۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵

انفجار ماشین حامل سوخت قاچاق +عکس

انفجار ماشین حامل سوخت قاچاق در میناب تنها بخشی از اتفاقاتی است که هر ماه در این شهرستان در ارتباط با قاچاق سوخت رخ می‌دهد.
کد خبر : ۱۶۵۴۶۶
صراط: طی عصر روز جمعه یک دستگاه خودروی وانت حامل سوخت قاچاق در حوالی روستای چاه اسماعیل بعد از انفجار در آتش سوخت.

این در حالی است که طی هفته گذشته نیز آتش سوزی مرتبط با ذخائر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای حومه شهر میناب، برای ساعاتی آسمان این شهر را در هاله‌ای از دود و ابر سیاه فرو برد.

از این دست اتفاقات در میناب در سال‌های اخیر کم رخ نداده است، به نحوی که از بین رفتن تعداد پنج معلم که خودروی حامل آنها توسط یک وانت حامل سوخت قاچاق زیر گرفته شد، احساسات مردم را برانگیخت و در آن زمان تجمعاتی نیز در میناب در رابطه با مقابله با قاچاق سوخت رخ داد.

در کنار این دست حوادث، معمولا ورود پلیس به این مبحث نیز بعضا درگیرهایی را در پی دارد، که به نظر می‌آید جلوگیری از این گونه اتفاقات، خواستار تغییر دید و نگاه مسئولان به مقوله مقابله با قاچاق سوخت است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، چرا که در حال تبدیل به پدیده‌ای خطرناک دسته کم در میناب و شرق هرمزگان است که اگر تدبیری برای آن اندیشیده نشود جان و مال مردم عادی نیز در سطح خیایان‌ها و معابر همواره در خطر تبعات فعالیت‌ها و عبور و مرور قاچاقچیان است.


منبع: فارس