۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
سال سرنوشت ساز ایرانیان فرا رسید؛

"آماده باش" برای مستضعفان!

آماده باش واقعی را باید به قشر مستضعف جامعه داد که قرار است زیر چرخهای توسعه کشور قرار گیرند تا اگر توانستند از آن جان سالم به در برند فردای روشن ایران را به چشم ببینند.
کد خبر : ۱۶۵۴۹۸
"گروه اقتصادی صراط" - دو سالی می گذرد از زمانی که محمود احمدی نژاد تصمیم به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گرفت و به دلایل متعدد از جمله مخالفت مجلس شورای اسلامی این اتفاق هر روز به عقب افتاد تا قرعه فال به نام دولت حسن روحانی رقم بخورد.
اتفاق خجسته ای که لاجرم باید توسط یک دولت صورت می گرفت و دولت مدعی برنامه یازدهم، مسئولیت این مهم را به عهده گرفته است. حال اما، با آزادسازی قیمت حاملهای انرژی و در کنار آن تورم حاصل از این موضوع، سال سختی پیش روی تمام ایرانیان خواهد بود. سالی که از ابتدای آن هر روز باید با اتفاقات مختلفی دست و پنجه نرم کرد تا دوران گذار ایران بگذرد.
روزهایی که در آن حسن روحانی هم مجبور خواهد شد از ادبیات احمدی نژادی برای آرام کردن مردم ایران استفاده نماید. روزهایی که وی هم مجبور است چون دولتمردان قبلی از یک جراحی سخت سخن بگوید که مردم باید آن را تحمل کنند. روزهایی که حسن روحانی هم مجبور است برای گذر از روزهای سختش پوپولیستی عمل کند و پوپولیستی سخن بگوید تا بلکه روزهای تلخ تر از زهرش بگذرد. روزهایی که تورم لجام گسیخته که از آثار قطعی این اتفاق است باید توسط دولت یازدهم کنترل شود و آنجاست که عیار اصلی این دولت و آدمهای پشت سرش که مدعی نجات کشور از ورطه سقوط بودند سنجیده خواهد شد.
شنیده شده است این روزها جلسات متعددی با مسئولین نظامی کشور برای آماده باش نیروها در روزهای اول اجرای طرح برای کنترل شرایط گذاشته شده و بسیاری از قوای نظامی از روزهای آخر سال 92 آماده باش هستند.
اما آماده باش واقعی را باید به قشر مستضعف جامعه داد که قرار است زیر چرخهای توسعه کشور قرار گیرند تا اگر توانستند از آن جان سالم به در برند فردای روشن ایران را به چشم ببینند. مستضعفانی که به امید بهتر شدن شرایط، امید خود را به دولت تدبیر و امید گره زدند و این روزها منتظرند تا ببیند شاگرد کوچک مردی که مدعی له شدن عده ای زیر چرخهای توسعه بود، می تواند چرخهای توسعه کشور را بدون له شدن کسی به پیش برد؟!
این روزها باید به مستضعفان کشور آماده باش داد. برای اینکه بتوانند گلیم خود را حتی به سختی هم که شده از آبِ این دوران گذار پیچیده ایران بیرون بکشند. بتوانند مشکلات را یکی پس از دیگری بگذرانند تا شاید بالاخره چشمان به روزهای توسعه دیده کشور باز شود. روزهایی که قرار است دیگر مستضعفان مانند قبل سختی نکشند و کشوری آباد را تحویل بگیرند. اما منوط به آنکه بتوانند از زیر این جراحی اقتصادی زنده بیرون آیند. چه آنکه در جراحی های اقتصادی، آن کس که زنده خواهد ماند، کسی است که رگهایش از خون حساب های بانکی اش پر باشد و آنهایی زنده نخواهند ماند که رگهایشان از فرط بی خونی مالی کم کم خشک شده و خون از دریچه های حساب بانکی شان به اعضای بدن آنها نخواهد رسید و نتیجه این می شود که زیر چرخهای توسعه کشور و برای آیندگان له خواهند شد...و تنها چیزی که می توان برای راهنمایی به آنها گفت این است که:
ای مستضعفان کشور آماده باشید... روزهای سختی در پیش روست!
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲۴
۹۰
حجتیه و گروه های بی اصل و نسب رو چه به اجرای برنامه های سخت اقتصادی و سیاسی
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای محمد م. گروهای بی اصل ونسب در راس همه انها .......... که پس از رحلت حضرت امام سوپر انقلابی شده اند؟!! وامروز برای انقلاب وانقلابیون وفرزندان امام وانقلاب نسخه می پیچند. همگی ریشه انگلیسی دارند.خیلی هم بی ریشه نیستند؟!!
diba
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان شما هم کامنت های آدم های توهم روشنفکری را لطفا نزنید چون جز بی ادبی و رو شدن باطن حقیقیشون چیز دیگه ای نیست
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
خلاصه همه پست ها بوی لجن گرفته با بودن شما
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
حال میکنی کامنتهای ما رو میکنی غ ق ا
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی ره :
ديروز مقدس نماهاى بى شعور مى گفتند دين از سياست جدا است و مبارزه با شاه حرام است، امروز مى گويند مسؤولين نظام كمونيست شده اند. تا ديروز مشروب فروشى و فساد و فحشاء و فـسـق و حـكـومـت ظالمان براى ظهور امام زمان ارواحنا فداه را مفيد و راهگشا مى دانستند، امروز از ايـنكه در گوشه اى خلاف شرعى كه هرگز خواست مسؤولين نيست رخ مى دهد فرياد وااسلاما سر مى دهند. ديـروز حجتيه اى ها مبارزه را حرام كرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تـا اعـتـصاب چراغانى نيمه شعبان را به نفع شاه بشكنند امروز انقلابى تراز انقلابيون شده اند. ولايـتـى هـاى ديـروز كـه در سـكـوت و تـحـجـّر خـود آبـروى اسـلام و مـسـلمين را ريخته اند و در عـمـل پـشـت پـيـامـبر و اهل بيت عصمت و طهارت را شكسته اند و عنوان ولايت برايشان جز تكسّب و تعيّش نبوده است امروز خود را بانى و وارث ولايت نموده و حسرت ولايت دوران شاه را مى خورند . راسـتـى اتـهـام آمـريـكـائى و روسـى و التـقـاطـى، اتـهـام حـلال كـردن حـرام ها و حرام كردن حلالها، اتهام كشتن زنان آبستن و حليت قمار و موسيقى، از چه كـسـانـى صـادر مـى شـود؟ از آدم هـاى لامـذهـب و يـا از مـقـدس نـمـاهـاى مـتـحـجـّر و بى شعور ؟...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد مونگول
از ....... اسهال طلب بی اصل و نسبتر نیست
حجتیه فتنه گر بی اصل و نسب
تو دولتت باسواد!!! معتدل!! راستگو!! باتدبیر!! زنده باد مخالف!!و.............هساتین
خودمممممممم
|
Iran (Islamic Republic of)
البته این دولت اگه کارش از سر زدن به خانوادهای شهدا وایثار گر تموم بشه.واگه بتونه به قشر ثرمایه دار کمک کنه بعدش ایشالله قشر مستضعف رو زیر چرخ لح میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا باید بداد برسه معلوم نیست تو این سه سال آینده چی برسر قشر مستضعف میاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد که حامی مستضعفان بود.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م من به خاطر این از جبهه پایداری حمایت می کنم چون گوشش به فرمان رهبریه و هیچ جا بر خلاف نظر رهبری کاری انجام ندادن وقتی رهبری از آقای احمدی نژاد انتقاد کردن جبهه پایداری هم در مقابل احمدی نژاد ایستادن .
آیت الله مصباح هم اولین نفری بود که فتنه مشایی رو هشدار داد.
رهبری هم همیشه از علامه مصباح تعریف کرده
من در حضور دوستان ازت یه سوال میپرسم یک مورد فقط یک مورد نام ببر که رهبری از آیت ا... مصباح انتقاد کرده باشن من که تا به این سن رسیدم از رهبری درباره ایت ا... مصباح جز تعریف چیزی نشنیدم و نقطه اوج تعاریف مقام معظم رهبری از آیت ا... مصباح این بود که ایشون رو در زمره علامه طباطبایی و شهید مطهری قرار دادن.
دیگه از این بالاتر چی میخای؟
البته من میدونم به این سوال من جواب نمیدی و سابقت هم نشون میده هر وقت من همچین سوالی ازت کردم با کولی بازی بحثو عوض کردی و جواب ندادی.
هر چند من که میدونم از کجا میسوزی از اینکه حضرت آقا در جریان فتنه 88 با قاطعیت زد تو برجک اربابتون آقای پدرخوانده دلیل سوزشت دقیقا همینه.
نکته بعدی هم اینکه احمدی نژاد حتی خودش رو اصولگرا هم نمیدونست چه برسه به جبهه پایداری من نمیدونم تو و رفقات با چه منطقی قضیه 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد و پرتاب مهر رو وصل میکنی به جبهه پایداری البته میدونما با منطق اصلاحات کثیف صهیونیستی.

