۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

حرکت پسندیده گلزن فینال جام حذفی

بازیکن تیم تراکتورسازی پیراهن خود در دیدار پایانی جام حذفی را به مرکز خیریه نگهداری از معلولین و سالمندان شهرستان سراب اهدا کرد.
کد خبر : ۱۶۴۵۰۵

صراط: سعید دقیقی پیراهنی را که در بازی پایانی جام حذفی کشور گل پیروزی بخش تیم تراکتورسازی را به ثمر رسانده بود، را به مرکز خیریه نگهداری از معلولین و سالمندان شهرستان سراب اهدا کرد.

وی قبل از بازی قول داده بود که اگر در دیدار نهایی موفق به گلزنی شود،  پیراهنش را به این مرکز اهدا کرده و ضمن حضور در مرکز سالمندان سراب با مشکلات آنها آشنا و برای رفع آنها تلاش خواهد  کرد.

بازیکن  با اخلاق تیم تراکتورسازی تبریز  بعد پایان مسابقه اظهار داشت: که طبق گفته‌های یکی از دوستان عکاس در جریان کارهای این مرکز قرار گرفته‌ام و تا حدودی با مشکلات این مرکز آشنایی دارم و امیدوارم طبق در چند روز  آینده با حضور در شهرستان سراب کمک حال این عزیزان باشم.

وی بعد از پایان مسابقه تراکتور و مس نیز نخستین بازیکنی بود که به سمت هواداران معلول رفته و آنها را در آغوش گرفت.

قدردانی معلولین و هواداران سرابی تیم تراکتورسازی از اقدام سعید دقیقی

مرکز خیریه نگهداری از معلولین و سالمندان شهرستان سراب با صدور پیامی از این حرکت سعید دقیقی تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بدینوسیله از آقای سعید دقیقی، بازیکن و مهاجم گلزن تیم تراکتورسازی تبریز بخاطر اقدام خیرخواهانه اش در اهدای پیراهن خود به مرکز نگهداری سالمندان و معلولین سراب و کمک به این مرکز و همچنین توجه ویژه ایشان به قشر آسیب پذیر معلول پس از به ثمر رساندن هر گل و تقسیم شادی‌هایشان با آنها، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

به امید آن روز که این کار زیبا الگوی تمامی بازیکنان و ارگان ها قرار گیرد و دیگر لزوم نداشته باشد که برای توجه و دلگرمی به معلولان، حتما جامعه معلولین اطلاع رسانی کند و همه مسئولان همچون سازمان بهزیستی، به یاد معلولان و مشکلات آن عزیزان باشند.


منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم