۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
حسين قدياني

گزارش مجلس ختم داریوش

کد خبر : ۱۶۵۷۵
عصر پنجشنبه در مسجد ضرار واقع در خیابان 8 چیزآباد مجلس ختم احمقِ رشیدی معلق به صرف شام (سلف سرویس) برگزار شد. در این مراسم که حضار شیش‌تیغ کرده بودند، ابتدا مسعود بهنود ضمن تجلیل از خدمات مرحوم جزجگرزده، گفت: داریوش همایون در اصل یک ویراستار بود که از بس عاشق آزادی مطبوعات بود، دست همه سانسورچی‌های رژیم را برای سانسور باز گذاشته بود! وی افزود: در فتنه 88 داریوش همایون با حمایت از سران فتنه، آن روی سگ خود را نشان داد و ثابت کرد در راه سکولاریسم، اخلاص حرف اول را می‌زند. وی با بیان خاطره‌ای از نخستین دیدار خود با همایون، تصریح کرد: یک بار به ایشان گفتم؛ «الان داری چی کار می‌کنی، نوشته‌های جراید را داری سانسور می‌کنی؟!» که جواب داد؛ «این فضولی‌ها به تو نیامده» و من فهمیدم داریوش همایون در کار خود آدم مستقلی است!

در ادامه این مراسم، مهندس به ایراد سخن پرداخت و گفت: ریغ رحمتی که آن ریغو سر کشید، ادامه جنبش سبز بود! وی به اوضاع خاورمیانه اشاره کرد و بیان داشت: هرکسی نوکری آمریکایی‌ها را بکند، بهتر است به سرنوشت عمرسلیمان دچار شود، تا اون یارو اسمش خوب بودها؛ آهان، حسنی مبارک! مهندس افزود: شترسوارانی که مردم مصر را کتک می‌زنند، مردان خداجوی مبارک هستند! وی از داریوش همایون به عنوان انسانی اهل فرهنگ و ادب یاد کرد و با اشاره به حال و روز جنبش سبز گفت: این حرف‌ها مثل یاسین خواندن در گوش درازگوش، بی‌فایده است! مهندس تصریح کرد: الان چیز، یعنی دست داریوش از دنیا کوتاه شده، بدبختی دین و ایمان درستی هم نداشت! مهندس تنها نقطه مشکوک زندگی داریوش را مصرف دارو، بدون نسخه پزشک خواند و گفت: پرونده مهم‌تر از مهدی هاشمی، پرونده قاچاقچیان ناصرخسرو است.

سپس عمه احمق رشیدی‌معلق با حضور در جایگاه ویژه به خدمات داریوش همایون اشاره کرد و با انتقاد از خراب شدن اهل فامیل بر سر خانواده متوفی، گفت: سران فتنه مشتی مفت‌خور هستند و در حالی که روزی شعار «نه غزه نه لبنان» سر دادند، حالا پشت سر مبارک صفحه می‌گذارند، اما داریوش در پدرسوخته بودن خود، ذره‌ای ریا نداشت و این ناشی از اخلاص این سکولار فی‌سبیل‌الله بود! عمه مرحوم ادامه داد: داریوش اهل بزن و برقص و کمرش عینهو شافنر بود، اما دنیا به او وفا نکرد!

آخرین سخنران این مراسم «شیخ چیزالدین واتوواتو» (پرنده سریع!) نماینده حسنی مبارک بود که پیام تسلیت حسنی مبارک را برای حضار قرائت کرد. متن این پیام بدین شرح است:

آن کس که مرا مونس جان بود، مادر بود!

بعد از این مراسم، منافقین، سلطنت‌طلبان، روزنامه‌نگاران چیزطلب با وسیله ایاب و ذهاب به محل دفن مرحوم رفتند که «الف.‌نون» به ایراد سخن پرداخت، اما با اعتراض کارکنان غسالخانه و نماینده صنف گورکنان، مجلس ختم احمق رشیدی‌معلق لحظاتی دچار تنش شد!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
تازه به اين سايت اومد م و مقداري از مطالبش را خواندم سايتي به اين معلوم الحالي نديده بودم. واقعا صدرحمت به فارس و رجا
مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
ناشناس عزیزم چه زود نیومده رفتی ؟