۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
برای دریافت بدهی یک باشگاه صورت گرفت

گروگان‌گیری داوران برای دریافت بدهی باشگاه

هتلی در مازنداران داوران را بخاطر بدهی یک باشگاه دسته اولی گروگان نگه داشت!
کد خبر : ۱۶۵۹۸۱
صراط: یک اتفاق حیرت انگیز در فوتبال ایران رخ داد اتفاقی که شاید در جهان فوتبال هم کم نظیر باشد. قضیه از این قرار است که روز گذشته در استان مازنداران داوران مسابقه پرسپولیس شمال و ابومسلم وقتی برای گرفتن مدارک شان به هتل مراجعه می کنند مسئولان هتل به آنها می گویند که شما حق خروج از هتل را ندارید! وقتی داوران دلیل ممنوع الخروجی خودشان از هتل را سوال می کنند به آنها گفته می شود که تیم پرسپولیس شمال به ما بدهکار است و شما را گروگان نگه می داریم تا طلب مان پرداخت شود!

داوران هم هرچقدر می گویند ما داور هستیم و مسایل مالی باشگاه به ما ربطی ندارد به خرج مسئولان هتل مازند! نمی رود و اینگونه می شود که یکی از داوران از پرواز جا می ماند! به این ترتیب داوران با مسئولان داوری فدراسیون تماس می گیرند و در نهایت هم بدون دریافت مدارک شان مجبور به ترک هتل می شوند! جالب است که پرسپولیس شمال یا همان تیم سایپا شمال سابق دو بر یک در این بازی پیروز شده بود و تیم میزبان برنده بود اگر بازنده می شد مشخص نمی شد چه اتفاقی قرار است رخ بدهد.

جالب است که حتی داوران حاضر به پرداخت پول یک شب اقامت خود در هتل هم می شوند و می گویند حاضریم پول اقامت مان را هم برخلاف مقررات خودمان بدهیم اما مسئولان هتل بازهم راضی نمی شوند!

تیم داوری این مسابقه عبارت بودند از: داور: جمشید محمدی، کمک‌ها: سخاوت سلیمان نژاد و آرمان جهانبخش، داور چهارم: محسن احمدی، ناظر داوری: محمدعلی فروغی داورانی که برای اولین بار در فوتبال گرو نگه داشته شدند تا بدهی یک باشگاه وصول شود!


منبع: دانا