۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳

ملی پوشی که به پلی‌آف لیگ‌برتر نمی‌رسد

پزشک تیم ملی و باریج سانس کاشان از عدم همراهی علیرضا نادی کاپیتان و سرعتی‌زن تیم والیبال باریج اسانس به دلیل مصدومیت در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال خبر داد.
کد خبر : ۱۶۴۴۱۸

صراط:  به نقل از روابط عمومی باریج اسانس کاشان، سیامک افروزی اظهار داشت: علیرضا نادی در دیدار هفته گذشته باریج اسانس در برابر نوین کشاورز تهران از ناحیه زانو به شدت آسیب دیده و نمی‌تواند باریج اسانس را در دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ همراهی کند.

وی افزود: نادی تا سه هفته دیگر تحت درمان قرار می‌گیرد تا دامنه حرکتی مفصل زانویش کامل شده و تورم آن از بین برود و عضله چهار سر تقویت شود.

پزشک تیم باریج اسانس کاشان تصریح کرد: پس از سه هفته از زانوی وی دوباره مورد آزمایش MRI قرار می‌گیرد و نظر قطعی در مورد آسیب‌دیدگی وی اعلام می‌شود و در صورت عدم نیاز به عمل جراحی نادی می‌تواند از اواسط فروردین‌ماه تمریناتش را دوباره آغاز کند.

افروزی در ادامه خاطرنشان کرد: در صورتی که مصدومیت نادی نیاز به عمل جراحی داشته باشد  وی تا تابستان از میادین والیبال دور می‌ماند.

افروزی همچنین در مورد مراحل درمان آسیب‌دیدگی مسعود غلامی دیگر بازیکن آسیب دیده تیم ملی ابراز داشت: پس از حضور در کاشان سه ماه از زمان انجام عمل جراحی‌اش گذشته بود که شرایط خوبی نداشت و تورم زیادی را شاهد بودیم که پس از گذشت 45 روز درمان دامنه حرکتی وی بهبود پیدا کرده و تورمش از بین رفته و تا حدود دو ماه دیگر درمانش به اتمام می‌رسد.

وی در پایان در مورد وضعیت ملی‌پوشان سایر تیم‌ها متذکر شد: تا آخرین لحظه‌ای که با آنها در تماس بودم هیچ مشکلی از لحاظ مصدومیت برای حضور در مرحله پلی‌آف ندارند.

منبع: فارس