۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
برهانی:اگر در آزادی اینگونه توهین می‌شد یک هفته در موردش صحبت‌ می‌کردند

امیدوارم مسئولان فحاشی‌ها را شنیده باشند

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره بازی با ملوان گفت: اگر در آزادی اینگونه توهین می‌شد یک هفته در موردش صحبت‌ می‌کردند.
کد خبر : ۱۶۵۴۲۵
صراط: مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره بازی با ملوان گفت: اگر در آزادی اینگونه توهین می‌شد یک هفته در موردش صحبت‌ می‌کردند.

آرش برهانی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از شکست مقابل ملوان و همچنین دیدار روز سه‌شنبه این تیم مقابل الشباب عربستان صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

چطور شد به ملوان باختید آن هم با نتیجه سنگین؟

به نظرم با وجود اینکه این نتیجه رقم خورد می‌توانستیم با امتیاز از زمین بیرون بیاییم ولی شرایط زمین و اتفاقات رخ داده و همچنین بدشانسی موجب شد بازی را ببازیم. مثلا دیدید که گل‌های عجیب و غریب می‌خوردیم و وقتی هم گل می‌زدیم چند دقیقه نمی‌شد که ملوان گل می‌زد. فکر کنم این شکست یک حادثه بود و انشاء‌الله در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد.

خیلی‌ها می‌گویند گل‌های خورده تقصیر رحمتی بود و شکست را به گردن او انداختند.

در این شرایط آب و هوایی زمین نباید تقصیر را به گردن کسی انداخت. خیلی از توپ‌ها اتفاقی به درون دروازه رفت و روی گل اول توپ مسیرش کاملا عوض شد و تقصیر همه ما بود که اجازه دادیم از ریباند استفاده کنند. ما باید آن توپ را دفع می‌کردیم چون ضربه خیلی سنگین بود و رحمتی هم توپ را خوب دفع کرده بود یا مثلا روی گل دوم من بازیکنان حریف را تحت فشار گذاشتم و او ضربه‌ای زد و به بهترین شکل به مهاجم حریف رسید و ضربه سر او تبدیل به گل شد. توپ‌های ملوان اگر 10 بار دیگر هم زده شود یکی از آنها تبدیل به گل نمی‌شود ولی فوتبال همین است. رحمتی در 90 درصد بازی‌ها امسال برای ما زحمت کشیده و خیلی به ما کمک کرده است. باید قبول کنیم مقابل ملوان روز استقلال نبود و همه با هم بد بودیم.

به نظر می‌رسد شانس قهرمانی استقلال کمرنگ شده باشد.

نه اینگونه نیست. اتفاقا استرس‌های ما کم شده و وقتی در صدر جدول هستیم مدام استرس داریم که صدر جدول را از دست بدهیم اما مطمئن هستم آخر فصل قهرمانی برای استقلال است و ما می‌توانیم جایگاه واقعی‌مان را پس بگیریم.

ظاهرا از توهین‌ها هم ناراحت بودید؟

متأسفانه یکسری توهین‌ها در آنجا به ما شد و امیدوارم مسئولان این فحاشی‌ها را شنیده باشند. اگر در آزادی بود مطمئنا همه در مورد این موضوع صحبت می‌کردند و یک هفته با این مسائل درگیری داشتند.

بعد از شکست شما حرف و حدیث‌هایی پیرامون اتفاقات رختکن و درگیری‌های در آنجا رخ داده، نظر تو چیست؟

ما یک خانواده هستیم و بعد از باخت همه ناراحت بودیم. ناراحتی بعد از شکست هم طبیعی است ولی به نظر من خیلی از مسائل باید درون یک خانواده حل شود و نباید به بیرون درز پیدا کند. چون حاشیه‌سازی می‌شود و اصلا در مورد این موضوع صحبت هم نکنیم بهتر است.

بازی با الشباب را چطور می‌بینید؟

ما یک بار با این تیم بازی کرده‌ایم و در عربستان به آنها باختیم در حالی که باید می‌بردیم و متأسفانه یک گل از راه دور خوردیم و اتفاقاتی افتاد که برای ما سخت بود ولی امیدوارم هواداران در این روزهای سخت به کمک ما بیایند و بتوانیم از آنها انرژی مثبت بگیریم و به موفقیت دست پیدا کنیم.
منبع: فارس