۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸

افزایش عوارضی آزادراه تهران- پردیس+ سند

افزایش عوارضی آزادراه تهران- پردیس که از روز نخست اسفند ماه امسال اعمال شد، امروز به حالت قبل برگشت و مسئولان این آزادراه، تعرفه‏های جدید را با پلاستیک پنهان کردند.
کد خبر : ۱۶۵۷۱۲
صراط: از صبح روز پنج‏شنبه، یکم اسفند ماه سال جاری، عوارضی آزادراه تهران- پردیس، افزایش نرخ‏هایی را برای عبور از این آزادراه اعمال کرد.

افزایش قیمت عوارضی در آزادراه تهران- پردیس از یک هزار و 800 تومان به دو هزار و 500 تومان باعث نارضایتی بیش از حد مسافران شد.

این اقدام به ویژه اعتراض مسافران روزانه ساکن در حومه پایتخت را به همراه داشت و این اقدام تا امروز ادامه یافت.

عوارضی آزادراه تهران- پردیس، بعد از افزایش دو روزه نرخ‏ها، امروز بر روی تابلوهای اعلام قیمت، تعرفه‏های جدید را با پلاستیک پنهان کردند و فیش عبور و مرور را به نرخ گذشته دریافت می‏کنند.

اما سئوال اینجاست که چرا این قیمت افزایش پیدا کرده بود و با توجه به نارضایتی مردم حتی از نرخ قبلی چرا مسئولان باز هم توجهی به خواسته‏های عمومی نکردند؟ چطور یک‏باره نرخ عوارضی آزادراه تهران- پردیس به وضعیت قبلی بازگشت؟

مسئولان شرکت عمران شهر جدید پردیس، فرمانداری این شهرستان و آزادراه تهران- پردیس باید پاسخگوی این سئوالات باشند.


منبع: فارس
نظرات بینندگان
سید هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
۳
۰
تو رو خدا یکی به داد ساکنین پردیس برسه، معلوم نیست با چه قانون و قاعده ای این افزایش قیمت ها صورت می گیره؟ یه ساکن پردیس با حقوق کارگری و کارمندی چه جوری می تونه ماهی حدود 150هزارتومان بابت عوارضی پرداخت کنه؟
علی هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
سلام علیکم این عمل بسیار برای ما مشکل درست کرده چون من و همسر شاغل تهرانیم و اگر از جاده قدیم بخواهیم بریم دچار وهشت همسر می شود و اگر از جاده جدید بخواهیم برویم حساب کنید از شنبه تا پنج شنبه چه هزینه ای برای بوجود می اورد حال بماند که چون من دانشجو هستم باید جمعه ها هم به تهران بیایم.ما از قشر محروم هستیم که رفتیم پردیس و این جاده با شعار جاده ای برای محرومان ساخته شد اما در حال حاضر...