۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷

پروین:ما در کنار وزیر و وزارت هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من باز هم اعلام می‌کنم ما در کنار وزیر و وزارت هستیم و از آقای خادم هم قویا با توجه به سیاست‌‌هایش حمایت می‌کنیم.
کد خبر : ۱۶۴۶۰۶
صراط: علی پروین در خصوص حرف و حدیث‌های زیاد درباره جلسه امروز، گفت: آقایان محترم باید این را خدمت همه شما عرض کنم که ما روبه‌روی وزیر ورزش و جوانان و وزارت ورزش نیستیم بلکه کنار آنها قرار داریم و با آنها هماهنگیم. بالاخره آقای وزیر به من اطمینان کرده و من هم هیچوقت جلسه و کاری علیه وزارتی که دلش برای پرسپولیس می‌سوزد و از طریق آقای خادم پیگیر امورات است قرار نمی‌گیرم، پس ما در کنار وزیر ورزش و وزارت هستیم نه در مقابل آنها.

وی افزود: ما امروز فقط بچه‌ها را جمع کردیم تا دور هم باشیم. قرار بود پنجشنبه هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم اما نشد امروز همه را دور هم جمع کردیم و ناهار خوردیم و یکسری حر‌ف‌ها با همدیگر زدیم. حتی این موضوع را اعلام کردیم اگر خواستم پرسپولیس را مدتی به کسی بدهم که اداره کند ما هستیم.

پروین ادامه داد: من نه اهل طومار نوشتنم و نه نامه نوشتن و این موضوعات را قبول دارم. ما فقط الان دغدغه‌مان مانند آقای دایی دغدغه مالی است همین و بس.

پروین با اشاره به برخی از نوشته‌ها که گفته‌اند امروز این نشست برای رودررویی با دایی برگزار شده، گفت: خیال همه راحت! با قدرت از آقای دایی حمایت می‌کنیم و ایشان کار خود را دنبال می‌کنند. الان تمام دردسر ما مسائل مالی است. به بالا و پایین می‌زنیم تا این بچه‌ها را یک طوری از خجالت‌شان دربیاییم تا در این چهار بازی با خیال راحت کار خود را دنبال کنند. این دغدغه ماست. جلسه هم که گذاشتیم برای کمک بود نه اینکه خدای نکرده بخواهیم روبه‌روی آقای دایی قرار بگیریم. اینها همه‌اش مسائلی است که خودشان می‌دوزند و خودشان می‌بافند. مخصوصا در برابر وزارت ورزش که من باز هم اعلام می‌کنم ما در کنار وزیر و وزارت هستیم و از آقای خادم هم قویا با توجه به سیاست‌‌هایش حمایت می‌کنیم.
منبع: فارس
برچسب ها: طومار وزارت صراط