۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸

واکنش‌قائم‌مقام‌موسسه‌امام‌به‌توهین‌آسمان

قائم مقام موسسه امام خمینی با اشاره به توهین روزنامه آسمان گفت: وظیفه همه افراد از جمله نویسندگان، ‌اهل رسانه، بزرگان دینی، قوه قضائیه و وزارت ارشاد است که با چنین حرکاتی برخورد کنند. -
کد خبر : ۱۶۵۳۲۱
صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی امروز با اشاره به توهین روزنامه جدیدالتاسیس آسمان گفت: حضرت امام کسی را که آگاهانه با مجازات اسلامی مخالفت کرده و آن را زیر سئوال ببرد محدورالدم دانست چرا که قصاص مستقیما در آیات قرآن آمده است و یکی از مسلمات دین محسوب می‌شود.

وی افزود: کسانی که مجوز اینگونه روزنامه‌ها را صادر می‌کنند در برابر این اتفاق مسئول بوده و باید پاسخگو باشند که چرا چنین مطالبی انتشار داده می‌شود و باید با مسئولین این روزنامه برخورد شود.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی خاطرنشان کرد: این افراد اگر میدان ببینند ممکن است فردا به اصول اساسی اسلام هم جسارت کنند در همین راستا وظیفه همه افراد از جمله نویسندگان، ‌اهل رسانه، بزرگان دینی، قوه قضائیه و وزارت ارشاد است که با چنین حرکاتی برخورد کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر چندی پیش برخورد قاطع و جدی با روزنامه «قانون» که قوانین اسلامی را متهم به تبعیض کرده بود‌ می‌شد امروز شاهد این نبودیم که افراد وارد این عرصه شده و مسلمات واقعی اسلام را زیر سئوال ببرند.

وی همچنین از مردم و ائمه جمعه خواست فردا در خطبه‌ها و بعد از نماز جمعه اینگونه رفتارها و مطالب را محکوم کنند.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم