۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱

برنده طلای تیمی بدمینتون جام فجر

مقام نخست مسابقات انفرادی و تیمی بدمینتون جام فجر به نمایندگان هند و تایوان رسید.
کد خبر : ۱۶۴۳۴۹

صراط:  به نقل از سایت فدراسیون بدمینتون، دیدار فینال یکنفره مردان بعدازظهر امروز(یکشنبه) در سالن اختصاصی بدمینتون بین دو بازیکن هندی "ورما" و اندونزی "گونا" برگزار شد که در پایان "ورما" از هند توانست با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافته و قهرمان این دور از رقابت‌های یکنفره مردان شود.

"گونا" از اندونزی دوم شد و "هسیو چن هائو" از چین تایپه و "وانگ" از چین تایپه مشترکاً مقام سوم یکنفره مردان را بدست آوردند.

*تیم تایوان قهرمان رقابت‌های دونفره (تیمی) مردان شد

دیدار مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در قسمت تیمی(دونفره) مردان برگزار شد و تیم تایوان به مقام قهرمانی دست یافت.

دیدار نهایی بین دو تیم از تایوان برگزار شد که در پایان تیم دونفره تایوان(چن هونگ لینگ و لوچیا پین) با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف هموطن خود به پیروزی دست یافت و قهرمان رقابت‌های دونفره مردان شد.

دیگر تیم دونفره تایوان (لیانگ جویی وی و لیا کوآن ها) دوم شد و تیم های دونفره (فیلیپ کواتا و استانیس لا و) از فیلیپین و (جاگدیش سیگ و لانگ دونی تان) از مالزی مقام سوم مشترک رقابتهای دونفره (تیمی) بانوان را به خود اختصاص دادند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر با شرکت بدمینتون بازان کشورهای کانادا، مکزیک، افغانستان، فرانسه، امریکا، انگلیس، سوئد، اندونزی، هند، عراق، جمهوری آذربایجان، کرواسی، قزاقستان، سریلانکا، مالزی، چین تایپه، ترکیه، اسلوواکی، فیلیپین، سوریه، پاکستان، ارمنستان و ایران در روزهای بیست و چهارم تا بیست و هفتم بهمن ماه جاری در دو قسمت بانوان و آقایان با جوایز 15 هزار دلاری در تهران برگزار شد.

منبع: فارس
برچسب ها: طلا بدمینتون صراط