با همه این اوصاف با تمام شجاعت میگم اگر حضرت آقا یه حرف فقط یه حرف بر علیه آیت ا... مصباح بزنن و ازش انتقاد کنن( همون جوری که با قاطعیت زدن تو برجک آقای پدر خوانده) من بهتون قول میدم که همین الان بشم دشمن درجه یک آیت ا... مصباح و جبهه پایداری هر چند میدونم که به کوری چشم منافقین هیچ وقت همچین اتفاقی نخواهد افتاد.

مرگ بر منافقین اصلاح طلب ضد ولایت ولایت مدارنما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قصد محمد م از اینهمه چرت پرت چیه ؟
نام جدید مبارک باشه
((رزمنده هشت سال دفاع مقدس))
تو مشکل روحی داری یا ذهنی
سرباز روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده هشت ساله عزیز دنبال ریشه انگلیسی نباش آنهائی که امثال شما و شهیدان و جانبازان جانشان رادر کف دست گرفته ومقابل دشمن ایستادندولی درهمان زمان که شماها در حال دفاع از مرزو ناموس ما بودید افرادی که امروز کاسه از آش داغتر سنگ رهبری و شماها را برسینه میکوبند در رفت و آمد به آمریکا مشغول بودند و حتی بعضیها هم سجل آنجا را هم گرفتند . زیاد غصه نخور .
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
همه پاچه خوارای جبهه ....... و علامه گوش کنین




صد سال دیگه شما مثل من و امثال محمد م معنی ولایت و ولایتمداری رو نمی فهمین !! شما با 11 روز نشون دادین در خط ابن ملجم هستین
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایتمدار واقعی ما هستیم نه پاچه خوارا دوستا و روسای رسایی و کوچک زاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر علامه مصباح یزدی و حمید رسایی و کوچک زاده و دیگر نمایندگان شجاع و دلسوز ملت ایران و جبهه پایداری.
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا مزخرف بازی در نیار.هر وقت ما میام تو این سایت تا شما همین حرف های مفت آکنده از عقده رو میزنی!
یکم وجود داشته باش در مورد خبر مطلب بنویس.اه واقعا حال بهم زنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه مضحک شلغومی که 88 شعار علیه ولایت فقیه میداد شد ولایت مدار
حتما فردا یزید هم ادعا میکنه که امام حسینمه
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
جماعت نفهم خوارج ! دست به سنگ های معروف !!! توجه توجه
توجه !
توجه !
توجه !


من اصلا در کامنتام از روحانی دفاع نمیکنم نه از خودش نه از دولتش من از روحانی یا هر شخص داخل نظام دیگه ای که به اصل ولایت فقیه قلبا اعتقاد داره داره دفاع میکنم حالا میخواد اون شخص حسن باشه میخواد حسین باشه


منتها
منتها
منتها

اون چیزی که درش اطمینان و اعتقاد صد در صدی دارم اینه جماعت نفهم بی شعور متحجر افراطی + حجتیه صد پله بی شرف تر از ابن ملجم هستن !!!
این جماعت که توی این چند سال بی اعتقادیشون به ولایت فقیه اثبات شده سرشون توی ...... انگلیس هست !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان این جماعت نفهم بارها امام خمینی رو خون به دل کردن
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
طرفداران جبهه پایداری طبق مطالعاتی که من داشتم همفکران شما و کسانی که به شما خط و ربط میدن اصلا در زمان امام خمینی با ایشون هم با تفکرات و نظرات امام ره مشکل داشتن و بارها خون به دل امام ره کردن
به همین خاطر حضرت امام همفکران شما رو متحجرهای نفهم و بی شعور خطاب میکردن
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
پاچه خوای حجتیه ببندین اون فک هاتونو وگرنه میام اونجا .............................................. !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سرباز ولایت اگر قرار به اول بودن باشد ، سال 85 هاشمي رفشنجاني اولين كسي بود كه گفت اين بار كج به منزل نخواهد رسيد
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
نفست گرم سرباز ولایت. حقا که سرباز ولایتی. دعای شهدا به همرات.
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م دروغگو دشمن ولایت و رهبری و از جنبش سبز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م خوارج ن....... حجتیه افراطی ضد ولایت فقیه
توجه!
توجه!
توجه!

چرا از رای خودت برگشتی؟
چرا مرد نیستی بگی دور قبل به موسوی ملعون و این دور به اقای روحانی رای دادی؟

منتها
منتها
منتها

در احمق بودن صهیونیسم بودن فتنه گر بودن + وهابی بودن و سلفی بودن تو شکی نیست که .......

شما توی فتنه 88 و این شش ماه بی اعتقادی خودتون به امام حسین ع و عاشورا و شهدا و رزمندگان و ملن ایران را با سخیفترین توهین ها نشون دادین

شلغومی پاچه خوار حجتیه و صهیونیسم ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی احمق
فیلترشکنت را باید خاموش می کردی
بعدش با ناشناس یا بسجی با بصیرت از خودت دفاع میکردی چقدر کند ذهنی !!!!

اینهمه نوچه مجازی میخواهی چکار تکفیری !
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر منافقین که از همه احمق ترن
ارمان
|
Iran (Islamic Republic of)
خودممممممممممم
به نظرت به اونجا میرسه ؟ یا بهتره بگم زودتر از موعد نوبت له کردن مستضعفان رسیده
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲۷
۴۳
ما به تدبیر انسانهای منطقی احترام میگذاریم اما به ادمای حجتیه و خوارج و افراطی که توی توهم هاله نور هستن نچ
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
........ها ........ها با شعار د........ وعوام فریبانه.کشور ثروتمند ایران وملت انقلابی وشجاع ان را در 8سال به این روز فلاکت بار رساندند؟!! به جای عذرخواهی واستعفا وتوبه دارند امر ونهی میکنند؟!
diba
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم های خونه نشسته که توهم روشنفکری زدید
چرا سایت انتخاب تناقض هایی که در محتویات خبرش هست را که در کامنت ها می زارن بازتاب نمی کند!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی موافق زدم، آقایون تدبیر که تو این 6 ماه کاملا تدبیرشون را نشان دادند خدا به داد ما برسه تو این 4 سال چطوری این ها را تحمل کنیم. دولت .....گویان .......سوادان و بی تدبیران و متوهمان دولت س
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شلغومی یا همون محمد مونگول
حجتیه مونگول بی اصل و نسب
ما هم از توهم تدبیر و امید و راستگویی و کرامت و عزت و اعتدلال و زنده باد مخالف حالمون به هم میخوره
دروغ دیگه بسه
رزمنده صهیونیستی تو هم همینطور
انتی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر بنابه احترام به حرفهای منطقی بود چرا تو 88شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چیزی بجز بی تدبیری و نا امیدی در این دولت قابل مشاهده نیست و جای بسی تاسف است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افسوس آن مرد که بفکر اقشار محروم و کم درآمد بود رفته است.
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳


یکی بزن با انگشت توی ملاجت ! صدای طبل میده هااااااااااااااا میدونم بهش فشار نیار به همین خاطر هست که فرق محمود رو با امثال من نمی فهمی !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی امثال تو چه .....ی باشند مثلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این غلومی و محمد منگول آدمهای کثیفی هستند ذاتشان کثیف است.
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳


ناشناس ! امثال من مهر پرت نمیکنیم پدرسوخته بازی در نمیاریم مرد مردونه بابای حجتیه ضد ولایت رو ..................................... !!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی+محمد م+بسیجی با بصیرت=منافق
توجه توجه توجه
فتنه بعدی فتنه منافقین است
متوسلیان
|
-
|
۱۲:۲۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۴۳
۹
ای سرمایه داران کشور ( اعم از اصولگرا و اصلاح طلب) آماده باشید روزهای خوشی در راه است!!!
محسن
|
-
محمد ممل مرعشی متوسلیان
ناشناس
|
-
روزهای خوش برای سرمایه داران و روزهای سخت برای مستضعفان در راه است.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۳۰
۴۱
چه خوش محمود برعهدش وفا کرد
چه پول نفتی اندر سفره ها کرد
تمام نفت ما را داد غزه
و خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه خوش حسن بر عهدش وفا کرد
چه عزتی اندر پاسپورتها کرد
تمام عزت ملی را داد امریکا
بجاش برا محسن گرفت عروسک تاید و ریکا
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده شور ببره خودتو با شعرت
شرف شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن
ترانه سرایان همه با هم شاعری بوسیدند گذاشتند کنار !!!!!
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا از اون سر دنیا در منافع خود هزینه می کند
قطر فسقلی و سعودی چه هزینه ها می کنند تا قدرتشان در منطقه بالا برود
حالا یکی دو جا هزینه کنیم شما میگید آخ واخ تان گوش فلک را کر میکند
آمریکا قطر انگلیس و عربستان به اصلاح طلبان و منافقان و فتنه گران پول میده بعد ما نمی توانیم به غزه پاره تن اسلام کمک کنیم
شما که شعار نه غزه و نه لبنان سر می دهید لا اقل آخر شعارتان اضافه کنید نه آمریکا نه انگلیس نه اسرائیل
بعد جانم فدای ایران
فعلا که جانتان فدای منافع کدخدا داره میشه
خاک توی سر وطن فروشها و کسانی که تیشه به ریشه اسلام می زنند
شرف شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن نمرت 10
شعرت وزن نداشت اخرش هم خندیدی بی تربیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وز ما دل و دیده برگرفتند**
از مسلک ما شدند دلگیر***
پس مسلک خوبتر گرفتند****
در سایهٔ طبع اعتدالی (!!!)
پیرایهٔ مختصر گرفتند ******
هر زشتی را نکو گزیدند*******
هر نفعی را ضرر گرفتند********
وز خارجیان ز ساده‌لوحی (!!!!!)
زهر از عوض شکرگرفتند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۴۰
۴
واقعا" حق مردم مظلوم ایران که از خلیج همیشه فارس تا دریای مازندران روی نفت و گاز و اورانیوم خوابیدن اینه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا حق مردم ایران با اون همه سابقه تاریخی پر افتخار تبدیل شدن دوباره و یکجا به قاجار و پهلوی ترسو و باج بده است
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نه حقشون اینه که ثروتشون هزینه جنگ غزه و صدور انقلاب به کومور و بورکینافاسو بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه حقشون اینه که پولاشون بره تو جیب کدخداجونتون
دولت مردای فعلی و اسهال طلبا که پولشون از پارو بالا میره
وطن.فروش
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزم.محسن.جون....
حق.مثل.تويي.همينه.كه.محسن.بشي.و.همچين.نظراتي.بدي....حقت.همينه.و.خوشحال.باش
كه.خقت.رو.از.روزگار.گرفتي
وطن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن ایران زمانی یک ناو به اسم سهند داشت که در سال 6620کیلومتر از دریای خزر دور نشده بود توسط موشکهای امریکایی منفجر شد وروزنامه گاردین با افتخار این موضوع رو درج کرد امروز زیر دریایی هایی که ما وارد می کنیم قیمتی بالغ بر150میلیارد هست مطمئنن کشوری که20سال پیش ناو مارو از 150کیلو متری زد امروز از 300کیلومتری هم میتونه بزنه واین یعنی150میلیارد هوتوتو سابید به الک .اینکه می فرمایید پول بیت المال می ریزه تو جیب حزب الله وغیر کمی غیر منطقی مگه وزارت اموزش پروش میاد حقوق وزارت بهداشت رو بده ؟یا وزارتخانه های دیگه اینکارو می کنن؟اگه پول نونو اب تو بهت نمی رسه مشکل وزارتخانه های مربوط به گرسنگی تو هست(البته بنده نمی دونم شما به چه چیزی می گید گرسنگی)اما بوجه ای که به وزارت دفاع داده میشه تقریبا1دهم یا2دهم اون خرج حزب الله میشه که خیلی به صرف هست ما حزب الله اونجا داریم پس لزومی نداره نگران زیر دریایی های150میلیاردی و ناوهامون باشیم این خرج برای ما ایرانی ها امنیت میاره فهم این موضع خیلی اسون هیچ احتیاجی به اینکه دکتر باشی نداره پس بفهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محسن ، شما که بودجه ات از بنیاد سوروس تامینه واسه چی نگرانی ؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲۵
۹
یاد ورژن جدید آهنگ ممد نبودی ببینی افتادم خخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ورژن جدید

