۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

مسجدجامعی در پشت‌صحنه فیلم فرمان‌آرا

با وجود تاکید ریاست جمهور و معاونت سینمایی بر لزوم حرکت به سوی سینمای امید روز گذشته مسولان شورای شهر تهران از پشت صحنه فیلمی که در آن همه مردم افسرده هستند بازدید کردند.
کد خبر : ۱۶۵۴۲۲
صراط: احمد مسجد جامعی و چند عضو دیگر شورای شهر تهران از پشت صحنه فیلم جدید فرمان آرا - «دلم می‌خواد» که درباره مردم افسرده و ناراحت است بازدید کردند.

با وجود تاکید ریاست جمهور و معاونت سینمایی بر لزوم حرکت به سوی سینمای امید روز گذشته مسولان شورای شهر تهران از پشت صحنه فیلمی که در آن همه مردم افسرده هستند بازدید کردند.

بنابر این گزارش احمد مسجد جامعی با همراهی عبدالحسین مختاباد، عضو شورای اسلامی شهر تهران و مرتضی کاظمی مشاور اقتصادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته از پشت صحنه فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» که فرمان آرا در حال ساخت آن است بازدید کردند.

در این دیدار مسجد جامعی مدعی شد: بهمن فرمان آرا فیلمسازی است که هر وقت حرفی برای گفتن داشته باشد، فیلم می سازد.

فرمان آرا نیز در این دیدار از برخورد رییس سازمان سینمایی دولت روحانی اظهار خرسندی کرد و گفت : حالمان خوب است. در این سی‌و اندی سال هیچ زمان این تجربه را نداشتم که رئیس سازمان سینمایی فیلمنامه‌ای از من بخواهد، یک روزه هم آن را بخواند و نظرش را بدهد .

این فیلم داستان مردی است که در شهری زندگی می کند که اغلب مردمش افسرده و ناراحت هستند. او بر اثر اتفاقی دچار مشکلی می‌شود. مشکل این گونه است که گاهی موسیقی خاصی به ذهنش متبادر می شود و او را مجبور به حرکات موزون می‌کند و این اتفاق ناخودآگاه، مشکلات خاصی برایش به وجود می آورد.

لازم به ذکر است  فرمان آرا دو سال قبل در حرکتی بی‌سابقه سیمرغ‌هایی را که از بیستمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده بود به وزارت ارشاد بازگرداند و رسید هم دریافت کرد.اغلب فیلم‌های این فیلمساز از جمله «خاک آشنا» تا کنون چندین بار در شبکه‌هایی  از جمله بی بی سی و ... نمایش داده شده و مورد تقدیر آنها قرار گرفته است.
منبع: فارس