۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
امام جمعه موقت لنده عنوان کرد

دکوراسیونی از عابربانک‌های خراب درلنده

امام جمعه موقت لنده به خرابی دستگاه‌های عابر بانک‌ها در لنده اشاره کرد و گفت: دکوراسیونی از عابر بانک‌ها در لنده وجود داشته که متأسفانه مردم را با مشکلاتی رو‌ به‌رو ساخته است.
کد خبر : ۱۶۳۸۹۴

صراط: حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لنده با دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند متعال نعمت‌های بسیاری را به ما ارزانی بخشید که باید شکر گزار آن‌ها بوده و قدر آن‌ها را بدانیم.

وی اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران نعمت پر برکتی بود که در سایه ولایت فقیه شامل حال ملت ایران شده است.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: ملت قدرشناس ایران اسلامی با حضور خود در صحنه‌های مختلف دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی این قدرشناسی خود را به اثبات رسانده‌اند و چشم بدخواهان نظام را کور کرده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: دهه فجر امسال با شکوه و عظمت بیش از پیش گرامی‌داشته شد تا جهانیان و بدخواهان نظام بدانند ملت ایران هنوز بیدار است و لحظه‌ای غفلت به خود راه‌ نخواهد داد.

الهی‌نیا گفت: نتیجه بیداری و بصیرت ملت حضور چشمگیر و بی‌مثال در 22 بهمن بود که شکوه و عظمت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشید و پاسخ دندان‌شکنی به گزینه‌های روی میز آمریکا داد.

وی برگزاری جشن‌ها و مسابقات و برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر را یادآور شد و افزود: ملت ایران با حضور خود مهر تأییدی بر پایداری و حفاظت از انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری زده و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران مسلح به سلاحی قوی‌تر و برنده‌تر از سلاح هسته‌ای به نام ایمان، اتحاد، حضور و همراهی ملت با آرمان‌های جمهوری اسلامی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده خاطر نشان شد: حضور حماسی ملت گزینه‌ روی میز ملت همراه با فریاد 75 میلیون ایرانی بود که عزت، عظمت و بزرگی و قدرتمندی ملت ایران و تحقیر استکبار جهانی را به همراه داشت.

این مقام مسئول با بیان این که گزینه‌های پوسیده و توخالی آمریکا دیگر اثری بر ملت ایران ندارد گفت: ملت ایران با اتحاد و همدلی از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کند و این شعار را سر لوحه حمایت خود قرار می‌دهند که «می‌جنگیم، می‌میریم اما سازش نمی‌پذیریم».

وی افزود: وحدت کلمه رمز موفقیت 35 ساله ایران اسلامی در برای ابرقدرت‌های جهانی بوده و همه باید برای حفظ و حراست از این سرمایه بزرگ تلاش کرده و در زیر سایه ولایت فقیه حرکت کنند.

الهی‌نیا در ادامه به حضور روحانیون در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: روحانیون پیش‌قراولان عرصه جهاد و شهادت بوده و در تمام زمینه‌های پیشرفت نظام جمهوری اسلامی رد پایی از حضور روحانیت پیدا است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از توزیع سبد کالا توسط دولت افزود: توزیع سبد کالا فی نفسه امری پسندیده بوده ولی متأسفانه تدابیر لازم جهت حفظ کرامت انسانی و بهره‌مندی اقشار مختلف و نیازمند صورت نپذیرفته و این صفوف طولانی در شأن ملت ایران نیست.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: کارهایی که به عهده مسئولان است باید مردم را با مشکل رو به‌رو نکند.

وی به خرابی دستگاه‌های عابر بانک‌ها در لنده اشاره کرد و گفت: دکوراسیونی از عابر بانک‌ها در لنده وجود داشته که متأسفانه مردم را با مشکلاتی رو‌ به‌رو ساخته است.

الهی‌نیا ضمن تقدیر از حضور و مشارکت مردم در ساماندهی آرامستان لنده خاطرنشان ساخت: رسوم و عادت‌های غلط باید برداشته شود تا به مقصود اصلی خود دست یابیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور و پوشش خبری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی توسط خبرنگاران و خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای استان گفت: حمایت جدی از اصحاب رسانه باعث تحول در برنامه‌ها و زمینه‌ساز پیشرفت در شهرستان و استان خواهد شد.

منبع: فارس