محمود نبودی ببینی بنزین آزاد شد
لیتر 1000 شد خاکی بر سر شد
اه و وا ویلا یارانه قطع شد
....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن شما کلا به همه چیز حتی مداحی در مورد شهدا هم توهین کن
تو هم ورژن جدید صهیونیسم داخلی هستی عین بهائیها، فتنه گرا،اسهال طلبا،ضد انقلاب، دشنان و توهین کندگان به امام حسین ع و عاشورا، منافقان، سلطنت طلبها و .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فهم و شعور که ته بکشه همه چیز بازیچه میشه.
اونوقت اسمشون میشه باسواد.
مدبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲۹
۶
امیدوارم که به خیر بگذره منم شنیدم گرونی تا ۵۰درصد داریم در سال آینده
تنگ نظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲۴
۷
وطن باشد بهشت مايه داران، ماه هم ميشيم عضوي از زنبيل داران
شرف شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شعر باحالی بود 18
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۱۷
۱۳
به نظرمن ايران اول بايد بادنيا صلح كند بعدمسئله مهم هدفمند شدن يارانه هاراحل نمايد وبعداز حل اين مسئله باتوجه به منابع سرشار ونيروي تحصيل كرده وهمچنيين اقتصاد تشنه به سرمايه گذاري خارجي ذودترازهركشوري دردنيا به رشدپايدارخواهد رسيد.بعدازرشد پايدارآن وقت مي تواند اهداف خودرابه دنيا تحميل نمايد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر محمد باسواد، پروفسور، دانشمند فرزانه، مدیر و مدبر، کاردان و چیز بلد، همه فن حریف و همه چیز دان
ایران باید اول مثل سران وابسته منطقه به پای امریکا و اسرائیل بیفته و کفشاشونا بلیسه
بعد از خواری و ذلت مثل اونا طعم شیرین توسعه!!!!!! همه جانبه را بچشه
بعد هم مثل اونا خودش میشه یه پا امریکا بره سوریه،لیبی،ویتنام،افغانستان،عراق و .......
زیاد فسفر نسوزون خازنات میسوزه و باید اب بریزی اونجا!!!!
عزیزم محمد باسواد زودتر نه ذوتر
شما کلا حال میکنید هر چی رهبر میگه مخالفش بگین و هی تلقین کنید که ما ودولت باتدبیرمون ولایت مداریم
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر ایران با جهان جنگ داره که بخاد صلح کنه؟!!
ما فقط با صهیونیزم غاصب جنگ داریم و البته با خدمتگذارش یعنی شیطان بزرگ. یعنی با کسانی که همه نوع ظلمی در حق ما کردند، صدها هزار نفر را شهید کردند، حقوق ما را پایمال کردند و الان نیز حقوق ما را نادیده میگیرند، نه دین ما را قبول دارند و نه حتی انسانیت ما، همه نوع توهین نیز کردند.
ما همه قدرتها را در دست خدا و امام زمان(عج) میبینیم و به جز مظهر شیطان با کسی جنگ و دشمنی نداریم. اما همین ظالم است که میخواهد زندگی را برای ما سخت کند تا به خیال خود ما را از سرکشی، رام کند همچنان که بعد از توافق ژنو همین را خواستند به دیگر کشورها القا کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲۰
۷
بهتره اشاره کنید چرا به این روز افتادیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۱۰
۴
سال پایان یک اغاز شیرین و رویایی و تخیلی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۴
۷
آخ که من چقدر این بردرهای ایمانیو باصفا قسمت یادداشت رو دوست دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۶
۳
ما بازی نمی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۱۸
۱۲
لعنت و صد منفی-------------

