۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵

حسابرسی از فدراسیون‌ها شروع شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از استفرار حسابرس های مورد تائید در فدراسیون های ورزشی خبر داد.
کد خبر : ۱۶۴۵۶۱
صراط: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو حکمی که وزیر ورزش و جوانان دادند درچند فدراسیون حسابرس مستقر کردیم تا از وضع مالی فدراسیون ها در سالهای گذشته خصوصا سال 91 گزارش دقیقی را به ما بدهند زیرا ملاک اصلی ما این سال است. از امروز در فدراسیون های کشتی، پزشکی ورزشی، تیراندازی، بدنسازی، فوتبال و والیبال حسابرس ها مستقر شدند.

وی ادامه داد: برای گام دوم این برنامه حدودا در 15 تا 20 فدراسیون هم هفته آینده تیم بازرسی مستقر خواهند شد و امیدواریم تا در نیمه اول اسفند ماه در کل 48 فدراسیون تیم بازرسی که مورد تایید ما هستند مستفر شوند. مدت زمان کاری این دوستان هم در هر فدراسیونی متفاوت است ولی بین یک تا سه ماه حجم کاری آنها به طول می انجامد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به کمکی تا پایان سال به فدراسیون ها اشاره کرد و گفت: تا پایان سال تلاش می کنیم تا به فدراسیون های و هئیت های ورزشی کمک مالی کنیم تا آنها هم بتوانند برخی از مشکلات مالی خودشان را پشته سر بگذارند.باید این را هم اضافه کنم که هیچ فدراسیونی نمی تواند از ما مطالبه مالی داشته باشد.تمام پرداخت های وزا رت ورزش و جوانان کمک محسوب می شود. خود فدراسیون ها باید بتوانند درآمدزایی کنند.آنها باید از طریق کمیته ملی المپیک، جذب اسپانسر و فروش بلیط بتوانند درآمدزایی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به کمک معاونت توسعه و پشتیبانی در امر پرسپولیس و استقلال به خادم گفت: ما برای کمک به این دو باشگاه به آقای خادم کمک خواهیم کرد.