۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
آرزوي راديو اسرائيل

كاش به جاي مصر در ایران و سوريه انقلاب مي شد!

این رادیوی صهیونیستی در پایان آرزو کرد همپیمانان آمریکا در سوریه و ایران انتقام خیانت مردم مصر به حسنی مبارک را از جمهوری اسلامی و بشار اسد بگیرند. ..
کد خبر : ۱۶۴۵۸
صراط - رادیو اسرائیل  مدعی شد:«با درگرفتن شعله انقلاب در چند کشور عربی، احتمال وقوع این رویداد در ایران و سوریه نیز مطرح شده است!»

رادیو اسرائیل با محتمل دانستن وقوع انقلابی مانند تونس در سوریه، و ایران  این بار تلاش کرد با کم رنگ کردن اعتراضات مردمی در مصر ثابت کند این تحولات فقط در کشورهای همپیمان با اسرائیل رخ نداده بلکه اعتراضات مردمی به زودی سوریه و ایران را نیز در بر می گیرد.

این رسانه صهیونیستی افزود:«مقامات رژیمهای تهران و دمشق برای آنکه از خیزش مردمی جلوگیری کنند شبکه اجتماعی فیس بوک را کنترل کرده اند.»

رادیو اسرائیل اضافه کرد:«مردم ایران و سوریه که نمی توانند با وسائل ارتباط جمعی با یکدیگر تماس بگیرند (!) از وضع به وجود آمده به شدت شکایت دارند و احتمال داده می شود که این اعتراضات منجر به تظاهرات گسترده مردمی شود. هم اکنون مقامات امنیتی اسرائیل پیش بینی می کنند تحرکات خیابانی مخالفان رژیم جمهوری اسلامی به رهبری میرحسین موسوی و مهدی کروبی در آینده نزدیک مجددا آغاز شود.»

این رادیوی صهیونیستی در پایان آرزو کرد همپیمانان آمریکا در سوریه و ایران انتقام خیانت مردم مصر به حسنی مبارک را از جمهوری اسلامی و بشار اسد بگیرند.
نظرات بینندگان
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
۱
۱
گویا ارزوی اسراییل و بچه های اصلاحات یکی هست
در این چند روز سایت هایی خبری اصلاح طلب و سبزی به سوریه گیر دادن