نثار پاچه خواران اسهال طلب

طرفدار بی غیرتی و کاسه لیس امریکا و انگلیس
:)
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه نوکری روسیه بهتون ساخته،هار و بی تربیت شدین.
ali
|
Romania
|
۱۶:۱۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۷
۱۷
سراط جان این مقاله تو به نظرت جو منفی درست میکنه یا مثبت؟ کم کم دارم ابعاد مختلف فتنه 93 رو درک میکنم نه تنها بدتون نمیاد بلکه از خداتون هم هست این دولت با کله بزنید زمین ولی بدونید همه ضرر خواهیم کرد دشمنان ما اصلاح طلب و اصولگرا حالیشون اگه ضعیف بشیم پوستمونو میکنن سلاخیمون میکنن خواهشا نکنید اینکارا رو اگه این دولت شکست بخوره مردم سر خورده میشن بعد شما میتونی اونا رو بکشونی پای انتخابات؟ 22 بهمن؟ به این دولت به چشم دولت همه مردم نگاه کنید صد در صد اشتباهات هم خواهد داشت ولی یادتون باشه چه کشوری رو با چه وضعیتی تحویل این دولت دادین خواهشا با هرج و مرج داخلی کلکسیون مشکلاتمونو تکمیل تر از اینی که هست نکنید متاسفانه الان مدیران دولت قبلی که سر کارن دارن کار شکنی میکنن اختلافات با دولت رو دودشو تو چشم مردم نکنید
به وقایع اوکراین یه نگاهی بندازید
ناشناس
|
Romania
علی جان
واقعا دلسوزی یا داری ادای دلسوزا را در میاری و میخوای با این تحلیل ابکی از دولتت حمایت کنی
اگر هم خدایی نکرده مثل وضعیت بنی صدر پیش بیاد ملت نشون داده که اماده همه چیز هست
رفتن واومدن دولتها مردم را مأیوس و سرخورده نمیکنه
بعضی دولتها با چادر در رفتن،بعضیها برای حمایت از سرمایه دار استعفا دادن، بعضیها به شهادت رسیدن، بعضی ها تااخر مردم را زیر چرخ له کردن و از جیب ملت سرمایه دار شدند، بعضی ها تا اخر دست از توهین به مقدسات و ارزشها و توهین به ملت دست نکشیدن و وقتی تاریخ مصرفشون تموم شد اکثرا فرار را بر قرار ترجیح دادن و الان با لباس روحانیت زیر چتر حمایت انگلیس و امریکا هستن و خلاصه همه جورش را دیدیم
فعلا که دولتیها هم با هم مشکل دارن و هم با بقیه و با بیل مکانیکی افتادن به جون همه و داس را هم کنار گذاشتن
کشور هسته ای و با عزت که جلو امریکا و اسرائیل می ایستاد، کشور بدون صف برای چند کالای بی ارزش خارجی، کشور بدون توهین به مقدسات و ارزشها وامام حسین ع و عاشورا و شهداو رزمندگان و ملت
این کشور را تحویل دادیم و الان با وقاحت تمام حرف از چی میزنید؟صادق هدایتها!!! رستاخیز!! خانه پدری!! پنجاه قدم مانده به اخر!! سبد کالا!! تعلیق هسته ای!! سگهای زرد!! دوستی با اسرائیل و امریکا!! حمایت از فتنه گرهایی که مسجد و قران و عزاخانه امام حسین ع را به اتیش میکشن و اسم خودشونم میذارن مردمان خداجو!! و........... اینا را از شما تحویل گرفتیم
فارض
|
United States of America
|
۱۶:۲۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۱۳
۱۸
صراط چى شده آه و ناله سرميدى؟ شما جماعت كه توى ٨ سال گذشته بهتون خوش گذشت،بيخود سنگ مستضعف جماعتو به سينه نزن،اين شرائط خفت بار محصول :
١-هشت سال مديريت ضعيف اما پرادعا كه داعيه مديريت جهانى داشت.
٢-هشت سال پشت هم اندازى و شلتاق در صحنه بين الملل
٣-هشت سال ادعاى محض و دروغ! هشت سال اختلاس و بالا كشيدن سرمايه ملت؛ و در نهايت محصول هشت سال نشون دادن عكس مار به جاى خود مار؛مگه ملت فراموش ميكنه پيش بينى مير سرفراز در توصيف اين پديده عجيب و غريب رو؟هرگز. درود وسلام خدا بر مير شجاع و روشن بين رو كه مو به مو همه اين وضعيت تاسف بار رو پيش بينى كرد!
٢-
ناشناس
|
United States of America
فکر کنم شما تا آخر کار این دولت همه بی تدبیری ها و ندانم کاری ها رو میخواهید گردن دولت قبل بیندازید و سیاه نمایی کنید آخه ما که در 7 ماه گذشته از این دولت کار مثبتی ندیدیم پس مغلطه نکنید.
سریاز ولایت 2
|
United States of America
هشت سال پیشرفت در هسته ای
هشت سال در صنعت هوا و فضا
هشت سال غرور و سربلندی
هشت سال جلوی اسهال طلبها ایستادن
هشت سال جلوی کدخدا و ... ایستادن
هشت سال مردانه کار کردن
هشت سال اندازه 30 سال کار کردن
هشت سال تحمل سنگ اندازی اسهال طلبان با کمک آمریکا و اسرائیل و انگلیس و...
هشت سال عین جنگ تحمیلی مقاومت در برابر فشارهای داخلی و خارجی
ناشناس
|
United States of America
کی به توی باسواد!! ادبیات و فارسی یاد داده با اون ادبیات ضعیف و جمله بندی افتضاح اسم خودت را بذار نارس یعنی کال و نرسیده
1-الان مدیریت خیلی عالیه از نظر نارس باسواد که تمام مدیریت شده ببخش به کددا
2-این قسمت متنت انقدر بی معنی بود که خودتم نفهمیدی چی نوشتی
3-راستگویی!!! شما که توی این فقط شش ماه بر همه اشکار شد! توی شش ماه هم که به اندازه کل این سی و چند سال اختلاس و ویژه خواری کردین، اونم از وضعیت فرهنگ و احترام گذاشتن به منتقدان و کسانی که به شما رای ندادن و در عوض احترامات ویژه گذاشتن به توهین کننده گان به امام حسین ع و شهدا و ملت ایران و عاشورا و رزمندگان، شما هم در عوض ظرف شش ماه عکس کرم خاکی را به جا خودش نشون دادین
منظورت از میر کیه جلبک سبز که فقط بلد بود بگه چیز!!!!!
