.

حضور گسترده مردم کاشان از کوچک و بزرگ و پیر و جوان و از اقشار مختلف در این حماسه ملی، بار دیگر اعتقاد، اعتماد و پایبندی خطه کویر به انقلاب اسلامی و ولایت‌پذیری را به رخ جهانیان کشید.

این ملت امروز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به استکبار جهانی ثابت می‌کنند که آنها وارثان شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند و در پاسداری از ارزش‌های خود از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند.

مردم خطه کویر کاشان با تمام وجود فریاد می‌زنند «ما با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم»، « 22 بهمن نوید رحمت، تجلی پیروی از ولایت» و « 22 بهمن روز فتح انقلاب است، نقش ستمگران همه بر آب است».

امسال بر خلاف سال‌های گذشته، راهپیمایی روز 22 بهمن در کاشان از پنج نقطه شروع شد و شرکت‌کنندگان در یک مقصد (میدان جهاد) به هم می‌پیوندند تا با قرائت قطعنامه، تا بار دیگر طومار یاوه‌گویی‌های استکبار را در هم بپیچند.