پیش بینی!!!! سرافراز!!! شجاع!!! روشن بین!!!
نارس حالت اصلا خوب نیست استراحت کن ولی بهت امیدی نیست
2-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
|
United States of America
شما از خارج منظومه شمسی کامنت میذاری که کشور و تاریخ نداری؟
وطن.فروش
|
United States of America
نه.عزيزم....8سالي.كه.گلوي.شما.مفت.خورهارو.فشرد....اما.نتونست.جونتون.رو.بگيره....چون.آخراش.همچون
شماهايي.توش.نفوذ.كردن....
پيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۶
۳
شعار سياستمداران سرمايه دار : براي از بين بردن فقر فقرا را بكشيد
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۸
۳
صراط جان:
1-کسی که پوپولیست باشدبه شیوه خودش عمل می کند.نه اینکه شعارش رابدهد.
2-احمدی نژادگفت میخواهدقیمت حاملهای انرژی را2برابرکندامادرعوض یارانه نقدی مردم راهم 2برابرکندکه نمایندگان فاضل!!!!!!مجلس اجازه ندادنداماالان دست شیخ راکاملابازگذاشته اند.
3-جناب روحانی تصمیم داردقیمت حاملهارا2برابرکندامایارانه هاراهم قطع کندتفاوت اقدام ایشان باحاج محمودتناقض 4برابری دارد.
درمقایسه هایتان خدارادرنظربگیریدالبته اگربه آن اعتقاددارید....
بیسواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۶
۱
صراط واقعا این گزارشت منو ترسوند همین الانشم خونواده ما حال و روز خوشی نداره
ما سوختیم تا ثروتمندان گرم بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲
۵
تو خط چهارم نوشته اید: دولت مدعی برنامه یازدهم!!!!!!!!!!!!!!!
حق با دکتر روحانی بود که بهتون گفت بیسواد.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲
۷
بخشید شما اونوقت که محمود جانتون با خلق اقیانوس نقدینگی و لجبازی و بی توجهی به نصایح اقتصاددانی مثل دانش جعفری بیچاره !!!و طرح تزها و تئوری های محمود ساخته در عرصه اقتصاد و سرازیر کردن این اقیانوس نقدینگی در قالب وامهای یا مفت به جیب نور چشمی ها که به جای هزینه در مسیر توسعه کشور خائنانه صرف خرید ملک و سکه و دلار شد تا بعد از تنگنای ارزی با جهش یکباره قیمتها ثروت حرامشان یکدفعه سه برابر شد کجا بودید؟ و چرا این افراد بعد از سه برابر شدن ثروتشان اصل وامها را پس نمی دهند تا معوقات بانکی کاهش یابد و وضع تورم مملکت کمی بهتر شود و مستضعفانی که بعد از هشت سال به یادشان افتاده اید نفسی بکشند. هر کس کمی اقتصاد خوانده می داند تاوان سه برابر شدن ثروت این وامخواران حرامخوار یک سوم شدن ارزش دستمزد کارگران و حقوق بگیران بود.امثال همان کاگرانی که در گرمای 50 درجه تابستان عسلویه و خوزستان با فداکردن سلامتیشان برای یک لقمه نان برای این مملکت ثروت تولید می کنند.خداوند انتقام این مظلومین را از وامخواران و حامیان شیطان صفتشان که هشت سال اقتصاد مملکت را فدای توهمات جنون آمیز خود کردند بگیرد و کسانیکه با ادعای حمایت از مستضعفان با شعبده بازی های مالی غیر مستقیم از دسترنج همان مستضعفان ارتزاق می کنندبر سر جای خود بنشاند. وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲
۳
ثرات سانسور کرد : دولت اکراین سقوط کرد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۴
۶
بدبختی و فلاکت و بیکاری و هزاران درد بی درمان دیگر دست آوردهای ننگین نظام جمهوری کثیف اسلامی است شما هزاران مرتبه کثافت تر از شاه و امثال شاه بودین شما عوضی های بی همه چیز آشغال همه چیز این مردم و ایران را به باد دادید دزدهای بی همه چیز قاتل نوکر عرب ها مرگ بر شما چه اصول گرا چه اصلاح طلب
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۵
۴
کلیه مطالب صراط شفاف وقابل لمسه و تمام کامنت های مملی م توهم و خیال بافیه بینهایت برای تدبیر و امید!!!!!
مملی م و امیر ط و غلومی تحویل بگیرید:
روحانی سرور همتونه !!!!!!!! نه سرور ما!!!
ali
|
Romania
|
۱۹:۰۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۵
۵
مثبت منفیا مشکوکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۱
۴
دو گروه در ايران هميشه مانع پيشرفت كشورودستورات رهبري هستند
رهبري عزيز همواره از اين دو گروه ناراضي هستند وبارهاي در سخنراني هاي خود اعلام كرده اند
• اصلاح طلبان تندرو كه به شدت وابستگي به غرب دارند و دوست دارند ايران همانند كشورهاي غرب باشد ولي اسلامي
• اصول گراهاي تندرو كه هميشه كاسه داغ تر از آش مي باشند البته براي منافع خود نه براي اسلام همواره همانند پيراهن عثمان جهت دفاع از ارزش هاي انقلاب ، شهدا ورهبري دست به همه كاري مي زنند
تمامي مشكلات جاري ايران از اول انقلاب تا امروز مربوط به اين دو گروه مي باشد
ميانه روهاي اصلاح طلبان واصول گيران بيشتر توجه به رهنمودهاي رهبر عزيز دارند ولي گروه هاي تندرو همواره كارهايي كه به نفع خود است انجام مي دهند
بخشي از فعاليتهاي انجام شده توسط عوامل وجيره خورهاي اين دو گروه به شرح زير است
پاره كردن عكس امام ورهبري عزيز در دانشگاه جهت ايجاد اختلاف درجامعه وبعد انجام راهپيمائي جهت محكوم كردن اين واقعه
توهين به مقدسات مردم در روز عاشورا وانجام چندين راهپيمائي جهت محكوم كردن
وقايع انتخابات سال 1388
پرتاب مهر به رئيس مجلس در قم
توهين به رئيس جمهور محترم در فرودگاه
سردسته اي هر دو گروه داراي سرمايه هاي كلان مي باشند كه جهت پيشبرد منافع خود استفاده مي كنند
اگر هزينه هاي انجام شده توسط اين دو گروه جهت پيشبرد مقاصد خود صرف ساخت قطارهاي سريع السير مي شد الان شهرهاي اصفهان ، قم ، رشت، قزوين و... همه داراي قطار سريع السير بود
رئيس جمهور قبلي كشور ايران اگر كاري انجام مي داد اصلاح طلبان تندرو به شدت مخالفت كرده وكشور را دچار تنش مي كردند
رئيس جمهور فعلي نيز دست به هر كاري مي زند اصول گراهاي تندرو هميشه مخالف بوده وكشوررا دچار تنش مي كنند
با وجود اينكه در هر دو دوره رهبري عزيز اعلام كرده اند كه نقدها بايد سازنده ومنصفانه باشد نه مغرضانه
ولي نقدهاي هر دو گروه به همديگر اكثراً مغرضانه است تا منصفانه
لازم به ذكر است
• فرهنگ ديني واسلامي مردم ايران نه با اقدامات اصلاح طلبان تندرو تضعيف مي شود ونه با اقدامات اصول گرايان تندرو تقويت
• مردم ايران اسلامي آن قدر فهم ودرك دارند كه بد وخوب را از هم تشخيص دهند نيازي به قيم ندارند
• اكثر مردم روستاها وشهرهاي ايران از صد سال پيش تا حال با وجود اينكه سواد خواندن ونوشتن نداشتند ولي دستورات اسلام را به دقت رعايت مي كردند وجوانمرد بودند حتي خيلي بهتر از تحصيل كرده هاي فعلي
گروه هاي تندرو به جاي مثل سگ وگربه افتادن به جان هم براي تاراج منافع ملي به نفع خود بايستي به فكر حل مشكلات جاري كشور باشند
• چرا ما نمي توانيم خودرو ملي توليد كنيم
• چرا در توليد دارو اين همه ضعف داريم
• چرا نفت خام طلاي سياه را صادر كنيم تا ديگران محصولات حاصل از آن را چند برابر قيمت به خودمان به فروشند
• چرا ما نبايد مثل كره جنوبي وژاپن باشيم مگر از آنها كمتريم
• چرا براي واردت جنس هاي مختلف همواره اماراتي هاي سودهاي كلان ببرند
• چرا بايد اقتصاد ما طوري باشد كه واردات وصادرات دست اشخاص خاصي باشد
• چرا بايد ما كاري كنيم كه تحريم باشيم
• چرا ما زماني چه تحريميم به جاي استفاده از توليدهاي داخلي زنجاني ها درست مي كنيم
• چرا بايد نماينده ها ومسئولين داراي كارت هاي هديه تامين اجتمامي باشندمگر ما كميته امداد نداريم
• چرا زماني كه عرضه اداره كشور را نداريم وزير ساختمان داراي مشكل است كاري كنيم كه تحريم شويم
• اگر تحريم خوب است تا اقتصاد مقاومتي داشته باشيم يعني حداكثر تلاش جهت ساخت آنهايي كه نياز داريم ولي دنبال دلال هاي مختلف همانند زنجاني مي گرديم تا نفتمان را به يك چهارم قيمت بفرشيم وجاي آن دارو وغذا بگيريم اين چگونه اقتصاد مقاومتي است
• چرا مسئولين ما همگي شده اند كاخ نشين وخودرو آنچناني سوار مگر فرمايشات رهبري وامام را فراموش كرديد كه گقفتند ما انقلاب كرديم تا كاخ نشين ها بر ما حكومت نكنند
• چرا اقتصاد مملكت افتاده دست آقا زاده ها وابستگان آنها
• چرا زمان انتخابات نمايندگان مجلس ، كانديداها اين همه تبليغات پر هزينه مي كنند تا بعداً كه نماينده شدند بخواهند كه جبران كنند
• و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲
۱۲
هرچی میکشیم از احمدی نژاده. شماهم که جیکتون در نمی آمد متاسفم برات صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۸
۴
سلام
من فقط می دونم نباید شرافتمان را به شکم بفروشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو میدونی که نباید بفروشیم
اما بعضیها علاوه بر شرافت،غیرت،کرامت،ازادگی، دین و اخرتشونم فروختن
وحالا چوب حراج زدن به تمام چیز ملت و مملکتشون
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۲
۰
سلام
تاکی میخواید با این خبر ها و رفتار های زننده آب تو آسیاب دشمن بریزید مگه رهبری نفرمودند بنده به حمایت از دولت مصرم و از همه خواهش میکنم از دولت حمایت کنند،چرا مکرر دچار افراط و تفریط میشید و از امام خودتون جلو میزنید؟
وای بر شما که اتحاد و هبستگی کشور و مسلیمن که در واقع اتقان قلب رهبری را نشانه گرفتید.والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۰
۱
یک خبر خوش!!
شبکه اجتماعی واتزآپ هم قطع شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۳
۲
نه عزیزم.کدام مستضعف؟مردم ما همه دارند ازفقدان اورانیوم 20% تلف میشوند.مردم ما کجا از گرسنگی دم میزنند وقتی انرژی هسته ای دارند؟شما مگر دراین جامعه اثری از اثار تحریم را -نعوذابالله-مشاهده می کنید؟سانتریفیوژهای ما تندتر بچرخد مردم هیچ غم دیگری ندارند.نکند فکر میکنید ما یک ملت وابسته به بیگانگان هستیم؟نه ما استقلال واقعی داریم واگر همه تحریمهاهم علیه مان ادانه یابد بعلت تولید بالا میتوانیم در رفاه زندگی کنیم و فرزند بشتر ،زندگی شادتری داشته باشیم.
sssssssssssss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
۳
۱
متاسفم بررای ساست صراط و تمایی کسانی ک این سایت مرجع فکری و خبریشونه
قبل از فیس بوک باید امثال این سایت فیلتر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
۶
۹
برو حال نداری.هرچی هم بشه از 5 برابر شدن قیمت ها در زمان احمدی نژاد که بدتر نمیشه